Субкомпактний або класу В автомобіль Chevrolet Aveo, що випускається з 2002 року знаменитою найбільшою американською компанією General Motors, обладнаний переднім приводом.
Це говорить про те, що основною функцією передньої підвіски даної моделі, крім безлічі звичних для інших автомобілів, є забезпечення надійного управління.
В її пристрої ступиця передніх коліс з'єднується з віссю поворотного кулака через спеціальний підшипник.
А це робить в даному випадку ступицю складовою частиною трансмісії машини.
За великим рахунком обертання всіх коліс автомобіля здійснюється через підшипники.
Але, стан підшипників передньої ступиці в даному випадку відіграє величезну роль, тому що від їх роботи залежить безпека самого водія, пасажирів та інших учасників дорожнього руху.
Сама ступиця суцільнолита і виготовляється з особливо міцного сплаву. Це робить її довговічною, і заміна цього елемента підвіски проводиться вкрай рідко.
А ось підшипник вимагає особливої уваги і контролю для того, щоб вчасно провести його заміну.
Перевіряємо самостійно підшипник передньої ступиці Chevrolet Aveo
У цій статті ми розповімо про те, як правильно самостійно перевірити стан підшипника передньої ступиці на Шевроле Авео.

- Так вийшло, що, будучи прекрасно поінформованим про те, що вода, потрапляючи в підшипники ступиці, вимиває звідти мастило, ми самі тривалий час пересувалися на автомобілі по глибоких калюжах.
- Цілком зрозуміло, що наслідків довго чекати не довелося. В нашого "залізного" друга загув підшипник.
- А для того, щоб перевірити чи тим більш замінити будь-який підшипник ступиці, необхідно передні або задні колеса підняти.
- Якщо робити це за допомогою домкратів, то потрібно мати на увазі, що слід не просто піддомкратити, а встановлювати домкрати потрібно саме під передні ричаги.

- Що ми власне і зробили, заїхавши перед цим на оглядову яму.

- Причому, піднімаємо колеса по черзі, перевіряючи, в якому колесі саме гуде згаданий підшипник.
- Як ми встановили, таким способом найлегше з'ясувати, який саме підшипник гуде. Проводити таку перевірку найкраще в гаражі, де акустика краще, ніж на вулиці, і в повній тиші.
- Для цього, піднявши одне переднє колесо, включаємо запалювання, ричаг КПП при цьому переводимо в положення п'ятої передачі і відпускаємо зчеплення.
- Підняте колесо в цьому випадку починає обертатися, і ви чітко можете чути, чи супроводжується таке обертання характерним гулом чи ні.

- При цьому тиснути на педаль газу Шевроле Авео не варто, так як колесо і без цього буде обертатися з достатньою швидкістю.
- В даному випадку спідометр на панелі приладів у вас буде показувати швидкість такого обертання приблизно 40 км/год.
- Це говорить про те, що колесо в дійсності, за рахунок наявності в трансмісії редуктора і диференціала, обертається зі швидкістю в два рази більше.

- В даному випадку це буде близько 80 км/год. А цього цілком достатньо.
- Якщо ж натиснути на педаль газу, то можна пошкодити таким чином пильник.
- А установка домкрата саме під ричаг дає можливість забезпечити пряму лінію осі навіть при піднятому колесі.
- Якщо ж встановлювати домкрат в інше місце, то після підняття колеса на його осі в районі Шруса виникне в результаті злам.
- А це, при включені передачі і обертанні колеса неодмінно може привести до розриву пильовика Шруса.
- Особливо в тому випадку, якщо ви натиснете в цей момент на педаль газу. Причому статися це може, як з внутрішнім, так і з зовнішнім пильником.
- Швидкість 40 км/год, максимум 60 км/год по спідометру вважається безпечною і цього цілком достатньо для того, щоб почути звук колеса, що обераеться.
- На цьому нашу розповідь про перевірку підшипника передньої ступиці і визначенні його гудіння на Шевроле Авео закінчено.