Цей автомобіль вперше з'явився на дорогах нашої країни в 2006 році. Незабаром його виробництво налагодили і на вітчизняному автозаводі ЗАЗ.
Автолюбителі віддавали перевагу цій моделі тому, що це яскравий представник великого сімейного автомобіля класу D, виконаного в кузові седан.
Мова йде про нову модель китайського автомобільного виробника Chery Automobile – Чері Елара.
Цей автомобіль обладнаний передньою підвіскою незалежного виду по типу McPherson, у складі якої поперечний стабілізатор, а також гідравлічні амортизатори телескопічного типу.
В якості задньої підвіски також використана незалежна багатоважільна підвіска і також з поперечним стабілізатором.
Доповнюють її гідравлічні амортизатори такого ж телескопічного типу.
В принципі, що задня, що передня підвіски особливих нарікань не викликають у власників.
Однак, є ряд недоліків, які завжди потрібно знати, щоб вчасно запобігти їх прояву.
Виправляємо самостійно недоліки підвіски Chery Elara
В пропонованій новій статті ми хочемо розповісти про те, які проблеми бувають з передньою підвіскою автомобіля Чері Елара і яким чином їх можна самостійно вирішити.

- Отже, першим буде самий верхній опорний підшипник амортизатора.

- З'явився у нас незрозумілий стукіт при наїзді на кожну купину.
- Оглянули практично всю підвіску, але причину такого звуку встановити так і не вдалося.
- Після того, як підтягнули верхню гайку на стійці, то стукіт припинився. Але, цього вистачило буквально на три дні.
- Далі все відновилося. Однак, тепер ми вже знали де шукати і просто замінили опорний підшипник.
- Виявляється, на вигляд цей підшипник виглядає абсолютно справним, але по своїй товщині трохи тонший.

- Саме таке вироблення і стала причиною характерного стуку на купинах і при поштовхах.
- Крім того, всю опору міняти в цьому випадку немає особливої потреби, як це роблять інші. Ця опора амортизатора ще може вільно проходити близько 45 тис. кілометрів.
- Також ми встановили на хвостовик стійки ще одну гайку. Це дало нам можливість уберегти різьблення на цьому хвостовику від іржі.
- Тепер при заміні або просто знятті стійки амортизатора у нас не буде проблем з відкручуванням основної гайки.
- Далі, що стосується самих стійок амортизаторів.
- Ми встановили на своє авто стійки виробництва відомої компанії Kayaba або KYB.

- Це дало нам можливість збільшити кліренс автомобіля відразу на 1,5 см. Але, ми хочемо розповісти про інше.
- Бувають випадки, коли на цих стійках виходять з ладу відбійники та пильники.
- У таких випадках рекомендуємо придбати спеціальний ремкомплект СС-20, призначений для використання на автомобілях ВАЗ-2110.
- Він ідеально підходить для використання на передніх стійках Чері Елара.
- Крім того, ми радимо використовувати на передніх колесах амортизаторні стійки жорсткого типу.
- Це дозволить зменшити амплітуду руху колеса, що в свою чергу дасть можливість продовжити термін служби шарових опор, втулок ричагів, так і самих ричагів.
- Також ви збережете кермові наконечники і самі керманичі тяги.
- А згладити відносну жорсткість автомобіля при цьому допоможуть шини типорозміру 195/60, замість звичайної R55.

- Саме таку ми встановили на своє авто і машина стала набагато м'якше.
- Тепер декілька слів щодо самих ричагів підвіски.

- Ми розповімо на прикладі правого ричага.
- Якщо проаналізувати схему руху автомобіля, то в момент його початку і при гальмуванні найбільше навантаження йде на задній сайлентблок ричага.
- При цьому останній, як ми всі знаємо, зазвичай встановлюється в ричаг згідно заводських міток.
- А вони, як відомо, наносяться під кутом 30 градусів до прямої лінії від центру отвору заднього сайлентблока.

- Сам же сайлентблок має порожнечі. При установці цього сайлентблока його гумові перемички розводять на ці 30 градусів.
- І в результаті все навантаження, яке йде під кутом 90 градусів від зазначеної нами лінії міток потрапляє саме на порожнечу сайлентблока, а не на перемичку.

- В результаті сайлентблок деформується і швидко виходить з ладу.
- А, щоб це виключити і зробити сайлентблок набагато міцніше ми вирішили просто встановлювати його за іншими мітками.
- І отримуємо ми їх шляхом проведення прямої ліній від центру шарової опори до центру заднього сайлентблока.

- Тепер виходить, що в тому місці, де йде найбільше навантаження на сайлентблок, він вже не зустрічає його своїми пустотілими сегментами, а прогумованими перемичками.

- Тому в такому положенні сайлентблок ходить набагато краще і довше.
- А тепер поговоримо про передній сайлентблок ричага.

- Як відомо, вони зустрічаються двох видів. Це сайлентблоки бочкоподібні і з рівними сторонами у вигляді циліндра.
- Так, ось ми радимо ставити сайлентблоки саме циліндричної форми з рівними сторонами.

- Ми встановили на свою машину Чері Елара саме циліндричний сайлентблок. При цьому, встановили виріб фірми VTR.

- Ричаг тепер ходить у нас набагато довше і без всяких нарікань.
- А бочкоподібний сайлентблок просто щільно не заходить у його втулку, а тому і буде бовтатися.
- Задні сайлентблоки ми радимо використовувати поліуретанового типу. У всякому разі собі ми встановлюємо саме такі.
- Шарові опори ричага китайського виробництва, а точніше – оригінальні, за великим рахунком непогані вироби.
- Але, вони мають один істотний недолік. У пристрої цього вузла дуже ненадійні пильники. Вони дуже швидко виходять з ладу.
- Тому ми радимо ставити пильники, призначені для використання на автомобілі Газель.

- Виготовлені вони з силікону, підходять ідеально і служать досить довго. Та й вартість їх невисока.
- Ось коротко і всі недоліки переднього ричага автомобіля, та й всієї передньої підвіски.
- На цьому нашу розповідь про недоліки підвіски китайського автомобіля Чері Елара закінчено.