Вітчизняному автолюбителю добре відомі моделі китайської компанії Джилі.
Автомобілі Джилі МК і Джилі МК-2 вже давно їздять по дорогах України.
А в 2011 році цей виробник представив на суд наших покупців нову версію хетчбека – Geely MK Cross.
Це позашляховик, за основу якого при проектуванні була взята вже відома платформа МК-2.
Але, незважаючи на це нова модель отримала оновлений зовнішній вигляд, а також значні зміни в обробці салону.
Однак, на цьому нові зміни практично і закінчилися.
Справедливості заради потрібно відзначити, що за відгуками власників новий позашляховик вийшов все-таки не поганий.
Як і у всіх автомобілях в Джилі МК Крос є свої непогані конструкторські рішення, але є і відверті прорахунки.
Одним з недоліків, як у попередників нової версії, так і в новій моделі залишилася оптика. Фари та якість освітлення дорожнього полотна викликає у багатьох власників цього модельного ряду чимало нарікань.
Міняємо самі лінзи фар на Geely MK Cross
У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як правильно своїми руками виконати заміну лінз у фарах Джилі МК Крос.

- Отже, як вже зазначалося, якість освітлення дороги фарами цього автомобіля бажає бути кращим.
- Тому, цілком природньо, що постало питання покращення освітлення.
- Перше, що спадає на думку, це купити і встановити нові фари.
- Але, це не дуже вигідно, оскільки кожна фара коштує досить пристойно.
- Є ще один варіант – встановити більш потужні лампи у фари.
- Але, це теж сумнівне вирішення питання, тому, що підвищена потужність лампочок створює додаткове навантаження на проводку, яка може не витримати.
- Мало того, самі фари можуть загорітися.
- Тому ми вибрали більш бюджетний і менш небезпечний спосіб поліпшення світла в автомобілі – це заміна лінз.
- І не просто лінз, а на бі-ксенонові лінзи фірми Morimoto 2,5 D.
- Перш ніж виконати таку заміну, необхідно демонтувати саму фару.
- А робиться це не так вже й складно.
- Для того, щоб зняти фару потрібно відкрутити три гвинти на планці за корпусом самої фари вгорі.

- Щоб це виконати досить лише відкрити капот автомобіля.
- Потім нам буде потрібно викрутити ще один болт, який тримає фару внизу і знаходиться під бампером.

- Але, не варто боятися. До цього гвинта підібратися не так складно, як здається.
- Для цього відкручуємо один болт кріплення бампера зі сторони колісної арки.

- Потім ще відкручуємо один болт внизу арки, яким кріпиться і підкрилок або захист крила Джилі МК Крос.

- Далі просто відгинаємо трохи бампер і підбираємося до потрібного нам болту.

- Тепер, після того, як ми зняли фару, її потрібно нам розібрати або вірніше зняти стікло.
- Для виконання цієї задачі нам потрібно буде викрутити три самореза, які розташовані з тильного боку корпусу фари по її периметру.

- Але, зробити це буде не так просто, тому, що і саморізи, і саме стікло посаджені на герметик.
- В результаті, яким б він не був, все одно застигає і потім таке з'єднання розібрати дуже складно.
- Тому беремо звичайний будівельний фен і попередньо трохи нагріваємо кожен саморіз.

- Крім зазначених саморізів з торця фари по периметру у верхній її частині також є металеві дужки.

- Такі дужки можна просто викруткою або іншим гострим предметом підчепити і витягнути ще до прогріву і відкручування шурупів.

- Саме стікло також посаджено на герметик, тому потрібно трохи повозитися, щоб його зняти.
- В результаті отримуємо окремо стікло і окремо корпус фари з лампами.

- Якщо гарненько придивитися, то можна побачити в корпусі сліди потрапляння вологи, а також, як результат підгоряння лінз і інших деталей.

- Це може говорити про погану герметизацію фари.
- Саме стікло доведеться надалі ошкурити, відполірувати і покрити лаком.

- При цьому, потрібно мати на увазі, що скло зніметься разом з маскою.

- Правда її потім можна також зняти окремо.
- Але, нам важливіше сама лінза і вірніше, не так сама лінза, як її відбивач.

- Тому розбираємо лінзу фари Джилі МК Крос.
- Відбивач, до речі, тут також весь покритий іржею і до подальшого використання практично не придатний.
- Тому беремо звичайну ножівку по металу і з її допомогою відрізаємо на кінці фланець.

- Він нам буде потрібен в якості кріплення для нової лінзи, оскільки вона має дещо іншу форму.
- Тому відрізаний фланець прикручуємо на своє місце у фарі.

- Це буде свого роду перехідник для нової лінзи.
- Далі ми візьмемо цю лінзу і прикрутимо до цього перехідника надалі.

- Там кріплення нової лінзи трохи не збігається зі штатним перехідником, але це не страшно.
- За допомогою напилка цей недолік легко виправити, підігнавши це кріплення під наш перехідник.
- І після цього лінза без проблем добре кріпиться до нашого перехідника.

- Точно так само відмінно виглядає нова лінза, вірніше її кріплення, і зі зворотнього боку.

- Червоний провід – це підключення дальнього світла.
- Тому після цього очищаємо ретельно і промиваємо відбивач і стікло фари.

- Після цього збираємо фару і встановлюємо її на місце.
- Тепер вже неозброєним оком виразно видно різницю між фарою з новою лінзою і зі старою.

- І якщо навіть включити світло, то, незважаючи на те, що на вулиці ще світло, на воротах гаража різниця також дуже сильно помітна.

- Тому коментарі тут, як кажуть, зайві.
- Точно таким же чином міняється лінза і на другій фарі.
- І в результаті ми отримаємо відмінне освітлення в своєму авто.
- На цьому нашу розповідь про заміну лінз у фарах Джилі МК Крос закінчено.