Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Стукають гідрокомпенсатори Чері Амулет

Автолюбителі зі стажем чудово пам'ятають, як раніше часто доводилося шукати фахівців, які могли б усунути стукіт клапанів в двигуні і відрегулювати їх теплові зазори.

Справа в тому, що далеко не кожен автослюсар міг виконати такий вид ремонту.

Але, ті роки вже давно відійшли в небуття.

Сьогодні настали зовсім інші часи і сучасні автомобілі комплектуються двигунами, в яких встановлюються спеціальні пристрої, що автоматично регулюють теплові зазори клапанів.

Цим пристроєм і є гідрокомпенсатор.

Завдяки наявності в своєму пристрої пружини і тиску масла він в автоматичному режимі змінює свою довжину, яка необхідна для утворення зазору в ГРМ двигуна.

Тож тепер не потрібно, як раніше, регулювання клапанів, купа шайб та інші маніпуляції з клапанами двигуна.

Усуваємо самостійно стукіт гідрокомпенсаторів на Chery Amulet

У представленій статті ми розповімо про те, яким чином можна самому усунути стукіт гідрокомпенсаторів клапанів на двигуні Чері Амулет.

яким чином можна самому усунути стукіт гідрокомпенсаторів клапанів на двигуні Чері Амулет.

  • Отже, ми запустили двигун і прогріли його до робочої температури.

запустили двигун і прогріли його до робочої температури.

  • В даному випадку прилад показує теспературу 91 градус.
  • При цьому в роботі двигуна чути легкий цокіт, що говорить про стукіт одного з гідрокомпенсаторів.
  • Тому, для того, щоб це виправити знімаємо кришку клапанів.

щоб виправити цокот в двигуні знімаємо кришку клапанів

  • І тепер найголовніше в нашому експерименті. Ми беремо одну зі стійок рокерів.

беремо одну зі стійок рокерів.

  • Доводимо її висоту до 18 мм.

Доводимо її висоту до 18 мм.

  • Для цього нам довелося сточити з торця поверхні стійки 0,3 мм

довелося сточити з торця поверхні стійки 0,3 мм.

  • Це зроблено для того, щоб можна було компенсувати зазори на стійці рокера і на самому рокері, а також на компенсаторі і на кулачках.
  • Після цього встановлюємо цю стійку на місце і збираємо двигун.
  • Тут варто зауважити, що при кожному знятті кришки клапанів в обов'язковому порядку треба дивитися на стан її прокладки.

в обов'язковому порядку треба дивитися на стан її прокладки.

  • Справа в тому, що якщо вона вже задубіла і навіть можна відокремити від неї невеликі крихти, то таку прокладку в обов'язковому порядку потрібно замінити.
  • Просто всі ці крихти, а якщо ви промажете таку прокладку перед установкою ще й герметиком, то і цілі шматки можуть потрапити в двигун Чері Амулет.
  • А це в свою чергу може призвести до неприємних наслідків.
  • Тому не варто лінуватися, а краще здерти стару прокладку, як би це важко не було.
  • Повірте, що це обійдеться вам дешевше, ніж ремонтувати потім двигун.
  • Після складання двигуна ми проїздили день і робота його стала трохи тихішою.

проїздили день і робота його стала трохи тихішою.

  • При цьому, якось помітно потужніше і динамічніше.
  • А через тиждень взагалі ніяких сторонніх постукувань і цокоту практично не залишилося.
  • Тому сміємо вважати, що наше нововведення допомогло.
  • На цьому розповідь про один із способів усунення стуку гідрокомпенсаторів двигуна Чері Амулет також закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Стукають гідрокомпенсатори Чері Амулет"

Відгуки: 0




Клапана для ремонту Чері Амулет:

Гідрокомпенсатор для ремонту Чері Амулет:

Пружина для ремонту Чері Амулет:

ГРМ для ремонту Чері Амулет:

Шайба для ремонту Чері Амулет:

Кришка для ремонту Чері Амулет:

Прокладки для ремонту Чері Амулет:

.