Гуде підшипник передньої ступиці Шевроле Авео, перевірка підшипника

Субкомпактний або класу В автомобіль Chevrolet Aveo, що випускається з 2002 року знаменитою найбільшою американською компанією General Motors, обладнаний переднім приводом.

Це говорить про те, що основною функцією передньої підвіски даної моделі, крім безлічі звичних для інших автомобілів, є забезпечення надійного управління.

В її пристрої ступиця передніх коліс з'єднується з віссю поворотного кулака через спеціальний підшипник.

А це робить в даному випадку ступицю складовою частиною трансмісії машини.

За великим рахунком обертання всіх коліс автомобіля здійснюється через підшипники.

Але, стан підшипників передньої ступиці в даному випадку відіграє величезну роль, тому що від їх роботи залежить безпека самого водія, пасажирів та інших учасників дорожнього руху.

Сама ступиця суцільнолита і виготовляється з особливо міцного сплаву. Це робить її довговічною, і заміна цього елемента підвіски проводиться вкрай рідко.

А ось підшипник вимагає особливої уваги і контролю для того, щоб вчасно провести його заміну.

Перевіряємо самостійно підшипник передньої ступиці Chevrolet Aveo

У цій статті ми розповімо про те, як правильно самостійно перевірити стан підшипника передньої ступиці на Шевроле Авео.

як правильно самостійно перевірити стан підшипника передньої маточини на Шевроле Авео.

  • Так вийшло, що, будучи прекрасно поінформованим про те, що вода, потрапляючи в підшипники ступиці, вимиває звідти мастило, ми самі тривалий час пересувалися на автомобілі по глибоких калюжах.
  • Цілком зрозуміло, що наслідків довго чекати не довелося. В нашого "залізного" друга загув підшипник.
  • А для того, щоб перевірити чи тим більш замінити будь-який підшипник ступиці, необхідно передні або задні колеса підняти.
  • Якщо робити це за допомогою домкратів, то потрібно мати на увазі, що слід не просто піддомкратити, а встановлювати домкрати потрібно саме під передні ричаги.

 встановлювати домкрати потрібно саме під передні важелі.

  • Що ми власне і зробили, заїхавши перед цим на оглядову яму.

і зробили, заїхавши перед цим на оглядову яму.

  • Причому, піднімаємо колеса по черзі, перевіряючи, в якому колесі саме гуде згаданий підшипник.
  • Як ми встановили, таким способом найлегше з'ясувати, який саме підшипник гуде. Проводити таку перевірку найкраще в гаражі, де акустика краще, ніж на вулиці, і в повній тиші.
  • Для цього, піднявши одне переднє колесо, включаємо запалювання, ричаг КПП при цьому переводимо в положення п'ятої передачі і відпускаємо зчеплення.
  • Підняте колесо в цьому випадку починає обертатися, і ви чітко можете чути, чи супроводжується таке обертання характерним гулом чи ні.

 можете чути, чи супроводжується таке обертання характерним гулом чи ні.

  • При цьому тиснути на педаль газу Шевроле Авео не варто, так як колесо і без цього буде обертатися з достатньою швидкістю.
  • В даному випадку спідометр на панелі приладів у вас буде показувати швидкість такого обертання приблизно 40 км/год.
  • Це говорить про те, що колесо в дійсності, за рахунок наявності в трансмісії редуктора і диференціала, обертається зі швидкістю в два рази більше.

 за рахунок наявності в трансмісії редуктора і диференціала, обертається зі швидкістю в два рази більше.

  • В даному випадку це буде близько 80 км/год. А цього цілком достатньо.
  • Якщо ж натиснути на педаль газу, то можна пошкодити таким чином пильник.
  • А установка домкрата саме під ричаг дає можливість забезпечити пряму лінію осі навіть при піднятому колесі.
  • Якщо ж встановлювати домкрат в інше місце, то після підняття колеса на його осі в районі Шруса виникне в результаті злам.
  • А це, при включені передачі і обертанні колеса неодмінно може привести до розриву пильовика Шруса.
  • Особливо в тому випадку, якщо ви натиснете в цей момент на педаль газу. Причому статися це може, як з внутрішнім, так і з зовнішнім пильником.
  • Швидкість 40 км/год, максимум 60 км/год по спідометру вважається безпечною і цього цілком достатньо для того, щоб почути звук колеса, що обераеться.
  • На цьому нашу розповідь про перевірку підшипника передньої ступиці і визначенні його гудіння на Шевроле Авео закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Гуде підшипник передньої ступиці Шевроле Авео, перевірка підшипника"

Відгуки: 0




Ступиця для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Кулак для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Підшипник для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Ричаг для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

КПП для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Педалі для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Панель приладів для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Диференціал для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Пильники для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Шрус для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

.