Бовтаються Шруси Деу Ланос, витікає масло і потрапляє пил в коробку

За логікою речей в автомобілі, що входить в поворот, одне колесо повинно крутитися швидше щодо своєї осі, а друге-навпаки.

Але в цьому разі виникали би проблеми з тяговими зусиллями двигуна. Особливо це стосується провідних коліс.

Крім того, були б проблеми і з рівномірністю зносу шин.

Однак, щоб цього не допустити і зробити рух авто більш м'яким, в його будові передбачений спеціальний шарнір рівних кутових швидкостей, скорочено Шрус.

Саме він забезпечує рівномірне обертання коліс, в основному ведучих, під час виконання автомобілем поворотів радіусом до 70 градусів.

В автомобілі, спроектованому корейськими виробниками Деу Ланос, Шрус встановлений на осі передніх провідних коліс.

На цьому автомобілі конструктивно передбачена передня незалежна підвіска типу Макферсон.

Саме на підвісках незалежного типу найчастіше і встановлюють Шруси, що завдяки своїй грушоподібній формі одержали назву «граната».

В Деу Ланос встановлений Шрус кулькового типу.  

Виконуємо самостійно ремонт по усуненню хилитання Шрусов на Daewoo Lanos

В черговій нашій статті ми розповімо про те, як можна самостійно поміняти внутрішні Шруси, що бовтаються, на Деу Ланос.

як можна самостійно поміняти бовтаються внутрішні Шруси на Деу Ланос.

  • Отже, у нас, як вже говорилося, бовтаються внутрішні Шруси, а тому ми зняли підрамник і тепер вирішили навести порядок зі Шрусами.

зняли підрамник і тепер вирішили навести порядок зі Шрусами.

  • Тут потрібно зазначити, що під поняттям бовтаються, не мається на увазі ослаблення кріплення або щось в цьому роді.
  • Просто при перевірці рукою пильника Шруса чути характерний звук, що нагадує зберігання окремих розрізнених предметів в мішку.

чути характерний звук, що нагадує зберігання окремих розрізнених предметів в мішку.

  • Таке становище неприпустимо, оскільки Шруси, які бовтаються, розбивають сальник, через який в результаті потрапляє пил до КПП, з неї ж витікає масло.
  • До речі, з цієї ж причини у нас і піддон картера  весь опинився в маслі.

 піддон весь опинився в маслі.

  • При тому, бовтається, як один Шрус, так і другий.
  • Для того, щоб мати можливість замінити внутрішні Шруси, що розбовталися, ми зняли нижні опори, відкрутивши два болти.
  • Також зняли зовнішній Шрус, щоб отримати можливість вийняти сам привід.

 зняли зовнішній Шрус

  • І тепер, нам потрібно буде дістати диференціал і вийняти обидва приводи.
  • А для цього потрібно попередньо відкрутити всі болти на кришці і зняти її.

 потрібно попередньо відкрутити всі болти на кришці і зняти її.

  • При цьому, правий привід ми знімаємо цілком вільно, підчепивши його при цьому монтуванням.

правий привід ми знімаємо цілком вільно

  • Але, лівий привід на Деу Ланос таким же способом зняти не вдасться.
  • Там просто немає місця, куди б можна було підставити монтировку.
  • Тому ми попередньо виймаємо самі Шруси з віссю.

 попередньо виймаємо самі Шруси з віссю.

  • При цьому половина лівого шарніра залишається в диференціалі.

половина лівого шарніра залишається в диференціалі.

  • Тому беремо звичайний трубний розвідний ключ і захвачюємо другу половину Шруса.

беремо звичайний трубний розвідний ключ і захоплюємо другу половину Шруса.

  • Потім упираємо монтуванням в цей ключ і виштовхуємо цю половину.

 упираємо монтуванням в цей ключ і виштовхуємо цю половину.

  • І в такий спосіб виймаємо решту гранати.

І в такий спосіб виймаємо решту гранати.

  • Після цього відкручуємо піддон КПП.

Після цього відкручуємо піддон КПП.

  • Однак відкручуємо не повністю, а тільки частково.
  • Потім зриваємо відкручену частину піддону, підставляємо заготовлену ємність і зливаємо масло з коробки.

 підставляємо заготовлену ємність і зливаємо масло з коробки.

  • Таким способом ми змушені зливати масло, оскільки в картері коробки відсутня зливна пробка.
  • А так, як робити це не дуже зручно, то краще заготовити широку і відкриту ємність.
  • Після того, як масло все витекло, відкручуємо усі інші болти і знімаємо піддон повністю.
  • Потім відкручуємо бічну кришку диференціала з підшипником і сальником.

відкручуємо бічну кришку диференціала з підшипником і сальником

  • Для її зняття потрібно відкрутити п'ять болтів. Після цього підчепити викруткою або монтуванням.
  • Якщо це не вдається, то можна спробувати підбити гострим інструментом або викруткою по діаметру кришки.
  • На самій кришці є гумове ущільнювальне кільце.

На самій кришці є гумове ущільнювальне кільце.

Його неодмінно потрібно замінити.

  • За знятою нами кришкою встановлений підшипник диференціала.

За знятою нами кришкою встановлений підшипник диференціала.

  • Далі відкручуємо регулювальну шайбу диференціала Деу Ланос.

 відкручуємо регулювальну шайбу диференціала Деу Ланос.

  • Після цього виймаємо шайбу з диференціала.

виймаємо шайбу з диференціала.

  • І тепер можемо виймати сам диференціал.

 тепер можемо виймати сам диференціал.

  • Потім затискаємо диференціал в лещата і за допомогою ключа зриваємо гайки кріплення його шестерні.

за допомогою ключа зриваємо гайки кріплення його шестерні.

  • Після цього переносимо його на стіл, викручуємо повністю болти і знімаємо саму шестерню.

викручуємо повністю болти і знімаємо саму шестерню.

  • Якщо вона так просто не знімається, то можна підбити молотком по всьому діаметру.
  • При цьому потрібно запам'ятати або зробити мітку, якою стороною ця шестерня була встановлена.
  • Робиться це для того, що точно такою ж стороною ця шестерня буде встановлюватися на новий корпус диференціала.

точно такою ж стороною ця шестерня буде встановлюватися на новий корпус диференціала.

  • Далі збиваємо шестерню привода спідометра.

збиваємо шестерню привода спідометра.

  • Вона виготовлена з текстоліту, тому з нею варто бути обережніше.
  • Вісь сателітів тут фіксується спеціальним пружинним штирем, що знаходяться збоку на корпусі диференціала.

 сателіти тут фіксується спеціальним пружинним штирем

  • А для того, щоб вибити його, треба зі зворотньої сторони вставити в отвір штир відповідного діаметру або свердло, як у нас.

треба зі зворотньої сторони вставити в отвір штир відповідного діаметру

  • І потім молотком просто вибиваємо його зі свого місця.

олотком просто вибиваємо його зі свого місця.

  • Ну і тепер витягаємо саму вісь сателітів.

Ну і тепер витягаємо саму вісь сателітів.

  • Далі по одному витягаємо самі сателіти.

Далі по одному витягаємо самі сателіти.

  • При цьому, на кожному з сателітів Деу Ланос є відповідна шайба.
  • Вони також, як правило, підлягають заміні.
  • Крім того, під великими сателітами встановлені додаткові пружинні шайби, які також варто не забути зняти і поміняти.

 під великими сателітами встановлені додаткові пружинні шайби

  • Тепер ви можете самі змоделювати для наочності, яким чином Шрус входить в зачеплення з сателітами, що замикаються на ньому стопорним кільцем.

яким чином Шрус входить в зачеплення з сателітами

  • Великі сателіти практично утримуються лише на Шрусах.

Великі сателіти практично утримуються лише на Шрусах.

  • Тут же за допомогою корпусу диференціала і частини Шруса також можна наочно побачити самому, як це все працює в авто.

можна наочно побачити самому, як це все працює в авто.

  • Тому Шрус бовтається тільки разом з сателітом, якщо у того є відповідний люфт в корпусі диференціала.
  • А він може утворитися тільки в результаті вироблення.
  • Тепер ми можемо подивитися також і що заважало нам вийняти Шрус з диференціала.  
  • Справа в тому, що сателіт на осі гранати замикається за допомогою фіксуючого кільця.

сателіт на осі гранати замикається за допомогою фіксуючого кільця.

  • Воно розташоване на цій осі.
  • І коли Шрус входить у сателіт, кільце замикається і назад шарнір вже витягнути неможливо.

коли Шрус входить у сателіт, кільце замикається

  • Точно так можна змоделювати і яким чином працюють сателіти.

можна змоделювати, яким чином працюють сателіти.

  • Тут добре видно, що при входженні в поворот один вертикальний Сателіт правого колеса обертається за годинниковою стрілкою, а другий-лівого колеса, здійснює рухи навпаки-проти годинникової стрілки.
  • При русі по прямій обидва сателіта обертаються в одному напрямку, а саме за годинниковою стрілкою.
  • В зимовий час при пробуксовці один із них обертається швидше, а другий у зворотний бік.
  • А щоб переконатися, що в корпусі диференціала дійсно є вироблення, просто надіньте його на Шрус і спробуйте поворушити рукою.

одягніть корпус на Шрус і спробуйте поворушити рукою.

  • Ви неодмінно побачите і відчуєте тут хороший люфт.
  • Після цього таку ж процедуру можете провести і з новим корпусом диференціала.
  • Там люфту практично немає.
  • Тому пересипаємо все, що придатне для подальшого використання, на новий корпус і починаємо збирання в зворотній послідовності.
  • А наша розповідь про самостійне усунення причин стуку або хилитання Шрусів на Деу Ланос закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Бовтаються Шруси Деу Ланос, витікає масло і потрапляє пил в коробку"

Відгуки: 1


Игорь

Всё вроде бы не плохо, понятно, и с актуальными фото процесса. Но вот плохо, что маслеца никакого не посоветовали! А я вот заморочился какое эго лучше покупать.




Шрус для ремонту Деу Ланос:

Кріплення для ремонту Деу Ланос:

Пильники для ремонту Деу Ланос:

Сальник для ремонту Деу Ланос:

КПП для ремонту Деу Ланос:

Поддон картера для ремонту Деу Ланос:

Болти для ремонту Деу Ланос:

Диференціал для ремонту Деу Ланос:

Кришка для ремонту Деу Ланос:

.