• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Немає іскри в циліндрі Чері Куку, перевіряємо котушку запалювання

Живлення електричного ланцюга двигуна автомобіля, як правило, забезпечується від акумуляторної батареї.

Остання видає напругу 12В на клеми стартера авто.

Однак, як ми знаємо, для того, щоб в камері згоряння мотора виникла іскра і запалилася паливна суміш, потрібно незрівнянно більшу напругу.

Свічка запалювання здатна видати імпульсну іскру при напрузі, що дорівнює 25-30 тис. вольт.

Тому з цією метою в роботі транспортного засобу передбачено пристрій, який здатний напругу від акумулятора перетворювати в потрібну для появи іскри.

Таким пристроєм і стала котушка запалювання, принцип дії якої схожий на звичайного підвищуючого трансформатора.

Завдяки наявності такого пристрою стало можливим отримувати і подавати на свічки запалювання висока напруга з потрібними для цього показниками.

В зв'язку з цим стає зрозумілим, що котушка запалювання грає дуже велике, якщо не визначальне значення в електричному ланцюзі системи запалювання автомашини.

У разі виходу її з ладу свічки запалювання не зможуть дати необхідну іскру і двигун не запуститься.

Перевіряємо самостійно котушку запалювання і усуваємо причину відсутності іскри в Chery QQ

У цій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому перевірити котушку запалювання, коли немає іскри в автомобілі Чері Куку.

хочемо розповісти про те, як можна самому перевірити котушку запалювання, коли немає іскри в автомобілі Чері Куку.

  • Всі знають, що автомобіль китайського виробництва Чері Куку – це практично копія відомої вже в 2006 році, дата виходу першого примірника, моделі автомобіля південнокорейських виробників Деу Матіз.
  • Тож не дивно, що на цьому авто також встановлений трициліндровий двигун.Так ось, сталося так, що на одній зі свічок його пропала іскра. 
  • Тому ми і вирішили перевірити котушку запалювання у власному гаражі.
  • Перше, що ми зробили, так це підключили розрядник.

 підключили розрядник.

  • Після цього перевірили всі три канали і виявилося, що перший і третій з них знаходяться в робочому стані.
  • А ось у другому каналі іскри немає.
  • Тому було прийнято рішення перевірити провід, який відповідає за управління котушкою запалювання електронним блоком управління.
  • Кращим способом, звичайно, є продзвонювання. З цією метою дістаємо під рульовою колонкою ЕБУ.
  • В нашому випадку це пристрій італійської компанії Magneti Marelli, який виявився зовсім не прикрученим навіть.

 пристрій італійської компанії Magneti Marelli

  • Судячи із зовнішнього вигляду цього блоку, раніше його вже розкривали. Тому ми від'єднали його і також розкрили.

ми від'єднали його і також розкрили.

  • Тепер нам потрібно перевірити, тобто продзвонити, перший контакт.

Тепер нам потрібно перевірити, тобто продзвонити, перший контакт.

  • Чому саме перший, може виникнути питання.
  • Відповідь тут дуже проста, справа в тому, що другий контакт – це маса, третій – живлення, а ось перший безпосередньо управління.
  • Отже, до першого контакту підходить провід червоного кольору з двома смужками жовтого кольору.

 до першого контакту підходить провід червоного кольору з двома смужками жовтого кольору.

  • Тому саме такий провід ми і будемо шукати в ЕБУ Чері Куку.
  • Не дуже багато витративши часу, ми знаходимо цей провід в одній з невеликих колодок біля ЕБУ.
  • Пробуємо продзвонити цей провід за допомогою тестера.

Пробуємо продзвонити цей провід за допомогою тестера.

  • І провід цей продзвонюється. Тепер пробуємо зробити те ж саме, тільки тепер вже під навантаженням.
  • Для цього під'єднуємо плюсову клему акумулятора через лампу, потужністю 50 Ватт, на роз'єм котушки запалювання.
  • А маса йде вже на роз'єм блоку управління.

маса йде вже на роз'єм блоку управління.

  • У підсумку у нас вийшло, що провід цей робочий.
  • А раз так, то продовжуємо шукати причину в ЕБУ і розбирати його далі.
  • Отже, ми знайшли тут три контакти - це 59, 66 і 73. До них підведені дроти від котушок. На ЕБУ це позначено у вигляді трьох майданчиків.
  • Тому ми по черзі всі три майданчики ці з проводами і продзвлнюємо.

по черзі всі три майданчики ці з проводами і продзвлнюємо.

  • Як і повинно бути: три котушки-три майданчики.
  • Далі перевертаємо плату ЕБУ і тут також бачимо три електронних ключа, що відповідають за роботу трьох котушок запалювання.

перевертаємо плату ЕБУ і тут також бачимо три електронних ключа

  • Так, як ключі ці досить рідкісні і придбати їх не так-то просто, тому приймаємо рішення один з них випаяти і переставити.
  • Для цього ретельно прогріваємо за допомогою фена цю деталь.

ретельно прогріваємо за допомогою фена цю деталь.

  • Чому ретельно прогрівати потрібно?
  • Справа в тому, що, як правило, ці ключі в процесі роботи нагріваються, тому плата виготовлена спеціально з тепловідвідними властивістями.
  • При цьому потрібно прогрівати акуратно, щоб не зачепити компоненти, що знаходяться поруч.
  • Після того, як добре прогріли, пінцетом цей ключ витягуємо.

пінцетом цей ключ витягуємо.

  • Потім протираємо цей ключ флюсом і ставимо його на місце. Далі знову прогріваємо за допомогою фена.
  • Після того, як ключ охолов, перевіряємо правильність установки і знову підключаємо розрядник та з метою перевірки, включаємо запалювання в Чері Куку.
  • Однак, двигун все ще не запускається. Перевіривши ще раз, ми зрозуміли, що перепаяли не той ключ.
  • Потрібно було випаяти на другому каналі ключ. Коли ми це зробили, то на другому циліндрі у нас з'явилася іскра.
  • Таким чином, вся причина була в ключі, який тепер десь потрібно все-таки знайти, придбати і встановити замість того, що вийшов з ладу.

 вся причина була в ключі, який тепер десь треба все-таки знайти

  • А назва ключа VBO25 MSP.
  • Однак, як вже й говорилося, знайти необхідний електронний ключ нам так і не вдалося.
  • Тому придбали новий електронний блок управління.
  • Але, варто було підключити його до автомобіля, як відразу заробив насос паливний . Причому, працював він постійно і не вимикався.
  • Це вже свідчення того, що з ЕБУ щось не так. Спробували запустити двигун.
  • І, як і очікувалося, нічого не сталося і іскри немає в циліндрі.
  • А так, як ЕБУ коштує не дешево і повернути його або обміняти в магазині немає можливості, вирішили з двох блоків зробити один.
  • При цьому, коли порівняли наявні два блоки управління, то виявили деякі в них відмінності.
  • Перш за все, знайшли різницю в одній букві самої назви пристрою. Цілком можливо, що це різниця в прошивці.

 коли порівняли наявні два блоки управління, то виявили деякі в них відмінності.

  • Мають різний вигляд і кришки блоку.

Мають різний вигляд і кришки блоку.

  • Плати також, як виявилося, зовсім різні.

Плати також, як виявилося, зовсім різні.

  • Добре, хоч ключі запалювання і тут,і там-однакові. Звичайно, в новому блоці плата встановлена більш сучасна.
  • загалом ми перепаяли ключі на першому каналі. І після цього вирішили перевірити кожен канал окремо. Іскра, як виявилося, з'явилася на всіх трьох.
  • Після цього перевірили і котушки заодно. В результаті одна з них виявилася непридатною для експлуатації.

 одна з котушок виявилася непридатною для експлуатації.

  • Швидше за все, ця котушка і стала причиною того, що вийшов з ладу другий канал. Навіть корпус котушки став трохи ширше звичайного.
  • Загалом зібрали ми всю систему запалювання двигуна і вирішили перевірити.
  • Запустили двигун для цього, але він трохи попрацював ривками, правда, і заглох.
  • В результаті виявилося, що на другому циліндрі двигуна Чері Куку ще також була відключена форсунка.
  • Відключена, швидше за все, з метою запобігання переливу.
  • Ну, худо-бідно, але мотор ми запустили. Звичайно, це не чотирициліндровий агрегат або шести, а трициліндровий.
  • Тому і працює він не дуже чисто, трохи сіпається, але все ж працює.
  • В результаті ми крім того ключа, який необхідно було б купити, визначилися, що не завадило б до нього ще дістати одну мікросхему і ще один ключ.

визначилися, що не завадило б до нього ще дістати одну мікросхему і ще один ключ.

  • Все це ми перекинемо з нового блоку на рідний.
  • Крім того, в автомобілі опинилася в жахливому стані вся проводка.

Крім того, в автомобілі опинилася в жахливому стані вся проводка.

  • Дроти укладені хаотично, тут і скручування, і перекидання небезпечні і взагалі ніякого порядку.
  • В тому числі і погане підключення котушок запалювання, що також може позначатися на їх роботі.
  • Тому ми вирішили трохи привести всю проводку в порядок. Для цього використовували гофрований шланг.

 Для цього використовували гофрований шланг.

  • Дуже вигідно і зручно використовувати в тих місцях, де порушена ізоляція на проводах, самоклеючу термоусадку.
  • Відрізаєте буквально невеликий шматочок термоусадки, одягаєте на пошкоджену ділянку дроту, підігріваєте і обжимаєте.
  • Все, тепер в цьому місці у вас є надійна ізоляція і ні вода, ані просто волога в це місце на дроті не потрапить.
  • А під ізоляційну стрічку або звичайну термоусадку волога завжди може проникнути. І такого ефекту ви ніколи не зможете досягти, як з клейовою термоусадкою.
  • При цьому термоусадку потрібно брати більшого діаметру.
  • Також в проводці нерідко зустрічається з'єднання, де йдуть відразу два-три і більше проводів.

в проводці нерідко зустрічається з'єднання, де йдуть відразу два-три і більше проводів.

  • Якщо на такому з'єднанні є пошкодження, то навіть якщо ви одягнете на це місце термоусадку з термоклеєм, герметичності ви не досягнете.
  • Тому, ми радимо спочатку промазати кожен провід окремо паличкою термоклею.

 радимо спочатку промазати кожен провід окремо паличкою термоклея

  • Попередньо цю паличку потрібно нагріти, звичайно. Головне гарненько змастити саме місце з'єднання проводів.
  • Після цього зверху можете одягати термоусадку і запаювати герметично.

Після цього зверху можете одягати термоусадку і запаювати герметично.

  • Те ж саме стосується і штекерів або фішок. Часто біля такої фішки може бути також порушена ізоляція проводів.
  • В цьому випадку також промазуєте дроти термоклеєм і потім одягаєте термоусадку.
  • У нас після ремонту наш роз'єм став виглядати зовсім по-іншому.

після ремонту наш роз'єм став виглядати зовсім по-іншому.

  • Отже, розібралися ми з проводкою Чері Куку і привели її в нормальний вигляд.

розібралися ми з проводкою Чері Куку і привели її в нормальний вигляд.

  • Тепер хоч дроти перетиратися не будуть. Після цього ми все підключили як потрібно і знову запустили двигун.
  • Він пропрацював хвилин п'ять і після цього знову задвоїв.
  • Виявилося, що нагрілася сильно котушка третього циліндра.

Виявилося, що нагрілася сильно котушка третього циліндра.

  • Псля того, як вона охолола, ми все перевірили і виявилося, що там сталося міжвиткове замикання.
  • В результаті чого знову згорів ключ управління цією котушкою.
  • Тому нам знову доведеться перепоювати ключ з нового блоку.
  • Якщо чесно, то всі ці котушки варто було б поміняти, оскільки вони теж мають не дуже хороший стан.
  • Казали, що до цього авто підходять котушки з Пріори, але це неправда, так як вони за розміром навіть не схожі.
  • Тому потрібно придбати нову котушку в ідеалі.
  • А в кінцевому результаті треба зазначити, що виною всьому виявився-таки електронний ключ управління.
  • Тому на цьому нашу розповідь про самостійну перевірку котушки запалювання і пошук причини відсутності іскри на автомобілі Чері Куку закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Немає іскри в циліндрі Чері Куку, перевіряємо котушку запалювання"

Відгуки: 0




.