Незважаючи на те, що ера простого і часом наглуватого копіювання чужих зразків в китайському автопромі вже давно пройшла, все-таки ні-ні, та й з'являються моделі, які ми явно раніше вже десь бачили.
Так, однією з таких моделей з'явився паркетник Чері Тіго, який дуже нагадував зовні RAV-4. І вже зовсім недавно в 2010 році китайська автокомпанія BYD представила нову"свою розробку".
Це був автомобіль BYD F3, який сильно чомусь нагадував знову ж японську Тойоту Короллу Е120.
В комплектації нової моделі в якості силового агрегату використовували двигун марки Mitsubishi, об'ємом 1,5 літра.
При цьому в ролі трансмісії в цьому випадку завжди встановлювалася механічна КПП.
Ряд моделей йшло з двигуном об'ємом 1,8 літра, але вже в парі з варіатором.
Міняємо самостійно головку блоку циліндрів на BYD F3
В черговій статті ми хочемо розповісти про один з етапів самостійного демонтажу головки блоку циліндрів з метою заміни на БІД Ф3.
- Після того, як зняли захисну кришку газорозподільного механізму двигуна необхідно послабити і скинути ремінь ГРМ.
- При цьому потрібно перевірити його стан.
- Зазвичай завжди дивимося на те, щоб зубці ременя не були зірвані на його бічній поверхні.
- Для того, щоб послабити ремінь ГРМ необхідно знайти пружину, що знаходиться поруч зі шківом колінвала.
- Саме ця пружина утримує натяжний ролик. Тому беремо пасатижі і з їх допомогою знімаємо цю пружину.
- Тепер можемо ключем на 12 послабити болт на натяжному ролику.
- Після чого ролик-натягувач стає вільним, і ми можемо відвести його назад.
- В результаті послаблюється сам ремінь ГРМ і знімаємо зі шківа колінвала.
- Далі вже нічого не заважає зняти цей ремінь і зі шківа распредвала.
- Після цього перевіряємо ремінь з його внутрішньої сторони на предмет відколів і тріщин.
- У нашому випадку ремінь ГРМ БІД Ф3 практично новий, оскільки не так давно мінявся, тому на ньому ніяких пошкоджень немає.
- Але зазвичай при розбиранні двигуна цей ремінь замінюється.
- Тепер приступаємо до зняття кришки клапанів.
- Для цього відкручуємо шість болтів, які утримують кришку на головці блоку циліндрів.
- Потім потрібно спробувати підчепити викруткою саму кришку в місці прилягання до ГБЦ.
- Тільки робити це потрібно обережно, щоб не погнути корпус і не пошкодити прокладку.
- Ні в якому разі не намагайтеся вбити викрутку або інший предмет молотком між корпусом кришки і головки.
- Потрібно пам'ятати, що виготовлений блок з крихкого алюмінієвого сплаву.
- Якщо ж викруткою не виходить зірвати кришку клапанів, тоді можна взяти більш потужну монтажку.
- Просунути таку монтажку під кріплення котушок, що є на кришці і пробуємо зірвати.
- При цьому також дотримуйтесь обережності, щоб не відірвати самі кріплення.
- Після того, як вдалося підірвати кришку, знімаємо її з ГБЦ.
- На головці тепер ми можемо чітко бачити, в якому стані знаходяться клапана, коромисла і распредвал.
- До речі, тут потрібно зауважити, що регулювання клапанів в цьому двигуні виконується дуже просто.
- Для цього тут передбачена на кожному коромислі невелика шпилька і гайка.
- Саме регулювання відбувається наступним чином: відпускається гайка і за допомогою шпильки виставляється необхідний зазор.
- Після цього гайка затягується назад.
- Ми ж, для подальшого розбирання знімаємо випускний колектор.
- Для цього відкручуємо гайки, що утримують колектор на шпильках блоку.
- Попередньо, якщо є можливість, відкручуємо від колектора каталізатор, що утримується двома болтами.
- Це просто зробити в тому випадку, коли ваш автомобіль стоїть на оглядовій ямі або піднято на підйомнику.
- Перш ніж відкручувати ці два болти, обробіть їх аерозольною рідиною і дайте трохи відкиснути.
- Справа в тому, що в цьому місці, як правило, метал нагрівається до високих температур та болти з гайками дуже сильно прикипають.
- А тому відкрутити їх часто буває дуже важко.
- І тільки потім можна буде повністю зняти випускний колектор BYD F3.
- Попередньо не забудьте відкрутити три болти і зняти захисну кришку.
- А потім колектор опускаємо просто тут же вниз, щоб він не заважав знімати ГБЦ.
- Після цього знімаємо прокладки під колектором.
- Їх також у кожному випадку бажано замінити на нові.
- Впускний колектор ми не відкручуємо, оскільки ГБЦ буде зніматися разом з ним.
- У зв'язку з цим і прокладку там міняти також не будемо.
- Робити це потрібно тільки в тому випадку, якщо вона пробита і через неї видно протікання масла або свистять гази.
- Після цього беремо торцеву головку з 12-ти гранною зірочкою і відкручуємо на головці блоку циліндрів болти.
- Всі вони мають такі багатогранні головки. І на цьому даний етап у нас закінчується
- Тому нашу розповідь про розбирання двигуна з метою заміни головки блоку циліндрів на двигуні БІД Ф3 закінчено.