Ремонт колінвала Чері Амулет

Однією з основних деталей кривошипно-шатунного механізму двигуна внутрішнього згоряння є колінвал.

Він має складну форму, в основі якої є спеціальні шийки, де закріплюються шатуни поршнів.

Саме завдяки їх роботі і зусиллю, що додається через шийки, колінчастий вал і крутиться, перетворюючи це зусилля в крутний момент.

Автомобіль Чері Амулет, створений китайської автокомпанією Chery Automobile, в останні роки свого випуску комплектувався двигунами об'ємом 1,5 і 1,6 літра.

У кожному з них також присутній колінвал.

Ця деталь в процесі експлуатації двигуна отримує величезні навантаження, а тому з плином часу в ній виникають різного роду несправності.

Такі, наприклад, як вигин, і знос самого вала або його шийок, а також і руйнування.

Причин виникнення таких несправностей бувають багато, а тому завдання досвідченого механіка або автовласника правильно визначити цю причину і вжити вчасно заходів до її усунення або ж замінити вал.

Виконуємо своїми силами ремонт колінвала на Chery Amulet

У пропонованій статті ми розповімо про те, яким чином можна своїми силами виконати ремонт колінвала двигуна Чері Амулет.

яким чином можна своїми силами виконати ремонт коленвала двигуна Чері Амулет.

  • Отже, за допомогою тельфера ми зняли повністю двигун в зборі з автомобіля і приступили до його розбирання.

ми зняли повністю двигун в зборі з автомобіля 

  • Справа в тому, що він до цього троїв і ніякі методи ремонту результатів не дали.
  • Тому було прийнято рішення знімати двигун і виконувати капітальний ремонт.
  • Після того, як зняли масляний піддон, побачили, що шатуни поршнів зовсім разбовтані.
  • Тому знімаємо маслоприемник і приступаємо до ремонту колінвала.
  • Отримавши колінвал після шліфування, ми його ретельно почистили і промили.

Отримавши колінвал після шліфування, ми його ретельно почистили і промили.

  • Потрібно відзначити, що ми вже прошліфували місця під установку переднього і заднього сальників.

 прошлифовали місця під установку переднього і заднього сальников.

  • Тепер беремо звичайні ватяні палички і ретельно прочищаємо всі канали валу від слідів іржі і бруду, з одного боку.

 беремо звичайні ватяні палички і ретельно прочищаємо всі канали валу

  • Потім перевертаємо вал і прочищаємо також з іншого боку.
  • Після цього можна продути всі канали і пройтися ще раз ватяними паличками.
  • Прочищаємо до тих пір, поки палички не будуть повністю чистими.
  • Попутно нами було виявлено протікання масла на первинному валу.

Попутно нами було виявлено протікання масла на первинному валу.

  • Але, все це було потім, а поки ми поклали двигун Чері Амулет на один бік і не знімаючи поршневу, приступили до розбирання знизу.
  • В першу чергу ми знімаємо зчеплення.

В першу чергу ми знімаємо зчеплення.

 з іншого боку двигуна від'єднуємо масляний насос.

  • Потрібно також сказати, що після зняття двигуна ми побачили одну подушку його майже повністю всю в олії.

 після зняття двигуна ми побачили одну подушку його майже повністю всю в олії.

  • А друга (задня права) подушка двигуна взагалі виявилася обломаною.
  • Отже, зняли ми задню кришку блоку, бугеля і кришки шатунів.
  • При зовнішньому огляді чітко видно вироблення і задираки на шийках колінчастого вала.

чітко видно вироблення і задираки на шийках колінчастого вала.

  • Такі ж самі сліди і на вкладишах шатунів.

Такі ж самі сліди і на вкладишах шатунів.

  • Деякі з них були вже на межі заклинювання.
  • Зробивши нехитрі підрахунки, ми визначили, що якщо поставити нові вкладиші, то все одно зазор буде приблизно в два рази більше дозволеного по нормі.
  • Тому ніяка заміна масляного фільтра або масла в цьому положенні вже ніяких результатів не дали б.
    • Це ми до того, що до цього був замінений масляний насос, а також распредвал, але двигун продовжував «давитися» на холостих обертах, стукати і троїти.
    • Повернули в результаті нам колінвал після шліфування.
    • Тепер наше завдання його промити і продути гарненько, щоб не залишилися металевий пил або стружка.
    • Потрібно відзначити, що свердлення в цьому валу косе, що вже добре.
      • Такий характер сверловки підтверджує і відповідне проходження штиря через отвори в валу.

      характер сверловки підтверджує і відповідне проходження штиря через отвори в валу

      • Якщо уважно подивитися, то у верхній точці колінвала на його шийках є отвори.
      • Вони розташовані приблизно під кутом 30 градусів до осьової лінії.

      Вони розташовані приблизно під кутом 30 градусів до осьової лінії.

      • Точно такі ж отвори є і в місці установки вкладишів на шатунах.

      Точно такі ж отвори є і в місці установки вкладишів на шатунах.

      • Ці отвори призначені для змащування під час роботи двигуна поршнів, поршневих пальців та циліндрів.
      • Працює це наступним чином: під час перебування колінвала у своїй верхній точці ці отвори збігаються, і форсунка виробляє вприскування олії під юбку поршня.
      • Після того, як колінвал проходить цю точку і рухається вже далі, масло під тиском вже за інерцією поливає поршневий палець і сам поршень.
      • Якщо заглянути в циліндри двигуна Чері Амулет, то добре видно, що і поршня, і їх пальці всі знаходяться в маслі.

      добре видно, що і поршня, і їх пальці всі знаходяться в маслі.

      • Як кажуть, фахівці в таких випадках – поршня намиті. Це підтверджує вище сказане.
      • Отже, нам відшліфували колінвал на перший розмір. Ми відмиваємо від бруду і масла «дзвін» або кошик зчеплення.
      • Крім того, добре промиваємо і продуваємо блок циліндрів.

      добре промиваємо і продуваємо блок циліндрів.

      • Далі змащуємо злегка шийки колінвала.

      Далі змащуємо злегка шийки колінвала.

      • Ставимо нові вкладиші шатунів.
      • Також грунтовно помили і почистили бугеля.

       грунтовно помили і почистили бугеля.

      • І тепер починаємо збирати кривошипно-шатунний механізм.
      • При цьому слід рівномірно затягувати корінні шийки і після цього перевірити обертання самого валу.

       рівномірно затягувати корінні шийки і після цього перевірити обертання самого валу.

      • Потрібно дивитися, щоб колінвал обертався плавно, без ривків.
      • І тепер, ще одна порада. Справа в тому, що масляний фільтр поки нами не встановлено.
      • Тому замість нього ставимо воронку і через неї заливаємо масло.

       ставимо воронку і через неї заливаємо масло.

      • Масло заливаємо до тих пір, поки воно не пройде через всю систему і по самому колІнвалу, а далі почне витікати через його канали.

      Масло заливаємо до тих пір, поки воно не пройде через всю систему і по самому колІнвалу

      • Це ви зможете без зусиль побачити самі внизу валу.
      • Така хитрість дасть нам можливість добитися того, що вся система у нас буде заповнена маслом і вкладиші шатунів також всі змазані.
      • Далі закріплюємо колінвал, затягнувши всі шатуни.

      Далі закріплюємо колінвал, затягнувши всі шатуни.

      • При цьому коріннІ вкладишІ на корінних шийках валу протягуємо з зусиллям 100 Н/м, а шатунні вкладиші – із зусиллям 40 Н/м
      • Далі встановлюємо маховик на вал.

      Далі встановлюємо маховик на вал.

      • Після цього у нас трапився невеликий казус. Ми придбали оригінальну прокладку під масляний насос Чері Амулет.

      придбали оригінальну прокладку під масляний насос Чері Амулет.

      • Але ось, коли поклали її на сам насос, то виявилося, що крайні отвори прокладки збігаються з отворами корпусу насоса, а інші чомусь ні.

      крайні отвори прокладки збігаються з отворами корпусу насоса, а інші чомусь немає.

      • Крім того, і краї її також не збігаються з привалочною поверхнею насоса.
      • Загалом ми цю прокладку просто викинули, а взяли шматок пароніту і з нього самостійно вирізали прокладку під масляний насос.
      • Мало того, поверхня масляного насоса в тому місці, де прилягає корпус піддону картера, виявилася шорсткою.

      поверхню масляного насоса в тому місці, де прилягає корпус піддону картера, виявилася шорсткою

      • Там же виявився і ще якийсь приплив на корпусі. Тому нам довелося все це за допомогою щлифшкурки прошліфувати.
      • На самому насосі встановили новий сальник.

      На самому насосі встановили новий сальник.

      • Для колінвала ззаду також запресували новий сальник.

      Для колінвала ззаду також запресували новий сальник.

      • Також міняємо диск зчеплення.
      • Встановлюємо новий диск зчеплення, на якому є дві великі пружини синього кольору та дві трохи слабкіші – жовтого.

      Встановлюємо новий диск зчеплення

      • Робимо це тому, що в старому диску є вироблення, а також в ньому пружини встановлені дещо іншого типу.

       у старому диску є вироблення, а також в ньому пружини встановлені дещо іншого типу.

      • Вони всі синього кольору і дещо слабші, але кожна з них всередині має ще по одній маленькій пружині.
      • В результаті вони стали тарабанити, немов брязкальце дитяче. Тому ми вирішили заодно замінити і зчеплення.
        • Загалом зібрали ми і встановили зчеплення, а також масляний насос і маслоприймальник.
        • З яким зусиллям обжимати кожне з цих пристроїв зазначено в книзі з обслуговування авто.
          • Єдине, з чим ми не згодні, так це з силою затяжки болтів М6 на масляному насосі.
          • У книзі зазначено, що затягування повинна бути 23 Н/м. Ми ж вважаємо, що це занадто багато і радимо тягнути болти із зусиллям не більше 16 Н/м.
          • Далі очищаємо привалочну поверхню піддону картера, змащуємо її герметиком і встановлюємо прокладку.

          очищаємо привалочную поверхню піддону картера, змащуємо її герметиком і встановлюємо прокладку.

          • І потім встановлюємо на місце вичищений і відмитий піддон картера.
          • В результаті збираємо повністю двигун, заодно ставимо на вал шпонку і шестірню, оскільки на машині Чері Амулет це буде зробити важко.

           збираємо повністю двигун, заодно ставимо на вал шпонку і шестірню,

          • Також встановлюємо на місце масляний фільтр.
          • Далі встановлюємо на нові подушки силовий агрегат на автомашину.
          • Перевіряємо і докручуєм шпильки під колектора, якщо такі открутились раніше.

          Перевіряємо і докручуєм шпильки під колектора, якщо такі открутились раніше.

          • І потім повністю встановлюємо все навісне обладнання на мотор автомобіля.
          • Після цього заливаємо в мотор масло і прокачуємо його без свічок запалювання та котушки до тих пір, поки воно не з'явиться на отворах гідрокомпенсаторів.
          • Одягаємо ремені всі на місце і запускаємо двигун.

          Одягаємо ремені все на місце і запускаємо двигун.

          • І даємо попрацювати двигуну до тих пір, поки на панелі приладів не згасне лампочка маслянки.
          • Після 20 кілометрів пробігу перевірили мотор за допомогою зовнішнього термометра і деяких інших приладів.
            • В результаті встановили, що ревізія колІнвала, яку ми виконали, дала нам можливість домогтися збільшення тиску масла в силовому агрегаті на 0,5 атмосфери.

            ревізія коленвала, яку ми виконали, дала нам можливість домогтися збільшення тиску масла

            • Цілком зрозуміло, що і двигун став працювати набагато краще.
            • Попутно довелося замінити ще і датчик температури, оскільки старий спотворював показання температури і вентилятори з цієї причини включалися сильно пізно.
            • В результаті в цей момент спалахувала маслянка і створювала писк.
              • Після заміни датчика його показники стали практично збігатися з показаннями зовнішнього термометра і вентилятори стали включатися вчасно.
              • При цьому маслянка на панелі приладів більше не спалахувала.
              • Залишилося уточнити, що масло в двигун було залито наступної марки Venol.

              Залишилося уточнити, що масло в двигун було залито наступного марки Venol.

              • Вважаємо його найоптимальнішим для цього двигуна.
                • І на цьому нашу розповідь про ремонт колінвала двигуна Чері Амулет закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт колінвала Чері Амулет"

Відгуки: 0




Колінвал для ремонту Чері Амулет:

Шатун для ремонту Чері Амулет:

Вал для ремонту Чері Амулет:

Піддон масляний для ремонту Чері Амулет:

Сальник для ремонту Чері Амулет:

Насос масляний для ремонту Чері Амулет:

Подушка двигуна для ремонту Чері Амулет:

Кришка для ремонту Чері Амулет:

Вкладиші для ремонту Чері Амулет:

Фільтр для ремонту Чері Амулет:

.