Всі ми добре знаємо, що сьогодні екологічні норми допустимого вмісту шкідливих речовин у вихлопних газах автомобіля досить жорсткі.
Саме тому сучасні автомобілі комплектуються каталізаторами – спеціальними пристроями, що нейтралізують або у багато разів знижують кількість тих самих шкідливих речовин у вихлопних газах.
Однак, для того, щоб такий каталізатор довго і головне ефективно виконував свою роботу потрібен постійний контроль за складом паливної суміші, що подається в двигун авто.
А це може забезпечити лише спеціальний датчик кисню.
У багатьох виданнях, та і в самій інструкції з будови автомобіля його називають також – лямбда зонд.
Автомобіль китайського виробництва Джилі МК також має в своїй будові каталізатор і датчик кисню.
В залежності від комплектації і типу двигуна такий лямбда зонд може бути один і встановлюватися на вихлопному колекторі.
А може бути і два, один з яких встановлюється в звичайному місці, а другий при цьому встановлюють після другого каталізатора.
Наявність двох датчиків дозволяє значно точніше контролювати стан паливної суміші і відповідно більш точно її готувати.
Вихід датчика кисню з ладу загрожує збільшенням витрати палива до 10 літрів на 100 кілометрів.
Знімаємо самостійно датчик кисню (лямбда-зонд) на вихлопній трубі Geely MK
У пропонованій статті ми розповімо про те, як можна самостійно зняти датчик концентрації кисню з вихлопної труби Джилі МК.

- В нашому автомобілі датчик кисню або лямбда зонд встановлений на вихлопній трубі відразу за каталізатором.

- У нас вихлопна труба знято з автомобіля і затиснута в лещата.
- Однак, для того, щоб викрутити лямбда зонд на ній, не обов'язково знімати трубу з автомобіля. Виконати таку операцію можна і прямо на самому авто.
- В будь-якому випадку, для того, щоб відкрутити датчик нам буде потрібно ріжковий ключ на 22 і хороша труба.
- Отже, одягаємо ключ на сам датчик і просто намагаємося скрутити.

- Але, найчастіше, це зробити відразу так просто не вдасться.
- Справа в тому, що, як відомо, вихлопна труба в процесі роботи двигуна нагрівається до дуже високих показників температури.
- А тому датчик просто добре прикіпає до труби.
- Якщо крутити через силу, то можна просто його зламати або вихлопну трубу.
- Щоб цього не допустити, нам знадобиться звичайний промисловий фен.

- Але, в руках його буде тримати незручно, оскільки робити це потрібно не одну хвилину, тому ми встановлюємо його на штатив або стійку і прикріплюємо скотчем.
- Після цього приставляємо цей фен максимально близько до гайки, привареної на трубі, і в яку вкручений сам датчик кисню Джилі МК.

- Включаємо фен на максимальний обігрів і в такому положенні залишаємо приблизно на 15 хвилин.
- Для контролю можна рукою спробувати трубу трохи далі від коліна і від самого датчика.

- Ближче пробувати не рекомендуємо, тому що можна обпектися.
- Отже, вихлопна труба на дотик повинна стати дуже гарячою.
- Після цього, беремо приготовлену заздалегідь трубу і одягаємо її на ключ, надітий на датчик.

- Таким чином ми збільшимо ричаг сили. Для цього підійде труба довжиною приблизно один метр.
- Фен при цьому вимикаємо і прибираємо в бік.
- Потім пробуємо ключем за допомогою труби зірвати датчик.
- Після того, як зірвати лямбда зонд вдалося, далі відставляємо трубу і відкручуємо його до кінця вже одним ключем.

- В кінці, коли будете відкручувати рукою, будьте обережні, щоб не обпалити руку.

- Точно таку операцію, як вже говорилося, можна виконати і прямо на автомобілі.
- Можна таким же чином встановити фен для нагріву до труби.
- Єдине в цьому випадку потрібно бути уважним і обережним, щоб не спалити щось зайве на машині і не знищити антикорозійне покриття днища.
- На цьому наша розповідь про те, як викрутити датчик кисню, він же лямбда зонд, на вихлопній трубі Джилі МК закінчена.