Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна лінз в фарах Джилі МК Кросс, погано світять фари

Вітчизняному автолюбителю добре відомі моделі китайської компанії Джилі.

Автомобілі Джилі МК і Джилі МК-2 вже давно їздять по дорогах України.

А в 2011 році цей виробник представив на суд наших покупців нову версію хетчбека – Geely MK Cross.

Це позашляховик, за основу якого при проектуванні була взята вже відома платформа МК-2.

Але, незважаючи на це нова модель отримала оновлений зовнішній вигляд, а також значні зміни в обробці салону.

Однак, на цьому нові зміни практично і закінчилися.

Справедливості заради потрібно відзначити, що за відгуками власників новий позашляховик вийшов все-таки не поганий.

Як і у всіх автомобілях в Джилі МК Крос є свої непогані конструкторські рішення, але є і відверті прорахунки.

Одним з недоліків, як у попередників нової версії, так і в новій моделі залишилася оптика. Фари та якість освітлення дорожнього полотна викликає у багатьох власників цього модельного ряду чимало нарікань.

Міняємо самі лінзи фар на Geely MK Cross

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як правильно своїми руками виконати заміну лінз у фарах Джилі МК Крос.

як правильно своїми руками виконати заміну лінз у фарах Джилі МК Крос.

  • Отже, як вже зазначалося, якість освітлення дороги фарами цього автомобіля бажає бути кращим.
  • Тому, цілком природньо, що постало питання покращення освітлення.
  • Перше, що спадає на думку, це купити і встановити нові фари.
  • Але, це не дуже вигідно, оскільки кожна фара коштує досить пристойно.
  • Є ще один варіант – встановити більш потужні лампи у фари.
  • Але, це теж сумнівне вирішення питання, тому, що підвищена потужність лампочок створює додаткове навантаження на проводку, яка може не витримати.
  • Мало того, самі фари можуть загорітися.
  • Тому ми вибрали більш бюджетний і менш небезпечний спосіб поліпшення світла в автомобілі – це заміна лінз.
  • І не просто лінз, а на бі-ксенонові лінзи фірми Morimoto 2,5 D. 
  • Перш ніж виконати таку заміну, необхідно демонтувати саму фару.
  • А робиться це не так вже й складно.
  • Для того, щоб зняти фару потрібно відкрутити три гвинти на планці за корпусом самої фари вгорі.

щоб зняти фару потрібно відкрутити три гвинти на планці

  • Щоб це виконати досить лише відкрити капот автомобіля.
  • Потім нам буде потрібно викрутити ще один болт, який тримає фару внизу і знаходиться під бампером.

викрутити ще один болт, який тримає фару внизу

  • Але, не варто боятися. До цього гвинта підібратися не так складно, як здається.
  • Для цього відкручуємо один болт кріплення бампера зі сторони колісної арки.

відкручуємо один болт кріплення бампера зі сторони колісної арки.

  • Потім ще відкручуємо один болт внизу арки, яким кріпиться і підкрилок або захист крила Джилі МК Крос.

відкручуємо один болт внизу арки, яким кріпиться і підкрилок

  • Далі просто відгинаємо трохи бампер і підбираємося до потрібного нам болту.

відгинаємо трохи бампер і підбираємося до потрібного нам болту

  • Тепер, після того, як ми зняли фару, її потрібно нам розібрати або вірніше зняти стікло.
  • Для виконання цієї задачі нам потрібно буде викрутити три самореза, які розташовані з тильного боку корпусу фари по її периметру.

потрібно буде викрутити три самореза по периметру

  • Але, зробити це буде не так просто, тому, що і саморізи, і саме стікло посаджені на герметик.
  • В результаті, яким б він не був, все одно застигає і потім таке з'єднання розібрати дуже складно.
    • Тому беремо звичайний будівельний фен і попередньо трохи нагріваємо кожен саморіз.

    беремо звичайний будівельний фен і попередньо трохи нагріваємо кожен саморіз.

    • Крім зазначених саморізів з торця фари по периметру у верхній її частині також є металеві дужки.

    з торця фари по периметру у верхній її частині також є металеві дужки.

    • Такі дужки можна просто викруткою або іншим гострим предметом підчепити і витягнути ще до прогріву і відкручування шурупів.

    скобочки можна просто викруткою або іншим гострим предметом підчепити і витягнути

    • Саме стікло також посаджено на герметик, тому потрібно трохи повозитися, щоб його зняти.
    • В результаті отримуємо окремо стікло і окремо корпус фари з лампами.

    отримуємо окремо скло і окремо корпус фари з лампами

    • Якщо гарненько придивитися, то можна побачити в корпусі сліди потрапляння вологи, а також, як результат підгоряння лінз і інших деталей.

    можна побачити в корпусі сліди попадання вологи і підгоряння

    • Це може говорити про погану герметизацію фари.
      • Саме стікло доведеться надалі ошкурити, відполірувати і покрити лаком.

      стікло доведеться надалі ошкурити, відполірувати і покрити лаком.

      • При цьому, потрібно мати на увазі, що скло зніметься разом з маскою.

      скло зніметься разом з маскою

      • Правда її потім можна також зняти окремо.
      • Але, нам важливіше сама лінза і вірніше, не так сама лінза, як її відбивач.

      важливіше сама лінза і вірніше, не так сама лінза, як її відбивач.

      • Тому розбираємо лінзу фари Джилі МК Крос.
      • Відбивач, до речі, тут також весь покритий іржею і до подальшого використання практично не придатний.
      • Тому беремо звичайну ножівку по металу і з її допомогою відрізаємо на кінці фланець.

      беремо звичайну ножівку по металу і з її допомогою відрізаємо на кінці фланець.

      • Він нам буде потрібен в якості кріплення для нової лінзи, оскільки вона має дещо іншу форму.
      • Тому відрізаний фланець прикручуємо на своє місце у фарі.

      відрізаний фланець прикручуємо на своє місце у фарі.

      • Це буде свого роду перехідник для нової лінзи.
      • Далі ми візьмемо цю лінзу і прикрутимо до цього перехідника надалі.

      візьмемо цю лінзу і прикрутимо до цього перехідника надалі.

      • Там кріплення нової лінзи трохи не збігається зі штатним перехідником, але це не страшно.
      • За допомогою напилка цей недолік легко виправити, підігнавши це кріплення під наш перехідник.
      • І після цього лінза без проблем добре кріпиться до нашого перехідника.

      лінза без проблем добре кріпиться до нашого перехіднику.

      • Точно так само відмінно виглядає нова лінза, вірніше її кріплення, і зі зворотнього боку.

      відмінно виглядає нова лінза, вірніше її кріплення, і зі зворотного боку.

      • Червоний провід – це підключення дальнього світла.
      • Тому після цього очищаємо ретельно і промиваємо відбивач і стікло фари.

       очищаємо ретельно і промиваємо відбивач і стікло фари.

      • Після цього збираємо фару і встановлюємо її на місце.
      • Тепер вже неозброєним оком виразно видно різницю між фарою з новою лінзою і зі старою.

      неозброєним оком виразно видно різницю між фарою з новою лінзою і зі старою.

      • І якщо навіть включити світло, то, незважаючи на те, що на вулиці ще світло, на воротах гаража різниця також дуже сильно помітна.

       на воротах гаража різниця також дуже сильно помітна.

      • Тому коментарі тут, як кажуть, зайві.
      • Точно таким же чином міняється лінза і на другій фарі.
      • І в результаті ми отримаємо відмінне освітлення в своєму авто.
      • На цьому нашу розповідь про заміну лінз у фарах Джилі МК Крос закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна лінз в фарах Джилі МК Кросс, погано світять фари"

Відгуки: 0




Фара для ремонту Джилі МК КРОСС:

Лампи для ремонту Джилі МК КРОСС:

Проводка для ремонту Джилі МК КРОСС:

Корпус для ремонту Джилі МК КРОСС:

Капот для ремонту Джилі МК КРОСС:

Болти для ремонту Джилі МК КРОСС:

Бампер для ремонту Джилі МК КРОСС:

Кріплення для ремонту Джилі МК КРОСС:

Крило для ремонту Джилі МК КРОСС:

Стікло для ремонту Джилі МК КРОСС:

.