Заміна головки блоку циліндрів БІД Ф3, розбирання двигуна BYD F3

Незважаючи на те, що ера простого і часом наглуватого копіювання чужих зразків в китайському автопромі вже давно пройшла, все-таки ні-ні, та й з'являються моделі, які ми явно раніше вже десь бачили.

Так, однією з таких моделей з'явився паркетник Чері Тіго, який дуже нагадував зовні RAV-4. І вже зовсім недавно в 2010 році китайська автокомпанія BYD представила нову"свою розробку".

Це був автомобіль BYD F3, який сильно чомусь нагадував знову ж японську Тойоту Короллу Е120.

В комплектації нової моделі в якості силового агрегату використовували двигун марки Mitsubishi, об'ємом 1,5 літра.

При цьому в ролі трансмісії в цьому випадку завжди встановлювалася механічна КПП.

Ряд моделей йшло з двигуном об'ємом 1,8 літра, але вже в парі з варіатором.

Міняємо самостійно головку блоку циліндрів на BYD F3

В черговій статті ми хочемо розповісти про один з етапів самостійного демонтажу головки блоку циліндрів з метою заміни на БІД Ф3.

 хочемо розповісти про одного з етапів самостійного демонтажу головки блоку циліндрів з метою заміни на БИД Ф3.

  • Після того, як зняли захисну кришку газорозподільного механізму двигуна необхідно послабити і скинути ремінь ГРМ.

необхідно послабити і скинути ремінь ГРМ.

  • При цьому потрібно перевірити його стан.
  • Зазвичай завжди дивимося на те, щоб зубці ременя не були зірвані на його бічній поверхні.

 дивимося на те, щоб зубці ременя не були зірвані на його бічній поверхні.

щоб послабити ремінь ГРМ необхідно знайти пружину

  • Саме ця пружина утримує натяжний ролик. Тому беремо пасатижі і з їх допомогою знімаємо цю пружину.

беремо пасатижі і з їх допомогою знімаємо цю пружину.

  • Тепер можемо ключем на 12 послабити болт на натяжному ролику.

Тепер можемо ключем на 12 послабити болт на натяжній ролику.

  • Після чого ролик-натягувач стає вільним, і ми можемо відвести його назад.
  • В результаті послаблюється сам ремінь ГРМ і знімаємо зі шківа колінвала.

послаблюється сам ремінь ГРМ і знімаємо зі шківа коленвала.

  • Далі вже нічого не заважає зняти цей ремінь і зі шківа распредвала.

 нічого не заважає зняти цей ремінь і зі шківа распредвала.

  • Після цього перевіряємо ремінь з його внутрішньої сторони на предмет відколів і тріщин.

 перевіряємо ремінь з його внутрішньої сторони на предмет відколів і тріщин

  • У нашому випадку ремінь ГРМ БІД Ф3 практично новий, оскільки не так давно мінявся, тому на ньому ніяких пошкоджень немає.
  • Але зазвичай при розбиранні двигуна цей ремінь замінюється.
  • Тепер приступаємо до зняття кришки клапанів.
  • Для цього відкручуємо шість болтів, які утримують кришку на головці блоку циліндрів.

 відкручуємо шість болтів, які утримують кришку на голівці блоку циліндрів

  • Потім потрібно спробувати підчепити викруткою саму кришку в місці прилягання до ГБЦ.

потрібно спробувати підчепити викруткою саму кришку в місці прилягання до ГБЦ.

  • Тільки робити це потрібно обережно, щоб не погнути корпус і не пошкодити прокладку.
  • Ні в якому разі не намагайтеся вбити викрутку або інший предмет молотком між корпусом кришки і головки.
  • Потрібно пам'ятати, що виготовлений блок з крихкого алюмінієвого сплаву.
  • Якщо ж викруткою не виходить зірвати кришку клапанів, тоді можна взяти більш потужну монтажку.
  • Просунути таку монтажку під кріплення котушок, що є на кришці і пробуємо зірвати.

Просунути таку монтажку під кріплення котушок, що є на кришці і пробуємо зірвати.

  • При цьому також дотримуйтесь обережності, щоб не відірвати самі кріплення.

    Після того, як вдалося підірвати кришку, знімаємо її з ГБЦ.

    • Після того, як вдалося підірвати кришку, знімаємо її з ГБЦ.
    • На головці тепер ми можемо чітко бачити, в якому стані знаходяться клапана, коромисла і распредвал.
    • До речі, тут потрібно зауважити, що регулювання клапанів в цьому двигуні виконується дуже просто.

       тут передбачена на кожному коромислі невелика шпилька і гайка.

      • Для цього тут передбачена на кожному коромислі невелика шпилька і гайка.
  • Саме регулювання відбувається наступним чином: відпускається гайка і за допомогою шпильки виставляється необхідний зазор.
  • Після цього гайка затягується назад.
  • Ми ж, для подальшого розбирання знімаємо випускний колектор.
  • Для цього відкручуємо гайки, що утримують колектор на шпильках блоку.

відкручуємо гайки, що утримують колектор на шпильках блоку.

  • Попередньо, якщо є можливість, відкручуємо від колектора каталізатор, що утримується двома болтами.

відкручуємо від колектора каталізатор, що утримується двома болтами.

  • Це просто зробити в тому випадку, коли ваш автомобіль стоїть на оглядовій ямі або піднято на підйомнику.
  • Перш ніж відкручувати ці два болти, обробіть їх аерозольною рідиною і дайте трохи відкиснути.
  • Справа в тому, що в цьому місці, як правило, метал нагрівається до високих температур та болти з гайками дуже сильно прикипають.
  • А тому відкрутити їх часто буває дуже важко.
  • І тільки потім можна буде повністю зняти випускний колектор BYD F3.

І тільки потім можна буде повністю зняти випускний колектор BYD F3.

  • Попередньо не забудьте відкрутити три болти і зняти захисну кришку.
  • А потім колектор опускаємо просто тут же вниз, щоб він не заважав знімати ГБЦ.
  • Після цього знімаємо прокладки під колектором.

знімаємо прокладки під колектором.

  • Їх також у кожному випадку бажано замінити на нові.
    • Впускний колектор ми не відкручуємо, оскільки ГБЦ буде зніматися разом з ним.

Впускний колектор ми не відкручуємо

  • У зв'язку з цим і прокладку там міняти також не будемо.
  • Робити це потрібно тільки в тому випадку, якщо вона пробита і через неї видно протікання масла або свистять гази.
  • Після цього беремо торцеву головку з 12-ти гранною зірочкою і відкручуємо на головці блоку циліндрів болти.

 відкручуємо на голівці блоку циліндрів болти

  • Всі вони мають такі багатогранні головки. І на цьому даний етап у нас закінчується
    • Тому нашу розповідь про розбирання двигуна з метою заміни головки блоку циліндрів на двигуні БІД Ф3 закінчено.​
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна головки блоку циліндрів БІД Ф3, розбирання двигуна BYD F3"

Відгуки: 1


Юрий

Снять то голову практически не проблема на любом автомобиле, а вот потом всё собрать в правильной очередности, с правильными моментами затяжки, натяжки и ТД. это уже сложнее. Я для своего собственного интереса ознакомился конечко и с видео и ( описанием к нему) всё круто, когда ты в этом разберёшься. Все смотрел и читал как бы для общего развития) У меня такой же автомобиль с пробегом 125 тысяч. км. и пока жалобы касательно двигателя отсутствую. В технике мои знания равны 0, 1 % потому, что всё что я делаю, это сам заправляю автомобиль) шучу) А вот что касается информации которая указана в статье, по поводу общей комплектации связанной с КПП BYD F3, то мне лично при покупке моего "китайского дракона" продавец- консультант говорил: " Движки здесь бомба! От Мицыков, ходит долго и не очень прихотлив. Но только не в паре с вариатором!))) Даже не знаю почему он так сказал, но я взял на механике)




Головка блоку циліндрів для ремонту Бід Ф3:

Кришка для ремонту Бід Ф3:

Ремінь ГРМ для ремонту Бід Ф3:

ГРМ для ремонту Бід Ф3:

Шків для ремонту Бід Ф3:

Колінвал для ремонту Бід Ф3:

Пружина для ремонту Бід Ф3:

Ролик для ремонту Бід Ф3:

Болти для ремонту Бід Ф3:

.