Ремонт стартера на Джилі СК, не заводиться Geely CK (Otaka)

Починаючи з 2005 року, протягом більш як десяти років здійснювався випуск одного з найбільш успішних спільних проектів китайської автомобільної компанії Geely Holding Group і південнокорейського Daewoo International – автомобіль Geely CK.

В інших країнах, де здійснювалася збірка нової моделі, автомобіль випускався під іншими назвами.

На російському авторинку, зокрема, нова модель іменувалася, як Geely Otaka.

Новий автомобіль комплектувався 1,5 літровим двигуном і механічною п'ятиступінчастою КПП.

Запуск цього двигуна, як і всіх інших ДВС, здійснювався за допомогою стартера.

Це порівняно невеликий пристрій, який завдяки зацепленню з маховиком колінвала розкручує його до потрібних для запуску двигуна кількості обертів.

Живлення стартер отримує від акумуляторної батареї. Після запуску двигуна, він автоматично вимикається.

Як правило, практично всі стартери влаштовані за одним і тим же принципом.

Однак, принцип роботи його може відрізнятися. Це залежить, насамперед, від встановленої на автомобілі трансмісії.

Тому ремонт такого пристрою найкраще довірять досвідченим фахівцям.

Але, знати основні несправності його і вміти виправляти їх не буде зайвим ніякому автовласникові

Виконуємо самостійно ремонт стартера, що не запускає двигун на Geely CK (Otaka)

У цій статті ми розповімо про те, як самостійно можна відремонтувати стартер автомобіля Джилі СК.

розповімо про те, як самостійно можна відремонтувати стартер автомобіля Джилі СК.

  • Так сталося, що раніше в нашому автомобілі виникла проблема, що при запуску двигуна стартер не відключався відразу.
  • Він продовжував при цьому деякий час ще крутити разом з двигуном і лише потім відключався.
  • Проблема, швидше за все, в залипаючих «пятаках», які не дають втягуючому реле вчасно роз'єднувати зачеплення бендікса та ричага приводу стартера з маховиком колінвала.
  • У зв'язку з цим було знято втягуюче реле і ми спробували його розібрати, щоб відремонтувати.
  • Але воно виявилося нерозбірним і тому ми замовили нове реле, виробництва фірми Profit і просто замінили його.

 ми замовили нове реле, виробництва фірми Profit і просто замінили його.

  • Однак, стартер після цього пропрацював нормально рівно добу і на наступний день просто перестав провертати колінвал.
  • Хоча при цьому він і включався нормально, але мабуть втягуюче реле недостатньо виштовхувало бендікс, щоб його ричаг увійшов в зачеплення з маховиком.
  • Оскільки сам стартер чутно, що крутить, але двигун при цьому не запускається.

сам стартер чутно, що крутить, але двигун при цьому не запускається.

  • Тому, ми почали думати, що, напевно, знову проблема з втягуючим реле або на цей раз щось сталося з самим стартером.
  • А раз так, то ми його знімаємо і шукаємо причину несправності самостійно.
  • Але, для початку спробуємо ще поміняти місцями дроти на гвинтах втягуючого реле.

 спробуємо ще поміняти місцями дроти на гвинтах втягуючого реле.

  • Можливо там є причина якась з обмотками.
  • Якщо це нічого не дасть, то тоді вже точно доведеться знімати стартер автомобіля Джилі СК.

 тоді вже точно доведеться знімати стартер автомобіля Джилі СК.

  • Можливо там навіть вінець маховика прийшов в непридатність.
  • При повороті ключа в замку запалювання природньо горить чек несправності в системі запалювання.

При повороті ключа в замку запалювання природно горить чек

  • Але, стартер все одно крутиться, хоча вал двигуна практично не провертається при цьому.
  • Однак, в останній момент ми вирішили особливо не морочитися і зняли повністю стартер.

ми вирішили особливо не морочитися і зняли повністю стартер.

  • Це дасть можливість перевірити в якому стані знаходиться сам стартер і його бендікс, зокрема, ну і втягуюче реле.
  • А також заодно побачити і стан зубів на маховику двигуна.
  • Стартер кріпиться за допомогою двох болтів на приливі двигуна біля краю маховика.

Стартер кріпиться за допомогою двох болтів на приливі двигуна

  • Тут же, через отвір в цьому припливі ми можемо відразу побачити стан зубів маховика.

 через отвір в цьому припливі ми можемо відразу побачити стан зубів маховика.

  • Як виявилося, всі зуби тут у відмінному стані. Ніяких пошкоджень або слідів вироблення на них немає.
  • А раз так, значить вся проблема в стартері і швидше за все у втягуючому реле, яке ми пару днів тому тільки замінили.
  • Отже, якщо ми вже зняли стартер, то розберемо його повністю, щоб перевірити стан його складових частин і почистити заодно.
  • Тому відразу знімаємо заглушку і шайбу за нею.

 відразу знімаємо заглушку і шайбу за нею.

  • Вона закриває вилку або ричаг приводу стартера.

Вона закриває вилку або важіль привода стартера.

  • Корпус стартера складається з двох частин, які стягуються за допомогою двох довгих болтів.

Корпус стартера складається з двох частин, які стягуються за допомогою двох довгих болтів.

  • Або якщо кому більше подобається, то на двох шпильках.
  • Далі одна половина корпусу, в якій добре видно накопичення металевого порошку і бруду.

половина корпусу, в якій добре видно накопичення металевого порошку

  • Все це доведеться потім почистити і помити.
  • Далі вузол щіток стартера Джилі СК.

вузол щіток стартера Джилі СК.

  • Вони в нормальному стані і заміна їх навряд чи потрібна.
  • Всередині корпусу встановлений якір.

Всередині корпусу встановлений якір.

  • Теж доведеться його трохи продути і почистити.
  • Ззаду на вал якоря одягається втулка.

Ззаду на вал якоря одягається втулка.

  • Далі ричаг або вилка приводу, про яку ми говорили раніше.

важіль або вилка приводу, про яку ми говорили раніше.

  • Бендікс, який зовні виглядає цілком нормально.

Бендікс, який зовні виглядає цілком нормально.

  • Його зуби якщо і мають вироблення, то дуже мінімальне.
  • Також немає ніяких питань і до планетарного редуктора  і його шестернів

немає ніяких питань і до планетарного редуктора і його шестерням.

  • Не втратьте тільки кульку, яка вставляється всередину осі бендікса (в центрі редуктора).

 кулька, яка вставляється всередину осі бендикса (в центрі редуктора).

  • А в торці вала якоря є поглиблення, в яке при складанні також поміщається половина цієї кульки.

поглиблення, в яке при складанні також поміщається половина цієї кульки.

  • Ну, і нарешті, друга половина корпусу в брудному вигляді також.

 друга половина корпусу в брудному вигляді також.

  • Тому беремо неодноразово перевірений нами спеціальний засіб і приступаємо до чищення стартера.

спеціальний засіб і приступаємо до чищення стартера.

  • В результаті все почистили, помили, витерли і продули. Всі деталі пристрою стали майже як нові.

все почистили, помили, витерли і продули

  • Тепер збираємо стартер знову в зворотньому порядку.

збираємо стартер знову в зворотному порядку.

  • Після цього встановлюємо цей стартер знову на своє місце на двигуні Джилі СК.

 встановлюємо цей стартер знову на своє місце

  • Далі підключаємо акумулятор і пробуємо запускати двигун.
  • При включенні запалювання чек на панелі приладів згас, але стартер взагалі не включається.
  • Перша думка, яка приходить в голову, це те, що ми все ж переплутали дроти на контактних болтах втягуючого реле.
  • Тому міняємо дроти там місцями і перевіряємо знову.
    • Чек, як і перед цим гасне, а при спробі запустити двигун виникає та ж сама ситуація, що і до розбирання.
    • Знову стартер крутить, але маховик не чіпляє і двигун, природно, не заводиться.
    • У зв'язку з цим висновок може бути тільки один.
    • Враховуючи той факт, що ми перебрали весь стартер і самі переконалися, що всі його деталі знаходяться в нормальному стані.
    • Тому причина несправності може бути тільки у втягуючому реле.
    • Швидше за все, нам поставили минулого разу неякісне або браковане реле.
      • А тому потрібно його зняти, відправити назад, якщо є така можливість.
      • Натомість придбати інше втягуюче реле і бажано іншого виробника.
      • А нашу розповідь про самостійний ремонт стартера Джилі СК (Otaka) на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт стартера на Джилі СК, не заводиться Geely CK (Otaka)"

Відгуки: 0




КПП для ремонту Джилі СК:

Стартер для ремонту Джилі СК:

Колінвал для ремонту Джилі СК:

Реле для ремонту Джилі СК:

Маховик для ремонту Джилі СК:

Замок двері, капота, багажника, бардачка для ремонту Джилі СК:

Вал для ремонту Джилі СК:

Болти для ремонту Джилі СК:

.