Ремонт двигуна Чері Амулет, капіталка мотора Chery Amulet 1.6

Всім добре відомо, що двигун – це «серце» будь-якого автомобіля. Саме завдяки йому транспортний засіб пересувається по дорожньому полотну.

Працюючий справно силовий агрегат забезпечує функціонування всіх інших систем і вузлів автомобіля.

Тому переоцінити значення двигуна неможливо. Можна міняти колеса, кузов, інші вузли, але, якщо не буде силового агрегату, то всі ці заміни будуть ні до чого.

Не випадково стану його і роботі завжди приділялося і приділяється підвищена увага.

У процесі експлуатації двигуна в ньому замінюються певні деталі і навіть цілі механізми, в залежності від ступеня зносу.

А по досягненню певної кількості кілометрів пробігу, в кожному автомобілі цей поріг вказаний в керівництві по обслуговуванню, мотор піддають капітальному ремонту.

Автомобіль китайського виробництва Chery Amulet, більше десяти років випускається починаючи з 2003 року, серед інших моторів комплектувався також агрегатом об'ємом 1,6 літра.

Двигун загалом непоганий, але також, як і інші аналогічні автомобільні мотори після певного пробігу повинен проходити капіталку, тобто капітальний ремонт.

Виконуємо своїми силами капітальний ремонт двигуна Chery Amulet 1,6

В черговій нашій статті ми хочемо розповісти про те, як самостійно виконати капітальний ремонт двигуна об'ємом 1,6 літра на Чері Амулет.

 як самостійно виконати капітальний ремонт двигуна об'ємом 1,6 літра на Чері Амулет.

  • Перш за все, ми повинні відзначити, що такий вид ремонту можна виконувати тільки при наявності відповідного досвіду.
  • В кращому випадку довіряти його проведення варто досвідченому фахівцеві або виконувати самостійно, але під його керівництвом.
  • Пов'язано це з тим, що даний вид ремонту досить складний і вимагає певних знань і навичок.
  • Отже, перш ніж починати розбирання агрегату зливаємо з нього всі рідини (антифриз, масло тощо).
  • Далі від'єднуємо фільтра, шланги всі, акумулятор, котушку запалювання і генератор.
  • При знятті останнього потрібно враховувати одну невелику хитрість.
  • Насамперед відкручуємо трохи болт, який утримує сам генератор.
  • Після цього варто трохи акуратно вдарити по самому болту з тією метою, щоб втулка на протилежному кінці кронштейна трохи сіла.

 акуратно вдарити по самому болту з тією метою, щоб втулка на протилежному кінці кронштейна трохи села.

  • Для того, щоб полегшити це завдання можна капнути на втулку трохи масла або аерозольного мастила.
  • Після цього болт легко вийде відкрутити і зняти сам генератор, не пошкодивши при цьому його кронштейн.
  • Далі розбираємо ГРМ, для чого знімаємо захистну кришку, шків та інше навісне обладнання.

Далі розбираємо ГРМ 

  • Потім від'єднуємо «штани» глушника Чері Амулет, щоб можна було зняти колектор.
  • А для того, щоб легше було відкрутити болти кріплення колектора з вечора ми обробили їх аерозольною рідиною і маслом.
  • В такому стані залишили на ніч, а вже вранці без проблем зняли колектор.

 вранці без проблем зняли колектор.

  • Після цього зняли ремінь ГРМ, натяжний ролик і кронштейн, в результаті чого отримали можливість відкрутити також і головку блоку циліндрів.
  • Але, перед цим уважно оглянемо її навколо, щоб нічого більше нам не заважало її демонтувати.
  • Для цього від'єднуємо всі шланги і патрубки, а також датчики або їх фішки і ін
  • Також від'єднуємо тросик педалі газу і відводимо в сторону клапан абсорбера.

від'єднуємо тросик педалі газу і відводимо в сторону клапан абсорбера.

  • Крім того, не забуваємо відкрутити два болта на 13, які утримують кронштейн у формі пластини ззаду двигуна.

 не забуваємо відкрутити два болта на 13, які утримують кронштейн

  • Ну і після цього можемо відкручувати і знімати кришку клапанів.

 після цього можемо відкручувати і знімати кришку клапанів.

  • Судячи з її стану, тут вже раніше проводилися якісь ремонтні роботи.
    • Далі вже нічого нам не заважає знімати також і ГБЦ.

    Далі вже нічого нам не заважає знімати також і ГБЦ.

    • Тут ми добре бачимо, що в камерах згоряння видно сліди масла. І особливо в маслі знаходиться перший циліндр силового агрегату.

    особливо в маслі знаходиться перший циліндр силового агрегату.

    • Стає зрозумілим, що тут щось сталося. Мабуть проблеми з клапанами також.
    • Сама прокладка ГБЦ невідомого походження, але не з дорогих однозначно.
    • Однак ніяких пропусків масла через неї ніде не відбувалося.

       виявляємо дірку в одному з поршнів

      • Крім того, всі поршні і кільця брудні, скрізь накип присутній.
      • Одним словом, потрібно знімати поршневу всю і дивитися, що ж там все-таки сталося і які наслідки цього всього.
      • Після того, як підняли поршні, при огляді виявили, що хона в циліндрах тут вже давно немає.
      • У зв'язку з цим на стінках циліндрів добре проглядається дзеркало.

       на стінках циліндрів добре проглядається дзеркало.

      • Крім того, на дотик відчувається сходинка у всіх циліндрах, тобто серйозне вироблення.
      • Це свідчить про досить великий пробіг у цього агрегату.
        • Мало того, в першому циліндрі виявили задираки. Вони відчуваються прямо на дотик.
        • Коли ми спробували рукою похитати поршні в третьому і другому циліндрі, то виявилося, що є солідний люфт.

         спробували рукою похитати поршні в третьому і другому циліндрі, то виявилося, що є солідний люфт.

        • Отже, далі немає необхідності перевіряти поршневу двигуна Чері Амулет, а просто треба розбирати все і знімати повністю.
        • Але, ми все ж провернули колінвал ще на 180 градусів і побачили точно таку ж картину.
        • Тому, судячи з усього, нам доведеться знімати блок, розточувати циліндри, замінювати поршні, кільця поршневі і, напевно, навіть колінвал доведеться замінити.
        • А раз так, то виймаємо двигун повністю. Для цього, відкручуємо стартер, дві подушки двигуна та інше навісне обладнання.
        • Після цього варто підвісити двигун, щоб можна було його потім виймати і при цьому повертати в потрібному напрямку.

        Після цього варто підвісити двигун

        • Після цього за допомогою домкрата піднімаємо трохи КПП в районі дзвону і відкручуємо пару болтів, що залишилися. 
        • Потім монтуванням трохи зрушуємо двигун в сторону від коробки.
        • Крім того, в самому зчепленні видно шток, який просто викруткою потрібно запхати всередину.

         у самому зчепленні видно шток, який просто викруткою потрібно запхати всередину

        • Якщо це не зробити, то він не дасть підняти двигун. Мало того, попередньо потрібно повністю відпустити лапку зчеплення.
        • І потім трохи повертаємо двигун і поступово витягуємо його вгору.
        • Після того, як ми зняли піддон картера і маслоприємник, то побачили, що двигун знаходиться в жахливому стані.

         двигун знаходиться в жахливому стані.

        • Він просто весь у багнюці, але це поки не критично. Після цього знімаємо зчеплення і виймаємо поршні.
        • Після того, як протерли шийки колінвала, то добре видно на око, а за допомогою пульсометра тим більше, що всі вони потребують шліфування.
        •  всі шийки коленвала потребують шліфування
          • Поршні знаходяться в більш-менш стерпному стані, за винятком одного - з першого циліндра.

          Поршні знаходяться в більш-менш стерпному стані, за винятком одного - з першого циліндра.

          • На ньому видно пробоїна, задираки по колу, вибоїни та інші пошкодження.
          • При цьому кільця всі знаходяться в нормальному стані і жодне не прилегло.
          • Правда вкладиш шатуна цього поршня вельми «красивий» звичайно.

          вкладиш шатуна цього поршня вельми «красивий» звичайно.

          • На ньому видно величезні вироблення та інші потертості. Тепер стає зрозумілим, чому цей поршень мав найбільший люфт.
          • Але, як би там не було, мотор ми все одно будемо розбирати і знімати колінвал.
          • Спробували зняти нижню шестерню, але вона повністю заклинила і ніяким способом зняти її не виходило.

          повністю заклинила і ніяким способом зняти її не виходило

          • Тому нам довелося її просто розбити і тільки потім вийшло зняти.

          Тому нам довелося її просто розбити

          • А причиною всьому стала неправильна установка цієї шестерні.
          • Справа в тому, що при установці шестерні колінвала Чері Амулет була встановлена шпонка наперекос і шестерню посадили на місце за допомогою болта.
            • Результат неправильної установки – клин внизу.

            Результат неправильної установки – клин внизу.

            • Тому варто запам'ятати, що цю шестерню потрібно одягати на вал тільки від руки, не застосовуючи ні в якому разі ніяких зусиль.
            • Крім того, однією з причин заклинювання шестерні стала наявність солідної іржі на колінвалі.

            однією з причин заклинювання шестерні стало наявність солідної іржі на коленвале.

            • Це свідчення відсутності мастила. А причиною слабкого змащування колінвала стала порвана прокладка маслонасоса.

            А причиною слабкої мастила коленвала стала порвана прокладка маслонасоса.

            • За станом масляного насоса чітко видно, що він неодноразово раніше знімався. Може бути тому і прокладка виявилася пошкодженою.
            • Водяний насос або помпа водяна при зовнішньому огляді не викликає жодних питань.
            • Але ось стан патрубка помпи водяної говорить про те, що мало місце підтікання антифрізу.

             стан патрубка помпи водяної говорить про те, що мало місце підтікання антифрізу.

            • Притому, антифріз був дуже брудним, про що говорять сліди корозії і нарости на патрубку помпи.
              • Після подальшого розбирання блоку виявилося, як і передбачалося, приблизно 0,5 мм вироблення в першому циліндрі.

              приблизно 0,5 мм вироблення виявилося в першому циліндрі.

              • Крім того, є безліч задирів. Однак, така картина тільки в першому циліндрі чомусь.
              • Інші циліндри в більш-менш стерпному стані.
              • Також є безліч задирів на шийках колінвала. Всі ці задираки настільки очевидні, що навіть вимірювати їх немає сенсу.
                • Ну, а ось для вибірки поршнів необхідно провести спеціальні заміри циліндрів.

                для вибірки поршнів необхідно провести спеціальні заміни циліндрів.

                • Прилад встановлюємо поперек, потім розвертаємо, дивимося також вгорі, внизу і по центру.

                Прилад встановлюємо поперек, потім розгортаємо, дивимося також вгорі, внизу і по центру.

                • Виставляємо при цьому розмір 79,97 і таким чином поступово перевіряємо всі циліндри.
                • Далі обтираємо блок циліндрів, знімаємо з нього вкладиші і все інше, що там є і відправляємо на проточку.

                 обтираем блок циліндрів, знімаємо з нього вкладиші і все інше, що там є і відправляємо на проточку

                • Потрібно також зазначити, що коли ми зняли термостат Чері Амулет, то виявили, що там встановлена саморобна прокладка.

                виявили, що на термостаті встановлена саморобна прокладка

                • Мало того, отвір паровідводящого патрубка виявився там забитим. Крім того, виявили, що распредвал також вже має подряпини.
                • Колектор був посаджений на саморобну паронітову прокладку, яка частково перекриває канали.
                • Є вироблення і в самих колодязях.
                • І в добавок до всього на першому циліндрі трохи зірваною виявилася різьба свічки запалювання.
                  • Отже, колінвал нам повернули після шліфування, тому ми беремося за його промивання.

                   коленвал нам повернули після шліфування, тому ми беремося за його промивання.

                  • Робимо це в спеціальній ванні з додаванням бензину.
                  • Потім звичайною малярською, але тільки чистою, щіткою ретельно змиваємо весь абразив, який залишився після шліфування.
                  • В обов'язковому порядку ретельно прочищаємо всі канали распредвала.

                   ретельно прочищаємо всі канали распредвала

                  • Ми для цього використовували звичайний медичний шприц.
                  • Таку промивку потрібно робити кілька разів, оскільки якщо залишиться абразив, то він потрапить потім в двигун.
                  • А це дуже погано, тому, що загрожує новими задираками.
                    • Про те, наскільки брудним є вал можна судити за якістю бензину після першої промивки.

                    наскільки брудним є вал можна судити за якістю бензину після першої промивки.

                    • Звичайно, при бажанні і наявності можливості таку промивку можна виконати і водою або якимось розчином під тиском.
                    • А тим часом нам виконали шліфування блоку циліндрів.

                     тим часом нам виконали шліфування блоку циліндрів.

                    • Правда, при цьому залишилися на його присадочній поверхні деякі дефекти, але це вже не критично.
                    • Тепер також ретельно промиваємо від бруду, залишків прокладок та інш. весь блок циліндрів.

                     ретельно промиваємо від бруду, залишків прокладок і пр. весь блок циліндрів.

                    • Цю операцію краще виконувати з використанням компресора або іншого пристрою, що подає рідину під тиском.
                    • Особливу увагу приділяємо всім каналам, а також отворам з різьбленням.
                    • По завершенню цієї роботи продуваємо всі канали й отвори, змащуємо внутрішні стінки циліндрів і залишаємо блок на деякий час просихати.

                    залишаємо блок на деякий час просихати.

                    • В якості рекомендації хочемо сказати, що не порахуйте за зайве і викрутіть в блоці Чері Амулет заглушку.

                    не вважайте за зайве і викрутіть в блоці Чері Амулет заглушку.

                    • Це потрібно зробити для того, щоб промити її, оскільки на цій заглушці також є залишки бруду від вкладишів.
                    • Крім того, візьміть довгу спицю з ганчірочкою і протріть добре цей отвір наскрізь. Там теж завжди є достатньо бруду.
                      • Ну і коли блок вже просох, бугеля і вкладиші також помиті і протерті, можемо приступати до складання агрегату.
                      • При цьому, на кінець різьблення на всіх болтах капаємо буквально пару крапель олії.

                      на кінець різьблення на всіх болтах капаємо буквально пару крапель олії.

                      • Ну і крапельку буквально під головку кожного болта після того, як наживили, щоб легше було закручувати.
                      • Також змащуємо всі вкладиші.
                        • Після того, як встановили колінчастий вал і всі бугеля, закручуємо кожен болт на бугелях на половину моменту.

                        закручуємо кожен болт на бугелях на половину моменту

                        • Потім рукою перевіряємо обертання колінвала. І так після кожного затягнутого на половину болта.
                        • Не забуваємо також установлювати упорні півкільця колінвала, при цьому виставляємо зазор до 0,3 мм.
                        • У нашому випадку зазор становив 0,35-0,40 мм, А це вже багато.
                        • Тому взяли шматок фольги №1 і з неї вирізали контур півкільця колінвала.

                        взяли шматок фольги №1 і з неї вирізали контур півкільця коленвала.

                        • Після цього вирізаний контур встановили разом з півкільцями з боку бугеля на ненавантажену частину в якості прокладки і колінвал практично не бігає.

                        вирізаний контур встановили разом з півкільцями з боку бугеля на ненавантажену частину в якості прокладки

                        • Люфт склав тепер всього лише 0,15 мм
                        • Далі встановлюємо новий оригінальний сальник колінвала.

                         встановлюємо новий оригінальний сальник коленвала.

                        • Попередньо тонким шаром наносимо на нього герметик і змащуємо кромку.
                          • Масляного насоса, також, як і упорних півкілець, у продажу ми просто ніде не виявили.
                          • А так, як старий у нас знаходився в більш менш нормальному стані, то ми його привели в порядок і вирішили встановлювати знову.

                          привели в порядок старий маслонасос і вирішили встановлювати знову.

                          • Звичайно, можна було замовити новий масляний насос Чері Амулет, але нам просто ніколи було чекати поки його надішлють.
                          • Поверхня прилягання насоса перебувала в жахливому стані, тому довелося досить ґрунтовно потерти нею об плиту.
                          • В результаті вона стала майже ідеальною, за винятком деяких шорсткостей, які вже не настільки критичні.
                          • Крім того, відполірували шестерні насоса і його кришку.

                           відполірували шестерні насоса і його кришку.

                          • Далі зібрали цей масляний насос, встановивши оригінальний сальник.

                          зібрали цей масляний насос, встановивши оригінальний сальник.

                          • Тепер кілька слів щодо прокладок.
                          • Ми вже вкотре закликаємо не купувати прокладки бірюзового кольору, як для насоса, так і для задньої кришки.

                           закликаємо не купувати прокладки бірюзового кольору, як для насоса, так і для задньої кришки

                          • Справа в тому, що вони просто не підходять. Ми радимо купувати завжди прокладки чорного кольору з пароніту.

                          радимо купувати завжди прокладки чорного кольору з пароніту

                          • Після цього, так як поверхня прилягання маслонасоса у нас не дуже ідеальна, тому перед його установкою наносимо тонкий шар герметика на який ставимо прокладку.
                          • І потім встановлюємо цей вузол на двигун.
                          • Не забувайте також встановлювати прокладку і під маслозаборну трубку.

                          Не забувайте також встановлювати прокладку і під маслозаборную трубку

                          • Можемо також презентувати її каталожний номер для тих, хто ще не в курсі.

                          Можемо також презентувати її каталожний номер

                          • Далі встановлюємо на місце помпу.

                          Далі встановлюємо на місце помпу.

                          • Встановили ту саму, що була встановлена раніше, тому, що вона відносно нова ще.
                          • При цьому всі болти М6 кріплення помпи закручуємо з зусиллям 14 Н/м з контрольною протяжкою до 16 Н/м.
                          • Сильніше затягувати не рекомендуємо, оскільки болти можуть обірватися.
                          • Як відомо, на кожному поршні є два стоки масла.

                          на кожному поршні є два стоку олії.

                          • При цьому розташовані вони з одного боку поршня, а з іншого боку немає жодного.
                            • Тому ми радимо посередині порожньої частини корпусу поршня просвердлити наскрізний отвір діаметром 1,5 – 2,0 мм

                             радимо посередині порожньої частини корпусу поршня просвердлити наскрізний отвір діаметром 1,5 – 2,0 мм

                            • Але, не просто отвір, а робите його трохи під кутом і впритул до нижньої крайки останньої канавки.
                            • Це дасть можливість маслу стікати всередину поршня і кільця таким чином не будуть закоксовуватися.
                            • Так, як на пальцях поршнів Чері Амулет були досить пристойні вироблення, глибиною до 0,5 мм

                            на пальцях поршнів Чері Амулет були досить пристойні вироблення

                            • Тому ми запресували пальці в поршні за допомогою оправки зі старого болта від поршня автомобіля російської марки ВАЗ.

                            запрессовывали пальці в поршні з допомогою оправки зі старого болта від поршня автомобіля російської марки ВАЗ

                            • При цьому гріли їх за допомогою паяльної лампи на бруску з жорсткого дерева, закріпленого в лещата.

                             гріли пальці за допомогою паяльної лампи на бруску з жорсткого дерева, закріпленого в лещата.

                            • Після цього залишили поршні остигати.

                            Після цього залишили поршні остигати.

                            • Потім встановили їх в блок циліндрів, ставимо кришки шатунів, все змащуємо і затягуємо із зусиллям 35 н/м.
                            • Після цього виконали контрольну затяжку до 38 Н/м.
                            • І завершивши це, перевірили обертання колінвала за його шків. Він повинен обертатися рівномірно від легкого зусилля.
                            • Далі встановлюємо маслозаборнік, після чого знежирюємо поверхню прилягання і всі стики. Потім змащуємо герметиком.
                            • Після цього встановлюємо гарненько відмитий піддон картера.

                            Після цього встановлюємо гарненько відмитий піддон картера.

                            • Його варто мити кілька разів і ретельно, оскільки там збирається дуже багато бруду і осад від вкладишів, особливо під пробкою.
                            • При закручуванні піддону не поспішайте затягувати болти відразу.

                            При затягуванні піддону не поспішайте затягувати болти відразу.

                            • Робіть це в кілька прийомів по колу. Кінцеве зусилля затягування має становити при цьому 8 Н/м.
                            • Після цього встановлюємо маховик і зчеплення.
                            • Далі можемо вішати мотор на автомобіль.Попередньо встановлюємо подушки двигуна, при необхідності міняємо на нові.
                            • Після установки двигуна обтягуємо всі подушки, встановлюємо далі навісне обладнання.
                            • Не забуваємо при цьому встановити кронштейн підсилювача опори двигуна.

                             встановлюємо кронштейн підсилювача опори двигуна.

                            • Потім збираємо гідропідсилювач.

                            Потім збираємо гідропідсилювач.

                            • Тут нас чекав цілий ряд «сюрпризів» і все з-за того, що заново придбані деталі зовсім не підходили.
                            • А тому доводилося десь спилювати, де отвори проточувати напилком.
                            • Загалом довелося грунтовно повозитися, поки зібрали повністю гідропідсилювач Чері Амулет.
                            • Після цього взялися за ГБЦ. Тут також проблем ціла купа.
                            • На сідлах клапанів, а також на самих клапанах присутні відчутні вироблення, практично цілі сходинки.
                            • Тому довелося добряче прошліфувати сідла, а також почистити самі камери згоряння.

                            довелося добряче прошліфувати сідла, а також почистити самі камери згоряння.

                            • Все робиться для того, щоб клапана щільно прилягали до корпусу ГБЦ.
                            • Також довелося прибрати сходинки, що утворилися і поправити стрижні клапанів.
                            • Далі готуємо кришку клапанів для установки.

                            готуємо кришку клапанів для установки.

                            • Для цього її також потрібно ретельно вичистити і помити. Крім того, почистити канавку і виставити кріплення, якщо кришка нерівна.
                              • А в цей час прийшли замовлені нові клапана. Тому беремо кожен з них і по черзі «прибиваємо».
                              • Для цього спочатку наносимо спеціальну пасту на фаску клапана, потім трохи змащуємо його стрижень і направляючу в головці.
                              • Вставляємо клапан в направляючу і за допомогою спеціальної прибивочної машинки "прибиваємо"

Вставляємо клапан в направляючу і за допомогою спеціальної прибивочної машинки "прибиваємо"

  • Робимо це в два-три прийоми, додаючи пасти при цьому.
  • В результаті кромка тарілки клапана повинна отримати матовий відтінок.

кромка тарілки клапана повинна отримати матовий відтінок.

  • Точно такий же матовий відтінок повинен бути і у сідла клапана.

Точно такий же матовий відтінок повинен бути і у сідла клапана.

  • Це ще називають робочою кромкою.
  • Після того, як закінчимо притирати всі клапана потрібно знову ретельно промити головку блоку циліндрів.

потрібно знову ретельно промити головку блоку циліндрів

  • Це в обов'язковому порядку треба зробити, оскільки в ній може зібратися абразив в достатній кількості.
  • Так само промиваємо і протираємо ретельно всі клапана.
  • Після цього засухарюєм клапана за допомогою россухарювача, призначеного для роботи з двигунами автомобілів марки Жигулі.

 засухариваем клапана за допомогою рассухаривателя

  • Правда, для цього нам довелося дещо його переробити. Перш за все пересвердлили отвір трохи нижче і трохи вище.
  • А також підкладали в тарілку шайбу, оскільки вона надто глибокою виявилася і сухар при цьому просто вивалюється.

 підкладали в тарілку шайбу, оскільки вона надто глибокою виявилася

  • Для засухарювання використовували нові маслознімні ковпачки середньої якості.
  • Крім того, під клапан ставимо «бублик» від стабілізатора, при цьому ГБЦ Чері Амулет встановлюється на чистий картон.
  • А зверху кріпиться гайка з широкими краями.
  • Після цього встановлюємо головку вертикально для того, щоб можна було змастити шийки распредвала і сам вал.

встановлюємо головку вертикально для того, щоб можна було змастити шийки распредвала і сам вал.

  • Крім того, в такому положенні дуже зручно змащувати кулачки і, найголовніше, отвори для гідрокомпенсаторів.

в такому положенні дуже зручно змащувати кулачки і, найголовніше, отвори для гідрокомпенсаторів.

  • Робимо це у всіх чотирьох циліндрах.
  • А потім за допомогою рожкового ключа на 24 прокручуєм повільно распредвал, щоб масло повністю скрізь розійшлося.

 за допомогою рожкового ключа на 24 прокручуєм повільно распредвал

  • Таким чином ми запобігаємо виникненню ефекту сухого запуску двигуна.
  • Распредвал при цьому повинен обертатися м'яко і легко.
  • Далі встановлюємо сальник распредвала, а також його датчик і можна ГБЦ встановлювати на блок.
  • При цьому не забувайте ставити також центрувальну втулку. 
  • Однак, для заспокоєння совісті ми вирішили організувати ще одну перевірку для головки блоку циліндрів.
  • Для цього поставили старі свічки, всі клапана щільно закрили і в камери згоряння бензину налили, можна розчинника, встановивши попередньо головку горизонтально.
  • поставили старі свічки, всі клапана щільно закрили і в камери згоряння бензину налили
  • В такому стані дали постояти хвилин 10-15 і переконавшись, що бензин нікуди не йде, а клапана тримають, ще взяли кришку від старого жигулівського бензонасоса.

взяли кришку від старого жигулівського бензонасоса.

  • Одягаємо цю кришку на сопло пістолета шланга компресора і під тиском продуваємо вхід в кожну камеру.

під тиском продуваємо вхід в кожну камеру.

  • Бульбашок в камерах при цьому не повинно бути.
  • Це свідчить також про те, що клапана тримають відмінно і ніяких пропусків повітря всередину немає.
  • Таким способом перевіряємо, як впускні, так і випускні канали.
  • Якщо бульбашки при цьому присутні, значить потрібно перевірити клапан і його сідло на щільність прилягання.
  • Після повної перевірки встановлюємо головку на блок і притягуємо болтами.

Після повної перевірки встановлюємо головку на блок і притягуємо болтами.

  • При цьому, перед установкою кожен болт ГБЦ на кінчику різьблення змащуємо трохи маслом.
  • Затяжку виконуємо від середини і навхрест розходимося до країв. Протягуємо в кілька прийомів із зусиллям 20, 40, 60 і 80Н / м.
  • Потім із зусиллям 85Н / м. І після цього ще раз для контролю з таким самим зусиллям проходимо по колу.
  • Треба тут зазначити, що ми рекомендуємо в обов'язковому порядку виконувати таку операцію за допомогою динамометричного ключа, оскільки в іншому випадку можна просто порвати болти.
  • Далі ставимо генератор Чері Амулет, колектор через прокладку.
  • Змащуємо при цьому його шайби графітовим, а можна і мідним мастилом.
  • Потім ставимо нову трубку для масляного щупа, розкидуємо проводку, встановлюємо трос педалі газу, ремінь жорсткості під колектором, датчик детонації, лямбда-зонд і вихлопну.
  • Після цього збираємо ГРМ, одягаємо ремінь ГРМ і натягуємо його за допомогою натягувача.
  • Далі встановлюємо коромисла, які, також, як і всі гаєчки, шайби і стійки промиваємо ретельно в бензині.
  • При цьому самі стійки відполірували, щоб отримати ідеальну поверхню, а також зменшили висоту на 0,2 мм.

стійки відполірували, щоб отримати ідеальну поверхню

  • Потім встановлюємо прокладку кришки клапанів і саму кришку.
  • Після цього підключаємо генератор, одягнувши на нього ремінь також.
  • Підключаємо також штани глушника і встановлюємо захисний щиток.

Підключаємо також штани глушника і встановлюємо захисний щиток.

  • При цьому болти на ньому встановили нові, оскільки старі при демонтажі обламалися і довелося їх висвердлити.
  • Так, як термостат наш також в жахливому стані був, то нам також доведеться його гарненько почистити і замінити кільце.

доведеться термостат гарненько почистити і замінити кільце.

  • Після того, як почистили і промили, збираємо термостат назад, поверхню прилягання при цьому, як і відповідну поверхню на блоці, знежирюємо.
  • Далі покриваємо тонким шаром герметика, встановлюємо прокладку і прикручуємо на місце сам термостат.
  • Точно так поступаємо і з датчиком фаз.

встановлюємо прокладку і прикручуємо на місце сам термостат і латчик фаз

  • Тут знову доводиться констатувати, що отвори прокладок зеленого кольору не збігаються, тому від них краще відмовитися.
  • Після установки термостата підключаємо всі трубки, перевіривши при цьому стан хомутів.
  • Далі встановлюємо котушку запалювання і після цього заливаємо масло в двигун.
  • Попередньо не забудьте перевірити на піддоні пробку. Так, як двигун порожній, масло можна виливати практично всю каністру.
  • Тепер приступаємо до закачування.
  • Для цього без установки свічок запалювання прокручуємо кілька разів колінвал до тих пір, поки з-під компенсаторів не з'явиться олія.

 без установки свічок запалювання прокручуємо кілька разів коленвал

  • Після того, як закачали масло, провертаємо за шків распредвал і перевіряємо співпадіння міток на ГРМ.

проворачиваем за шків распредвал і перевіряємо збіг міток на ГРМ.

  • Якщо все нормально, то тепер можна встановлювати на місце всі свічки запалювання двигуна Чері Амулет.
  • Далі пробуємо запустити двигун. Якщо він запустився, то заливаємо в систему тосол і перевіряємо всі з'єднання на наявність підтікань.
  • В нашому випадку виявилося підтікання на датчику рівня масла.

У нашому випадку виявилося підтікання на датчику рівня масла.

  • Ми його підтягнули трохи, тепер все в нормі. Далі встановлюємо на місце захист ГРМ.
  • Тепер проводимо обкатку двигуна на холостих обертах. Для цього запускаємо його і даємо пропрацювати буквально пару хвилин.
  • Потім перевіряємо рівень тосола і при необхідності доливаємо.
    • Знову далі запускаємо на пару хвилин двигун і знову перевіряємо рівень охолоджуючої рідини. І так робимо кілька разів.
    • Також встановлюємо повітряний фільтр, краще поставити новий. Можна заодно і поміняти масло в ГУР.
    • Далі прогріваємо двигун до моменту включення вентиляторів і перевіряємо показання температури при цьому.
    • Також потрібно звірити показання температури по датчику на панелі приладів і фактичну за показанням зовнішнього термометра.
      • Вони повинні практично збігатися. В іншому випадку потрібно поміняти датчик температури.
      • За допомогою спеціального приладу перевіряємо роботу інших вузлів двигуна.

      За допомогою спеціального приладу перевіряємо роботу інших вузлів двигуна.

      • Потрібно відзначити також, що пробіг даного двигуна склав по спідометру 89,5 тис. кілометрів.
      • І ми вже виконали йому капітальний ремонт.    
      • Перевірили роботу по панелі приладів.

      Перевірили роботу по панелі приладів.

      • Маслянка при працюючому двигуна не спрацьовує, ніяких інших помилок не висвічується.
      • Вентилятори включаються при потрібній температурі, лямбда зонд також працює.
      • Сам двигун працює нормально, а тому ремонт ми виконали правильно.
      • На цьому розповідь нашу про виконання самостійно капітального ремонту двигуна 1,6 Чері Амулет також закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт двигуна Чері Амулет, капіталка мотора Chery Amulet 1.6"

Відгуки: 1


Андрей

Да, конечно респект! Работа выполнена титаническая. Я бы наверное не смог.




Фільтр для ремонту Чері Амулет:

Шланг для ремонту Чері Амулет:

Котушка запалювання для ремонту Чері Амулет:

Генератор для ремонту Чері Амулет:

Болти для ремонту Чері Амулет:

Кронштейн для ремонту Чері Амулет:

ГРМ для ремонту Чері Амулет:

Кришка для ремонту Чері Амулет:

Шків для ремонту Чері Амулет:

.