• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Перевірка датчика охолоджуючої рідини Чері Амулет, заміна термостата

В кожному автомобільному двигуні безліч деталей під час його роботи здійснюють обертальні і обертально-поступальні рухи.

При цьому ще й виникає тертя між багатьма з них.

Крім того, в двигуні відбувається процес спалювання повітряно-паливної суміші.

Все це призводить до нагрівання, корпусу двигуна, так і стінок самих деталей.

До того ж температура нагріву доходить до дуже високих показників.

І якщо не вживати ніяких заходів, то дуже швидко серед багатьох деталей може виникнути заклинювання, що неминуче призведе до великих пошкоджень.

Щоб уникнути неприємних наслідків нагрівання в двигуні внутрішнього згоряння передбачена спеціальна система охолодження.

А охолоджуючим елементом в ній є спеціальна рідина.

Система охолодження складається з цілого ряду пристроїв, пов'язаних між собою трубопроводом.

В результаті охолоджуюча рідина циркулює між цими пристроями по великому і малому колі.

Регулювання цієї циркуляції здійснює термостат.

Це свого роду пружинний клапан, який знаходиться в закритому стані.

Рідина при цьому циркулює по малому колу системи.

А в потрібний момент цей клапан відкривається, звільняючи тим самим шлях антифризу до великого круга.

Міняємо самостійно термостат і перевіряємо датчик охолоджуючої рідини на Chery Amulet

У пропонованій читачеві статті ми розповімо про те, як правильно самостійно перевірити датчик охолоджуючої рідини, а при необхідності замінити термостат Чері Амулет.

як правильно самостійно перевірити датчик охолоджуючої рідини, а при необхідності замінити термостат на Чері Амулет.

  • Не секрет, що нерідко виникає ситуація, коли в нашому авто починає погано гріти пічка, запотівають стікла, хоча все начебто працює нормально.
  • Одним з першочергових і ефективних способів виявити в таких випадках проблему є діагностика всієї системи охолодження двигуна.
  • Зробити це, виявляється, можна самому в своєму гаражі.
  • Для цього єднаємося по Bluetooth з адаптером свого авто при непрацюючому двигуні.

 єднаємося по Bluetooth з адаптером свого авто

  • На дисплеї нам висвічується температура двигуна і охолоджуючої рідини в системі на даний момент.
  • Насамперед ми можемо перевірити роботу датчика температури охолоджуючої рідини.
  • Для цього дуже зручно скористатися безконтактним термометром.
  • Направляємо такий термометр на сам датчик в підкапотному просторі і перевіряємо його показання.

Направляємо такий термометр на сам датчик в підкапотному просторі

  • Покази термометра з показаннями адаптера повинні приблизно збігатися.
  • Після цього запускаємо двигун і знову проводимо таку ж перевірку.
  • Природно, температура скрізь буде вже вище.
  • Але, все ж показники мають також приблизно збігатися.
  • Якщо це відбувається, значить датчик температури охолоджуючої рідини, в даному випадку нашого Чері Амулет, працює нормально.
  • Тут же перевіряємо і роботу пічки.
  • Під передньою панеллю моторного відсіку є два шланги, що йдуть на пічку.
  • Перевіряємо за допомогою термометра спочатку один з них.

Перевіряємо за допомогою термометра спочатку один шланг грубки

  • Термометр показав температуру приблизно 56 градусів.
  • Після цього перевіряємо також інший шланг.

Після цього перевіряємо і інший шланг.

  • Тут середня температура на позначці 60 градусів.
  • Після цього включаємо в салоні пічку на максимальні оберти.
  • Даємо грубці трохи пропрацювати і потім знову будемо перевіряти.
  • В тому випадку, коли пічка в нормальному стані, то різниця в показниках шлангів не повинна перевищувати десяти градусів.
  • Якщо ж вона забита, то різниця буде велика і тепла особливого в машині не буде.
  • Може бути і порушення циркуляції, але це ми можемо перевірити за допомогою розширювального бачка.
  • Для цього потрібно відкрутити кришку горловини розширювального бачка.
  • Отже, перевіряємо знову температуру на шлангах грубки і бачимо, що різниця становить рівно 10 градусів.
  • При цьому, судячи з покажчика температури на панелі приладів, температура охолоджуючої рідини ще далека від номінальної.

температура охолоджуючої рідини ще далека від номінальної.

  • Тому почекали ще трохи, щоб температура піднялася і робимо повторні виміри на шлангах пічки.
  • Тепер показники на шлангах збігаються.
  • Після цього відкручуємо все-таки пробку горловини розширювального бачка.

відкручуємо все-таки пробку горловини розширювального бачка.

  • По вируючій рідині там ми можемо робити висновок, що циркуляція паровідвідного шланга з термостатом у нас відбувається нормально.
  • Ну і тепер, коли двигун уже прогрівся і охолоджуюча рідина пішла по великому колу, перевіряємо температуру охолоджуючої рідини на патрубку, що йде від термостата. Безконтактний термометр показує, що на ньому зараз температура становить 77 градусів.

Безконтактний термометр показує 77градусов

  • А в цей же час наш адаптер показує, що температура в системі становить 87 градусів.

 адаптер показує, що температура в системі становить 87 градусів.

  • Перевіряємо також показник на датчику температури охолоджуючої рідини.

Перевіряємо також показник на датчику температури охолоджуючої рідини.

  • Він показує практично ту ж саму температуру, що і бортовий комп'ютер.
  • Значить, до термодатчика Чері Амулет практично питань немає.
  • Тепер перевіряємо окремо роботу термостата. Для початку перевіримо температуру на ньому.

Тепер перевіряємо окремо роботу термостата

  • Температура становить 56 градусів.
  • Після цього перевіряємо на дотик патрубок, що йде від термостата на великий круг.

перевіряємо на дотик патрубок, що йде від термостата

  • Коли патрубок стане досить гарячим, перевіряємо температуру на термостаті, щоб знати при якій температурі спрацьовує його клапан.
  • Крім того, перевіряємо стан самого патрубка і його сполук, щоб не було ніде тріщин і протікань рідини.
  • Якщо кришка розширювального бачка у вас відкрита, то за станом рідини в ньому також можна визначати відкриття клапана термостата.
  • До цього ж рідина в бачку вируватиме, тому, що з системи виходить повітря.
  • А коли клапан термостата відкриється, то рівень рідини відразу впаде, оскільки вона піде по великому колу системи охолодження.

коли клапан термостата відкриється, то рівень рідини відразу впаде,

  • Тому, після того, як рівень рідини впав, прогріваємо двигун до тих пір, поки рідина знову не підніметься до рівня.
  • Після цього можна закривати бачок, і вимикати двигун.
  • В результаті детального огляду ми все-таки виявили підтікання на патрубку термостата.
  • Ми його від'єднали і зняли заодно і сам термостат.
  • Після огляду виявилося, що в корпусі термостата вже є значні вироблення і пошкодження посадочних поверхонь.

в корпусі термостата вже є значні вироблення і пошкодження

  • А також глибокі вироблення і нарости на трубках з'єднання патрубків.

також глибокі вироблення і нарости на трубках підключення патрубків.

  • Все це стало можливим в результаті тривалого використання термостата.
  • Також ми виявили, що лопнув шланг на вигині.

Також ми виявили, що лопнув шланг на вигині.

  • Крім того, почав сльозитися відвідний шланг на пічку.

почав сльозитися відвідний шланг на пічку.

  • Вихід зі сформованої ситуації, зокрема з пошкодженням шланга на вигині, знайшовся несподіваний.
  • У нас збереглася коліно і шматок шланга від газової установки.
  • Їх ми з'єднали за допомогою хомутів.
  • До того ж цей шланг прекрасно входить в наш шланг.

цей шланг прекрасно входить в наш шланг

  • Тому вставляємо в патрубок наш фрагмент шланга.
  • Скручуємо це з'єднання за допомогою хомутиків і одна проблема вирішена.
  • Крім того, встановлюємо в корпус нове кільце термостата Чері Амулет.

встановлюємо в корпус нове кільце термостата

  • Також в корпус термостата встановлюємо новий клапан, розрахований на температуру відкривання 92 градуси.

в корпус термостата встановлюємо новий клапан

  • До цього у нас стояв клан, розрахований на 87 градусів.
  • У зв'язку з цим тепер ми розраховуємо, що якщо і будуть незначні витоки, то на роботі клапана і самого термостата це особливо не позначиться.
  • Тому ми встановлюємо придбаний новий клапан в корпус термостата.

встановлюємо придбаний новий клапан в корпус термостата.

  • Старий клапан, як виявилося, повністю закривається при 55-60 градусах.
  • Тому ми його просто викидаємо, як непотрібний для подальшого використання.
  • Шланг на пічку подовжили за рахунок нового коліна, яке, до того ж більш товстого і м'якшого за старе.

Шланг на піч подовжили за рахунок нового коліна

  • Таким чином ми максимально ущільнили з'єднання і замінили шланги, що вийшли з ладу, скоротивши тим самим до мінімуму пропуски повітря і підтікання рідини в системі охолодження двигуна.
  • Після цього запустили двигун і перевірили.
  • Температура охолоджуючої рідини тримається нормально, в салоні пічка гріється добре і запотівання скла ніде немає.
  • Потім вимикаємо двигун, даємо трохи охолонути і вручну за допомогою насоса видавлюємо все повітря з великого патрубка.

видавлюємо все повітря з великого патрубка вручну

  • А після цього, коли повітря перестане виходити з розширювального бачка, доливаємо антифриз до необхідного рівня.
  • Також, хочеться нагадати, щоб не забували міняти і повітряний фільтр салону.
  • Після цього мікроклімат в салоні автомобіля у вас буде в будь-який час року відмінним.
  • На цьому нашу розповідь про перевірку роботи датчика температури охолоджуючої рідини і заміну термостата в автомобілі Чері Амулет закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Перевірка датчика охолоджуючої рідини Чері Амулет, заміна термостата"

Відгуки: 0




.