Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Витрата масла Деу Ланос. Як дізнатися про знос циліндрів. Розкоксовка двигуна

Всім відомо, що автомобіль, який став у 1997 році першою самостійною розробкою корейських конструкторів у співдружності з багатьма компаніями інших європейських країн, незабаром став в Україні народним.

Особливо це сталося після того, як його складання почали здійснювати на вітчизняному підприємстві.

Всі зрозуміли, що мова йде про Деу Ланос.

Дійсно, буквально за кілька років ця модель, екстер'єр якої мав достатньо європейський вигляд, а співвідношення ціна/якість цілком влаштовувало багатьох покупців, з'явився практично в кожному дворі.

Деу Ланос відрізнявся непоганою якістю, простою в обслуговуванні, а запчастини до нього можна було купити в будь-якому автомагазині за цілком доступними цінами.

Визначаємо самостійно причину підвищеної витрати масла на Daewoo Lanos

У пропонованій статті ми розповімо про те, що може послужити причиною підвищеної витрати масла, а також методи її усунення на Деу Ланос.

що може послужити причиною підвищеної витрати масла, а також методи її усунення на Деу Ланос.

  • Так вийшло, що автомобіль в даному випадку після пробігу 130 тис. кілометрів став занадто багато використовувати масла.
  • Що призвело до такої роботи двигуна ми не знаємо.
  • Приблизно 20 тис. кілометрів тому промивались форсунки двигуна.
  • Крім, як періодична заміна масла, двигун ніяким іншим маніпуляціям не піддавався. Правда, в авто вже другий власник, тому, як і яке масло заливалося в двигун раніше не відомо.
  • Щоб спробувати визначити причину такого стану силового агрегату цього авто ми вирішили насамперед провести за допомогою комп'ютера і спеціальної програми тест ефективності роботи циліндрів.
  • Виявилося, що відносна компресія у всіх циліндрах приблизно на одному рівні.

відносна компресія у всіх циліндрах приблизно на одному рівні.

  • Під навантаженням прискорення також не виявило особливих відмінностей.

Під навантаженням прискорення також не виявило особливих відмінностей.

  • А ось прискорення на холостих обертах показало, що практично не працює другий циліндр в цьому режимі.

практично не працює другий циліндр в цьому режимі.

що є підсос повітря на осі дросельної заслонки.

  • Крім того, проявилося сильне підсмоктування нижнього кільця форсунки другого циліндра двигуна Деу Ланос.

проявилося сильне підсмоктування нижнього кільця форсунки другого циліндра

  • А також незначний підсос все-таки присутній на форсунках першого і третього циліндрів.

незначний підсос все-таки присутній на форсунках першого і третього циліндрів.

  • Є невелике підсмоктування повітря і форсункою четвертого циліндра.

Є невеликий підсмоктування повітря і форсункою четвертого циліндра.

  • Відбувається підсос повітря також у місці з'єднання датчика високого тиску і гофри.

підсос повітря також у місці з'єднання датчика високого тиску і гофри.

  • Після цього ми додали на генераторі нагрів.

Після цього ми додали на генераторі нагрів.

  • А потім, подавши зовсім небагато повітря компресором, ми переконалися, що все-таки найбільше підсмоктування повітря відбувається на форсунці другого циліндра.
  • Тепер стає зрозумілим чому вона відмовлялася працювати на холостих обертах.
  • Крім цього, виявилося ще, що добре труїть повітря і з-під датчика температури.

 добре труїть повітря і з-під датчика температури.

  •  Він також розташований на гофрованому патрубку.
  • Загалом же ми прийшли до висновку, що, перш, ніж з'ясовувати причину підвищеної витрати масла, потрібно відрегулювати нормально процес впуску.
  • Справа в тому, що після пробігу в 130 тис. кілометрів знос циліндрів малоймовірний.
  • Швидше за все причина криється в тому, що в двигун заливали неякісне масло, підробок якого, на превеликий жаль, у торговельній мережі сьогодні предостатньо.
  • До того ж, весь цей час заливався один і той же вид масла.
  • А якщо причина в неякісному мастилі, то можна спробувати провести раскоксовку двигуна.
  • Якщо тільки це не допоможе, тоді швидше за все дійсно присутній знос поршневої.
  • Адже в результаті використання неякісного масла могло статися коксування поршнів і циліндрів, що й могло призвести до залягання поршневих кілець.
  • У всякому разі спосіб розкоксовки набагато дешевше, ніж розбирання і ремонт всієї поршневої групи авто.
  • Тому прогріваємо добре двигун.
  • Після цього відключаємо котушки запалювання, викручуємо свічки і заливаємо в кожен циліндр рідину для розкоксовки.

заливаємо в кожен циліндр рідина для розкоксовки.

  • Саме такий порядок передбачає інструкція застосування цієї рідини.
  • Отже, прогріваємо ми двигун і викручуємо свічки запалювання.

прогріваємо ми двигун і викручуємо свічки запалювання.

  • При цьому поршня у всіх циліндрах ставимо по одному рівню.
  • І після цього за допомогою шприця в кожен циліндр заливаємо по 45 мл зазначеної рідини.

 в кожен циліндр заливаємо по 45 мл зазначеної рідини

  • Потім закручуємо назад свічки і даємо можливість двигуну Деу Ланос простояти в такому положенні одну годину.
  • Спосіб дії цієї рідини полягає в тому, що в двигуні утворюється пароводяна лазня, в результаті якої всі залишки незгорілого палива, а також масла, які з часом перетворилися в пристойний нагар або кокс, роз'їдаються і стають однією брудною рідиною.
  • Про те, що підсмоктування повітря згубно впливало на роботу двигуна свідчить і стан свічок в цьому двигуні.
  • Вони виглядають майже, як нові.
  • Це говорить про те, що до них надходила дуже збіднена паливна суміш.
  • Особливо це помітно по свічці з другого циліндра.

Особливо це помітно по свічці з другого циліндра.

  • Поки діє рідина для розкоксовки, підтягуємо форсунки і усуваємо на них підсмоктування повітря.
  • Після закінчення години тим же шприцьом викачуємо з циліндрів рідину, що залишилася зверху на поршнях.

викачуємо з циліндрів рідину, що залишилася зверху

  • Рідину, що залишилася на поршнях, можна прибрати, прокрутивши трохи двигун стартером.
  • Далі заливаємо в двигун м'яку присадку на 200 км для промивки двигуна.

заливаємо в двигун м'яку присадку на 200 км

  • А після цього потрібно буде в обов'язковому порядку замінити масло в двигуні, але тільки вже на якісне.
  • А поки намагаємося запустити двигун, гарненько прокрутивши стартером.
  • Справа в тому, що відразу запуститися двигун навряд чи зможе, оскільки свічки трохи намокли від дії пароводяної лазні.
  • Тому трохи прокрутимо стартером і як тільки двигун запустився можна перевірити свічки.
  • Вони на той час вже добре пропіскоструїлись і тепер дійсно сухі і чисті.

свічки добре пропіскоструїлись і тепер дійсно сухі і чисті.

  • Проїхавши за кілька днів 200 км, ми знову провели тест на ефективність роботи циліндрів.
  • В результаті показники при прискоренні на холостих обертах істотно змінилися.

показники при прискоренні на холостих обертах істотно змінилися.

  • Особливо це видно по другому циліндру.
  • Нових місць підсосу повітря при повторній перевірці ми не виявили.
  • Далі нам потрібно знову залити рідину для розкоксовки в четвертий циліндр.
  • Справа в тому, що на початку ми після пароводяної лазні з перших трьох циліндрів вибрали рідину, що залишилася, а в четвертому це зробити не вдалося, оскільки вона повністю пішла.
  • Тож тепер знову прогріваємо двигун Деу Ланос, від'єднуємо котушку, викручуємо свічку на четвертому циліндрі, встановивши при цьому поршень у верхнє положення, і заливаємо в нього рідину.

заливаємо в четвертий циліндр рідина.

  • Після цього знову закручуємо на місце свічку і чекаємо одну годину.
  • По її завершенню викручуємо свічку і перевіряємо наявність рідини на поршні.
  • Якщо рідина виявиться зверху на поршні, значить кільця наші прийшли в рух і стали працювати. Тобто процес розкоксовки пройшов успішно.
  • В результаті рідина трохи пішла, але частина все-таки залишилася.
  • А це підтверджує наші припущення, що ніякого зносу поршневої немає, а просто закоксувались кільця поршневі.
  • Мало того, це ще й свідчить про те, що ми залили правильну рідину, яка використовується як раз в тих випадках, коли агрегат працював на неякісному чи підробленому маслі.

ми залили правильну рідину

  • Можна її використовувати і в тих випадках, коли взагалі невідомо, що за масло використовувалося раніше в конкретному двигуні.
  • В турбований двигун автомобіля, який використовується в якості таксі, краще заливати в таких випадках 7-хвилинну рідину.

в таксі краще заливати 7-хвилинну рідину.

  • Це пов'язано з тим, що двигун зазвичай не прогрівається повністю на початку руху.
  • Ну, а для всіх інших нормальних випадків зазвичай використовується 5-ти хвилинна рідина для розкоксовки.

для всіх інших нормальних випадках зазвичай використовується 5-ти хвилинна рідина

  • Відмінність цих видів рідини в тому, що при заміні масла, коли ви заливаєте в двигун промивальну рідину, то ця рідина при зливі повністю не зливається.
  • А рідина для розкоксовки роз'їдає всю накип в циліндрах і потім повністю випаровується.
  • На цьому нашу розповідь про виявлення і усунення причини підвищеної витрати масла в двигуні Деу Ланос закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Витрата масла Деу Ланос. Як дізнатися про знос циліндрів. Розкоксовка двигуна"

Відгуки: 1


Сергей

Отличная статья!




Форсунка для ремонту Деу Ланос:

Циліндр для ремонту Деу Ланос:

Високовольтні дроти для ремонту Деу Ланос:

Свічка запалювання для ремонту Деу Ланос:

Генератор для ремонту Деу Ланос:

Компресор для ремонту Деу Ланос:

Дросельна заслонка для ремонту Деу Ланос:

Датчики для ремонту Деу Ланос:

Гофра для ремонту Деу Ланос:

.