Заглушити клапан ЄГР Шевроле Лачетті або не варто глушити?

Стан атмосфери нашого спільного дому – планети Земля все більше турбує вчених. Так, за великим рахунком, і не тільки їх.

Тому з кожним роком все більше посилюються всілякі правила і обмеження, спрямовані на зниження шкідливих викидів в атмосферу від підприємств та інших джерел.

Не оминула ця тенденція і автомобільний транспорт, зокрема в європейському суспільстві.

З кожним роком в Європі вводяться все більш жорсткі обмеження, що стосуються допустимих норм викиду шкідливих речовин в атмосферу двигунами внутрішнього згоряння, встановлених на переважній кількості автомобілів.

У зв'язку з цим сьогодні все більше набирає обертів тенденція створення електрокарів різними автовиробниками.

Прагнучи підтримати сучасні тенденції, автомобільні конструктори впроваджують різноманітні датчики та інші пристрої в створювані ними моделі, з метою всебічного контролю роботи двигуна і очищення викидів згоряння палива в атмосферу.

Одним з таких пристроїв є клапан EGR або рециркуляції відпрацьованих газів. У своєму побуті власники автотранспортних засобів називають його клапан ЄГР.

Його основним призначенням є повторне використання відпрацьованих газів в камері згоряння силового агрегату з метою підвищення його ефективності, а також зниження витрати палива і викиду шкідливих речовин в атмосферу.

Індивідуальне міркування з приводу необхідності самостійної заглушки клапана ЄГР на Chevrolet Lacetti

У даній статті ми хочемо спробувати знайти відповідь на животрепетне питання для багатьох власників Шевроле Лачетті.

 хочемо спробувати знайти відповідь на животрепетне питання для багатьох власників Шевроле Лачетті.

  • Цілком зрозуміло вже, що мова піде про клапан ЄГР і не скільки про сам клапан, а про те, чи варто його глушити чи ні?
  • Іншими словами, потрібен він взагалі в пристрої автомобіля чи ні?
  • Так вийшло, що наш автомобіль Шевроле Лачетті з двигуном об'ємом 1,6 літра не був обладнаний клапаном ЄГР ще заводом-виготовлювачем.

автомобіль Шевроле Лачетті з двигуном об'ємом 1,6 літра не був обладнаний клапаном ЄБР ще заводом-виготовлювачем.

  • Однак питання його необхідності нас цікавить не менше інших.
  • Тому на основі своїх знань і тривалих спостережень ми хочемо відразу оголосити два висновки, зроблені нами:
  • - Не варто звинувачувати клапан ЄГР у всіх гріхах неефективної роботи двигуна вашого авто.
  • - Не поспішайте бездумно глушити або відключати клапан ЄГР, оскільки, відключаючи той або інший пристрій автомобіля, ви тим самим порушуєте збалансовану систему роботи всього транспортного засобу.
  • Справа в тому, що тут все взаємопов'язано, як в природі, і коли щось зникає або ми щось видозмінюємо, то неминуче порушується цей баланс. І це не чиясь примха або твердження. Хочете ви цього чи ні, то така реальність.
  • Ми не заперечуємо того факту, що сам клапан ЄГР призначений в основному для зменшення шкідливий викидів оксидів азоту за рахунок зменшення температури займання палива в камерах згоряння двигуна, повторно використовуючи для цього відпрацьовані гази.
  • Іншими словами, клапан ЄГР на Шевроле Лачетті, в даному випадку, грає чисто роль додаткового фільтра атмосфери або екології.

клапан ЄДР на Шевроле Лачетті, в даному випадку, грає чисто роль додаткового фільтра атмосфери

  • У зв'язку з цим вся ця система EGR в кінцевому результаті має тільки один недолік.
  • І він полягає в тому, що з плином часу на всіх елементах впуску двигуна утворюється нагар від проходження відпрацьованих газів.
  • В іншому ж установка клапана ЄГР дає тільки позитивний ефект.
  • Насамперед, наявність клапана такого типу дає можливість знизити температуру займання палива в камерах згоряння.
  • А це, в свою чергу, забезпечує зниження зони детонації двигуна.
  • Крім того, блок управління двигуном, завдяки відкритому клапану ЄГР, піднімає і кут випередження запалювання.
  • Це добре видно на графіку прошивки.

Це добре видно на графіку прошивки.

  • А це, в свою чергу, робить клапана більш захищеними.
  • Ну і крім усього цього система ЄГР дає можливість знизити витрату палива, що також важливо.
  • Дуже поширеним є твердження багатьох власників, що після того, як вони заглушили сам клапан ЄГР, двигун перестав смикатися і взагалі його робота значно покращилася.
  • І нікого не бентежить, що до цього, коли автомобіль вийшов за ворота заводу-виробника, і система ЄГР, і сам двигун працювали справно.
  • Тому тут, напевно, причина не в самому клапані, а у всій системі ЄГР. Просто в ній накопичилося багато бруду, і вона втомилася працювати в нормальному режимі.
  • В таких випадках, перш за все, потрібно не глушити клапан рециркуляції відпрацьованих газів, а краще почистити його.

треба не глушити клапан рециркуляції відпрацьованих газів, а краще почистити його.

  • У ньому, як і у всій системі, утворився вже солідний нагар, який просто перешкоджає вільному проходженню газів.
  • А очищається він за допомогою звичайного очищувача карбюраторів.
  • Головне в цьому випадку тільки стежити за тим, щоб не допустити потрапляння засобу в датчик положення.
  • А встановлено цей датчик в кришці клапана.

А встановлено цей датчик в кришці клапана.

  • Тому чистити можна все в самому корпусі клапана, але не допускати при цьому його перевертання.
  • Якщо ви будете вчасно чистити клапан і всю систему ЄГР, то вона буде тільки допомагати роботі двигуна.
  • Ну, а якщо цього не робити, то цілком зрозуміло, що вона буде навпаки, заважати роботі двигуна.
  • Саме тому заглушити клапан ЄГР найлегше, а от які від цього можуть бути наслідки – практично ніхто не замислюється.
  • Справа в тому, що гази, які потрапляють в камеру згоряння завдяки поверненню їх клапаном в момент пуску, значною мірою збіднені киснем.
  • Це тому, що потрапляють туди вже відпрацьовані гази.
  • В результаті цього блок управління Шевроле Лачетті, отримуючи сигнал від клапана, коли той відкрився, просто ігнорує його.
  • Тобто, не робить ніяких дій.
  • У зв'язку з цим температура займання суміші, як вже говорилося, знижується і самого палива потрібно для утворення такої суміші набагато менше.
  • У тому випадку, коли ви глушите клапан ЄГР, нічого з цього не відбувається і як результат – збільшення витрати палива.  
  • У такому випадку ЕБУ просто не бачить вашу заглушку. Клапан ЄГР відкривається і блок управління вважає, що суміш в камері згоряння буде в нормі.
  • Але, відпрацьовані гази насправді не надходять в камеру згоряння і паливна суміш виходить занадто збагачена киснем.
  • Про це блок управління отримує відповідний сигнал від датчика кисню.
  • В результаті блок управління вживає заходів до поповнення суміші додатковою кількістю палива.
  • Дуже часто потім власники звертаються за допомогою до фахівців, викидають гроші, щоб ті допомогли їм нормалізувати або зменшити витрату палива.
  • До цього вони чистять або навіть змінюють форсунки, перевіряють паливний насос, але на прошивках все одно показує велику позитивну корекцію у витраті палива.
  • Але, варто прибрати заглушку, як через нетривалий час, якщо не обнулити програму і не зробити скидання адаптації, система живлення двигуна вашого авто прийде в норму.
  • У тому випадку, якщо у вас клапан ЄГР не заглушений, а показники витрати палива різко поповзли вгору, то в першу чергу перевірте систему рециркуляції газів.
  • Можливо вам вже пора почистити сам клапан або десь з'явилося пошкодження в його проводці.
  • Бувають навіть такі випадки, що власник авто навіть не в курсі, що до нього минулий власник встановив там заглушку на клапан ЄГР.
  • Також потрібно мати на увазі, що даний клапан ЄГР відкривається не завжди, а за певним алгоритмом.
  • Тобто, в залежності від обертів двигуна, його температури і ряду інших параметрів. Тому його робота залежатиме ще й від манери їзди конкретного водія.
  • А коли клапан відкривається, не завжди, то і позитивні корекції витрати палива в таких випадках можуть бути постійними.
  • Вони можуть бути в нормі, можуть мати невелике збільшення, а то можуть і пристойно зрости. Але, все це результат роботи клапана ЄГР.
  • В будь-якому випадку, підводячи підсумок всьому сказаному, можемо сміливо стверджувати,що всі погіршення роботи двигуна, нерівномірність ходу або оборотів, плаваючі холості обороти, смикання і інш. ніколи не можуть бути причиною установки або наявності клапана ЄГР.
  • Швидше за все причиною всьому може бути брудний клапан, якого пора вже почистити і помити.
  • Ще один нюанс – це сама процедура глушіння клапана ЄГР. Не робіть це самостійно, якщо не маєте в цьому достатнього досвіду.
  • Справа в тому, що найкращим варіантом заглушки є перепрошивка програми блоку управління двигуном.
  • А це може зробити тільки досвідчений фахівець, який добре розбирається в цих програмах, знає звідки конкретна програма і як з нею працювати.
  • Та вже, щоб зовсім підвести підсумок, хочеться відзначити, що ми ні в якому разі не агітуємо за те, щоб не глушити систему рециркуляції відпрацьованих газів.
  • Точно так, як ми і не пропонує глушити її бездумно. Це рішення кожен приймає сам для себе.
  • Ми просто хочемо, щоб кожен знав, що це за система, як вона допомагає роботі двигуна і що буде, якщо ви просто заглушите клапан ЄГР.
  • А наша стаття про те, чи варто глушити клапан ЕГР на Шевроле Лачетті на цьому закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заглушити клапан ЄГР Шевроле Лачетті або не варто глушити?"

Відгуки: 1


Тёма

Нашёл Ваше видео в Ютубе. и реско сменил свое мнение по поводу глушилки ЕГР на Лачеку. Нашёл уже пару аналогов на замену, по адекватной цене. Думаю пускай лучше стоит не оригинал, чём перешивать блок управления двигателем и отвалить за это не мало.




Датчики для ремонту Шевроле Лачетті:

Клапана для ремонту Шевроле Лачетті:

Фільтр для ремонту Шевроле Лачетті:

Блок управління для ремонту Шевроле Лачетті:

Кришка для ремонту Шевроле Лачетті:

Корпус для ремонту Шевроле Лачетті:

Форсунка для ремонту Шевроле Лачетті:

Насос паливний (бензонасос) для ремонту Шевроле Лачетті:

Заглушки для ремонту Шевроле Лачетті:

Проводка для ремонту Шевроле Лачетті:

.