Запобіжники Шевроле Лачетті, огляд запобіжників в моторному відсіку

Як відомо, будова будь-якого автомобіля передбачає наявність великої кількості споживачів електричної енергії.

Крім того, процес запалювання та запуску двигуна побудований на займанні паливної суміші від електричної іскри, яка виникає між електродами свічки запалювання.

Тому будь-який автотранспортний засіб вимагає наявністі у своєму пристрої джерела електричної енергії.

Таким джерелом вироблення електроенергії є генератор.

Крім того, під час пуску двигуна електроенергію дає і акумуляторна батарея.

Але, для того, щоб вироблена електроенергія правильно і в потрібній кількості дійшла до кожного споживача, їх з'єднують між собою та з джерелом електроенергії за допомогою спеціальних проводів.

Вони в результаті і утворюють електричні ланцюги.

Але в процесі роботи двигуна та інших споживачів можуть виникати різні нештатні ситуації, у результаті яких можуть відбуватися в електричних ланцюгах короткі замикання та інші несподівані проблеми.

Все це може призвести до зростання величини струму в певних колах, який потрапляючи на вхід споживача може вивести його з ладу.

І для того, щоб запобігти виникненню подібних позаштатних ситуацій в електричних ланцюгах і передбачені спеціальні запобіжні пристрої.

Це можуть бути, як звичайні запобіжники так і реле.

Вони відключають кожен конкретний прилад або пристрій, запобігаючи тим самим попаданню на його вхід високої напруги.

Реле можуть забезпечувати також короткочасне відключення і після цього автоматичне включення деяких з них.

Розташовані запобіжники, як правило, в спеціальних коробках або щитках, що встановлюються в моторному відсіку автомобілів і безпосередньо в самому салоні.

Ці коробки прийнято називати блоками.

Призначення запобіжників моторного відсіку автомобіля Chevrolet Lacetti 

В представленній статті ми хочемо розповісти про призначення кожного із запобіжників і реле, встановлених в блоці запобіжників моторного відсіку Шевроле Лачетті.

хочемо розповісти про призначення кожного із запобіжників і реле, встановлених в блоці запобіжників моторного відсіку Шевроле Лачетті.

  • Як вже говорилося, всі запобіжники і реле, що знаходяться в моторному відсіку автомобіля зібрані в одному спеціальному блоці або ящику.

 всі запобіжники і реле, що знаходяться в моторному відсіку автомобіля зібрані в одному спеціальному блоці

  • Цей ящик розташований між акумулятором і розширювальним бачком, а також закривається кришкою.
  • Для того, щоб його відкрити, потрібно придавити спеціальний замок, що розташований з внутрішньої сторони моторного відсіку.

щоб його відкрити, потрібно придавити спеціальний замок

  • Після цього підняти кришку вгору і відкрити блок.
  • Отримавши допуск до запобіжників і реле, ви можете побачити всередині на кришці схему.

 ви можете побачити всередині на кришці схему.

  • На цій схемі намальовані всі запобіжники і реле, що  знаходяться в цьому блоці, їх номери або найменування і за який конкретно вузол кожен з них відповідає.
  • Тому, якщо ви володієте англійською мовою, то можете скористатися цією схемою і ніяких питань у вас не повинно виникати.
  • Однак, якщо ви не знаєте мови, то вам доведеться в такому випадку трохи туговато.
  • Саме тому ми і вирішили розповісти докладніше, які в цьому блоці Шевроле Лачетті знаходяться запобіжники і за які пристрої і вузли кожен з них відповідає.
  • Як правило, запобіжники в блоці пронумеровані в залежності від величини допустимої сили струму або «амперажу», як кажуть водії.
  • Тому перший за рахунком і по нумерації запобіжник вважається головним і встановлений в ланцюзі від акумулятора.

перший по рахунку і по нумерації запобіжник вважається головним

  • Другий за ним запобіжник відповідає за систему АБС і підкачку гальмівної рідини.

Другий за ним запобіжник відповідає за систему АБС і підкачку гальмівної рідини.

  • Третій розрахований на 30А і відповідає за роботу вентилятора обігрівача салону або пічки.

Третій розрахований на 30А і відповідає за роботу вентилятора отопітеля салону

  • Четвертий за рахунком запобіжник відповідає за запалювання, за стартер і вимикає запалювання у разі виникнення небезпеки (контакт №5).  

Четвертий за рахунком запобіжник відповідає за запалювання

  • П'ятий запобіжник – це також вимикач запалювання, контакт №2.

П'ятий запобіжник – це також вимикач запалювання

  • Шостий запобіжник відповідає за підігрів заднього стікла автомобіля.

Шостий запобіжник відповідає за підігрів заднього скла

  • Тут же поруч у другому ряду сьомий запобіжник відповідає за роботу перемикача стіклопідйомників.

сьомий запобіжник відповідає за роботу перемикача склопідйомників.

  • В третьому ряду восьмий запобіжник відповідає за малу швидкість вентилятора.

восьмий запобіжник відповідає за малу швидкість вентилятора.

  • Поруч з ним дев'ятий запобіжник також відповідає за роботу вентилятора, але на великих швидкостях.

дев'ятий запобіжник також відповідає за роботу вентилятора, але на великих швидкостях.

  • Тепер білий запобіжник у першій колонці на 25А відповідає за світло фар і підсвічування, мається на увазі габаритні вогні.

 білий запобіжник у першій колонці на 25А відповідає за світло фар і підсвічування

  • Трохи нижче розташований ще один запобіжник на 10А, який відповідає за роботу головного реле і контролює роботу всієї електронної системи управління двигуном.

 запобіжник на 10А, який відповідає за роботу головного реле

  • Тепер нижче за ним ще один запобіжник у цій же колонці відповідає за роботу блоку управління двигуном Шевроле Лачетті.

ще один запобіжник у цій же колонці відповідає за роботу блоку управління двигуном

  • Далі йде наступна колонка і перший з них або чотирнадцятий по рахунку відповідає за роботу комбінації приладів: складання дзеркал, якщо ваш автомобіль має таку опцію, освітлення салону, а також звуковий сигнал при вставленому замку запалювання.

перший з них або чотирнадцятий по рахунку відповідає за роботу комбінації приладів

  • Мається на увазі звуковий сигнал при відкриванні дверей салону в той час, коли ключ в замку запалювання.
  • Нижче йде п'ятнадцятий запобіжник, який відповідає за роботу паливного насоса.

Нижче йде п'ятнадцятий запобіжник, який відповідає за роботу паливного насоса.

  • Наступний шістнадцятий відповідає за вимкнення муфти приводу кондиціонера.

шістнадцятий відповідає за вимкнення муфти приводу кондиціонера.

  • Далі йде сімнадцятий запобіжник, що відповідає за роботу реле звукового сигналу і кінцевого вимикача капота.

іде сімнадцятий запобіжник, що відповідає за роботу реле звукового сигналу

  • Розрахований він на 15А.
  • Після цього йдуть три заключних запобіжника в цій колонці: 18-й відповідає за дальнє світло.

іде сімнадцятий запобіжник, що відповідає за роботу реле звукового сигналу

  • 19-й за перемикання склопідйомників і 20-й відповідає за виключення стоп-сигналу.
  • Тепер переходимо на наступну колонку.
  • Верхній 21-й запобіжник відповідає за блок управління центральним замком.

Верхній 21-й запобіжник відповідає за блок управління центральним замком.

  • Двадцять другий призначений для забезпечення роботи ланцюга електроуправління дзеркалами заднього виду.

Двадцять другий призначений для забезпечення роботи ланцюга електрокерування дзеркалами заднього виду

  • Нижче йде 23-й запобіжник, що відповідає за роботу протитуманок.

Нижче йде 23-й запобіжник, що відповідає за роботу протитуманок.

  • Наступний це 24-й, призначений для забезпечення підсвічування номерного знака.
  • Відповідає також за роботу сигналу нагадування і лівих габаритних вогнів.

 24-й, призначений для забезпечення підсвічування номерного знака.

  • Двадцять п'ятий розрахований на 15А забезпечує роботу форсунок і живлення системи рециркуляції відпрацьованих газів.

Двадцять п'ятий розрахований на 15А забезпечує роботу форсунок

  • Наступний і передостанній запобіжник в цій колонці, 26-й за рахунком, відповідає за роботу електромагнітного клапана продувки абсорбера Шевроле Лачетті.

передостанній запобіжник в цій колонці, 26-й за рахунком,

  • Крім того, за датчик концентрації кисню і реле вентилятора системи охолодження двигуна.
  • І останнім в цій колонці або 27-м є запобіжник, який відповідає за ближнє світло і ліву блок-фару.

27-м є запобіжник, який відповідає за ближнє світло і ліву блок-фару.

  • Критичною силою струму для нього є 10А.
  • І тепер у наступній колонці внизу розташовані ще два запобіжника, 28-й за рахунком з яких відповідає за підсвічування приладів, праву блок-фару і також праві габаритні вогні.

28-й за рахунком з яких відповідає за підсвічування приладів,

  • А 29-й забезпечує функціонування ближнього світла і правої блок-фари.
  • Тут же поруч є ще одна колонка, що складається з трьох запобіжників.

є ще одна колонка, що складається з трьох запобіжників.

  • Всі вони є запасними.
  • А ми переходимо далі вже на реле. І перше з них або тридцять третій за рахунком пристрій – це реле габаритних вогнів.

тридцять третє за рахунком пристрій – це реле габаритних вогнів.

  • Наступним в цьому ж ряду є реле звукового сигналу.

Наступним у цьому ж ряду є реле звукового сигналу.

  • Далі, також в цьому ряду, 35 - е, але дещо побільше розміром, є головне реле системи управління роботою двигуна.

35 - е, але дещо побільше розміром, є головне реле системи управління роботою двигуна.

  • І завершальним в цьому ряду або 36-м є реле фар головного освітлення.

 36-м є реле фар головного освітлення.

  • Після цього переходимо в наступний ряд. Тут першим або 37-м за рахунком є реле протитуманних фар.

37-м за рахунком є реле протитуманних фар.

  • 38-м за рахунком далі є реле, яке забезпечує роботу компресора кондиціонера.

38-м за рахунком далі є реле, яке забезпечує роботу компресора кондиціонера.

  • Далі, 39-е, теж з чиста великих, реле паливного насоса.

Далі, 39-е, теж з чиста великих, реле паливного насоса.

  • І останнім в цьому ряду або 40-им є реле склопідйомників.

 40-им є реле склопідйомників.

  • Тепер, нарешті, переходимо до останнього ряду блоку, де тільки три великих реле.
  • І першим в ньому або 41-им є реле, яке забезпечує роботу вентилятора системи охолодження двигуна, але на низьких швидкостях.

41-им є реле, які забезпечують роботу вентилятора системи охолодження двигуна

  • Наступним і 42-им є реле обігріву заднього стікла.

Наступним і 42-им є реле обігріву заднього скла.

  • І останнім в цьому ряду або 43-м є реле, що забезпечує обертання вентилятора системи охолодження двигуна на високій швидкості.

43-м є реле, що забезпечує обертання вентилятора системи охолодження двигуна

  • Ну і на завершення слід сказати, що в цьому ж блоці є також спеціальна пластмасова кліпса, за допомогою якої зручно виймати і вставляти запобіжники.

у цьому ж блоці є також спеціальна пластмасова кліпса

  • На цьому огляд цього блоку закінчений.
  • Тепер, якщо у вас вийшов з ладу той чи інший прилад, вузол або не працює якась система, то насамперед перевірте справність їх запобіжників.
  • Знаючи, який з них за що відповідає, ви зможете швидко знайти і замінити його.
  • А наш огляд запобіжників в моторному відсіку автомобіля Шевроле Лачетті на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Запобіжники Шевроле Лачетті, огляд запобіжників в моторному відсіку"

Відгуки: 0




Свічка запалювання для ремонту Шевроле Лачетті:

Генератор для ремонту Шевроле Лачетті:

Запобіжники для ремонту Шевроле Лачетті:

Реле для ремонту Шевроле Лачетті:

Бачок для ремонту Шевроле Лачетті:

Кришка для ремонту Шевроле Лачетті:

Замок двері, капота, багажника, бардачка для ремонту Шевроле Лачетті:

Вентилятор для ремонту Шевроле Лачетті:

Пічка, обігрівач для ремонту Шевроле Лачетті:

Стартер для ремонту Шевроле Лачетті:

.