Для того, щоб в двигуні внутрішнього згоряння автомобіля забезпечити чітке і циклічне відкривання і закриття вхідних, а також вихідних отворів в камерах згоряння, в його будові передбачений цілий спеціальний механізм під короткою назвою ГРМ.
Основне завдання даного газорозподільного механізму – забезпечити синхронне обертання колінвала з розподільними валами.
При цьому распредвали двигуна в обов'язковому порядку повинні обертатися зі швидкістю рівною ½ кутової швидкості його колінвала.
До складу даного механізму окрім самих валів входять клапана, штовхачі, гідрокомпенсатори, шестерні і цілий ряд інших допоміжних деталей, що забезпечують виконання основного завдання – відкриття і закривання вхідних і випускних отворів за допомогою клапанів.
Основним і таким, що найбільш часто зустрічається видом приводу ГРМ є зубчастий ремінь. Виготовляється він зі спеціального прогумованого матеріалу, що забезпечує його достатню міцність на натяг.
Однак, основним недоліком такого приводу є його порив, причому передбачити момент цього пориву неможливо.
Тому виробник встановлює певні гарантійні терміни експлуатації такого ременя, які виражаються в певній кількості кілометрів пробігу.
Після досягнення зазначеного пробігу такий ремінь ГРМ підлягає обов'язковій заміні.
Але, існує чимало випадків, коли ремінь обривається і раніше зазначеного гарантійного пробігу автомобіля.
Цьому може сприяти низька якість самого виробу, рівень або спосіб експлуатації двигуна, використання неякісного масла і ряд інших факторів.
Обрив ременя ГРМ часто загрожує «зустрічі» клапанів з поршнями, що в обов'язковому порядку призведе до непередбачуваних наслідків.
Практично завжди після таких випадків потрібне проведення капітального ремонту всього двигуна. А це набагато дорожче за вартість самого ременя.
Робимо самостійно огляд двигуна після обриву ГРМ на Chery Tiggo
У цій статті ми розповімо про те, які наслідки можуть бути після обриву ременя ГРМ на Чері Тіго.

- Отже, сьогодні ми розглянемо наслідки раптового обриву ременя газорозподільного механізму на компенсаторному двигуні типу 4G62, встановленому на кросовері китайського виробництва Чері Тіго.
- Насамперед, після того, як була знята головка блоку циліндрів, був виявлений величезний рівень нагару у всьому двигуні.

- Це при тому, що експлуатувався даний агрегат із застосуванням масла знаменитої фірми Shell. Однак, тут багато що залежить від того, як часто це масло мінялося і де купувалося.
- Адже не секрет, що сьогодні існує чимало так званих недобросовісних виробників, що випускає звичайний фальсифікат низької якості.
- Причому, як правило, таку «продукцію» часто маскують під популярні бренди.
- Як вже вище згадувалося, самим неприємним наслідком раптового обриву ремінного приводу ГРМ є «зустріч» клапанів з поршнями силового агрегату.
- Так, ось, тут ми маємо класичний випадок такої зустрічі в двигуні на Чері Тіго.
- Результат такої зустрічі добре видно зі стану клапанів, перш за все.
- Практично в усіх клапанів після такого контакту виявилися зігнутими стрижні.

- Причому, вигин такий відбувається завжди біля самої тарілки клапана.
- В даному випадку погнутими виявилися впускні клапана і навіть два випускних.
- Піддон картера навіть після того, як ми його трохи обмили виглядає досить страхітливо.

- Можна тільки уявляти собі, яким він був відразу після зняття.
- Що стосується поршневої, то тут створюється таке враження, що на кожному з поршнів не працювали повністю два верхніх поршневих кільця.

- Це ж підтверджується і станом циліндрів.
- На кожному з циліндрів вироблення є тільки зверху, глибиною не більше одного сантиметра.
- Таке враження, що це тільки від маслосъемного кільця. А верхнього кільця на поршнях начебто, як і не було.
- Самі ж поршня зовсім сухі, масло на них все вигоріле і крім того, є пристойні задирки.

- При цьому вкладиші залишилися цілими.
- Що найбільше дивує в цьому випадку, що цей двигун пройшов не так вже й багато кілометрів.
- Також, на внутрішніх стінках всіх без винятку циліндрів є солідні задирки.


- Немислимий утворився наліт і на всій поверхні клапанної кришки двигуна.

- Ну, а в усьому іншому на даному агрегаті вали, коромисла і компенсатори видимих пошкоджень не мають.

- Ось така гнітюча картина у нас вийшла після розбирання двигуна, в якому в результаті обриву ремінного приводу ГРМ сталася «зустріч» клапанів з поршневою.
- Тому і розповідь нашу про самостійну оцінку стану двигуна після обриву ременя ГРМ на Чері Тіго на цьому закінчено.