Недоліки в підвісці Чері Елара, стуки в ходовій

Цей автомобіль вперше з'явився на дорогах нашої країни в 2006 році. Незабаром його виробництво налагодили і на вітчизняному автозаводі ЗАЗ.

Автолюбителі віддавали перевагу цій моделі тому, що це яскравий представник великого сімейного автомобіля класу D, виконаного в кузові седан.

Мова йде про нову модель китайського автомобільного виробника Chery Automobile – Чері Елара.

Цей автомобіль обладнаний передньою підвіскою незалежного виду по типу McPherson, у складі якої поперечний стабілізатор, а також гідравлічні амортизатори телескопічного типу.

В якості задньої підвіски також використана незалежна багатоважільна підвіска і також з поперечним стабілізатором.

Доповнюють її гідравлічні амортизатори такого ж телескопічного типу.

В принципі, що задня, що передня підвіски особливих нарікань не викликають у власників.

Однак, є ряд недоліків, які завжди потрібно знати, щоб вчасно запобігти їх прояву.

Виправляємо самостійно недоліки підвіски Chery Elara

В пропонованій новій статті ми хочемо розповісти про те, які проблеми бувають з передньою підвіскою автомобіля Чері Елара і яким чином їх можна самостійно вирішити.

які проблеми бувають з передньою підвіскою автомобіля Чері Елара і яким чином їх можна самостійно вирішити.

  • Отже, першим буде самий верхній опорний підшипник амортизатора.

першим буде самий верхній опорний підшипник амортизатора

  • З'явився у нас незрозумілий стукіт при наїзді на кожну купину.
  • Оглянули практично всю підвіску, але причину такого звуку встановити так і не вдалося.
  • Після того, як підтягнули верхню гайку на стійці, то стукіт припинився. Але, цього вистачило буквально на три дні.
  • Далі все відновилося. Однак, тепер ми вже знали де шукати і просто замінили опорний підшипник.
  • Виявляється, на вигляд цей підшипник виглядає абсолютно справним, але по своїй товщині трохи тонший.

на вигляд цей підшипник виглядає абсолютно справним, але по своїй товщині трохи тонший.

  • Саме таке вироблення і стала причиною характерного стуку на купинах і при поштовхах.
  • Крім того, всю опору міняти в цьому випадку немає особливої потреби, як це роблять інші. Ця опора амортизатора ще може вільно проходити близько 45 тис. кілометрів.
  • Також ми встановили на хвостовик стійки ще одну гайку. Це дало нам можливість уберегти різьблення на цьому хвостовику від іржі.
  • Тепер при заміні або просто знятті стійки амортизатора у нас не буде проблем з відкручуванням основної гайки.
  • Далі, що стосується самих стійок амортизаторів.
  • Ми встановили на своє авто стійки виробництва відомої компанії Kayaba або KYB.

 встановили на своє авто стійки виробництва відомої компанії Kayaba або KYB.

  • Це дало нам можливість збільшити кліренс автомобіля відразу на 1,5 см. Але, ми хочемо розповісти про інше.
  • Бувають випадки, коли на цих стійках виходять з ладу відбійники та  пильники.
  • У таких випадках рекомендуємо придбати спеціальний ремкомплект СС-20, призначений для використання на автомобілях ВАЗ-2110.
  • Він ідеально підходить для використання на передніх стійках Чері Елара.
  • Крім того, ми радимо використовувати на передніх колесах амортизаторні стійки жорсткого типу.
  • Це дозволить зменшити амплітуду руху колеса, що в свою чергу дасть можливість продовжити термін служби шарових опор, втулок  ричагів, так і самих ричагів.
  • Також ви збережете кермові наконечники і самі керманичі тяги.
  • А згладити відносну жорсткість автомобіля при цьому допоможуть шини типорозміру 195/60, замість звичайної R55.

допоможуть шини типорозміру 195/60, замість звичайної R55.

  • Саме таку ми встановили на своє авто і машина стала набагато м'якше.
  • Тепер декілька слів щодо самих ричагів підвіски.

кілька слів щодо самих важелів підвіски.

  • Ми розповімо на прикладі правого ричага.
  • Якщо проаналізувати схему руху автомобіля, то в момент його початку і при гальмуванні найбільше навантаження йде на задній сайлентблок ричага.
  • При цьому останній, як ми всі знаємо, зазвичай встановлюється в ричаг згідно заводських міток.
  • А вони, як відомо, наносяться під кутом 30 градусів до прямої лінії від центру отвору заднього сайлентблока.

мітки наносяться під кутом 30 градусів від прямої лінії до центру отвору заднього сайлентблока.

  • Сам же сайлентблок має порожнечі. При установці цього сайлентблока його гумові перемички розводять на ці 30 градусів.
  • І в результаті все навантаження, яке йде під кутом 90 градусів від зазначеної нами лінії міток потрапляє саме на порожнечу сайлентблока, а не на перемичку.

навантаження, яка йде під кутом 90 градусів від зазначеної нами лінії міток потрапляє саме на порожнечу сайлентблока

  • В результаті сайлентблок деформується і швидко виходить з ладу.
  • А, щоб це виключити і зробити сайлентблок набагато міцніше ми вирішили просто встановлювати його за іншими мітками.
  • І отримуємо ми їх шляхом проведення прямої ліній від центру шарової опори до центру заднього сайлентблока.

отримуємо ми мітки шляхом проведення прямої ліній від центру кульової опори до центру заднього сайлентблока.

  • Тепер виходить, що в тому місці, де йде найбільше навантаження на сайлентблок, він вже не зустрічає його своїми пустотілими сегментами, а прогумованими перемичками.

 де йде найбільше навантаження на сайлентблок, він вже не зустрічає його своїми пустотілими сегментами, а прогумованими перемичками.

  • Тому в такому положенні сайлентблок ходить набагато краще і довше.
  • А тепер поговоримо про передній сайлентблок ричага.

поговоримо про передній сайлентблок ричага.

  • Як відомо, вони зустрічаються двох видів. Це сайлентблоки бочкоподібні і з рівними сторонами у вигляді циліндра.
  • Так, ось ми радимо ставити сайлентблоки саме циліндричної форми з рівними сторонами.

ми радимо ставити сайлентблоки саме циліндричної форми з рівними сторонами.

  • Ми встановили на свою машину Чері Елара саме циліндричний сайлентблок. При цьому, встановили виріб фірми VTR.

встановили виріб фірми VTR

  • Ричаг тепер ходить у нас набагато довше і без всяких нарікань.
  • А бочкоподібний сайлентблок просто щільно не заходить у його втулку, а тому і буде бовтатися.
  • Задні сайлентблоки ми радимо використовувати поліуретанового типу. У всякому разі собі ми встановлюємо саме такі.
  • Шарові опори ричага китайського виробництва, а точніше – оригінальні, за великим рахунком непогані вироби.
  • Але, вони мають один істотний недолік. У пристрої цього вузла дуже ненадійні пильники. Вони дуже швидко виходять з ладу.
  • Тому ми радимо ставити пильники, призначені для використання на автомобілі Газель.

радимо ставити пильовики, призначені для використання на автомобілі Газель.

  • Виготовлені вони з силікону, підходять ідеально і служать досить довго. Та й вартість їх невисока.
  • Ось коротко і всі недоліки переднього ричага автомобіля, та й всієї передньої підвіски.
  • На цьому нашу розповідь про недоліки підвіски китайського автомобіля Чері Елара закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Недоліки в підвісці Чері Елара, стуки в ходовій"

Відгуки: 1


Вован

Подвеска слабая и жёсткая как по мне. Поменьше по ямам летать нужно, но по другому не получается) ушатывается... а на стабилизаторы я поставил все резинки из полиуретана и все забыл про подвеску. А она один в один как у Мицубиси Ланцер, если говорят что чери так себе, то ланцер вообще не знаю тогда как назвать) чери больше, шире и с комплектацией по багаче. Удачи всем вам на дорогах!




Стабілізатор для ремонту Чері Елара:

Амортизатори для ремонту Чері Елара:

Підшипник для ремонту Чері Елара:

Гайка для ремонту Чері Елара:

Опора амортизатора для ремонту Чері Елара:

Пильники для ремонту Чері Елара:

Наконечник рульовий для ремонту Чері Елара:

Тяга для ремонту Чері Елара:

Ричаг для ремонту Чері Елара:

.