Про цей автомобіль всі давно знають все. Але, досі ніхто не може пояснити толком секрет її популярності.
Справа в тому, що п'ятидверний хетчбек з незвичними фарами і незвично малими габаритними розмірами Деу Матіз дуже швидко став найбільш продаваною машиною з усього модельного ряду південнокорейської автомобільної компанії Daewoo Motors.
Це тим більше звучить дивно після того, коли дізнаєшся, що досвідчені італійські автовиробники свого часу відмовилися від цього проекту екстер'єру, розробленого їхніми ж співвітчизниками з відомої далеко за межами Італії дизайн-судді Джорджетто Джуджаро.
Автомобіль дійсно дуже подобався, перш за все жінкам, своєю компактністю, невеликими розмірами і найголовніше, неповторними фарами.
Незважаючи ні на що, автомобіль виявився досить хорошим, як в технічному плані, так і в плані вільного місця в салоні, пасивного і активного захисту, а також своєю економічністю.
Припав Матіз за душі і жителям великих мегаполісів своєю маневреністю, легкістю управління і тими ж невеликими габаритними розмірами, які дозволяють легко припаркуватися на перевантажених вулицях.
Цікавою виявилася і форма решітки радіатора, з якою цей автомобіль неможливо сплутати ні з яким іншим.
Знімаємо самостійно передню решітку і бампер Daewoo Matiz
У ще одній нашій статті ми хочемо розповісти, як можна швидко і легко зняти передню решітку і бампер на Деу Матіз.

- Передня решітка радіатора, та й передній бампер теж, найбільше схильні до механічних впливів.
- Це і постійні удари, а також відколи від крупинок пилу і дрібних камінчиків на дорозі. Це і першочергові удари при зіткненні та інших ДТП.
- Також ці частини кузова приймають на себе удари від невдалих спроб заїхати у вільну кишеню при паркуванні, а також об'їзді різних перешкод.
- Тому ці деталі і доводиться частіше за інших знімати.
- Плюс сюди ще й випадки ремонту, а також антикорозійної обробки кузова і фарбування.
- Великих труднощів не вартий демонтаж переднього бампера і решітки радіатора.
- Але, не рідкісні бувають випадки, коли через незнання і відсутність досвіду доводиться добряче помучитися при виконанні цієї операції.
- Отже, для того, щоб зняти решітку радіатора, та й передній бампер також, все одно потрібно спочатку знімати решітку, потрібно відкрутити чотири болта.

- А розташовані всі ці болти зверху на решітці радіатора.

- Після цього потрібно в обов'язковому порядку від'єднати фішки на поворотних фонарях.

- Якщо це не зробити, то можна буде просто їх пошкодити або порвати проводи.
- Далі потрібно знайти знизу решітки засувки, які входять в отвори на бампері.

- Для того, щоб їх роз'єднати потрібно просунути руку під решітку радіатора Деу Матіз і пальцями руки просто віджати кожну засувку вниз.

- Одночасно з цим намагатися виштовхнути решітку назовні.
- Крім того, на кожному кінці цієї решітки є по одній направляючій, за які ця решітка може бути прикручена до кузова.

- У нашому випадку жодних гайок тут не виявилося, але в будь-якому випадку потрібно дивитися, так як вони можуть бути там.
- Ну, і коли решітку вам вдалося зняти, то тепер можна вільно знімати і сам передній бампер.

- Для цього, правда, потрібно зняти обидва передніх колеса. Після чого зняти під кожним крилом брудозахисні щитки.

- Під ними добре видно з кожного боку по два саморізи, за допомогою яких бампер кріпиться до крил авто.

- Після цього відкручуємо шість болтів зверху, які безпосередньо утримують бампер.

- Ну і тепер бампер можна просто виймати руками.

- Але, перед цим не забудьте перевірити бампер внизу, оскільки знизу він може також бути прикручений додатково саморізами.
- Після зняття бампера можна вільно проводити антикорозійну обробку цієї частини кузова та фарбування.

- Ніяких особливих складнощів у виконанні цієї операції немає.
- На цьому нашу розповідь про зняття передньої решітки радіатора і переднього бампера самостійно на Деу Матіз закінчено.