Як відомо, більшість автомобілів з Піднебесної не відрізняються великим комфортом або використанням для обробки дорогих матеріалів.
Автомобільна модель Чері Елара не відноситься до цього числа, оскільки є автомобілем класу С.
А це, як відомо, транспортні засоби, що відрізняються високою функціональністю, комфортом і динамічністю на дорозі.
І справді, обшивка салону виконана з шкіри, для обробки передньої панелі і всієї торпеди використані доволі дорогі матеріали.
Та й весь автомобіль може вільно потягатися з тим самим Мерседесом.
Але, незважаючи на це, кросовер, що став популярним, має цілий ряд своїх недоліків в конструкції кузова, а також в будові інших агрегатів і вузлів.
І одним з таких вузлів є система опалення та вентиляції.
Самостійно усуваємо недоліки конструкції грубки на Chery Elara
У даній статті ми зупинимося на тому, які недоліки має конструкція системи опалення та вентиляції салону, а також про можливі методи та способи їх усунення на Чері Елара.

- На самому початку потрібно відзначити, що за своєю будовою пічка в цьому автомобілі дещо невдала і непродумана.
- Перш за все, тому, що забір повітря тут здійснюється не так, як зазвичай, через решітку по центру нижче лобового стікла.

- З цією метою в автомобілі такої марки встановлений праворуч зі сторони пасажира в моторному відсіку один повітряний фільтр салону.

- І навпроти нього встановлений ще один повітряний фільтр, але вже всередині салону автомобіля, за бардачком.

- Саме така конструкція і є причиною того, що в зимовий час часто запотівають стікла.
- Правда в деяких комплектаціях буває так, що встановлений тільки один фільтр, той, що всередині салону.
- Однак, це не один недолік конструкції.
- Під повітряним фільтром у салоні встановлений і вентилятор.
- В результаті це призводить до того, що холодне повітря вентилятор захоплює з вулиці і потім по воздуховодам жене до радіатора пічки.
- В самій конструкції печі є два стики. Один з таких стиків розташований по центру внизу.

- А правіше, там же внизу, є ще один стик.
- В результаті через ці стики холодне повітря, яке нагнітає вентилятор через фільтра, потрапляє в салон в область ніг пасажира.
- Тому багато власників, виправляючи цей прорахунок конструкторів, повністю розбирають і знімають торпеду, після чого конопатять і клеять ці стики.
- Все це робиться для того, щоб якимось чином зменшити кількість холодного повітря, що надходить в салон автомобіля Чері Елара.
- Ми ж пропонуємо більш простий варіант вирішення цієї проблеми.
- Внизу під торпедою ми прикрутили саморізами шматок лінолеуму, закривши таким чином доступ холодного повітря в салон.
- Але, при цьому внизу по центру залишили невеликий проріз для того, щоб через нього могло надходити тепле повітря в салон.


- Спробуйте їх поміняти місцями. Піч після цього гріє набагато краще.
- Крім того, в моторному відсіку ми встановили ще одну додаткову помпу водяну.

- Живиться вона від акумулятора через запобіжник.
- Крім того, тут же поруч ми встановили коробку, прикріпивши її до передньої панелі моторного відсіку.

- На цю коробку подається провід від акумулятора з позитивним зарядом, а також в ній зібраний своєрідний пульт управління додатковою помпою.
- В коробці встановили перемикач режимів роботи помпи.

- За допомогою цього перемикача можна включити і вимкнути помпу, а також задати три різних режими її роботи.
- У цьому ноу-хау є один негативний момент: при запуску холодного двигуна помпа досить шумно працює.
- Але, варто двигуну прогрітися, і робота цієї помпи стає абсолютно безшумною.
- Є умільці, які замість фільтра пічки, який розташований в салоні за бардачком, встановлюють додатковий радіатор пічки.
- Але, ми поки не ризикнули це робити, оскільки вистачило з лишком і своїх переробок.
- Ще одна порада щодо додаткового водяного електронасоса.
- В розширювальному бачку потрібно досягти і постійно контролювати, щоб рівень антифризу був не менше і не більше, ніж половина.
- Орієнтуйтеся завжди по центральному шву бачка.

- Сама додаткова помпа повинна бути встановлена нижче цього рівня рідини по горизонтальній площині.
- В іншому випадку насос буде працювати не дуже ефективно.
- До речі, помпу можна встановлювати будь-яку, не обов'язково саме з такого ж автомобіля.
- Щодо запотівання скла, хочеться поділитися однією порадою.
- Після того, як двигун прогрівся, перемкніть режим рециркуляції повітря з вулиці.
- У підсумку вікна потіти не будуть.
- Ще одне нововведення, яке ми встановили на нашому автомобілі Чері Елара і яким ми хочемо поділитися з вами, це кран на шланзі від розширювального бачка до кондиціонера.

- Справа в тому, що влітку по цьому шлангу в кондиціонер надходить теплий антифриз.
- В результаті кондиціонер витрачає багато своєї потужності для того, щоб хоч якось остудити цю рідину.
- Саме з цієї причини в салон надходить не дуже свіже і не дуже прохолодне повітря.
- Ми ж встановили цей кран з тією метою, щоб влітку можна було максимально прикрити надходження гарячого антифризу в систему вентиляції.
- Кондиціонер при цьому працює значно краще.
- Ну, ось начебто і всі наші нововведення, про які хотілося розповісти.
- На цьому розповідь нашу про деякі нововведення, які дозволяють запобігти потраплянню в салон автомобіля Чері Елара холодного повітря в зимову пору року, а також маленьких хитрощах, що запобігають запотіванню стікла, закінчено.