• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Велика витрата масла Деу Ланос, жор масла в двигуні

Всі ми добре знаємо, що двигун внутрішнього згоряння, що встановлюється на автомобілях, не може в силу своєї конструкції функціонувати без достатньої кількості якісного мастила.

Воно використовується для змащення майже всіх деталей силового агрегату.

Система змащення автомобіля Деу Ланос розрахована на 6 літрів мастила.

Саме змащення деталей в системі здійснюється двома різними способами: розбрискуванням і під тиском.

Масло заливається завжди через заливну горловину, що розташована на кришці клапанів двигуна і після цього контролюється спеціальним масляним щупом.

Як правило, при герметичному стані всіх з'єднань, а також цілісності сальників та прокладок, рівень масла практично не змінюється. 

На кількість масла може вплинути і характер роботи двигуна.

Так от, бувають випадки, коли порушується нормальний ритм роботи силового агрегату і рівень масла починає різко зменшуватися.

Можна, звичайно, його долити, але, постійно це робити не бужеш, та це і небезпечно.

Тому потрібно шукати причину такого стану.

Усуваємо самостійно підвищену витрату масла в двигуні Daewoo Lanos

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самому виявити і усунути причину підвищеної витрати масла двигуном на Деу Ланос.

яким чином можна самому виявити і усунути причину підвищеної витрати масла двигуном на Деу Ланос.

  • Отже, у нас виникла проблема, яка виразилася в підвищеному споживанні двигуном авто масла.
  • На кожні пройдені чотири тисячі кілометрів доводилося додавати в систему приблизно 1,5 літра олії.
  • Зрозуміло, що таке положення нас не могло довго влаштовувати.
  • Тому було прийнято рішення розібратися самому в причині виникнення такого положення і спробувати її виправити.
  • А, щоб виконувати це було набагато легше і приємніше, попередньо ми ретельно вимили весь двигун і взагалі все в підкапотному просторі автомобіля.

ретельно вимили весь двигун і взагалі все в підкапотному просторі автомобіля.

розібрали двигун і зняли головку блоку циліндрів

  • По зовнішньому вигляду блоку видно, що перегріву двигун не відчував і його прокладка не прикипіла, ціла і в нормальному стані.
  • А тому і зняли ми її без особливих проблем.
  • При детальному огляді поршневої групи видно, що на поверхні першого циліндра є якийсь незрозумілий накип або нагар.

на поверхні першого циліндра є якась незрозуміла накип

  • Крім того, там виявлені якісь осколки, але ми сподіваємося, що це продукт нагару.
  • Невелика кількість масла виявилася і в другому циліндрі двигуна.

Невелика кількість масла виявилася і в другому циліндрі двигуна.

  • Лише третій і четвертий циліндри двигуна Деу Ланос знаходяться в більш менш нормальному стані.

третій і четвертий циліндри двигуна Деу Ланос знаходяться в більш менш нормальному стані.

  • Якщо подивитися на ГБЦ, то клапана першого циліндра також в маслі і в нагарі.

клапана першого циліндра також в маслі і в нагарі.

  • Клапана інших циліндрів знаходяться практично в нормальному стані.

Клапана інших циліндрів знаходяться практично в нормальному стані.

  • Те ж саме стосується і свічок запалювання. Як і слід було очікувати, свічка запалювання першого циліндра найбрудніша виявилася.

свічка запалювання першого циліндра найбрудніша виявилася.

  • Автомобіль на даний момент пройшов практично 150 тисяч кілометрів.
  • При цьому распредвал двигуна знаходиться в нормальному стані і ніяких вироблень ніде не виявлено.

распредвал двигуна знаходиться в нормальному стані і ніяких зносів ніде не виявлено.

  • Кулачки вала також в хорошому стані ще.
    • Правда, ми виявили, що сам распредвал чомусь розкручений і в зв'язку з цим має люфт в подовжній горизонтальній площині.

     виявили, що сам распредвал чомусь розкручений і в зв'язку з цим має люфт

    • Незважаючи на це ніяких дефектів вала поки, на щастя, не виявилося.
      • Вся проблема в тому, що распредвал не був зафіксований, тому і мав такий великий люфт. Це було помітно ще при знятті ременя ГРМ. 
      • Справа в тому, що під час його зняття ми звернули увагу на те, що цей ремінь виступав за ширину шестерні распредвала.

      ремінь виступав за ширину шестерні распредвала.

      • Навіть слід на шестерні видно і красномовно це підтверджує.
      • Коли ми злили охолоджуючу рідину з системи охолодження двигуна, то вид її був страхітливий.

      злили охолоджуючу рідину з системи охолодження двигуна, вид її був страхітливий

      • Перевірили на дотик гільзи циліндрів. Хон в них відчувається, значить циліндри знаходяться в повному порядку.
      • Тому ми зняли масляний піддон двигуна і вирішили зняти поршневу, щоб перевірити кільця поршневі та  вкладиші шатунів.
      • Після цього відмиваємо поршня в спеціальній ванні, куди налили димексид і періодично його підігріваємо будівельним феном.

      відмиваємо поршня в спеціальній ванні, куди налили димексид

      • В результаті отримуємо поршня майже як нові.

      В результаті отримуємо поршня майже як нові.

      • При цьому, крім простої малярської щітки ми нічого більше не застосовуємо для цього.
      • Таким же способом вимиваємо і головку блоку циліндрів Деу Ланос. Крім того, розпарюємо клапана.
      • Що цікаво, що практично всі сальники клапанів тут стоять рідні, за винятком двох, раніше поміняних.

      практично всі сальники клапанів тут стоять рідні, за винятком двох, раніше поміняних.

      • Ці сальники запросто можна визначити, оскільки вони відрізняються зеленим кольором.
      • Чому це робилося раніше-невідомо.
        • У всякому разі рідні сальники вже втратили свою пружність, тому нам потрібно буде замінити всі відразу.
        • Що стосується самих клапанів, то вони теж всі в нагарі.
        • Тому ми замочили їх попередньо в димексиді і потім будемо також відмивати.

        замочили їх попередньо в димексиді і потім будемо також відмивати.

        • Ну, і як результат можна порівняти тепер ті клапана, що ми відмили і протерли з тими, що були до цього.

        можна порівняти тепер ті клапана, що ми відмили і протерли з тими, що були до цього.

        • Різниця, звичайно, разюча.
        • А відтираємо ми клапана дуже простим способом.
        • Для цього затискаємо в лещата електричну дриль, після чого в її патрон вставляємо клапан його стрижнем і закріплюємо.
        • Далі включаємо дриль і за допомогою невеликого шматка шліфувального паперу марки Р100 обтираємо капелюшок клапана.

        за допомогою невеликого шматка шліфувального паперу марки Р100 обтираємо капелюшок клапана.

        • Після того, як ми закінчили відмивати всі деталі двигуна, приступаємо до його зворотнього збирання.
        • Для цього встановлюємо на місце колінвал, вставляємо в циліндри поршні з шатунами і затягуємо їх.

        встановлюємо на місце колінвал, вставляємо в циліндри поршні з шатунами і затягуємо їх.

        • Після цього чіпляємо піддон двигуна.
        • Головка блоку циліндрів у нас також вже підготовлена до установки.
        Головка блоку циліндрів у нас також вже підготовлена до установки.
        • Як вже говорилося раніше, ми повністю поміняли сальники клапанів, притерли самі клапана і засухарили їх.
        • Тепер залишається покласти прокладку і встановити ГБЦ на блок.
        • Отже, зібрали ми повністю двигун. Потім запустили і перевірили його роботу, як на бензині, так і на газі.

         зібрали ми повністю двигун

        • Агрегат в результаті працює відмінно в будь-якому режимі і ніякого підтікання ніде не спостерігається.
        • Підводячи підсумок виконаної роботи, слід зазначити, що нами були замінені кільця поршневі, шатунні вкладиші.
          • Також нам довелося замінити сальники клапанів, а також виконати притирання клапанів.
          • У зв'язку з цим ми замінили також прокладки ГБЦ, колекторів впускного і випускного та кришки клапанів.
          • Цілком природньо, що було замінено масло в двигуні і антифріз в системі його охолодження.
            • Але серед всього цього, найбільш складним виявилося відмити всі деталі силового агрегату від значної товщі нагару і бруду.
            • Проте наша праця була винагороджена і двигун в результаті працює справно.
              • На цьому нашу розповідь про встановлення і самостійне усунення причини підвищеної витрати масла двигуном Деу Ланос закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Велика витрата масла Деу Ланос, жор масла в двигуні"

Відгуки: 0




.