Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Низький тиск масла Чері Амулет

Лінійка автомобілів китайської компанії Chery Automobile сьогодні досить довга.

Серед них і субкомпактний п'ятидверний ліфтбек Чері Амулет.

На дорогах нашої країни ця модель з'явилася в 2003 році, а з 2006 року крупновузлове збирання його почалося в Росії та Україні.

Нова модель оснащувалася чотирициліндровим двигуном об'ємом 1,5 літра і потужністю 94 к. с. Рестайлінгова модель, яка з'явилася в 2010 році, отримала новий силовий агрегат того ж об'єму, але набагато потужніший – 109 л. с.

Цей мотор відповідає загальноприйнятому екологічному стандарту Євро-4.

Кожен автолюбитель знає, що життєво необхідною умовою для будь-якого автомобільного двигуна є наявність нормальної якості і в достатній кількості мастила.

Саме мастило обумовлює тривале функціонування обертових і рухомих деталей та механізмів.

Тому контроль рівня масла і своєчасна його заміна входить в перелік першочергових обов'язків будь-якого водія.

Крім того, двигун потребує постійного підтримання оптимального тиску масла, який забезпечує масляний насос.

Усуваємо самостійно причину низького тиску масла в двигуні Chery Amulet

У цій статті ми розповімо про те, як можна самому визначити причину низького тиску масла в двигуні і про спосіб її усунення на Чилі Амулет.

як можна самому визначити причину низького тиску масла в двигуні Чері Амулет

  • Отже, як вже стало зрозуміло з анонсу, в нашому двигуні впав тиск масла, і щоб визначити цю проблему, а також для того, щоб усунути цілий ряд інших недоліків, нами був демонтований двигун з автомобіля.

нами був демонтований двигун з автомобіля.

  • Справа в тому, що першочерговою причиною падіння тиску масла є вихід з ладу масляного насоса.
  • Але, після заміни насоса наш агрегат чомусь почав троїти.
  • Коли зняли клапанну кришку, то виявилося, що кулачки четвертого циліндра практично повністю «з'їло». 
  • Тому замінили і распредвал.
  • Після того, як запустили двигун, виявилося, що на підвищених обертах він працює нормально, але на холостих обертах стало коїтися щось незрозуміле.
  • Мотор знову троїть, «давиться» і просто стукає.
  • При цьому на панелі приладів горить постійно маслянка.
  • Тому ми і прийняли рішення зняти двигун з авто і перевірити все, щоб розібратися що відбувається.
  • Так, як у нас є можливість використовувати тельфер для демонтажу двигуна, то тут же на вазі нами був знятий масляний піддон для того, щоб подивитися, в якому стані поршнева група.

на вазі нами був знятий масляний піддон

  • Відразу було визначено, що шатуни в двигуні разбовтані.
  • Перевірили заодно і стан вкладишів.
  • І тепер вирішили зняти маслоприйомник з тією метою, щоб потім демонтувати колінвал для огляду і ремонту.
  • В результаті очистили і  відмили колінвал, прошліфували місця установки сальників заднього і переднього.
  • А також за допомогою ватних паличок прочищаємо масляні канали колінвала.

 за допомогою ватних паличок прочищаємо масляні канали колінвала.

  • Таку процедуру виконуємо з одного боку і потім перевертаємо вал і проробляємо те ж саме з іншого боку.
  • Непогано було б ще й продути всі ці канали, а після цього ще раз пройтися ватяними паличками.
  • Але, крім цього, ми виявили підтікання масла і в області первинного валу КПП Чері Амулет.

 виявили підтікання масла і в області первинного валу КПП

  • Також є вироблення і задирки на шатунах мотора. Тому продовжуємо розбирати далі. 
  • Для цього знімаємо зчеплення, поклавши двигун на стіл.

знімаємо зчеплення, поклавши двигун на стіл.

  • А також з іншого боку від'єднуємо і масляний насос.

від'єднуємо і масляний насос.

  • Після того, як зняли кришки шатунів, то виявили досить пристойне вироблення.

виявили досить пристойні вироблення

  • Те ж саме показав і огляд вкладишів.

Те ж саме показав і огляд вкладишів.

  • До речі, в результаті вимірів виявилося, що якщо поставити нові вкладиші, то зазор виявиться в два рази більше норми.
  • Тому стає зрозумілим, що ні заміна масляного фільтра, ні нового масла ніяких результатів вже не дадуть.
  • У зв'язку з цим ми відразу віддали колінвал на шліфовку, після чого знову його промили і прочистили, щоб ніде не залишилося пилу від абразивного каменю або металу.
  • Радує той факт, що сверловка на колінвалі у нас виконана коса.

сверловка на коленвале у нас виконана коса.

  • Якщо встановити колінвал в верхню точку, то можна побачити на його шийці отвір.

можна побачити на його шийці отвір

  • ВІн виконаний під кутом приблизно в 30 градусів щодо осьової лінії.
  • Точно такі ж отвори можна побачити і в шатунах.

Точно такі ж отвори можна побачити і в шатунах.

  • Вони виготовлені спеціально таким чином.
  • Справа в тому, що при знаходженні колінвала у верхній точці ці отвори збігаються і через них форсунка під напором поливає маслом стінки циліндра, сам поршень та його палець.
  • Якщо подивитися, то у нас добре видно, що всі поршня намиті маслом і їхні пальці теж.

добре видно, що всі поршня намиті маслом

  • Це свідчить тільки про те, що форсунки в цьому двигуні працюють нормально.  
  • Отже, колінвал двигуна Чері Амулет ми прошліфували до першого розміру, після чого добре промили колокол або кошик зчеплення від масла і приступаємо до установки колінвала на місце.
  • Поршня ми навмисно не витягали, а тому продуваємо і промиваємо блок циліндрів.
  • Потім встановлюємо на місце нові вкладиші і добре почищені і промиті бугеля.

становлюємо на місце нові вкладиші і бугеля

Далі змащуємо маслом шийки колінвала, а також вкладиші і встановлюємо вал на місце.

  • При цьому корінні шийки скрізь протягуємо рівномірно і перевіряємо обертання колінвала при цьому.  

протягуємо рівномірно і перевіряємо обертання колінвала при цьому.

Також хочемо відразу поділитися з вами одним нововведенням.

  • Так як фільтра масляного ще немає, тому вставляємо в отвір лійку і проливаємо систему маслом.

вставляємо в отвір воронку і проливаємо систему маслом.

  • Дивимося, щоб воно з'явилося внизу.
  • Це буде свідчити про те, що колінвал і вкладиші всі змащені і система заповнена маслом.
  • Отже, затягуємо кріплення колінвала на корінних вкладишах з зусиллям 100, а на шатунних – 40.
  • Попутно у нас виник такий казус. Ми придбали оригінальну прокладку на масляний насос.

придбали оригінальну прокладку на масляний насос.

  • А при її установці виявилося, що отвори для болтів на ній не збігаються з отворами на корпусі насоса і краї також.

отвори для болтів на ній не збігаються з отворами на корпусі

  • Тому нам довелося викинути цю прокладку і вирізати самим іншу з пароніту.

довелося викинути цю прокладку і вирізати самим іншу з пароніту

  • Крім того, в абсолютно новому масляному насосі виявився заводський брак лиття в місці прилягання піддона.

масляному насосі виявився заводський брак лиття

  • Ця поверхня виявилася шорсткою і піддон у зв'язку з цим не міг щільно прилягати.
  • Тому ми взяли наждачний папір та прошліфовали вручну цю поверхню.
  • Крім того, поміняли обидва сальника ми на колінвалі, а також зчеплення заодно.
  • Також при установці масляного насоса виявилося, що згідно з інструкцією затягувати болти його кріплення М6 потрібно із зусиллям 23 Н/м. 

 затягувати болти його кріплення М6 потрібно із зусиллям 23 Н/м.

  • Ми ж вважаємо, що це занадто багато для таких невеликих болтів, тому рекомендуємо затягувати їх із зусиллям не більше 16 Н/м.
  • Отже, поставили задню кришку, зчеплення в зборі.
  • І тепер промазуємо герметиком стики для гарного контакту.

промазуємо герметиком стики

  • Після чого ставимо на місце прокладку піддону двигуна Чері Амулет.

ставимо на місце прокладку піддону двигуна

  • Потім встановлюємо також чисто вимитий від залишків вкладишів та іншого бруду піддон.
  • Поки у нас є доступ, тому встановлюємо одразу шестерню зі шпонкою.

встановлюємо відразу шестерню зі шпонкою.

  • Просто на автомобілі це зробити буде набагато важче.
  • А також заправляємо маслом і прикручуємо масляний фільтр, щоб вже все було в зборі.
  • Далі встановлюємо двигун на автомобіль, перевіривши і замінивши при необхідності його подушки.
  • Потім встановлюємо колектор, почистивши добре привальну поверхню.
  • Після цього одягаємо також і прикручуємо все навісне обладнання на двигун.

одягаємо також і прикручуємо все навісне обладнання

  • Тепер заливаємо масло в агрегат і прокачуємо без установки свічок запалювання та котушки запалювання.
  • Одягаємо ремені і запускаємо двигун.
  • Дивимося при цьому на панель приладів і бачимо, що маслянка там не світиться.

маслянка на панелі приладів не світиться

  • Це радує, значить все зроблено правильно.
  • Тому закінчуємо збирати далі все обладнання автомобіля.
  • Після того, як автомобіль пройшов 20 кілометрів, під'єднуємо манометр до двигуна і перевіряємо тиск масла в ньому на різних режимах.

 під'єднуємо манометр до двигуна і перевіряємо тиск масла в ньому на різних режимах.

  • Виявилося, що ревізія колінвала двигуна дозволила нам досягти підвищення тиску масла на холостих обертах на 0,5 Атм.
  • При цьому сам агрегат працює цілком нормально.
  • Заодно і поміняли датчик тиску масла.
  • В результаті двигун працює нормально, вентилятори включаються вчасно, а маслянка на панелі приладів більше не загоряється.
  • Таким чином, ми прийшли до висновку, що при такому сильному падінні тиску масла в двигуні ні заміна фільтра, ні масла або датчика результатів не дає.
  • Потрібен лише ґрунтовний ремонт.
  • На цьому нашу розповідь про усунення причини падіння тиску масла в двигуні Чері Амулет закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Низький тиск масла Чері Амулет"

Відгуки: 1


иван

спасиба




Насос масляний для ремонту Чері Амулет:

Кришка для ремонту Чері Амулет:

Циліндр для ремонту Чері Амулет:

Распредвал для ремонту Чері Амулет:

Панель приладів для ремонту Чері Амулет:

Піддон масляний для ремонту Чері Амулет:

Шатун для ремонту Чері Амулет:

Вкладиші для ремонту Чері Амулет:

Колінвал для ремонту Чері Амулет:

Сальник для ремонту Чері Амулет:

.