• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна радіатора пічки Чері Тіго

Найбільш популярним автомобілем китайського виробництва серед автолюбителів України на сьогоднішній день є позашляховик Чері Тіго.

Це обумовлено непоганою якістю автомобіля, його зовнішнім виглядом, досить потужним двигуном і відносно невеликою вартістю.

Ця модель вже майже п'ятнадцять років з успіхом сходить з конвеєрів промислових майданчиків компанії Chery Automobile.

Як і у всіх сучасних автомобілів у пристрої Чері Тіго передбачена система охолодження двигуна, а також система обігріву салону.

Конструкція останньої, до речі, викликає чимало нарікань власників цієї моделі.

Основним недоліком її є надмірне попадання холодного повітря внизу з-під торпеди в салон.

Багато власників тому вигадують різні методи і способи виправити цю ситуацію, щоб зробити їзду в зимовий час на позашляховику цілком комфортною.

Міняємо самостійно радіатор пічки і робимо шумоізоляцію на Chery Tiggo

У цій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому замінити радіатор пічки і зробити деяку шумоізоляцію на Чері Тіго.

як можна самому замінити радіатор пічки і зробити деяку шумоізоляцію на Чері Тіго.

  • Одним з недоліків будови обігрівача салону цього автомобіля є те, що при виході з ладу радіатора, потрібно буде розібрати всю торпеду і демонтувати її.
  • Також до слабких місць цього автомобіля відноситься і досить слабка шумоізоляція.
  • У нас потік радіатор пічки, тому нам доведеться знімати торпеду, щоб його замінити.
  • А також ми спробуємо заодно зробити шумоізоляцію передньої панелі салону.
  • Отже, перш ніж приступати до виконання такого роду ремонту потрібно від'єднати клеми на акумуляторі.
  • Після цього знімаємо накладку на ричазі КПП, обережно підчепивши її викруткою, загорнутою в рукавичку або ганчірку.

знімаємо накладку на важелі КПП

  • Це робиться з метою, щоб не пошкодити поверхню пластику.
  • Далі відкручуємо металеву накладку на ричазі.

відкручуємо металеву накладку на важелі.

  • І розбираємо тунель підлоги, знімаючи пластикові накладки з попільничкою та ін. органайзерами.

розбираємо тунель підлоги, знімаючи пластикові накладки

  • Потім знімаємо регулювальні ручки на центральній консолі.

 знімаємо регулювальні ручки на центральній консолі.

  • Далі продовжуємо розбирати тунель підлоги, відкрутивши два болта під откинутим підлокітником.

продовжуємо розбирати тунель підлоги

  • Після цього знімаємо повністю цей органайзер з підлокітником.

знімаємо повністю цей органайзер з підлокітником.

  • Точно так само відкручуємо і знімаємо передню частину консолі на тунелі підлоги.

відкручуємо і знімаємо передню частину консолі на тунелі підлоги.

  • Потім, злегка підчепивши знизу, щоб звільнити з засувок, знімаємо панель центральної консолі Чері Тіго.

знімаємо панель центральної консолі

  • Далі відкручуємо два болта з боків, виймаємо з колодязя магнітолу, від'єднавши ззаду штекера з проводами живлення.

виймаємо з колодязя магнітолу

  • Після цього відкручуємо також саморізи по боках і виймаємо блок управління пічкою і кондиціонером.

виймаємо блок управління пічкою і кондиціонером.

  • І коли цей блок виявився знятим, відкручуємо три саморізи і виймаємо нижню частину центральної консолі.

виймаємо нижню частину центральної консолі.

  • Виймати потрібно обережно, оскільки ззаду на ній є роз'єми з проводами, які потрібно буде роз'єднати.
  • Далі виймаємо попільничку зліва від водія.

виймаємо попільничку зліва від водія.

  • Після цього відкручуємо два саморіза кріплення панелі під рульовою колонкою і знімаємо її.

 відкручуємо два самореза кріплення панелі під рульовою колонкою і знімаємо її.

  • Але, попередньо, вийнявши трохи цю панель з посадкового місця, зніміть невелику пластмасову частину панелі, що знаходиться біля замка запалювання.

зніміть невелику пластмасову частину панелі, що знаходиться біля замка запалювання.

  • При цьому скрізь не забувайте виймати обережно і від'єднувати проводи, що є ззаду.
  • Далі виймаємо остаточно панель під рульовою колонкою і також роз'єднуємо на тильній стороні роз'єми проводів від кнопок.

 роз'єднуємо на тильній стороні роз'єми проводів від кнопок.

  • Крім того, тут же внизу цієї панелі є хрестоподібна фішка з проводами, яку треба просто акуратно викруткою втиснути в середину, щоб від'єднати.

треба просто акуратно викруткою втиснути у всередину, щоб від'єднати.

  • Після цього розбираємо захисні кожухи рульової колонки.
  • Знімаємо за цим кнопку звукового сигналу.

Знімаємо за цим кнопку звукового сигналу.

  • При цьому потрібно також роз'єднати всі роз'єми на тильній стороні, а також відкрити засувку на центральній кнопці, щоб витягнути фішку від подушки безпеки.

потрібно відкрити засувку на центральній кнопці

  • За цим відкручуємо рульове колесо Чері Тіго.

відкручуємо рульове колесо Чері Тіго.

  • І поступово знімаємо його, вийнявши при цьому всі дроти, через отвори в ньому.
  • Тепер, акуратно підриваючи по колу, знімаємо рамку з козирком на панелі приладів.

знімаємо рамку з козирком на панелі приладів.

відкручуємо два болта і виймаємо саму панель приладів

  • Тут також на тильній стороні потрібно від'єднати засувку і роз'єднати фішку з проводкою.

потрібно від'єднати засувку і роз'єднати фішку з проводкою.

  • Далі переходимо на бік пасажира, де знімаємо бічну панель з торпеди.

знімаємо бічну панель з торпедо.

  • Потім виймаємо бардачок і розкручуємо його рамку.

виймаємо бардачок і розкручуємо його рамку.

  • За бардачком потрібно відкрутити також один болт, яким кріпиться подушка безпеки.

За бардачком потрібно відкрутити також один болт

  • Кріпиться сама подушка за допомогою такої ж засувки, як і на рульовому колесі.
  • Просто там дещо не зручно її відстебнути, але якщо постаратися, то можна пальцями забратися і розстебнути.
  • Потім на стійках дверей знімаємо пластмасові накладки.

на стійках дверей знімаємо пластмасові накладки

  • І тепер перевірте ще раз, чи всі болти кріплення торпеди викручені і можемо акуратно пробувати витягувати її.

болти кріплення торпедо викручені і можемо акуратно пробувати витягувати її.

  • Трохи зірвавши торпеду зі свого місця, знімаємо пластмасові накладки на порогах дверей.

знімаємо пластмасові накладки на порогах дверей.

  • Після цього роз'єднуємо всі наявні там роз'єми.

роз'єднуємо всі наявні там роз'єми.

  • Найважливіше у всій цій операції – це запам'ятати або намітити, записати, замалювати або будь-яким іншим способом намітити розташування роз'ємів, щоб при складанні правильно все з'єднати і підключити назад.
  • Далі від'єднуємо ричаги на рульовій колонці.

від'єднуємо важелі на рульовій колонці.

  • Крім того, відкручуємо і знімаємо блок управління Чері Тіго або «мізки».

відкручуємо і знімаємо блок управління Чері Тіго або «мізки».

  • Після цих операцій ще раз перевірте і від'єднайте всі роз'єми.
  • Після чого, піднявши трохи вгору торпеду, щоб зняти з важеля КПП, виймаємо її повністю і виносимо з машини.

 піднявши трохи вгору торпеду, щоб зняти з важеля КПП, виймаємо її повністю

  • Тепер нам нічого не заважає розбирати пічку автомобіля.

Тепер нам нічого не заважає розбирати пічку автомобіля.

  • Виймаємо салонний фільтр, щоб потім можна було замінити його в обов'язковому порядку.

Виймаємо салонний фільтр

  • Далі розбираємо і знімаємо весь корпус пічки, вентилятор, електродвигун, корпус фільтра і все, що там змонтовано внизу під торпедою.

все що там змонтовано внизу під торпедо

  • Після цього відкручуємо три болта кріплення педалі «газу» і відводимо її в бік.

відкручуємо три болта кріплення педалі «газу» і відводимо її в бік.

  • Потім відкручуємо і виносимо випарник повністю в зборі.

відкручуємо і виносимо випарник повністю в зборі.

  • В результаті усіх наших дій ми отримали практично голу передню панель, що розділяє салон та моторний відсік.
  • Тому тепер обклеюємо цю стінку шумоізоляційною плівкою.

 обклеюємо цю стінку шумоізоляційної плівкою.

  • Приблизно за одну годину роботи ми заклеїли майже повністю всю панель, використавши для цього всього один аркуш плівки.
  • Тому доклеюємо всю стінку до кінця і після цього приступаємо до установки нової пічки.
  • Ми купили нову оригінальну, оскільки, незважаючи на поради інших, не радимо встановлювати пічки інших типів або з інших автомобілів.
  • Мало того, що вони не підійдуть нормально, так ще і потоки повітря потім будуть спрямовані зовсім в іншу сторону.
  • Ми ж купили відразу всю пічку з радіатором, щоб все замінити.
  • Єдине, що ми вирішили переробити в оригінальному виробі, так це перерізати трубки на радіаторі пічки.

ми вирішили перерізати трубки на радіаторі пічки.

  • Потім з'єднали трубки за допомогою шматочка гумового шланга, на кінці якого одягаємо по одному хомутику.

з'єднали трубки за допомогою шматочка гумового шланга

  • Таку операцію ми зробили з однією єдиною метою.
  • Коли раптом наступного разу знову вийде з ладу радіатор пічки, то нам не доведеться також розбирати половину автомобіля Чері Тіго для того, щоб його замінити.
  • Ми просто послабимо хомути на цих з'єднаннях, трубочки зсунемо вгору і спокійно витягнемо радіатор.
  • Для цього потрібно буде відкрутити лише кілька болтів.
  • Тому встановлюємо пічку на місце і приступаємо до складання в зворотній послідовності.
  • Потрібно також зазначити, що даний вид ремонту найкраще виконувати з помічником, оскільки так набагато зручніше і швидше, особливо при зйомці торпеди.
  • На цьому нашу розповідь про заміну радіатора пічки і виконання деякої шумоізоляції кузова на Чері Тіго закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна радіатора пічки Чері Тіго"

Відгуки: 0




.