Поради при заміні гальмівних колодок Шевроле Авео

Гальмівна система будь-якого автомобіля – це одна з основних складових, на рівні з рульовим керуванням, загальних заходів безпеки руху.

Від її якості і стану безпосередньо залежить життя та здоров'я водія авто, його пасажирів, а також всіх оточуючих, не кажучи вже про інших учасників дорожнього руху.

В сучасних автомобілях в основному використовуються передні гальма дискового типу.

Такого ж типу гальма встановлені і на передніх колесах популярного автомобіля Шевроле Авео.

Основним росходником гальм, як дискового, так і барабанного типів, є гальмівні колодки

Для автомобілів Шевроле Авео, незважаючи на різні покоління і модифікації сьогодні гальмівні колодки використовуються практично однакові.

Це обумовлено зокрема наявністю антиблокувальної системи.

Однак, колодки автомобілів другого покоління цієї моделі, все ж мають свої відмінності.

Це обумовлено тим, що вони комплектуються дисками більшого розміру.

Відповідно і форма колодок передніх коліс також дещо вдосконалена.

Деякі особливості самостійної заміни передніх гальмівних колодок Chevrolet Aveo

У даній статті ми хочемо розповісти про деякі моменти, на які потрібно завжди звертати увагу при заміні передніх гальмівних колодок на Шевроле Авео.

 про деякі моменти, на які потрібно завжди звертати увагу при заміні передніх гальмівних колодок на Шевроле Авео.

  • Перш за все, при кожній заміні передніх гальмівних колодок перевірте стан направляючих супорта.

перевірте стан направляючих супорта.

  • Візуально потрібно визначити в якому стані знаходиться їх пильник.
  • Він повинен бути обов'язково цілим, оскільки кожен порив це потрапляння пилу і бруду всередину і рівно також вологи.
  • А це корозія і, як результат – заклинювання самої направляючої.
  • Крім того, рукою можна перевірити хід направляючої, яка повинна переміщатися в втулці вільно, легко і без ривків.
  • Також тут можна перевірити і наявність люфту.
  • Тут же перевіряємо і стан пильовика на гальмівному циліндрі.

перевіряємо і стан пильовика на гальмівному циліндрі

  • Він також повинен бути цілим і щільно сидіти.
  • Тут же перевіряємо і стан гальмівного диска.

Тут же перевіряємо і стан гальмівного диска.

  • Потрібно уважно перевірити чи не має він тріщин або будь-яких інших механічних пошкоджень.
  • Крім того, варто перевірити товщину гальмівного диска.

 варто перевірити товщину гальмівного диска.

  • При цьому потрібно знати, що товщина нового диска становить 20мм, а мінімальна товщина б/у диска допускається 19мм.
  • Не зайвим буде перевірити і стан гальмівного шланга, що йде до супорта переднього колеса Шевроле Авео.

перевірити і стан гальмівного шланга, що йде до супорта

  • На ньому не повинно бути ніяких тріщин або інших механічних пошкоджень.
  • У разі їх виявлення такий шланг в обов'язковому порядку варто замінити.
  • Також завжди потрібно перевіряти хід поршня в циліндрі супорта.

завжди потрібно перевіряти хід поршня в циліндрі супорта.

  • Для цього потрібно обзавестися спеціальним пристосуванням, за допомогою якого можна втиснути його в циліндр.
  • При цьому, щоб виконати це ви не повинні застосовувати ніяких зусиль.
  • Якщо ж доводиться прикладати зусилля, то такий поршень потрібно замінити або перевірити причину такого тугого ходу.
  • Наступну операцію автовласники зазвичай виконують завжди.
  • Навіть якщо причиною зняття колеса не була заміна колодок, то все одно виконують.
  • Йдеться про перевірку товщини гальмівних колодок.

перевірка товщини гальмівних колодок

  • Якщо при цьому залишається вже мінімум 2-3 мм товщини колодки, то її неодмінно потрібно замінити.
  • Придбайте собі спеціальний тестер, за допомогою якого зможете перевіряти час від часу гальмівну рідину в розширювальному бачку на предмет наявності в ній води.

перевіряти час від часу гальмівну рідину в розширювальному бачку

  • Ще одна маленька хитрість.
  • Всі, напевно, добре знають, що в міру стирання гальмівних колодок в розширювальному бачку зменшується і рівень гальмівної рідини.
  • Доходить до такого рівня, що доводиться доливати вже.
  • Але, тут треба мати на увазі, що при заміні колодок, коли поршень супорта вдавлюється, то рівень гальмівної рідини в гальмівному розширювальному бачку різко збільшується.
  • І якщо у вас бачок відкритий, то масло може піти назовні через заливну горловину.
  • Тому, щоб це не сталося, шприцом або грушею вибираємо трохи рідини з бачка.

шприцом або грушею вибираємо трохи рідини з бачка.

  • При цьому, можна викачати трохи більше рівня, тобто більше, ніж потрібно для того, щоб потім мати можливість долити трохи нової рідини.
  • Таким способом вдається трохи «оновити» рідину в системі.
  • Тому варто запам'ятати, що в той час, коли ви утоплюєте поршень в циліндр супорта, потрібно відкрити кришку розширювального бачка і вибрати трохи рідини звідти.

відкрити кришку розширювального бачка і вибрати трохи рідини звідти

  • Також потрібно запам'ятати кілька простих, але дуже потрібних секретів, пов'язаних з ремонтом по заміні гальмівних колодок на Шевроле Авео.
  • Отже, після того, як ви встановили нові колодки, зібрали і наділи колесо, не поспішайте відразу їхати. Це може загрожувати неприємними наслідками, оскільки у вас відразу не будуть спрацьовувати гальма.
  • Тому, перш ніж починати рух, прокачайте трохи гальма падаллю гальма.

перш ніж починати рух, прокачайте трохи гальма

  • Трохи прокачавши, ви повинні відчути, що гальма вже спрацьовують.
  • Проїдете буквально кілька метрів після цього і знову перевірте роботу гальм.
  • І якщо все нормально, гальма спрацьовують, тільки після цього можете починати рух.
  • Є ще один маленький секрет.
  • Полягає він в тому, що після заміни колодок між ними і гальмівним диском спочатку погіршується контакт.
  • Справа тут в тому, що колодки нові абсолютно, а на гальмівному диску вже є певне вироблення.
  • Тому радимо перші 20-30 кілометрів шляху намагатися не використовувати екстрене гальмування.
  • Весь цей час намагайтеся пересуватися на авто плавно, без ніяких ривків.
  • А вказаної відстані цілком вистачить для того, щоб колодки притерлися до барабану.
  • На цьому все, наші невеликі поради при заміні передніх гальмівних колодок на Шевроле Авео на цьому закінчені.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Поради при заміні гальмівних колодок Шевроле Авео"

Відгуки: 1


Сергей Павлович

Советы очень правильные! Я вообще считаю что каждый водитель должен либо знать, либо хотя бы стараться немного вникать в техническую часть своего автомобиля. А то сейчас многие водилы, не знают даже когда масло им меняли, хорошо что хоть на станциях бумажки цепляют с этой информацией, а то вообще беда была бы)




Колодки для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Супорт для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Пильники для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Направляюча для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Втулка для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Циліндр для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Диски тормозні для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Шланг для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Поршень для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Бачок для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

.