Як самому зробити розвал сходження на Чері Амулет

Автомобільні колеса, а ведучі особливо, під час руху весь час прагнуть роз'їхатися і відхилитися від вертикальної площини.

А це загрожує стійкості автомобіля і його керованості.

Оскільки, тільки перебуваючи у вертикальній площині колеса можуть мати найбільшу площу зчеплення або контакту з дорожнім покриттям.

Крім того, розташування коліс під постійним кутом і однаковим кутом до дорожнього покриття забезпечує рівномірний знос гуми. 

Саме оптимальні кути розташування коліс у вертикальній площині відносно горизонтальної і прийнято називати сходженням і розвалом коліс.

А тому під час експлуатації кожного автомобіля дуже важливо встановити і постійно утримувати колеса під певним кутом або під певним нахилом, як в поздовжній, так і в поперечній площині

Як правило, регулювання коліс з метою встановлення їх під оптимальними кутами здійснюють на спеціальних стендах спеціально навчені люди в умовах СТО.

Але, можна, звичайно, навчиться робити це і самому в умовах власного гаража.

Регулюємо самостійно розвал сходження коліс на Chery Amulet

В представленій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самому зробити розвал сходження на Чері Амулет.

хочемо розповісти про те, яким чином можна самому зробити розвал сходження на Чері Амулет.

  • Ми прекрасно розуміємо, що робити розвал сходження коліс потрібно на спеціалізованому СТО. Але вибратися туди виявилося не такою вже й простою справою.
  • Завжди в останній момент щось заважало це зробити: то немає вільного часу, то немає вільних грошей, щоб все це оплатити.
  • Так що в кінці кінців ми вирішили спробувати зробити це самостійно у себе в гаражі.
  • Для цього нам знадобиться гараж, природньо, в якому є рівна, бажано бетонна, підлога.
  • Крім того, потрібен хороший нівелір.
  • Ми в даному випадку використовуємо лазерний лінійний нівелір фірми Bosch тип PLL 360.

використовуємо лазерний лінійний нівелір фірми Bosch тип PLL 360.

  • Цей прилад дає можливість отримати, як вертикальну, так і горизонтальну площині.

Цей прилад дає можливість отримати, як вертикальну, так і горизонтальну площині.

  • При цьому він дуже зручний, оскільки є самовирівнювальним.
  • Крім того, ми підібрали спеціально брус для підставки під цей прилад з таким розрахунком, щоб лінія горизонтальної площини, яку видає прилад, проходила якраз посередині ступиць коліс.
  • Після цього проводимо розміри.
  • За допомогою метра або рулетки заміряємо відстань від центру ступиці переднього колеса до лінії, що дає прилад.

 заміряємо відстань від центру маточини переднього колеса до лінії

  • Промінь приладу повинен проходить рівно по центру лінійки, а другий потрапляти поперек. І в їх перетині дивимося, що у нас виходить 77см.
  • Після цього точно такий же замір виконуємо і на задньому колесі автомобіля Чері Амулет.

точно такий же завмер виконуємо і на задньому колесі автомобіля

  • Там відстань становить 85 див. Згідно інструкції, різниця між переднім і заднім колесом повинна становити максимум 13мм.
  • Тому потрібно трохи підрегулювати, хоча в принципі 2мм – це не настільки критично.
  • Далі проводимо замір відстані від буртика диска переднього колеса в задній його частині і до лінії площини, що дає прилад.

 проводимо завмер відстані від буртика диска переднього колеса в задній його частині і до лінії площини

  • В даному випадку у нас вийшло 76мм.
  • Точно такий же замір виконуємо і в передній частині диска колісного.

Точно такий же завмер виконуємо і в передній частині диска колеса.

  • При цьому відстань склала 79 мм. виміри проводимо на одній і тій же висоті від підлоги. В результаті ми бачимо, що різниця становить 3мм.
  • А по інструкції різниці між цими вимірами не повинно бути.
  • Це говорить про те, що ми повинні рульову тягу закрутити приблизно на пів оберту.
  • Однак, не поспішайте спускатися в оглядову яму і робити відповідні маніпуляції.
  • Потрібно спочатку виконати всі виміри з обох сторін і тільки потім приймати рішення, що, де і на скільки потрібно закрутити або відпустити.
  • Тут потрібно уточнити, що зробити розвал сходження коліс нас змусило те, що раніше ми поставили на передні стійки проставки для збільшення кліренсу.

раніше ми поставили на передні стійки проставки для збільшення кліренсу.

  • Точно таку ж процедуру виконали і на задніх стійках.

Точно таку ж процедуру виконали і на задніх стійках.

  • В результаті навіть на око видно, що відстань від переднього колеса і до колісної арки відрізняється від такої ж відстані на задньому колесі.
  • Крім того, нами був замінений лівий рульовий наконечник, а також втулки стабілізатора.
  • Все це призвело до того, що розвал сходження став далеким від норми і тому з'явилася необхідність нового регулювання.
  • Ну, а для того, щоб усунути різницю у вимірах, про яких ми говорили раніше, потрібно відпустити гайку на рульовій тязі біля рульового наконечника.

потрібно відпустити гайку на рульовій тязі біля рульового наконечника.

  • Зробити це можна за допомогою ключа на 22.
  • Точно такий же розмір ключа буде потрібно і для того, щоб утримати рульовий наконечник при цьому.
  • На його кінці є відповідні припливи для цього.
  • Після того, як відпустили гайку, ключем на 13 провертаєм приблизно на пів оберта тягу за наявні на ній для цього спеціальні грані.

 ключем на 13 провертаєм приблизно на пів оберта тягу за наявні на ній для цього спеціальні грані.

  • Але, як вже говорилося, поки ми цього робити не будемо, так як потрібно спочатку виконати виміри і з іншого боку авто Чері Амулет.
  • Тому поки записуємо отримані нами результати вимірів і, не зрушуючи машину з місця, переставляємо наш нівелір на її праву сторону.
  • Далі все та ж процедура: робимо відповідний замір на передньому правому передньому колесі.

робимо відповідний завмер на передньому правому передньому колесі.

  • В передній точці диска у нас вийшло 87,5 см, а в аналогічній точці, але ззаду, на рулетці виявилося 88см.
  • Тобто, практично однаково, що говорить про те, що потрібно, як ми і припускали, регулювати лише ліву сторону.
  • Тут же можемо перевірити і розвал коліс.
  • Робимо аналогічні виміри відстані від краю диска до лінії площини, тільки на цей раз зверху і знизу.
  • У нашому випадку вийшло внизу 86см і вгорі 89 см. Значить різниця становить три сантиметри.
  • Треба сказати, розвал ми регулюємо за допомогою двох болтів, що утримують поворотний кулак на стійці амортизатора або навпаки.
  • Відпускаємо ці два болта і після цього нахиляємо колесо в потрібну нам сторону.
  • Як вже говорилося, всі потрібні розміри, вірніше, якими вони повинні бути, ми беремо з відповідної інструкції.

всі потрібні розміри, вірніше, якими вони повинні бути, ми беремо з відповідної інструкції.

  • Там є і відповідні кути, а також різниця в базі між передніми і задніми колесами.
  • Тут можна знайти і потрібну інформацію для того, щоб правильно виставити нівелір.
  • Також ми можемо виміряти тут базу автомобіля між передніми і задніми колесами.
  • Для цього вимірюємо з одного боку від переднього краю диска переднього колеса і до заднього краю заднього колеса.
  • Точно так вимірюємо і з іншого боку машини і порівнюємо обидва показника.
  • У нашому випадку виявилося, що праве заднє колесо розташоване строго паралельно осі площини.
  • Чого не можна сказати про ліве колесо. Воно виявилося заваленим трохи в середину. Тобто має невелике сходження до осі автомашини.
  • Для того, щоб виправити цю ситуацію, відпускаємо болти на кронштейні кріплення.

 відпускаємо болти на кронштейні кріплення

  • Отвори в кронштейні виготовлені таким чином, що дають вільний хід цьому кронштейну.
  • Тому відпускаємо три його болта і зрушуємо сам кронштейн назад..
  • Якщо цих дій виявиться мало для того, щоб досягти потрібного результату.
  • В такому випадку відпускаємо ще один кронштейн по середині і зміщуємо його вперед.

відпускаємо ще один кронштейн по середині і зміщуємо його вперед.

  • Потрібно також пам'ятати, що від правильного виставленого розвалу сходження залежить стійкість автомашини.
  • Якщо ви виставите правильно передні колеса, приміром, а задні у вас будуть трохи скошеними, то під час руху авто буде тягнути в одну із сторін.
  • Якщо брати ситуацію, як у нас, коли праве колесо рівно стоїть, а ліве трохи завалено всередину, то машину буде тягнути трохи вліво.
  • Ну і після того, як виставили розвал з одного боку, переставляємо нівелір на іншу сторону.
  • При цьому, щоб зняти напругу в колесах, не завадить прокотити трохи машину вперед і назад. Буквально в межах одного метра достатньо.
  • Після того, як виставили цю сторону, потрібно трохи проїхатися на автомобілі і після цього знову перевірити одну і іншу сторону.
  • Крім того, під час їзди звернути увагу на те, чи тягне авто і якщо так, то в яку зі сторін.
  • Після цього знову робимо заміри з одного боку і з іншого, а при необхідності виконуємо коригування.
  • І вже потім можна законтрить гайку на рульовій тязі.
  • І на цьому регулювання розвалу сходження коліс буде вважатися виконаним.
  • А наша розповідь про самостійне виконання розвалу сходження коліс на Чері Амулет також закінченою.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як самому зробити розвал сходження на Чері Амулет"

Відгуки: 0




Ступиця для ремонту Чері Амулет:

Диск колісний для ремонту Чері Амулет:

Проставки для ремонту Чері Амулет:

Наконечник рульовий для ремонту Чері Амулет:

Втулка для ремонту Чері Амулет:

Гайка для ремонту Чері Амулет:

Тяга для ремонту Чері Амулет:

Амортизатори для ремонту Чері Амулет:

Болти для ремонту Чері Амулет:

.