Шумоізоляція салону Чері Тіго

В 2005 році китайська автомобілебудівна компанія Chery Automobile, через шість років після початку випуску автомобілів, запустила у виробництво досить компактний і привабливий кросовер Чері Тіго.

Багато хто із журналістів поспішив заявити, що багато фрагментів цієї моделі - це чиста копія японського автомобіля Toyota RAV4.

Однак, той хто знайомий з історією цієї компанії, та й не тільки у Піднебесній, прекрасно знають, що довести такі факти навіть у судах нікому не вдалося.

Тому автомобіль прийняли за дітище китайської компанії, і він досить швидко набув популярність серед автолюбителів.

Важко сказати, що саме найбільше приваблює любителів автомобільного транспорту в цій моделі.

Але, факт залишається фактом, і машина ця сходить з конвеєра заводу в Уху та інших заводів компанії в інших країнах по сьогоднішній день. Ми не будемо заглиблюватися в технічну характеристику цієї автомашини, а торкнемося лише одного аспекту – шумоізоляції. 

А вона, втім, як і в багатьох моделях з Китаю, м'яко кажучи, залишає бажати кращого.

Ні, вона присутня в автомобілі і вам скрізь про це скажуть і напишуть. Але, ось толку від неї практично ніякого.

Причому така картина по всьому кузові.

Якщо брати окремо салон, то тут на дверях є невеликі фрагменти такої плівки, наклеєної на внутрішню сторону.

Точно така ж ситуація і на стелі. На підлозі настелені і практично не приклеєні невеликі шматки гуми з ватою на вивороті.

І все, більше тут ви нічого не знайдете.

Робимо самостійно шумоізоляцію салону Chery Tiggo

У цій статті ми розповімо про те, як можна самому зробити надійну шумоізоляцію салону Чері Тіго.

розповімо про те, як можна самому зробити надійну шумоізоляцію салону Чері Тіго.

  • Отже, відразу обмовляємося, що автомобіль наш не новий.
  • При простукуванні листовий метал зверху кузова, точно так само, як і пластик обшивки зсередини дзвенить, немов барабан.
  • Це говорить про те, що під час руху метал цей починає вібрувати.
  • Його вібрація автоматично передається і на пластикову обшивку всередині.
  • В результаті створюється певний гул або шум, який тисне на вуха людям, що знаходяться в салоні.
  • Все це в підсумку створює певний дискомфорт.
  • А це неодмінно позначається на самопочутті і значно збільшує ступінь втоми або значно скорочує час її настання.
  • Шумоізоляцію ми збираємося робити всього кузова, за винятком стелі салону, капота і торпеди.
  • Але, перш ніж почати робити шумоізоляцію, необхідно розібрати і зняти обшивку. Тому приступаємо до демонтажу обшивки.
  • Першою ми зняли карту обшивки передніх дверей і бачимо, що під нею тут, як завжди, знаходиться клейонка, посаджена на мастику.

 під картою обшивки передніх дверей знаходиться клейонка, посаджена на мастику.

  • А всередині самих дверей ми знайшли лише один невеликий шматочок віброізоляції.

всередині самих дверей ми знайшли лише один невеликий шматочок віброізоляції.

  • А так, як на дверях нашого Чері Тіго встановлена вже зовсім інша акустична система, то для того, щоб вона нормально функціонувала, тобто мала цілком нормальне звучання, шумоізоляція тут вкрай необхідна.

шумоізоляція тут вкрай необхідна.

  • Що стосується самої карти дверей, то тут шумоізоляції, як такої немає взагалі.

на карті двері шумоізоляції, як такої немає взагалі.

  • Ось це і вся шумоізоляція салону, яку встановили на заводі.
  • П'яті двері також нічим особливим не відрізняється в плані шумоізоляції. Хіба що набагато більшим шаром пилу і бруду.
  • Загалом ми зняли всі сидіння і диван, після чого розкрутили і демонтували всю обшивку салону.

розкрутили і демонтували всю обшивку салону.

  • Таким чином підготували весь салон до подальшої роботи.
  • До речі, шумоізоляція задніх дверей автомобіля представлена також всього одним невеликим шматочком плівки.

шумоізоляція задніх дверей автомобіля представлена також все одним невеликим шматочком плівки.

  • Як вже говорилося, даний автомобіль не новий, а тому під обшивкою його зібралася чимала кількість бруду і пилу.
  • Все це нам потрібно в обов'язковому порядку ретельно вимити.
  • Після того, як висохне, треба ще знежирити все для того, щоб потім можна було клеїти віброізоляцію.
  • Отже, підготували ми салон до проклеювання віброізоляції, вимивши все всередині ретельно і знежиривши.

підготували ми салон до проклейці віброізоляції, вимивши все всередині ретельно і обезжирив.

  • І ось тепер можна з чистою совістю приступати до створення шумоізоляції салону.
  • Для цього ми прокатуємо один шар віброізоляції по всьому днищу автомобіля, нутрощів всіх дверей і колісним аркам.

прокатує один шар віброізоляції по всьому днищу автомобіля

  • Наступним шаром сюди піде вже шумоізоляційна плівка. Зокрема, на підлогу будемо стелити плівку марки I Ton.
  • Всередині дверей поклеїмо Сплен, на крилах буде Бар'єр, ну, а на колісних арках використовуємо шумку типу Біпласт.
  • Бар'єр використовуємо для проклейки і всередині задніх дверей.
  • Таким чином ми нанесли два шари ізоляції всередині салону.

ми нанесли два шари ізоляції всередині салону.

  • Тепер будемо укладати третій слон шумоізоляції, використовуючи для цього матеріал типу Noise Block.
  • І після цього можна буде збирати салон.
  • Правда, для цього потрібно буде ще на дверях закріпити технологічні отвори.

потрібно буде ще на дверях закріпити технологічні отвори.

  • Ну, і обробити пластикові карти Чері Тіго.
  • Отже, виконали ми третій шар шумоізоляції підлоги салону.

виконали ми третій шар шумоізоляції підлоги салону.

  • При цьому, ззаду це вийшли невеликі фрагменти.
  • Ну, а спереду обробили весь простір на підлозі водія і пасажира.

спереду обробили весь простір на підлозі водія і пасажира.

  • І на цьому шумоізоляція підлоги у нас практично закінчена.

на цьому шумоізоляція підлоги у нас практично закінчена.

  • Ну, і тепер, що стосується пластикових карт дверей автомобіля.
  • На них, крім невеликих антискрипових шматочків ніякої шумоізоляції більше немає.

 крім невеликих антискрипових шматочків ніякої шумоізоляції тут більше немає.

  • Тому ми наносимо на карту шар віброізоляції.

наносимо на карту шар віброізоляції.

  • Цей матеріал додасть жорсткості карті і багато в чому знизить вібрацію.
  • Тому вона вже не буде так прогинатися і скрипіти під час експлуатації.
  • Але це ще не все. Після цього ми ще наклеюємо на карту акустичний повсть підвищеної щільності товщиною 10 мм

наклеюємо на карту акустичний повсть підвищеної щільності товщиною 10 мм.

  • Точно таким же чином ми обробляємо всі п'ять дверей авто.
  • Після цього, можна приступати до складання салону.
  • Спочатку встановлюємо повністю підлогу і підлокітник водія.

встановлюємо повністю підлогу і підлокітник водія.

  • Після цього встановлюємо на своі місце сидіння, потім збираємо всі двері.
  • Зокрема, встановлюємо динаміки акустичної системи, прикручуємо ручки.
  • А вже після того, можна встановлювати також і оброблені пластикові картки.

можна встановлювати також і оброблені пластикові картки.

  • В результаті ми зібрали знову повністю салон автомобіля.

ми зібрали знову повністю салон автомобіля.

Все встановлено на свої місця. Тепер в салоні нічого не дзвенить і не скрипить.

Машина повністю готова до експлуатації і в її салоні можна із задоволенням і комфортом пересуватися по автодорогах, насолоджуючись при цьому відмінним звучанням музики і комфортною температурою.

А нашу розповідь про самостійне виконання шумоізоляції салону автомобіля Чері Тіго на цьому закінчено.

Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Шумоізоляція салону Чері Тіго"

Відгуки: 0




Обшивка для ремонту Чері Тіго:

Капот для ремонту Чері Тіго:

Торпеда для ремонту Чері Тіго:

Дверей для ремонту Чері Тіго:

Ручка для ремонту Чері Тіго:

.