Всім відомо, що будь-який сучасний автомобіль запрограмований на виконання певних команд, контроль, узгодження і відстеження несправностей та на виконання багатьох інших функцій.
Для цього в автомобілі створений спеціальний, так званий мозковий центр, роль якого виконує встановлений електронний блок управління.
Цей блок встановлюється на заводі, де збирається автомобіль, і там же він програмується.
Потрібно відзначити, що програмування, зокрема, програмування двигуна – це і є так звана в побуті автолюбителів прошивка.
Виконується вона зазвичай стандартно, без урахування особливостей кліматичних, рельєфних та інших тієї країни, і того краю, де буде експлуатуватися дане авто.
У зв'язку з цим дуже часто в автосервісних центрах виконують додаткову перепрошивку.
Це внесення ряду змін і доповнень у встановлене на заводі програмне забезпечення.
Всі вони адаптовані на особливості краю, його кліматичних умов і манер водіння більшості водіїв.
Точно такий же ЕБУ встановлений і на автомобілі китайських виробників Джилі МК і всіх інших моделях з Піднебесної.
Змінюємо самостійно прошивку Geely MK
У цій статті ми хочемо розповісти про один цікавий спосіб самостійного перепрошивання або зміни прошивки автомобіля Джилі МК.

- Цей метод стане в нагоді в тому випадку, коли вам потрібно з якихось причин показати, що ваш автомобіль не заводиться.
- Іншими словами, симулювати несправність авто.
- При цьому, вам не доведеться для цього навіть покидати салон, щоб відкинути якийсь дріт або виконати якусь іншу махінацію.
- Саме тому такий спосіб прошивки завжди буде здаватися всім достовірним, не підстроєним.
- В дійсності наша машина знаходиться в справному стані та її двигун запускається, як зазвичай, після повороту ключа в замку запалювання.


- Тобто, все працює в штатному режимі.
- Але, в нашому випадку ви точно так повертаєте ключ в замку запалювання.

- Чутно при цьому, як стартер крутить маховик, намагаючись запустити двигун.
- Але по факту нічого не відбувається і силовий агрегат з якоїсь причини не запускається.
- На панелі приладів стрілка також на нулі, підтверджуючи, що ніяких обертів двигун не набирає.

- Ви при цьому знаходитесь на місці і також демонструєте при необхідності своє здивування чому не заводиться ваш Джилі МК.
- Хитрість цього способу полягає в тому, що перед запуском ви вдавлюєте педаль газу до упору в підлогу кузова.

- І після того, коли ви повертаєте ключ у замку запалювання насправді паливо в камери згоряння нашого агрегату не надходить.
- Саме тому він запуститися і не може. А секрет цієї маніпуляції дуже простий.
- Справа в тому, що практично кожен інжекторний двигун запрограмований таким чином, що при одночасному натисненні на педаль газу й повороті ключа в замку, а також прокручуванні валів за допомогою стартера, паливо в камери згоряння не надходить.
- Замість цього відбувається вентиляція цих самих камер, а також і свічок запалювання.
- Зроблено це на той випадок, коли свічки раптом виявляться залитими паливом.
- При цьому, не має значення якого типу педаль встановлена в двигуні, вірніше, який тип управління дросельною заслонкою передбачений в даному двигуні: електричний або за допомогою троса.
- Ось власне і вся хитрість.
- Тому виконати такий трюк можна практично в будь-якому автомобілі, в якому встановлений двигун інжекторного типу.
- На цьому нашу розповідь про прошивці двигуна Джилі МК закінчено.