Найбільш популярним автомобілем китайського виробництва серед автолюбителів України на сьогоднішній день є позашляховик Чері Тіго.
Це обумовлено непоганою якістю автомобіля, його зовнішнім виглядом, досить потужним двигуном і відносно невеликою вартістю.
Ця модель вже майже п'ятнадцять років з успіхом сходить з конвеєрів промислових майданчиків компанії Chery Automobile.
Як і у всіх сучасних автомобілів у пристрої Чері Тіго передбачена система охолодження двигуна, а також система обігріву салону.
Конструкція останньої, до речі, викликає чимало нарікань власників цієї моделі.
Основним недоліком її є надмірне попадання холодного повітря внизу з-під торпеди в салон.
Багато власників тому вигадують різні методи і способи виправити цю ситуацію, щоб зробити їзду в зимовий час на позашляховику цілком комфортною.
Міняємо самостійно радіатор пічки і робимо шумоізоляцію на Chery Tiggo
У цій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому замінити радіатор пічки і зробити деяку шумоізоляцію на Чері Тіго.

- Одним з недоліків будови обігрівача салону цього автомобіля є те, що при виході з ладу радіатора, потрібно буде розібрати всю торпеду і демонтувати її.
- Також до слабких місць цього автомобіля відноситься і досить слабка шумоізоляція.
- У нас потік радіатор пічки, тому нам доведеться знімати торпеду, щоб його замінити.
- А також ми спробуємо заодно зробити шумоізоляцію передньої панелі салону.
- Отже, перш ніж приступати до виконання такого роду ремонту потрібно від'єднати клеми на акумуляторі.
- Після цього знімаємо накладку на ричазі КПП, обережно підчепивши її викруткою, загорнутою в рукавичку або ганчірку.

- Це робиться з метою, щоб не пошкодити поверхню пластику.
- Далі відкручуємо металеву накладку на ричазі.

- І розбираємо тунель підлоги, знімаючи пластикові накладки з попільничкою та ін. органайзерами.

- Потім знімаємо регулювальні ручки на центральній консолі.

- Далі продовжуємо розбирати тунель підлоги, відкрутивши два болта під откинутим підлокітником.

- Після цього знімаємо повністю цей органайзер з підлокітником.

- Точно так само відкручуємо і знімаємо передню частину консолі на тунелі підлоги.

- Потім, злегка підчепивши знизу, щоб звільнити з засувок, знімаємо панель центральної консолі Чері Тіго.

- Далі відкручуємо два болта з боків, виймаємо з колодязя магнітолу, від'єднавши ззаду штекера з проводами живлення.

- Після цього відкручуємо також саморізи по боках і виймаємо блок управління пічкою і кондиціонером.

- І коли цей блок виявився знятим, відкручуємо три саморізи і виймаємо нижню частину центральної консолі.

- Виймати потрібно обережно, оскільки ззаду на ній є роз'єми з проводами, які потрібно буде роз'єднати.
- Далі виймаємо попільничку зліва від водія.

- Після цього відкручуємо два саморіза кріплення панелі під рульовою колонкою і знімаємо її.

- Але, попередньо, вийнявши трохи цю панель з посадкового місця, зніміть невелику пластмасову частину панелі, що знаходиться біля замка запалювання.

- При цьому скрізь не забувайте виймати обережно і від'єднувати проводи, що є ззаду.
- Далі виймаємо остаточно панель під рульовою колонкою і також роз'єднуємо на тильній стороні роз'єми проводів від кнопок.

- Крім того, тут же внизу цієї панелі є хрестоподібна фішка з проводами, яку треба просто акуратно викруткою втиснути в середину, щоб від'єднати.

- Після цього розбираємо захисні кожухи рульової колонки.
- Знімаємо за цим кнопку звукового сигналу.

- При цьому потрібно також роз'єднати всі роз'єми на тильній стороні, а також відкрити засувку на центральній кнопці, щоб витягнути фішку від подушки безпеки.

- За цим відкручуємо рульове колесо Чері Тіго.

- І поступово знімаємо його, вийнявши при цьому всі дроти, через отвори в ньому.
- Тепер, акуратно підриваючи по колу, знімаємо рамку з козирком на панелі приладів.


- Тут також на тильній стороні потрібно від'єднати засувку і роз'єднати фішку з проводкою.

- Далі переходимо на бік пасажира, де знімаємо бічну панель з торпеди.

- Потім виймаємо бардачок і розкручуємо його рамку.

- За бардачком потрібно відкрутити також один болт, яким кріпиться подушка безпеки.

- Кріпиться сама подушка за допомогою такої ж засувки, як і на рульовому колесі.
- Просто там дещо не зручно її відстебнути, але якщо постаратися, то можна пальцями забратися і розстебнути.
- Потім на стійках дверей знімаємо пластмасові накладки.

- І тепер перевірте ще раз, чи всі болти кріплення торпеди викручені і можемо акуратно пробувати витягувати її.

- Трохи зірвавши торпеду зі свого місця, знімаємо пластмасові накладки на порогах дверей.

- Після цього роз'єднуємо всі наявні там роз'єми.

- Найважливіше у всій цій операції – це запам'ятати або намітити, записати, замалювати або будь-яким іншим способом намітити розташування роз'ємів, щоб при складанні правильно все з'єднати і підключити назад.
- Далі від'єднуємо ричаги на рульовій колонці.

- Крім того, відкручуємо і знімаємо блок управління Чері Тіго або «мізки».

- Після цих операцій ще раз перевірте і від'єднайте всі роз'єми.
- Після чого, піднявши трохи вгору торпеду, щоб зняти з важеля КПП, виймаємо її повністю і виносимо з машини.

- Тепер нам нічого не заважає розбирати пічку автомобіля.

- Виймаємо салонний фільтр, щоб потім можна було замінити його в обов'язковому порядку.

- Далі розбираємо і знімаємо весь корпус пічки, вентилятор, електродвигун, корпус фільтра і все, що там змонтовано внизу під торпедою.

- Після цього відкручуємо три болта кріплення педалі «газу» і відводимо її в бік.

- Потім відкручуємо і виносимо випарник повністю в зборі.

- В результаті усіх наших дій ми отримали практично голу передню панель, що розділяє салон та моторний відсік.
- Тому тепер обклеюємо цю стінку шумоізоляційною плівкою.

- Приблизно за одну годину роботи ми заклеїли майже повністю всю панель, використавши для цього всього один аркуш плівки.
- Тому доклеюємо всю стінку до кінця і після цього приступаємо до установки нової пічки.
- Ми купили нову оригінальну, оскільки, незважаючи на поради інших, не радимо встановлювати пічки інших типів або з інших автомобілів.
- Мало того, що вони не підійдуть нормально, так ще і потоки повітря потім будуть спрямовані зовсім в іншу сторону.
- Ми ж купили відразу всю пічку з радіатором, щоб все замінити.
- Єдине, що ми вирішили переробити в оригінальному виробі, так це перерізати трубки на радіаторі пічки.

- Потім з'єднали трубки за допомогою шматочка гумового шланга, на кінці якого одягаємо по одному хомутику.

- Таку операцію ми зробили з однією єдиною метою.
- Коли раптом наступного разу знову вийде з ладу радіатор пічки, то нам не доведеться також розбирати половину автомобіля Чері Тіго для того, щоб його замінити.
- Ми просто послабимо хомути на цих з'єднаннях, трубочки зсунемо вгору і спокійно витягнемо радіатор.
- Для цього потрібно буде відкрутити лише кілька болтів.
- Тому встановлюємо пічку на місце і приступаємо до складання в зворотній послідовності.
- Потрібно також зазначити, що даний вид ремонту найкраще виконувати з помічником, оскільки так набагато зручніше і швидше, особливо при зйомці торпеди.
- На цьому нашу розповідь про заміну радіатора пічки і виконання деякої шумоізоляції кузова на Чері Тіго закінчено.