За логікою речей в автомобілі, що входить в поворот, одне колесо повинно крутитися швидше щодо своєї осі, а друге-навпаки.
Але в цьому разі виникали би проблеми з тяговими зусиллями двигуна. Особливо це стосується провідних коліс.
Крім того, були б проблеми і з рівномірністю зносу шин.
Однак, щоб цього не допустити і зробити рух авто більш м'яким, в його будові передбачений спеціальний шарнір рівних кутових швидкостей, скорочено Шрус.
Саме він забезпечує рівномірне обертання коліс, в основному ведучих, під час виконання автомобілем поворотів радіусом до 70 градусів.
В автомобілі, спроектованому корейськими виробниками Деу Ланос, Шрус встановлений на осі передніх провідних коліс.
На цьому автомобілі конструктивно передбачена передня незалежна підвіска типу Макферсон.
Саме на підвісках незалежного типу найчастіше і встановлюють Шруси, що завдяки своїй грушоподібній формі одержали назву «граната».
В Деу Ланос встановлений Шрус кулькового типу.
Виконуємо самостійно ремонт по усуненню хилитання Шрусов на Daewoo Lanos
В черговій нашій статті ми розповімо про те, як можна самостійно поміняти внутрішні Шруси, що бовтаються, на Деу Ланос.

- Отже, у нас, як вже говорилося, бовтаються внутрішні Шруси, а тому ми зняли підрамник і тепер вирішили навести порядок зі Шрусами.

- Тут потрібно зазначити, що під поняттям бовтаються, не мається на увазі ослаблення кріплення або щось в цьому роді.
- Просто при перевірці рукою пильника Шруса чути характерний звук, що нагадує зберігання окремих розрізнених предметів в мішку.

- Таке становище неприпустимо, оскільки Шруси, які бовтаються, розбивають сальник, через який в результаті потрапляє пил до КПП, з неї ж витікає масло.
- До речі, з цієї ж причини у нас і піддон картера весь опинився в маслі.

- При тому, бовтається, як один Шрус, так і другий.
- Для того, щоб мати можливість замінити внутрішні Шруси, що розбовталися, ми зняли нижні опори, відкрутивши два болти.
- Також зняли зовнішній Шрус, щоб отримати можливість вийняти сам привід.

- І тепер, нам потрібно буде дістати диференціал і вийняти обидва приводи.
- А для цього потрібно попередньо відкрутити всі болти на кришці і зняти її.

- При цьому, правий привід ми знімаємо цілком вільно, підчепивши його при цьому монтуванням.

- Але, лівий привід на Деу Ланос таким же способом зняти не вдасться.
- Там просто немає місця, куди б можна було підставити монтировку.
- Тому ми попередньо виймаємо самі Шруси з віссю.

- При цьому половина лівого шарніра залишається в диференціалі.

- Тому беремо звичайний трубний розвідний ключ і захвачюємо другу половину Шруса.

- Потім упираємо монтуванням в цей ключ і виштовхуємо цю половину.

- І в такий спосіб виймаємо решту гранати.

- Після цього відкручуємо піддон КПП.

- Однак відкручуємо не повністю, а тільки частково.
- Потім зриваємо відкручену частину піддону, підставляємо заготовлену ємність і зливаємо масло з коробки.

- Таким способом ми змушені зливати масло, оскільки в картері коробки відсутня зливна пробка.
- А так, як робити це не дуже зручно, то краще заготовити широку і відкриту ємність.
- Після того, як масло все витекло, відкручуємо усі інші болти і знімаємо піддон повністю.
- Потім відкручуємо бічну кришку диференціала з підшипником і сальником.

- Для її зняття потрібно відкрутити п'ять болтів. Після цього підчепити викруткою або монтуванням.
- Якщо це не вдається, то можна спробувати підбити гострим інструментом або викруткою по діаметру кришки.
- На самій кришці є гумове ущільнювальне кільце.

Його неодмінно потрібно замінити.
- За знятою нами кришкою встановлений підшипник диференціала.

- Далі відкручуємо регулювальну шайбу диференціала Деу Ланос.

- Після цього виймаємо шайбу з диференціала.

- І тепер можемо виймати сам диференціал.

- Потім затискаємо диференціал в лещата і за допомогою ключа зриваємо гайки кріплення його шестерні.

- Після цього переносимо його на стіл, викручуємо повністю болти і знімаємо саму шестерню.

- Якщо вона так просто не знімається, то можна підбити молотком по всьому діаметру.
- При цьому потрібно запам'ятати або зробити мітку, якою стороною ця шестерня була встановлена.
- Робиться це для того, що точно такою ж стороною ця шестерня буде встановлюватися на новий корпус диференціала.

- Далі збиваємо шестерню привода спідометра.

- Вона виготовлена з текстоліту, тому з нею варто бути обережніше.
- Вісь сателітів тут фіксується спеціальним пружинним штирем, що знаходяться збоку на корпусі диференціала.

- А для того, щоб вибити його, треба зі зворотньої сторони вставити в отвір штир відповідного діаметру або свердло, як у нас.

- І потім молотком просто вибиваємо його зі свого місця.

- Ну і тепер витягаємо саму вісь сателітів.

- Далі по одному витягаємо самі сателіти.

- При цьому, на кожному з сателітів Деу Ланос є відповідна шайба.
- Вони також, як правило, підлягають заміні.
- Крім того, під великими сателітами встановлені додаткові пружинні шайби, які також варто не забути зняти і поміняти.

- Тепер ви можете самі змоделювати для наочності, яким чином Шрус входить в зачеплення з сателітами, що замикаються на ньому стопорним кільцем.

- Великі сателіти практично утримуються лише на Шрусах.

- Тут же за допомогою корпусу диференціала і частини Шруса також можна наочно побачити самому, як це все працює в авто.

- Тому Шрус бовтається тільки разом з сателітом, якщо у того є відповідний люфт в корпусі диференціала.
- А він може утворитися тільки в результаті вироблення.
- Тепер ми можемо подивитися також і що заважало нам вийняти Шрус з диференціала.
- Справа в тому, що сателіт на осі гранати замикається за допомогою фіксуючого кільця.

- Воно розташоване на цій осі.
- І коли Шрус входить у сателіт, кільце замикається і назад шарнір вже витягнути неможливо.

- Точно так можна змоделювати і яким чином працюють сателіти.

- Тут добре видно, що при входженні в поворот один вертикальний Сателіт правого колеса обертається за годинниковою стрілкою, а другий-лівого колеса, здійснює рухи навпаки-проти годинникової стрілки.
- При русі по прямій обидва сателіта обертаються в одному напрямку, а саме за годинниковою стрілкою.
- В зимовий час при пробуксовці один із них обертається швидше, а другий у зворотний бік.
- А щоб переконатися, що в корпусі диференціала дійсно є вироблення, просто надіньте його на Шрус і спробуйте поворушити рукою.

- Ви неодмінно побачите і відчуєте тут хороший люфт.
- Після цього таку ж процедуру можете провести і з новим корпусом диференціала.
- Там люфту практично немає.
- Тому пересипаємо все, що придатне для подальшого використання, на новий корпус і починаємо збирання в зворотній послідовності.
- А наша розповідь про самостійне усунення причин стуку або хилитання Шрусів на Деу Ланос закінчена.