Заміна радіатора пічки Чері Джаги

Опалювач салону або пічка автомобіля є частиною загальної системи охолодження двигуна.

У цілому роль такого обігрівача грає звичайний радіатор.

Він підключений в загальну систему охолодження двигуна і тому охолоджуюча рідина, нагріваючись від працюючого двигуна, потрапляє з трубопроводу і в радіатор пічки або обігрівача салону.

Вентилятор проганяє через стільники цього радіатора повітря, яке забирає з підкапотного простору машини.

Повітря, що пройшло через гарячі стільники, також нагрівається і в такому стані потрапляє в салон авто.

А гаряча рідина з радіатора по колу повертається назад в загальну систему охолодження.

Крім обігріву салону і забезпечення комфортного перебування в салоні, радіатор пічки забезпечує також і обдув або обігрів стікла автомобіля.

Це запобігає запотіванню, а, отже, забезпечує безпеку керування автотранспортним засобом, особливо в холодну пору року.

Автомобіль китайських виробників Chery Jaggi QQ6 також обладнаний обігрівачем салону, в якому основну роль відіграє радіатор пічки.

Проблема цього пристрою полягає в тому, що він часто може забитися сміттям, опалим листям та іншими частинками, що неминуче призводить до погіршення проходження крізь стільники повітря в салон.

Або ж, в радіаторі з'являється протікання.

Найчастіше в таких випадках доводиться виконувати заміну такого елемента.

Міняємо самостійно радіатор пічки Chery Jaggi 

У цій статті ми розповімо про те, як можна своїми руками замінити радіатор пічки на автомобілі Чері Джагі .

 як можна своїми руками замінити радіатор пічки на автомобілі Чері Джагі .

  • Особливістю цієї деталі автомобіля є те, що для її демонтажу доводиться розбирати майже половину машини, у всякому разі половину передньої частини, так це точно.
  • Просто радіатор пічки, та й сама піч встановлені в дуже незручному і недоступному місці.
    • Мимоволі складається враження, що спочатку був обігрівач салону, а вже потім навколо нього збирався весь автомобіль.
    • Передня частина його, так це точно.
    • Основною ознакою того, що радіатор пічки став текти, є поява в салоні авто на підлозі антифризу і зокрема тосола.
    • Саме це сталося і з нашим автомобілем.
    • При цьому сліди від тосола з'явилися, як з правого боку від центральної панелі.

    сліди од тосола з'явилися, як з правого боку від центральної панелі

    • Так і з правого боку від неї.
    • Причому, справа трохи більше, оскільки патрубки радіатора пічки розташовані ближче до правого боку.
    • Саме тому необхідно знімати всю торпеду автомобіля.

    тому необхідно знімати всю торпеду автомобіля.

    • А для того, щоб демонтувати торпеду необхідно зняти ліву верхню декоративну стійку.

    необхідно зняти ліву верхню декоративну стійку

    • А також слід зняти і праву таку ж верхню декоративну стійку.

    слід зняти і праву таку ж верхню декоративну стійку.

    • Робимо це тому, що в іншому випадку ми просто не зможемо зняти і вийняти торпеду Чері Джагі.
    • Після цього знімаємо лівий поріг і ліву кік панель, що знаходиться навпроти лівої ноги водія.

    знімаємо лівий поріг і ліву кік панель

    • Так само чинимо і з правого боку кузова, тобто з боку пасажира.

    також чинимо і з правого боку кузова

    • У зв'язку з тим, що нам належить від'єднувати багато проводки і різних пристроїв, необхідно відразу повністю від'єднати акумулятор.
    • Потім демонтуємо пластикову обшивку під рульовою колонкою.

     демонтуємо пластикову обшивку під рульовою колонкою

    • І після цього приступаємо безпосередньо до рульової колонки.
      • Першою тут знімаємо повітряну подушку безпеки Airbag.

      знімаємо повітряну подушку безпеки Airbag.

      • Потім демонтуємо рульове колесо, відкрутивши для цього центральну гайку.

      демонтуємо рульове колесо

      • Далі знімаємо пластик, який знаходиться навколо рульової колонки.

      знімаємо пластик, який знаходиться навколо рульової колонки.

      • Тепер потрібно зняти стрічку Airbag, а також лівий і правий підрульові ричаги.

      потрібно зняти стрічку Airbag, а також лівий і правий підрульові важелі

      • Обидва ці ричаги будуть пізніше заважати демонтажу торпеди, тому ці ручки потрібно також зняти.

       ці важелі будуть пізніше заважати демонтажу торпеди

      • Після цього від'єднуємо роз'єм і знімаємо кнопки управління світлом.

      від'єднуємо роз'єм і знімаємо кнопки управління світлом

      • Знімаємо потім рамку, встановлену навколо магнітоли і блоку кліматконтролю або управління пічкою.

      Знімаємо потім рамку, встановлену навколо магнітоли і блоку кліматконтролю

      • Потім знімаємо саму магнітолу.

      Потім знімаємо саму магнітолу.

      демонтуємо також блок управління пічкою.

      • Тепер нам потрібно зняти панель приладів автомобіля Чері Джагі.
      • Для цього знімаємо спочатку рамку, яка встановлена навколо приладової панелі.

      знімаємо спочатку рамку, яка встановлена навколо приладової панелі.

      • А після цього знімаємо і саму панель приладів, оскільки вона також буде заважати.

       знімаємо і саму панель приладів

      Також демонтуємо перемикач управління дзеркалами і трос відкривання капота.

       демонтуємо перемикач управління дзеркалами і трос відкривання капота

      • Далі відкручуємо рульову колонку і опускаємо її на підлогу салону, щоб нам не заважала.

      відкручуємо рульову колонку і опускаємо її на підлогу салону

      • Крім усього цього нам потрібно демонтувати і систему сигналізації.
      • Але у нашому автомобілі вона настільки складна, що її краще демонтувати всю в зборі. 
        • Після цього перевіряємо ще раз всі з'єднання, дроти і кріплення, які можуть нам заважати зняти торпеду.
        • Відкручуємо їх і роз'єднуємо якщо потрібно.
        • І потім знімаємо нарешті торпеду і укладаємо її на поролонову підстилку.

         знімаємо нарешті торпеду і укладаємо її на поролонову підстилку.

        • Пізніше можна подумати і попутно зробити додаткову шумову ізоляцію торпеди.
        • А нам належить ще зняти і центральний тунель, оскільки сама піч знаходиться саме в центральному коробі.

         нам належить ще зняти і центральний тунель

        • Цілком зрозуміло, що цей тунель буде нам заважати зняти пічку.
        • Так вийшло, що після демонтажу центрального колодязя ми не змогли витягнути пічку.
        • Витягнути короб, в якому розташований радіатор пічки, нам завадили патрубки кондиціонера.

         нам завадили патрубки кондиціонера.

        • Варто зауважити, що така ситуація можлива не в кожному варіанті цієї моделі або не в кожній комплектації, але в нашій сталося саме це.
          • Тому, для того, щоб все ж таки витягнути на себе короб з радіатором нам треба було злити фреон з кондиціонера і зняти його патрубки.
          • Тільки після цього нам вдалося нарешті витягнути цей короб.
          • Ще не розібравши до кінця, нам вже видно, що радіатор підтікав.
          • Але, нам належить ще зняти два хомути, щоб повністю від'єднати радіатор пічки і перевірити, що ж з ним сталося.

           зняти два хомута, щоб повністю від'єднати радіатор

          • А поки ми ретельно протираємо місце зіткнення короба і кузова авто, щоб запобігти надалі запотіванню стікла Чері Джагі.

           ретельно протираємо місце зіткнення короба і кузова авто

          • Справа в тому, що в цьому місці є багато засохлого тосола, а також бруду і пилу.
            • Після того, як ми витягли радіатор пічки з короба, то всередині його також виявили брудний тосол.

            витягли радіатор пічки з короба, то всередині його також виявили брудний тосол

            • Тому ретельно витираємо цей короб.
            • Крім того, додатково змащуємо механізм управління пічкою.

            додатково змащуємо механізм управління пічкою.

            • Але, так як старе мастило на механізмі управління пічкою виявилася занадто брудним, то ми його повністю видалили і після цього нанесли нове.
            • Перевірили після цього роботу механізму – працює справно.
            • Далі перевірили відповідність розмірів нового радіатора пічки зі старим.

            перевірили відповідність розмірів нового радіатора грубки зі старим

            • Якщо ці розміри збігаються, значить новий радіатор можна спокійно встановлювати на місце старого.
              • Тут же ми виявили причину виходу з ладу старого радіатора. Виявилося, що в старому радіаторі просто розійшовся нижній шов.

               в старому радіаторі просто розійшовся нижній шов.

              • Це добре видно по слідах протікання антифризу. Звичайно, можна такий радіатор запаяти і після цього використовувати знову.
              • Але, вартість таких деталей не така вже й висока, тому краще не ризикувати, а придбати і встановити новий, ніж потім виконувати такий трудомісткий позаплановий ремонт.
              • Отже, вставляємо новий радіатор на своє місце і бачимо, що між стінками короби і корпусом радіатора є деякий просвіт.
              між стінками короби і корпусом радіатора є деякий просвіт.
              • Саме тому радіатор не входить в короб щільно.
              • А це може призвести до захоплення зайвого холодного повітря, яких проникатиме крізь таку щілину в салон.
                • В результаті температура в салоні авто буде не дуже комфортною.
                • Тому ми додали в  щілини, що утворилися, самоклеючого поролону.

                додали в щілини, що утворилися, самоклеючого поролону.

                • Потім встановили радіатор опалювача на своє місце, прикрутили хомути на патрубках і встановили короб разом з пічкою на те місце, де вони були.
                • Після цього заправили кондиціонер фреоном і встановили його патрубки на місце.
                • Далі приступаємо до установки торпеди і всього іншого, що знімалося в зворотньому порядку.
                • Перевіряємо потім роботу пічки. У нас вона стала працювати набагато краще.
                • Такий вид несправності, як протікання радіатора пічки є не рідкістю на такому автомобілі китайських виробників.
                • В народі це називають"хворобою" моделі. Однак, в будь-якому випадку цей вид ремонту найкраще довіряти тому фахівцеві, який вже це раніше виконував.
                  • А нашу розповідь про заміну радіатора пічки Чері Джагі на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна радіатора пічки Чері Джаги"

Відгуки: 1


Рома Гущей

Да, хочешь не хочешь но снимать торпеду прейдется. Но так у всех машин практически. Я делал аналогичную замену месяц назад. У меня вот после замены радиатора печки, начела скрипеть торпеда с левой стороны, особенно когда еду по не ровной дороге. Что делать? Может подскажете?




Пічка, обігрівач для ремонту Чері Джагі:

Радіатор для ремонту Чері Джагі:

Вентилятор для ремонту Чері Джагі:

Стікло для ремонту Чері Джагі:

Радіатор пічки для ремонту Чері Джагі:

Панель для ремонту Чері Джагі:

Патрубки для ремонту Чері Джагі:

Торпеда для ремонту Чері Джагі:

Проводка для ремонту Чері Джагі:

Обшивка для ремонту Чері Джагі:

.