Помилка Аір Бег AirBag на Шевроле Епіка

Після того, як в американській автомобільній імперії General Motors з'явився самостійний виробник під власною назвою Chevrolet, його моделі стали активно заповнювати європейський ринок.

Одна модель змінювала іншу, проходили рестайлінги, модернізації і все це пропонувалося своїм клієнтам.

Однією з таких чергових моделей і стала Chevrolet Epica.

Це досить великий седан, який в першу чергу призначався для тих, хто любить свободу і простір у всьому.

Його розміри практично дотягували до розміру каділака.

Автомобіль мав непогані показники в області безпеки.

В ньому були вбудовані цілий ряд подушок безпеки, як фронтальних, так і бічних, а також і шторки безпеки.

Проте, незважаючи на всі старання виробників автомобіль не отримав великої популярності і продавався не надто активно.

У зв'язку з цим через шість років він був знятий з виробництва.

Визначаємо самостійно причину помилки AirBag і усуваємо її на Chevrolet Epica

У цій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому знайти причину появи на панелі приладів помилки Аїр Бег, а також усунення її на Шевроле Епіка.

як можна самому знайти причину появи на панелі приладів помилки Аїр Біг, а також усунення її на Шевроле Епіка.

  • Отже, як вже сказано, на панелі приладів нашого авто висвітилася лампочка AirBag.
  • Це говорить про те, що є якісь проблеми в системі безпеки, а конкретно, пов'язані з подушкою безпеки.

є якісь проблеми в системі безпеки, а конкретно пов'язані з подушкою безпеки.

  • Цілком зрозуміло, що ми відразу звернулися на СТО офіційного дилера.
  • Там сказали, що проблема у підрульовому кільці і виставили за це все кругленьку суму.
  • Ми, ясна річ, відмовилися і вирішили самі спробувати розібратися в причині появи такої помилки.
  • Тим більше, що подрульове колесо має цілий ряд слабких місць, в результаті чого там можуть виникати різні несправності.
  • Але ось яка з них? На СТО сказали, що потрібно замінити равлика. Однак, ми не впевнені в цьому точно.
  • До того ж, нам добре відомо, що скидати помилку саме такого роду, як Аїр Бег, категорично заборонено без з'ясування причини її появи.
  • Таку заборону встановили практично всі виробники авто.
  • Це зроблено для того, щоб виключити непередбачене спрацьовування цієї самої подушки безпеки або всіх відразу.
  • Тому, підключилися ми за допомогою смартфона до ЕБУ автомобіля і спробували перевірити роботу програми.
  • Для цього провернули рульове колеса до упору і назад, але опір, який повинен був при цьому змінюватися, чомусь не змінюється.
  • До того ж програма показує цілих 15 Ом. А це підштовхує до думки, що підрульове кільце тут все-таки ціле.
  • Але, як би там не було, нам все-таки потрібно розібрати кермо, щоб дістатися до самого підрульового кільця і перевірити його стан.
  • Тому, насамперед знімаємо одну клему з акумулятора, щоб знеструмити електричний ланцюг.
  • З опису технічних характеристик Шевроле Епіка ми добре знаємо, що на цьому автомобілі встановлена система ESP.
  • Це активна система курсової стійкості, яка працює за сигналами цілого ряду датчиків, серед яких і датчик положення керма.
  • Саме завдяки йому ця система і визначає в який бік і на скільки градусів повернуте кермо в конкретний момент.
  • Стає очевидним, що без цього датчика вище названа система безпеки функціонувати не буде.
  • Сам датчик положення керма зазвичай встановлюється в рульовій колонці автомобіля або в рульовій рейці.
  • Але так, як в цьому автомобілі встановлений гідравлічний підсилювач керма, то швидше за все цей датчик знаходиться саме в рульовій колонці.
  • Тому ми перевіримо поки рульову колонку і відкрутимо під рульовим колесом праворуч від водія один з саморізів, закручених у пластмасові захисні щитки.
  • Під ними і виявляємо датчик положення керма.
  • Виймаємо його назовні і тепер за допомогою ключа отримуємо можливість відкрутити болти, якими утримується подушка безпеки системи Аїр Бег.
  • Нам пощастило в даному випадку, тому, що в ряді автомобільних моделей ця подушка замикається, а не прикручується болтами, як у нас.
  • А тому не доводиться сидіти і виколупувати ці засувки.
  • Отже, ми відкрутили болти і тепер обережно виймаємо подушку з рульового колеса і перевертаємо її тут же.
  • Справа в тому, що ззаду до неї підходять дроти.
  • А в самому корпусі подушки є роз'єм.

в самому корпусі подушки є роз'єм.

  • Нам потрібно акуратно витягнути дроти з роз'єму, стиснувши його пальцями.
  • При цьому потрібно це робити так, щоб не замкнути пальцями контакт проводу з корпусом подушки.
  • Якщо це станеться, то, завдяки статичній напрузі пальців може статися замикання контактів і подушка мимовільно спрацює.
  • Тому потрібно бути обережним.
  • В результаті відключили ми подушку і прибрали її.
  • Тепер нам потрібно виставити рівно колеса автомобіля і зробити позначку на кермі, незважаючи на наявні вже мітки, щоб знати розташування рульового колеса в цьому положенні.
  • Після цього відкручуємо центральну гайку на рульовій колонці.

відкручуємо центральну гайку на рульовій колонці.

  • А після цього зриваємо рульове колесо з рульової колонки.

після цього зриваємо рульове колесо з рульової колонки.

  • При цьому, потрібно дотримуватися обережності, щоб не пошкодити наявні там дроти.
  • Далі відкручуємо захисні пластмасові накладки рульової колонки.

відкручуємо захисні пластмасові накладки рульової колонки.

  • Крім двох саморізів зверху, там є ще й третій знизу, який також потрібно відкрутити.

там є ще й третій знизу, який також потрібно відкрутити.

  • І ось у нас тепер перед очима підрульове кільце або равлик, який нам потрібно відкрутити і зняти.

перед очима підрульове кільце або равлик, який нам потрібно відкрутити і зняти.

  • Воно утримується за допомогою трьох болтів і зверху має ще одну незручну засувку.
  • Але, впоравшись з ними, не поспішайте різко знімати самого равлика, оскільки від нього йдуть дроти.

не поспішайте різко знімати саму равлика, оскільки від неї йдуть дроти.

  • А тому попередньо потрібно роз'єднати роз'єм, яких знаходиться в глибині самої рульової колонки Шевроле Епіка.
  • Підсвітіть переноскою при необхідності, щоб розібрати, як правильно роз'єднати цей роз'єм.
  • І після цього знімаємо равлика або підрульове кільце з рульової колонки.

після цього знімаємо равлика або підрульове кільце з рульової колонки.

  • При цьому варто запам'ятати розташування проводів на кільці.
  • Потрібно відзначити також, що помилка висвічується у нас не постійно.
  • Тобто, вона може відразу не спалахнути, а через якийсь час тільки лампочка почне сигналізувати.
  • Після цього нам потрібно розібрати цей равлик, щоб можна було перевірити стан стрічки, що знаходиться там всередині.
  • Тому знімаємо кришку і перевіряємо.

 знімаємо кришку і перевіряємо.

  • Потрібно відзначити тут, що довіряти таку операцію потрібно тільки обізнаній людині, яка має уявлення і досвід розбору равлики.
  • В іншому випадку, можна при цьому отримати неприємні наслідки.
  • Стрічка – це не що інше, як шина проводів, через які надходить інформація від датчиків та інших пристроїв.
  • Її довжина може досягати 1,5-2,0 метрів. Завдяки цьому електричні контакти зберігаються при будь-якому повороті керма.
  • Отже, перевіряємо стан самої стрічки і головне всіх контактів проводів, що підходять до неї.
  • перевіряємо стан самої стрічки і головне всіх контактів проводів, що підходять до неї.
  • Однак, потрібно мати на увазі, що дроти тут не припаюються до роз'ємів, а просто обжимаються.
  • Тому перевіряємо цілісність всіх обтиснутих контактів або роз'ємів. Звичайно, найкраще було б розмотати цю стрічку і подивитися її стан. Але, це не дуже просто зробити.
  • У нас, наприклад, ми змогли зробити тільки три оберти, послабивши при цьому трохи стрічку.
  • Але, цього цілком вистачило для того, щоб побачити відповідні контакти і оцінити їх стан.

цього цілком вистачило для того, щоб побачити відповідні контакти і оцінити їх стан.

  • Їх там виявилося три штуки.
  • Після ретельного огляду і перевірки, робимо знову три оберти, але тепер у зворотнІй бік.

робимо знову три оберти, але тепер у зворотний бік.

  • Таким способом ми стягуємо стрічку назад, як вона і була.
  • Далі збираємо підрульове кільце в зворотньому порядку.

 збираємо підрульове кільце в зворотньому порядку.

  • Після цього займаємося перевіркою роз'ємів равлика Шевроле Епіка.
  • Для цього знімаємо самі роз'єми і перевіряємо їх контакти.

знімаємо самі роз'єми і перевіряємо їх контакти.

  • Справа в тому, що цілком можлива ситуація, коли в цих роз'ємах відсутній хороший контакт з проводами.
  • Тому ми розбираємо ці роз'єми, обжимаємо контакти і збираємо назад.
  • розбираємо ці роз'єми, обжимаємо контакти і збираємо назад.
  • Потрібно відзначити, що розбирати можна тільки роз'єми «мами».
  • Роз'єми «папи» краще не розбирати, тому, що у них всередині є маленька пружина.
  • А її можна дуже легко втратити, та й вставляти потім при складанні дуже важко.
  • І взагалі перевіряти роз'єми і працювати з контактами потрібно дуже обережно, оскільки їх можна легко зламати і потім доведеться міняти все кільце.
  • А воно досить дороге.
  • Після перевірки всіх роз'ємів і їх контактів, збираємо всю рульову колонку в зворотному порядку.
  • Встановлюємо рульове колесо на місце.
  • Після цього запускаємо двигун і пробуємо трохи проїхатися на нашому авто, контролюючи, чи не загорілася знову помилка AirBag.
  • Лампочка як і раніше горить у нас на панелі приладів.

Лампочка як і раніше горить у нас на панелі приладів.

  • Тому, через деякий час пробуємо стерти цю помилку, якщо лампочка не гасне сама.
  • В результаті лампочка гасне і опір в даному випадку програма показує вже не 15, як раніше, а тільки 2 Ом.

лампочка гасне і опір в даному випадку програма показує вже не 15

  • Це говорить про те, що опір високий програма показує при наявності обриву в ланцюзі.
  • Крім того, це підтверджує те, що програма бачить цю помилку і в даний момент нашу подушку безпеки.
  • Значить ми зробили все правильно і помилку в результаті усунули.
  • На цьому нашау розповідь про помилку AirBag на Шевроле Епіка і метод її усунення закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Помилка Аір Бег AirBag на Шевроле Епіка"

Відгуки: 1


Вадим Владимирович

За старание конечно 5, но точную причину так и не нашли. Хотя насколько я наслышен в системе air bag большинство проблем именно из-за разъёмов. Поэтому данная процедура как не странно в ряде случаев действительно помагает. Удачи Вам!




Панель приладів для ремонту Шевроле Епіка:

Датчики для ремонту Шевроле Епіка:

Рульова колонка для ремонту Шевроле Епіка:

Болти для ремонту Шевроле Епіка:

Корпус для ремонту Шевроле Епіка:

Гайка для ремонту Шевроле Епіка:

Накладка, пороги, арки, рамка, рейлінг для ремонту Шевроле Епіка:

Кришка для ремонту Шевроле Епіка:

Пружина для ремонту Шевроле Епіка:

.