Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті, діагностика регулятора холостого ходу

Основним видом палива двигуна внутрішнього згоряння на сьогоднішній день є повітряно-паливна суміш.

До складу цієї суміші входить бензин і повітря.

Від кількості тієї чи іншої складової даної суміші залежать тягові можливості кожного двигуна.

А регулює подачу повітря для створення суміші спеціальний пристрій, який називається дросельна заслонка або дросельний блок.

Автомобіль виробництва південнокорейського автомобільного виробника GM Daewoo Шевроле Лачетті також комплектується бензиновими двигунами об'ємом 1,4; 1,6 і 1,8 літра.

У кожному з них також встановлюється дросельний блок.

Сама дросельна заслонка, що є по суті повітряним клапаном, встановлюється на двигуні між повітряним фільтром і впускним колектором.

Це дає можливість системі впуску завжди отримувати необхідну кількість повітря для приготування паливної суміші.

Крім самої заслонки в дросельний блок входить і регулятор холостого ходу.

Його наявність обумовлена необхідністю підтримувати задану раніше частоту обертання колінчастого вала двигуна під час роботи його на холостих обертах.

Це мається на увазі пуск агрегату, його прогрівання або зміни навантаження, викликанІ підключенням додаткових пристроїв або додаткового обладнання.

Ремонтуємо дросельну заслонку за допомогою діагностики регулятора холостого ходу на Chevrolet Lacetti

В цій статті ми хочемо розповісти про одну несподівану несправність, яка іноді трапляється з дросельною заслонкою і способі її усунення на Шевроле Лачетті.

несподівана несправність, яка іноді трапляється з дросельною заслонкою і способі її усунення на Шевроле Лачетті.

  • Як вже було раніше сказано, на нашому автомобілі дросельна заслонка встановлюється на трубопроводі, що йде від повітряного фільтра до впускного колектора.

 дросельна заслінка встановлюється на трубопроводі, що йде від повітряного фільтра до впускного колектора.

  • Так вийшло, що у нас дросельна заслонка почала сіпатися, причому сіпатися досить сильно.
  • Мало того, це супроводжувалося неприємним звуком роботи привода регулятора холостого ходу.

 це супроводжувалося неприємним звуком роботи привода регулятора холостого ходу.

  • Підключивши до відповідного роз'єму комп'ютер з метою проведення діагностики, ми на моніторі побачили графічне підтвердження становища.

 на моніторі побачили графічне підтвердження становища.

  • Тут дійсно графік дросельної заслонки (ДЗ) постійно змінюється з незрозумілих причин.
  • А ми ж знаємо, що положенням дросельної заслонки управляє по суті регулятор холостого ходу.
  • Логічно припустити, що проблема може бути в самому регуляторі.
  • І, напевно, не стільки в самому регуляторі, скільки в його приводі – електромоторі.
  • Все це виглядає цілком логічно, і ми готові були в це повірити.
  • Проте, подивившись графік роботи регулятора холостого ходу, ми прийшли до висновку, що це зовсім не так.
  • Насамперед, звернули увагу на те, що крива лінія графіка бажаного положення регулятора холостого ходу змінюється разом з лінією реального його положення.

 крива лінія графіка бажаного положення регулятора холостого ходу змінюється разом з лінією реального його положення.

  • Але, так бути не повинно, оскільки зазвичай, коли виникають якісь проблеми з регулятором холостого ходу Шевроле Лачетті, то лінія його графіка реального стану змінюється (має різні стрибки).
  • У той час як лінія бажаного положення цього пристрою залишається завжди незмінною, тобто рівною.
  • Якщо ж взяти графік положення справного регулятора холостого ходу, то лінії і показники реального і бажаного його положення завжди однакові і лінії у них практично рівні.

 на графіку положення справного регулятора холостого ходу лінії і показники реального і бажаного його положення завжди однакові

  • Якщо ж взяти графік роботи регулятора холостого ходу у якого є несправності його привода – электромоторчика, то тут чітко простежується рівна лінія бажаного положення.
  • А лінія реального положення в цей же час виходить стрибкоподібною, показники положень при цьому також не збігаються.

лінія реального положення в цей же час виходить стрибкоподібною, показники положень при цьому також не збігаються

  • Такий графік ми взяли з роботи двигуна регулятора холостого ходу, на якому зникають контакти.
  • У підсумку стає очевидним, що електронний блок управління автомобіля хоче поставити один показник бажаного положення регулятора холостого ходу, а отримує реальне становище зовсім з іншими показниками.
  • У нас же на графіку і бажане положення і реальне змінюються, а показники їх також не збігаються.
  • А це вже говорить про те, що ЕБУ спеціально змінює положення двигуна регулятора холостого ходу, щоб змінити в підсумку положення дросельної заслонки.
  • Тобто, виходить, що ЕБУ просто постійно смикає чомусь дросельну заслонку.
  • А, якщо так, то регулятор холостого ходу виходить тут абсолютно ні при чому. І ніяких проблем в його роботі насправді не існує.
  • Тому цю версію нам довелося відкинути, хоча для власного заспокоєння ми все ж перевірили ланцюг регулятора холостого ходу, і його электромоторчика зокрема.
  • У підсумку ми ще раз переконалися в справності цих пристроїв.
  • Паралельно нами було відзначено, що мінімальний тиск в колекторі, чомусь вище допустимої норми.
  • Зазвичай, за нормою воно повинно бути в межах 30-33 Кпа.
  • У нас же діагностика показує близько 50 кПа.

У нас же діагностика показує близько 50 кПа.

  • Таке положення явно свідчить про те, що якась проблема існує з мітками ГРМ авто і, як результат, ремінь ГРМ встановлено некоректно.
  • Саме тому ми і вирішили перевірити положення міток на шківах та шестернях в ГРМ.
  • Як, виявилося, наше припущення мало під собою справедливі підстави. Два-три місяці тому на автомобілі силами автослюсарів з СТО змінювався ремінь ГРМ.
  • І, власне, після цього і почалися вище описані проблеми з дросельної заслонкою.
  • Коли перевірили установку ременя, то виявилося, що дійсно має місце розкид міток в ГРМ.
  • А найцікавіше, що після суміщення міток і правильної установки ременя ГРМ всі проблеми раптом зникли.
  • Графік роботи ДЗ при діагностиці вирівнявся.

Графік роботи ДЗ при діагностиці вирівнявся.

  • І тепер став являти собою рівну і чітку лінію.
  • Мало того, при перевірці тиск в колекторі також впав до прийнятних 32 кПа.

при перевірці тиск в колекторі також впав до прийнятних 32 кПа.

  • А кроки регулятора холостого ходу також вирівнялися і тепер графік його став виглядати зовсім по-іншому.

тепер графік його став виглядати зовсім по-іншому

  • Ось така виявилася проблема в нашому автомобілі, рішення якої нам здалося абсолютно несподіваним.
  • Адже будь-який на нашому місці вирішив би, що у всьому винен регулятор холостого ходу і рішення даної проблеми потрібно шукати не далі, як в самому дросельному вузлі.
  • Ан, ні. Виявилося, що все зовсім не так. І всьому виною розкид міток в ГРМ.
  • З такою ж проблемою, як потім з'ясувалося, стикалися не тільки ми і скрізь проблема була саме в мітках ГРМ.
  • На цьому нашу розповідь про проведення діагностики і подальший ремонт дросельної заслонки на Шевроле Лачетті закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті, діагностика регулятора холостого ходу"

Відгуки: 1


Sergio Ramos

Очень толковая статья. Всё грамотно с графиками. А то когда начинаешь читать про подобные проблемы на drive2ru, то такое ощущение что люди вообще не понимают что такое РХХ и начинают сначала менять его, потом датчик положения ДЗ и тд по кругу.




Дросельна заслонка для ремонту Шевроле Лачетті:

Клапана для ремонту Шевроле Лачетті:

Фільтр для ремонту Шевроле Лачетті:

Колектор для ремонту Шевроле Лачетті:

Регулятор для ремонту Шевроле Лачетті:

Блок управління для ремонту Шевроле Лачетті:

ГРМ для ремонту Шевроле Лачетті:

Ремінь ГРМ для ремонту Шевроле Лачетті:

Шків для ремонту Шевроле Лачетті:

Шестерня для ремонту Шевроле Лачетті:

.