Обрив ГРМ Чері Тіго, наслідки обриву ременя ГРМ

Для того, щоб в двигуні внутрішнього згоряння автомобіля забезпечити чітке і циклічне відкривання і закриття вхідних, а також вихідних отворів в камерах згоряння, в його будові передбачений цілий спеціальний механізм під короткою назвою ГРМ.

Основне завдання даного газорозподільного механізму – забезпечити синхронне обертання колінвала з розподільними валами.

При цьому распредвали двигуна в обов'язковому порядку повинні обертатися зі швидкістю рівною ½ кутової швидкості його колінвала.

До складу даного механізму окрім самих валів входять клапана, штовхачі, гідрокомпенсатори, шестерні і цілий ряд інших допоміжних деталей, що забезпечують виконання основного завдання – відкриття і закривання вхідних і випускних отворів за допомогою клапанів.

Основним і таким, що найбільш часто зустрічається видом приводу ГРМ є зубчастий ремінь. Виготовляється він зі спеціального прогумованого матеріалу, що забезпечує його достатню міцність на натяг.

Однак, основним недоліком такого приводу є його порив, причому передбачити момент цього пориву неможливо.

Тому виробник встановлює певні гарантійні терміни експлуатації такого ременя, які виражаються в певній кількості кілометрів пробігу.

Після досягнення зазначеного пробігу такий ремінь ГРМ підлягає обов'язковій заміні.

Але, існує чимало випадків, коли ремінь обривається і раніше зазначеного гарантійного пробігу автомобіля.

Цьому може сприяти низька якість самого виробу, рівень або спосіб експлуатації двигуна, використання неякісного масла і ряд інших факторів.

Обрив ременя ГРМ часто загрожує «зустрічі» клапанів з поршнями, що в обов'язковому порядку призведе до непередбачуваних наслідків.

Практично завжди після таких випадків потрібне проведення капітального ремонту всього двигуна. А це набагато дорожче за вартість самого ременя.

Робимо самостійно огляд двигуна після обриву ГРМ на Chery Tiggo

У цій статті ми розповімо про те, які наслідки можуть бути після обриву ременя ГРМ на Чері Тіго.

які наслідки можуть бути після обриву ременя ГРМ на Чері Тіго.

  • Отже, сьогодні ми розглянемо наслідки раптового обриву ременя газорозподільного механізму на компенсаторному двигуні типу 4G62, встановленому на кросовері китайського виробництва Чері Тіго.
  • Насамперед, після того, як була знята головка блоку циліндрів, був виявлений величезний рівень нагару у всьому двигуні.

виявлений величезний рівень нагару у всьому двигуні.

  • Це при тому, що експлуатувався даний агрегат із застосуванням масла знаменитої фірми Shell. Однак, тут багато що залежить від того, як часто це масло мінялося і де купувалося.
  • Адже не секрет, що сьогодні існує чимало так званих недобросовісних виробників, що випускає звичайний фальсифікат низької якості.
  • Причому, як правило, таку «продукцію» часто маскують під популярні бренди.
  • Як вже вище згадувалося, самим неприємним наслідком раптового обриву ремінного приводу ГРМ є «зустріч» клапанів з поршнями силового агрегату.
  • Так, ось, тут ми маємо класичний випадок такої зустрічі в двигуні на Чері Тіго.
  • Результат такої зустрічі добре видно зі стану клапанів, перш за все.
  • Практично в усіх клапанів після такого контакту виявилися зігнутими стрижні.

Практично у всіх клапанів після такої «зустрічі» виявилися зігнутими стрижні.

  • Причому, вигин такий відбувається завжди біля самої тарілки клапана.
    • В даному випадку погнутими виявилися впускні клапана і навіть два випускних.
    • Піддон картера навіть після того, як ми його трохи обмили виглядає досить страхітливо.

    Піддон картера навіть після того, як ми його трохи обмили виглядає досить страхітливо.

    • Можна тільки уявляти собі, яким він був відразу після зняття.
    • Що стосується поршневої, то тут створюється таке враження, що на кожному з поршнів не працювали повністю два верхніх поршневих кільця.

    на кожному з поршнів не працювали повністю два верхніх поршневих кільця.

    • Це ж підтверджується і станом циліндрів.
    • На кожному з циліндрів вироблення є тільки зверху, глибиною не більше одного сантиметра.

    • Таке враження, що це тільки від маслосъемного кільця. А верхнього кільця на поршнях начебто, як і не було.
    • Самі ж поршня зовсім сухі, масло на них все вигоріле і крім того, є пристойні задирки.

    масло на них все вигоріле і крім того, є пристойні задираки.

    • При цьому вкладиші залишилися цілими.
    • Що найбільше дивує в цьому випадку, що цей двигун пройшов не так вже й багато кілометрів.
    • Також, на внутрішніх стінках всіх без винятку циліндрів є солідні задирки.

    на внутрішніх стінках всіх без винятку циліндрів є солідні задираки.

    На шатунах замки всі залишилися цілими.

    • Немислимий утворився наліт і на всій поверхні клапанної кришки двигуна.
    • наліт утворився і на всій поверхні клапанної кришки двигуна
    • Ну, а в усьому іншому на даному агрегаті вали, коромисла і компенсатори видимих пошкоджень не мають.

    на даному агрегаті вали, коромисла і компенсатори видимих пошкоджень не мають.

    • Ось така гнітюча картина у нас вийшла після розбирання двигуна, в якому в результаті обриву ремінного приводу ГРМ сталася «зустріч» клапанів з поршневою.
    • Тому і розповідь нашу про самостійну оцінку стану двигуна після обриву ременя ГРМ на Чері Тіго на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Обрив ГРМ Чері Тіго, наслідки обриву ременя ГРМ"

Відгуки: 1


Данилишын А.К.

Да, конечно. Последствия плачевные. Пол двигателя нужно менять. Не дай бог с таким встретится!




ГРМ для ремонту Чері Тіго:

Колінвал для ремонту Чері Тіго:

Распредвал для ремонту Чері Тіго:

Клапана для ремонту Чері Тіго:

Гідрокомпенсатор для ремонту Чері Тіго:

Шестерня для ремонту Чері Тіго:

Ремінь ГРМ для ремонту Чері Тіго:

Поршень для ремонту Чері Тіго:

Головка блоку циліндрів для ремонту Чері Тіго:

Поддон картера для ремонту Чері Тіго:

.