• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Як зняти датчик кисню лямбда зонд Джилі МК з вихлопної труби

Всі ми добре знаємо, що сьогодні екологічні норми допустимого вмісту шкідливих речовин у вихлопних газах автомобіля досить жорсткі.

Саме тому сучасні автомобілі комплектуються каталізаторами – спеціальними пристроями, що нейтралізують або у багато разів знижують кількість тих самих шкідливих речовин у вихлопних газах.

Однак, для того, щоб такий каталізатор довго і головне ефективно виконував свою роботу потрібен постійний контроль за складом паливної суміші, що подається в двигун авто.

А це може забезпечити лише спеціальний датчик кисню.

У багатьох виданнях, та і в самій інструкції з будови автомобіля його називають також – лямбда зонд.

Автомобіль китайського виробництва Джилі МК також має в своїй будові каталізатор і датчик кисню.

В залежності від комплектації і типу двигуна такий лямбда зонд може бути один і встановлюватися на вихлопному колекторі.

А може бути і два, один з яких встановлюється в звичайному місці, а другий при цьому встановлюють після другого каталізатора.

Наявність двох датчиків дозволяє значно точніше контролювати стан паливної суміші і відповідно більш точно її готувати.

Вихід датчика кисню з ладу загрожує збільшенням витрати палива до 10 літрів на 100 кілометрів.

Знімаємо самостійно датчик кисню (лямбда-зонд) на вихлопній трубі Geely MK

У пропонованій статті ми розповімо про те, як можна самостійно зняти датчик концентрації кисню з вихлопної труби Джилі МК.

як можна самостійно зняти датчик концентрації кисню з вихлопної труби Джилі МК.

  • В нашому автомобілі датчик кисню або лямбда зонд встановлений на вихлопній трубі відразу за каталізатором.

 датчик кисню або лямбда зонд встановлений на вихлопній трубі

  • У нас вихлопна труба знято з автомобіля і затиснута в лещата.
  • Однак, для того, щоб викрутити лямбда зонд на ній, не обов'язково знімати трубу з автомобіля. Виконати таку операцію можна і прямо на самому авто.
  • В будь-якому випадку, для того, щоб відкрутити датчик нам буде потрібно ріжковий ключ на 22 і хороша труба.
  • Отже, одягаємо ключ на сам датчик і просто намагаємося скрутити.

одягаємо ключ на сам датчик і просто намагаємося скрутити

  • Але, найчастіше, це зробити відразу так просто не вдасться.
  • Справа в тому, що, як відомо, вихлопна труба в процесі роботи двигуна нагрівається до дуже високих показників температури.
  • А тому датчик просто добре прикіпає до труби.
  • Якщо крутити через силу, то можна просто його зламати або вихлопну трубу.
  • Щоб цього не допустити, нам знадобиться звичайний промисловий фен.

нам знадобиться звичайний промисловий фен

  • Але, в руках його буде тримати незручно, оскільки робити це потрібно не одну хвилину, тому ми встановлюємо його на штатив або стійку і прикріплюємо скотчем.
  • Після цього приставляємо цей фен максимально близько до гайки, привареної на трубі, і в яку вкручений сам датчик кисню Джилі МК.

приставляємо цей фен максимально близько до гайки, привареної на трубі

  • Включаємо фен на максимальний обігрів і в такому положенні залишаємо приблизно на 15 хвилин.
  • Для контролю можна рукою спробувати трубу трохи далі від коліна і від самого датчика.

 можна рукою спробувати трубу трохи далі від коліна і від самого датчика

  • Ближче пробувати не рекомендуємо, тому що можна обпектися.
  • Отже, вихлопна труба на дотик повинна стати дуже гарячою.
  • Після цього, беремо приготовлену заздалегідь трубу і одягаємо її на ключ, надітий на датчик.

беремо приготовлену заздалегідь трубу і одягаємо її на одягнений на ключ

  • Таким чином ми збільшимо ричаг сили. Для цього підійде труба довжиною приблизно один метр.
  • Фен при цьому вимикаємо і прибираємо в бік.
  • Потім пробуємо ключем за допомогою труби зірвати датчик.
  • Після того, як зірвати лямбда зонд вдалося, далі відставляємо трубу і відкручуємо його до кінця вже одним ключем.

відставляємо трубу і відкручуємо його до кінця вже одним ключем.

  • В кінці, коли будете відкручувати рукою, будьте обережні, щоб не обпалити руку.

 коли будете відкручувати рукою, будьте обережні, щоб не обпалити руку.

  • Точно таку операцію, як вже говорилося, можна виконати і прямо на автомобілі.
  • Можна таким же чином встановити фен для нагріву до труби.
  • Єдине в цьому випадку потрібно бути уважним і обережним, щоб не спалити щось зайве на машині і не знищити антикорозійне покриття днища.
  • На цьому наша розповідь про те, як викрутити датчик кисню, він же лямбда зонд, на вихлопній трубі Джилі МК закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як зняти датчик кисню лямбда зонд Джилі МК з вихлопної труби"

Відгуки: 0




.