Заміна рульової рейки Чері Амулет А11, А15

Будь-який автомобіль – це швидкісний транспортний засіб.

А коли це так, то одним з головних питань у створенні такого транспорту є забезпечення надійного управління.

Необхідно забезпечити синхронне повертання коліс в кожну зі сторін.

Крім того, потрібно забезпечити управління і поворотними тягами цих коліс.

Зрозуміло, що задавати напрямок повороту коліс буде водій, але як це зробити, перебуваючи при цьому в салоні автомобіля.

Саме для вирішення вищеописаних проблем і був сконструйований спеціальний механізм, за допомогою якого вдалося з'єднати рульове колесо з передніми колесами машини.

Таким механізмом стала рульова гідравлічна рейка.

А для того, щоб таким механізмом було легко керувати, особливо в тих випадках, коли автомобіль стоїть на місці, був розроблений відповідний підсилювач.

Сьогодні такі підсилювачі можуть бути, як з гідравлічним приводом, так і з електричним.

Автомобіль Chery Amulet, виробництва китайської автомобільної компанії Chery Automobile, є передньопривідним транспортним засобом.

Його випуск здійснювався в основному в кузові ліфтбек.

Для управління передніми колесами в його будові також була передбачена рульова рейка.

А для полегшення управління таким механізмом в автомобілі був встановлений гідравлічний підсилювач керма.

За великим рахунком рульова рейка - це механізм, який не так часто виходить з ладу.

Але, незважаючи на це, дуже часто з-за нестачі масла може набагато швидше прийти в непридатність.

Як не як це все-таки гідравлічний пристрій, який вимагає постійного контролю за рівнем і якістю олії.

Міняємо самостійно рульову рейку на Chery Amulet

У цій статті ми розповімо про те, як зняти самостійно підрамник, щоб замінити рульову рейку на Чері Амулет.

як зняти самостійно підрамник, щоб замінити рульову на Чері Амулет.

  • В нашому автомобілі трапилася несправність, яка характерна для більшості гідравлічних механізмів.
  • В машині потекла рульова рейка і тому ми вирішили її замінити.
  • А для того, щоб виконати заміну гидрорейки, першим ділом потрібно зняти підрамник автомобіля.

потрібно зняти підрамник автомобіля

  • Справа в тому, що сама рейка знаходиться за підрамником і без його демонтажу ми просто не зможемо підібратися до цього механізму.
  • Тому відразу двома домкратами піднімаємо передню частину автомобіля і встановлюємо її на контрольні упори.

двома домкратами піднімаємо передню частину автомобіля і встановлюємо її на контрольні упори

  • Це і більш зручно, і безпечно. Далі, для зручності роботи знімаємо обидва передніх колеса.
  • Після цього з одного і з іншого боку відкручуємо гайки на болтах стабілізаторів поперечної стійкості.

з одного і з іншого боку відкручуємо гайки на болтах стабілізаторів

  • Робиться це з тією метою, щоб потім можна було зняти ричаг разом з шаровою опорою Чері Амулет.
  • Далі ми хотіли відкрутити три болта, що утримують шарову опору.

хотіли відкрутити три болти, що утримують кульову опору.

  • Але потім ми зрозуміли, що вийняти шарову після цього ми все одно не зможемо, оскільки вона входить в корпус ричага.
  • А для того, щоб її витягнути потрібно відводити в сторону ступичний вузол.
  • Але, робити це в жодному разі не можна, оскільки тоді може вискочити Шрус з коробки перемикання передач.

може вискочити Шрус з коробки перемикання передач

  • У зв'язку з цим ми прийняли рішення відкрутити болт, за допомогою якого шарова опора утримується на самій ступиці колеса.

відкрутити болт, з допомогою якого кульова опора утримується на маточині колеса

  • Це дасть нам можливість відвести шарову разом з ричагом вниз.
  • Точно таку ж комбінацію ми виконуємо і з іншого боку, де також викручуємо центральний болт на шаровій опорі.

 також викручуємо центральний болт на кульовій опорі.

  • Ці болти, головка яких розрахована на ключ на 16, вставляються спереду назад, де на них є гайки на 17.
  • Однак, відкрутити ці болти ми, звичайно, зможемо, але витягнути їх нам не вдасться.
  • Справа в тому, що це заважає зробити болт, що утримує скобу гальмівного супорта.

заважає болт, що утримує скобу гальмівного супорта

  • Тому потрібно відкрутити і цей болт.
  • Після того, як викрутили болт скоби, без проблем витягли болт кульової і спокійно витягли її з поворотного кулака.

спокійно витягли кульову з поворотного кулака

доведеться відкрутити гайки і на рульових наконечниках

  • В результаті у нас тепер витягнуті з обох сторін шарові опори, а також рульові наконечники і стабілізатори.

 у нас тепер витягнуті з обох сторін кульові опори, а також кермові наконечники і стабілізатори.

  • Тепер нам потрібно вивісити двигун для того, щоб звільнити його від подушок.
  • І тільки після цього нам вдасться зняти підрамник, який тримається на шести болтах.
  • Один з цих болтів розташований окремо трохи ближче до переднього колеса.

Один з цих болтів розташований окремо трохи ближче до переднього колеса

  • А два інших ближче до задньої частини автомобіля Чері Амулет і розташовані поруч один біля іншого.

 два інших ближче до задньої частини автомобіля

  • Точно в такому ж порядку ці болти розташовані і з іншого боку кузова.
  • Після того, як ми вивісимо двигун, то зможемо з боку водія відкрутити болт, яким подушка двигуна кріпиться до його лапи.

з боку водія відкрутити болт, яким подушка двигуна кріпиться до його лапі.

  • З боку пасажира, де розташована ще одна подушка двигуна, доведеться відкрутити вже два болти, що утримують подушку на підрамнику.

доведеться відкрутити вже два болти, що утримують подушку на підрамнику.

  • Другий болт відкручується з боку ричага або за ним.
  • При цьому болт лівої подушки можна відкрутити зверху з-під капота, використавши для цього головку на 13 і довгий вороток.
  • Після цього зриваємо і відпускаємо трохи всі гайки кріплення підрамника.
  • В результаті нам залишиться відкрутити тільки чотири болти (по два з кожного боку) на рейці підрамника.

відкрутити тільки чотири болти (по два з кожного боку) на рейці підрамника

  • Тепер встановлюємо один домкрат під КПП автомобіля.

встановлюємо один домкрат під КПП автомобіля

другий домкрат розміщуємо під самим двигуном

  • Після цього з їх допомогою піднімаємо трансмісію, звільнивши тим самим подушки.
  • Відходить від двигуна і підрамник. Тому ми відкручуємо всі гайки і болти, що залишилися.
  • Після чого знімаємо з кузова підрамник разом з подушкою, стабілізатором і шаровою опорою.

знімаємо з кузова підрамник разом з подушкою, стабілізатором і кульовою опорою.

  • І тепер ми маємо вільний доступ до рульової рейки.
  • При її огляді добре видно порваний пильник, а також підтікання олії на корпусі рейки.

видно порваний пильовик, а також підтікання масла

  • Це навіть не підтікання, а звичайний витік масла. Тому однозначно знімати такий механізм необхідно.
  • Також варто відзначити, що при демонтажі підрамника нам знадобилося зняти гумки глушника, оскільки вони також виявилися на підрамнику.

знадобилося зняти гумки глушника

  • Для заміни була придбана інша рейка б/у, яка призначена для використання на іншій моделі авто.

придбана інша рейка б/у, яка призначена для використання на іншій моделі

  • Вона навіть має дещо інший вигляд, ніж наша.
  • Але, так як посадочні місця на ній ідентичні з тими, що є на нашому автомобілі Чері Амулет, то ми сподіваємося, що нам вдасться успішно на них її встановити.
  • Тепер, для того, щоб ми могли зняти рульову рейку з нашого авто, потрібно спочатку відкрутити механізм вибору передач.

відкрутити механізм вибору передач

  • Він кріпиться на трьох болтах.
  • Крім того, потрібно також відкрутити дві трубки.

 потрібно також відкрутити дві трубки.

  • Ну і відкрутити один стяжний болт, що розташований під гумовим чохлом на шліцах.

відкрутити один стяжний болт, що розташований під гумовим чохлом на шліцах

  • І тільки після цього можна повністю зняти рульову рейку в зборі. Замість неї потім будемо встановлювати придбану рейку.
  • Її установку і подальше збирання виконуємо строго в зворотньому порядку.
  • А нашу розповідь про самостійний демонтаж і заміну рульової рейки на Чері Амулет на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна рульової рейки Чері Амулет А11, А15"

Відгуки: 0




Тяга для ремонту Чері Амулет:

Рейка Рульова для ремонту Чері Амулет:

Підрамник для ремонту Чері Амулет:

Гайка для ремонту Чері Амулет:

Стабілізатор для ремонту Чері Амулет:

Болти для ремонту Чері Амулет:

Шарова опора для ремонту Чері Амулет:

Корпус для ремонту Чері Амулет:

Шрус для ремонту Чері Амулет:

.