• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Клинить супорт Чері Тіго

В автомобілях, які комплектуються гальмами дискового типу, однією з частин такої гальмівної системи є супорт.

До числа таких автомобілів відноситься і Чері Тіго.

Сам супорт – це спеціальний пристрій, що утримує гальмівні колодки і завдяки якому забезпечується їх притискання до гальмівного диску під час гальмування.

З цього випливає, що від стану супорта, його функціонування безпосередньо залежить робота всієї системи гальмування.

Адже сам процес гальмування і заснований саме на зупинці обертання гальмівних дисків коліс за допомогою колодок.

А гальмування – це одна з складових комплексу заходів, що забезпечують безпеку руху, а також збереження життя і здоров'я, як самого водія і його пасажирів цього авто, так і оточуючих.

 

Усуваємо самостійно несправність супорта на Chery Tiggo

В черговій нашій статті ми розповімо про те, як можна самостійно усунути заклинювання супорта на Чері Тіго.

як можна самостійно усунути заклинювання супорта на Чері Тіго.

  • Перш за все, потрібно відзначити, що, якщо ви не хочете зіткнутися з проблемою, коли клинять супорта, потрібно постійно за ними доглядати.
  • Що це означає? Це означає, що потрібно періодично чистити і змащувати.
  • А для того, щоб змастити супорт, потрібно відкрутити верхній і нижній болти кріплення.

щоб змастити супорт, потрібно відкрутити верхній і нижній болти кріплення.

  • І після цього зняти супорт з диска.

І після цього зняти супорт з диска.

  • Далі перевіряємо хід напрямних.

Далі перевіряємо хід напрямних.

  • Вони повинні рухатися рівно і вільно.
  • Якщо ж направляюча закислена і не рухається, то її потрібно в обов'язковому порядку витягнути.

якщо ж направляюча закислена і не рухається, то її треба витягнути

  • Для цієї мети можна використовувати антикорозійну аерозоль WD-40, ключ рожковий, молоток та інші інструменти.
  • А причиною закисання, насамперед, може бути пошкодження пильника.
  • Тому в першу чергу перевіряєте цілісність пильників на направляючих.

в першу чергу перевіряєте цілісність пильовиків

  • Якщо в пильнику утворився порив, то через нього в обов'язковому порядку потрапить волога на шпильку направляючої, і там почнеться корозія.
  • Мало того, волога вимиває мастило з самого пильника або вона перетворюється у даремну загуслу грязьову масу.

мастило перетворюється у даремну загуслу грязьову масу.

  • В таких випадках потрібно помити, почистити таку шпильку Чері Тіго, гарненько змастити мастилом і знову встановити на своє місце.

 треба помити, почистити таку шпильку, змастити і встановити

  • Взагалі, заведіть собі за правило, що кожен раз, коли ви міняєте гальмівні колодки, проведіть також обслуговування і супорта заодно.
  • Перевірте вже названі направляючі, почистіть і змастіть їх.
  • При необхідності купіть ремкомплект і замініть на шпильках, що встановлені в направляючих порвані пильники.
  • Крім того, потрібно також перевірити стан і змастити пильник, що встановлений на гальмівному циліндрі.

перевірити стан і змастити пильовик, що встановлений на гальмівному циліндрі.

  • Для цього натисніть кілька разів на педаль гальма, домігшись тим самим, щоб виліз поршень.

натисніть кілька разів на педаль гальма, домігшись тим самим, щоб виліз поршень.

  • Після цього, очищаємо пильник від бруду і піддіваємо його злегка викруткою.
  • Потім, в отвір, що утворився, за допомогою трубки заправляємо спеціальну змазку для супортів.

в отвір за допомогою трубки заправляємо спеціальну змазку

  • Робимо так кілька разів по всьому діаметру циліндра.
  • Завершивши заливати мастило, ставимо пару старих гальмівних колодок, а також спеціальне пристосування і в результаті видавлюємо поршень супорта назад всередину циліндра.

 видавлюємо поршень супорта назад всередину циліндра.

  • Потім знову видавлюємо педаллю поршень назовні і так проробляємо два-три рази.
  • Після цього ми беремо ремкомплект, який ми виписали спеціально для супорта.

 беремо ремкомплект, який ми виписали

  • В нього входить пильник на циліндр, кільце і два невеликих пильника для напрямних супорта.

 входить пильовик на циліндр, кільце і два невеликих пильовика для напрямних

  • Вони дещо відрізняються за формою від тих, що встановлені на нашому автомобілі, але, головне, щоб підійшли за розміром.
  • Тому беремо шпильку від направляючої, трохи обробляємо її мастилом для супортів.

шпильку від направляючої, трохи обробляємо її мастилом для супортів

  • І після цього пробуємо одягнути на цю шпильку новий пильник.

пробуємо одягнути на цю шпильку новий пильовик.

  • У нас це виходить, а тому наносимо ще мастило під пильник.

наносимо ще мастило під пильовик.

  • А також добре змащуємо всю шпильку для направляючої супорта Чері Тіго.
  • Крім того, набиваємо цим ж мастилом і саму направляючу.

набиваємо цим ж мастилом і саму направляючу.

  • Вставляємо шпильку всередину, дивимося при цьому, щоб мастила було достатньо, і після цього одягаємо другий кінець пильника на втулку направляючої.

одягаємо другий кінець пильника на втулку направляючої.

  • В результаті у нас все це вийшло вдало.
  • Це говорить про те, що новий пильник виявився такої ж довжини, як і старий, незважаючи на деяку відмінність у формі.

новий пильник виявився такої ж довжини, як і старий,

  • Далі точно таку ж комбінацію виконуємо і на другій направляючій.
  • Потім, перевіряємо, щоб всі шпильки в направляючих рухалися вільно і легко.
  • Якщо все нормально, то ставимо на місце гальмівні колодки.

 ставимо на місце гальмівні колодки.

  • Після цього одягаємо на місце супорт.
  • Потім знову перевіряємо рух самого супорта на направляючих.

знову перевіряємо рух самого супорта

  • Хід його також повинен бути легким і вільним.
  • Далі затискаємо болтами сам супорт.
  • При цьому потрібно враховувати один нюанс.
  • Шляпки шпильок в направляючих виконані зі зрізами під ключ.

Шляпки шпильок в направляючих виконані зі зрізами під ключ.

  • Вони обертаються вільно.
  • Так от, коли затискаєте болти кріплення самого супорта, не намагайтеся встановити ці шпильки в якомусь певному положенні.
  • Саме головне, щоб ці шляпки залишалися на обох напрямних в однаковому положенні.
  • В іншому випадку можна отримати перекіс супорта.
  • Після того, як затиснули супорт, потрібно також перевірити, щоб він рухався вільно на направляючих, без жодних затримок.
  • В іншому випадку, потрібно провертати трошки шпильки направляючих і знову затискати, домагаючись вільного ходу супорта.
  • Домігшись вільного руху встановленого супорта, робимо кілька натискань педаллю гальма.
  • І потім руками пробуємо провернути гальмівний диск.

руками пробуєм провернути гальмівний диск

  • Він повинен рухатися вільно, без особливих зусиль.
  • Якщо це у вас відбувається, значить супорт встановлений і працює правильно.
  • Тому можна одягати колесо.
  • До речі, одна з перших ознак того, що у вас заклинив супорт, це нагрівання диска колеса.  колесо, де заклинило супорт виявиться на дотик гарячим.
  • Якщо ви після їзди на такому супорті спробуєте одне колесо руками і інше на протилежній стороні.
  • То те колесо, де заклинило супорт виявиться на дотик гарячим.
  • Хоча можуть бути й інші причини такого нагрівання.
  • В будь-якому випадку потрібно перевірити в таких випадках і супорт.
    • На цьому нашу розповідь про те, як самостійно можна усунути заклинювання супорта і про його обслуговуванні на Чері Тіго завершено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Клинить супорт Чері Тіго"

Відгуки: 0




.