З метою збільшення зусиль, прикладених до педалі гальма для спрацьовування гальм, а також полегшення участі в цьому водія, в пристрої автомобіля передбачена вакуумна система.
Її основним завданням є вироблення вакууму, необхідного для нормального функціонування деяких пристроїв і систем автомашини.
Одним з таких пристроїв, що входять до складу вакуумної системи є вакуумний підсилювач.
Саме він служить для посилення роботи гальмівної системи.
Створюючи в системі розрядження, він сприяє збільшенню тиску повітря при натисканні водієм на педаль гальма.
Необхідне для роботи підсилювача розрядження створює впускний колектор двигуна.
В автомобілі китайського виробництва Джилі СК вакуумний підсилювач встановлено, як і в більшості моделей, на передній стінці підкапотного відділу.
За допомогою гумового шланга він з'єднаний з безпосереднім джерелом вакууму або розрядження – впускним колектором двигуна.
А на цьому шляху встановлений зворотній клапан, який розриває з'єднання цих двох пристроїв у той час, коли двигун вимкнено або коли вакуумний насос виходить з ладу.
Перевіряємо самостійно придатність зворотнього клапана вакуумної системи Geely CK
В нашій статті ми розповімо про, здавалося б, простий, але дуже необхідний спосіб самостійної перевірки зворотнього клапана вакуумного підсилювача Джилі СК.

- Отже, для того, щоб мати можливість перевірити зворотній клапан вакуумної системи, необхідно знати, де він розташований в даному автомобілі.
- Справа в тому, що є чимало власників такого авто, які стверджують, що в цій моделі відсутній зворотній клапан, оскільки його дійсно ніде не видно.
- Насправді ж зворотній клапан встановлений всередині шланга, що з'єднує впускний колектор з вакуумним підсилювачем.

- У деяких автомобільних моделях цей шланг не є цілісним, а розділений на дві частини. Але це суті не змінює.
- У нашому автомобілі цей шланг цілісний.
- А тому, для того, щоб можна було перевірити клапан нам потрібно зняти цей шланг. Він утримується двома хомутами.
- Тому, щоб зняти шланг, необхідно кусачками стиснути засувки на кожному з хомутів, встановлених по краях шланга.

- І потім просто знімаємо шланг зі штуцерів підсилювача і колектора.

- Зазвичай на цьому шлангу повинна бути нанесена стрілка, яка показує напрямок проходження повітря.
- Але іноді цієї стрілочки ви можете не знайти. Тоді берете шланг і просто дуєте в нього.

- З зворотнього боку повинне виходити повітря, що буде чутно по характерному шуму.
- Після цього знову дуєте в другий кінець цього шланга. В цьому випадку повітря не повинно проходити.
- Якщо це так, то зворотній клапан вакуумної системи Джилі СК в порядку.
- Тепер встановлюємо цей шланг на своє місце таким чином, щоб повітря могло проходити з колектора в вакуумний підсилювач.

- Бувають випадки, коли при продувці повітря проходить, як в одному напрямку, так і в іншому. В такому випадку клапан необхідно терміново поміняти.
- Буває і так, що повітря не продувається ні в одну зі сторін. Це теж сигнал власнику про те, що клапан слід замінити.
- А тримати зворотній клапан вакуумної системи у справному стані необхідно в обов'язковому порядку, оскільки використання автомобіля з таким клапаном занадто небезпечно.
- Справа в тому, що при натисканні на педаль гальма при несправному клапані вони можуть відмовити. Крім того, може заглушитись двигун або троїти в такі моменти.
- За великим рахунком можна очікувати будь-яких неприємностей.
- Тому ми радимо частіше перевіряти справність клапана і при першій же підозрі про його несправність виконувати негайно заміну.
- На цьому нашу розповідь про самостійну перевірку справності зворотнього клапана вакуумної системи Джилі СК закінчено.