Прошивка Джилі МК

Всім відомо, що будь-який сучасний автомобіль запрограмований на виконання певних команд, контроль, узгодження і відстеження несправностей та на виконання багатьох інших функцій.

Для цього в автомобілі створений спеціальний, так званий мозковий центр, роль якого виконує встановлений електронний блок управління.

Цей блок встановлюється на заводі, де збирається автомобіль, і там же він програмується.

Потрібно відзначити, що програмування, зокрема, програмування двигуна – це і є так звана в побуті автолюбителів прошивка.

Виконується вона зазвичай стандартно, без урахування особливостей кліматичних, рельєфних та інших тієї країни, і того краю, де буде експлуатуватися дане авто.

У зв'язку з цим дуже часто в автосервісних центрах виконують додаткову перепрошивку.

Це внесення ряду змін і доповнень у встановлене на заводі програмне забезпечення.

Всі вони адаптовані на особливості краю, його кліматичних умов і манер водіння більшості водіїв.

Точно такий же ЕБУ встановлений і на автомобілі китайських виробників Джилі МК і всіх інших моделях з Піднебесної.

Змінюємо самостійно прошивку Geely MK

У цій статті ми хочемо розповісти про один цікавий спосіб самостійного перепрошивання або зміни прошивки автомобіля Джилі МК.

про спосіб самостійної перепрошивки або зміни прошивки автомобіля Джилі МК

  • Цей метод стане в нагоді в тому випадку, коли вам потрібно з якихось причин показати, що ваш автомобіль не заводиться.
  • Іншими словами, симулювати несправність авто.
  • При цьому, вам не доведеться для цього навіть покидати салон, щоб відкинути якийсь дріт або виконати якусь іншу махінацію.
  • Саме тому такий спосіб прошивки завжди буде здаватися всім достовірним, не підстроєним.
  • В дійсності наша машина знаходиться в справному стані та її двигун запускається, як зазвичай, після повороту ключа в замку запалювання.

двигун її запускається, як зазвичай, після повороту ключа в замку запалювання.

тахометр показує, що двигун справді набирає обертів при натисканні на педаль

  • Тобто, все працює в штатному режимі.
  • Але, в нашому випадку ви точно так повертаєте ключ в замку запалювання.

точно так повертаєте ключ в замку запалювання.

  • Чутно при цьому, як стартер крутить маховик, намагаючись запустити двигун.
  • Але по факту нічого не відбувається і силовий агрегат з якоїсь причини не запускається.
  • На панелі приладів стрілка також на нулі, підтверджуючи, що ніяких обертів двигун не набирає.

на панелі приладів стрілка на нулі

  • Ви при цьому знаходитесь на місці і також демонструєте при необхідності своє здивування чому не заводиться ваш Джилі МК.
  • Хитрість цього способу полягає в тому, що перед запуском ви вдавлюєте педаль газу до упору в підлогу кузова.

 перед запуском ви вдавлюєте педаль газу до упору в підлогу кузова.

  • І після того, коли ви повертаєте ключ у замку запалювання насправді паливо в камери згоряння нашого агрегату не надходить.
  • Саме тому він запуститися і не може. А секрет цієї маніпуляції дуже простий.
  • Справа в тому, що практично кожен інжекторний двигун запрограмований таким чином, що при одночасному натисненні на педаль газу й повороті ключа в замку, а також прокручуванні валів за допомогою стартера, паливо в камери згоряння не надходить.
  • Замість цього відбувається вентиляція цих самих камер, а також і свічок запалювання.
  • Зроблено це на той випадок, коли свічки раптом виявляться залитими паливом.
  • При цьому, не має значення якого типу педаль встановлена в двигуні, вірніше, який тип управління дросельною заслонкою передбачений в даному двигуні: електричний або за допомогою троса.
  • Ось власне і вся хитрість.
  • Тому виконати такий трюк можна практично в будь-якому автомобілі, в якому встановлений двигун інжекторного типу.
  • На цьому нашу розповідь про прошивці двигуна Джилі МК закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Прошивка Джилі МК"

Відгуки: 1


Алексей Новиков

Честно, вообще не о чем. Я думаю что Ваш трюк в продувкой цилиндров знают многие, но во всяком случае те хто хоть как то маломайски понимает как работает ЭСУД и в случае какой-то нестабильной работы двигателя не меняет все датчики по очереди, а вдруг поможет. А при чём тут прошивка я вообще не понял.




Блок управління для ремонту Джилі МК:

Замок двері, капота, багажника, бардачка для ремонту Джилі МК:

Панель приладів для ремонту Джилі МК:

Дросельна заслонка для ремонту Джилі МК:

Стартер для ремонту Джилі МК:

Маховик для ремонту Джилі МК:

.