Ремонт генератора Деу Сенс, заміна діодного моста

Всі ми добре знаємо яскраву двадцятирічну історію, пов'язану з найпопулярнішим в Україні автомобілем Деу Ланос.

Цю сторінку спільно писали корейська автокомпанія Daewoo, General Motors, Польща і український Авто ЗАЗ.

В нашій країні цей автомобіль заслужено став народним.

Проте, з цією найяскравішою сторінкою пов'язана також історія ще одного не менш популярного в нашій країні автомобіля Деу Сенс.

І ця модель також стала по-справжньому народною, оскільки назву їй придумували всім народом.

Сенс став бюджетною версією Деу Ланоса.

Цьому сприяла комплектація автомобіля двигунами вітчизняного Мелітопольського моторного заводу об'ємом 1,3 і 1,4 літра.

Крім того, в трансмісії передбачена і механічна п'ятиступінчаста коробка перемикання передач.

Ремонтуємо своїми руками генератор Daewoo Sens

У представленій статті мова піде про те, яким чином можна самому відремонтувати і зокрема замінити діодний міст генератора Деу Сенс.

яким чином можна самому відремонтувати і зокрема замінити діодний міст генератора Деу Сенс.

  • Отже, у нас акумуляторна батарея стала розряджатися буквально за три години.
  • Замінили на нову, але нічого все одно не допомогло.
  • Заміряли струм витоку і після того, як від'єднали одну клему з генератора струм витоку впав практично до нуля.
  • Тому ми зняли генератор з автомашини з метою перевірити його справність.
  • А точніше його обмотки і діодний міст.
  • Для того, щоб це все зробити необхідно взяти викрутку звичайну і тестер.
  • В результаті виявили, що вся причина в діодному мосту, в якому прогоріли діоди.

 вся причина в діодному мосту, в якому прогоріли діоди

  • А ті, що не прогоріли, то більшість з них виявилися пробитими.
  • Тому ми замовили новий діодний міст, точно такий же, як і в нашому генераторі.

ми замовили новий діодний міст

  • А для того, щоб дістати цю деталь в нашому генераторі, довелося зняти його задню кришку.

довелося зняти задню кришку генератора

  • А кріпиться вона за допомогою засувок, розташованих по діаметру кришки.

кріпиться вона за допомогою засувок, розташованих по діаметру кришки

  • Всього їх там чотири штуки.
  • Далі знімаємо кожух і регулятор, який кріпиться разом зі щітками, і далі просто відкручуємо сам діодний міст.
  • Після цього відпаюємо всі дроти від обмоток статора і можемо знімати вже сам міст генератора Деу Сенс.
  • Ну і паралельно хочемо розповісти, яким чином можна перевірити справність діодного моста.
  • Для цього виставляємо тестер в режим пищалки перевірки діодів.

виставляємо тестер в режим пищалки перевірки діодів

  • Це говорить про те, що при замиканні кінців тестер видає характерний писк в цьому режимі.
  • Тепер беремо один кінець тестера прикладаємо до діоду, що перевіряється, а другий кінець приладу – до майданчика, на якій кріпиться цей діод.

один кінець тестера прикладаємо до діода, що перевіряється, а другий кінець приладу - до майданчика

  • Якщо прилад видає при цьому писк, значить цей діод пробитий.
  • Після цього, для повної впевненості міняємо кінці приладу місцями і прилад знову повинен видавати писк.
  • Якщо ж прилад показує опір, що дорівнює, як в нашому випадку 750 або 760 Ом.
  • А при зміні місць контактів показує нескінченність – такий діод знаходиться в робочому стані і міняти його немає сенсу.
  • Таким ось нехитрим чином перевіряємо по порядку всі діоди мосту.
  • Не забуваємо також перевіряти тут і допоміжні діоди.

Не забуваємо також перевіряти тут і допоміжні діоди

  • На них прилад повинен показати при перевірці опір – 690 Ом, а після зміни контактів – нескінченність.
  • При необхідності такий діодний міст можна розібрати на дві частини.

такий діодний міст можна розібрати на дві частини

  • В будь-якому випадку про те, що міст прогорів можна визначити і по слідах горіння і плавлення діодів і частин його корпусу.
  • Тому ми його викидаємо, а замість нього беремо новий, той що ми замовили.
  • Перш ніж його встановлювати в генератор, також за допомогою тестера перевіряємо цілісність всіх його діодів.
  • Далі варто перевірити обмотки статора генератора на пробій і рівень опору.
  • Опір обмоток тут дорівнює приблизно 1 Ом.
  • Тому виставляємо на тестері відповідний режим.

Тому виставляємо на тестері відповідний режим.

  • Після чого перевіряємо безпосереднім підключенням проводів тестера до виводів обмотки попарно.

перевіряємо безпосереднім підключенням проводів тестера до висновків обмотки попарно.

  • Потім переводимо прилад знову в режим пищалки і знову перевіряємо обмотку, приставляючи один кінець його до контакту самої обмотки, а другий до корпусу генератора Деу Сенс.

переводимо прилад знову в режим пищалки і знову перевіряємо обмотку

  • Як і раніше прилад при цьому повинен показувати нескінченність.
  • Далі знімаємо регулятор разом зі щітками, який кріпиться болтами.

знімаємо регулятор разом зі щітками,

  • І продовжуємо розбирати далі генератор.

І продовжуємо розбирати далі генератор.

  • Можна, звичайно, і не розбирати генератор, а обмежитися його перевіркою.
  • Але, краще це зробити для того, щоб візуально можна було переконатися в справності обмотки статора і ротора.
  • Перевіряється ж сам генератор наступним чином.
  • Переставляється тестер для цього в режим опору.
  • А після цього перевіряємо опір на роторі між контактними кільцями.

перевіряємо опір на роторі між контактними кільцями

  • Прилад при цьому повинен показувати від 1,8 до 5,0 Ом.
  • В даному випадку тестер показав нам 2,5 -2,6 Ом.

В даному випадку тестер показав нам 2,5 -2,6 Ом.

  • Після цього перевіряємо ще, чи не пробита обмотка і чи не пробиває в результаті цього на корпус генератора.
  • Для цього знову ставимо прилад в режим пищалки і приставляємо один його кінець до одного з контактних кілець, а другий до корпусу генератора.

приставляємо один його кінець до одного з контактних кілець, а другий до корпусу генератора.

  • Прилад при цьому повинен показувати нескінченність.
  • Точно також чинимо і з другим контактним кільцем.
  • І на закінчення ще можна і потрібно перевірити підшипники на шум при обертанні, а також на наявність люфту.

можна і потрібно перевірити підшипники

  • Підшипники при цьому повинні обертатися вільно і безшумно, а також не мати помітного люфту.
  • Тому, якщо все нормально після відповідної перевірки, то можна встановлювати на місце новий діодний міст і припаювати його до обмоток.

можна встановлювати на місце новий діодний міст

  • Після цього завершуємо повністю збирання пристрою і встановлюємо його назад на автомобіль.
  • На цьому наша розповідь про ремонт і перевірку генератора, а також встановлення діодного мосту на Деу Сенс закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт генератора Деу Сенс, заміна діодного моста"

Відгуки: 3


Алексей

Спасибо за статью. Все ясно и доступно изложено.


Павел

Да, действительно хорошо описали неисправность. Причём видно что человек реально знающий и действует не на угад, как многие да ещё и выставляют это на показ, а точно понимает что, затем и как проверять. Реально материал хороший.


Павел

Да, действительно хорошо описали неисправность. Причём видно что человек реально знающий и действует не на угад, как многие да ещё и выставляют это на показ, а точно понимает что, затем и как проверять. Реально материал хороший.




Діодний міст для ремонту Деу Сенс :

Клема для ремонту Деу Сенс :

Генератор для ремонту Деу Сенс :

Кришка для ремонту Деу Сенс :

Регулятор для ремонту Деу Сенс :

Болти для ремонту Деу Сенс :

Корпус для ремонту Деу Сенс :

.