Заміна пильника заднього амортизатора Чері Е5

Щоб виключити погіршення керованості автомашини і забезпечити постійний щільний контакт коліс з дорожнім полотном навіть під час подолання різних перешкод і вибоїн, в автомобілях передбачені амортизатори.

Для підтримки ваги автомобіля, а також більш м'якого і плавного подолання перешкод служать пружини.

А обидва ці пристрої збираються в один вузол, який називається стійка амортизатора.

Автомобіль китайських виробників Chery E5 обладнаний задньою багатоважільною незалежною підвіскою, в якій знайшлося місце також і стійкам амортизаторів.

Так само, як і передні амортизатори вони вимагають постійної уваги і контролю.

Особливо пильної уваги потребує пильник відбійника амортизатора.

Це пов'язано з тим, що сам відбійник виготовляється з м'якого матеріалу.

Тому він і його розташування на штоку амортизатора потребують постійного захисту від впливу агресивного середовища, а також пилу і бруду. Саме таку функцію виконує спеціальний пильовик. Це свого роду прогумований чохол, який одягається зверху на відбійник.

І в тому випадку, коли цілісність цього пильовика порушена, виникає велика ймовірність виходу з ладу і відбійника.

Самостійно міняємо пильник заднього амортизатора на Chery E5

У даній статті мова піде про те, як можна швидко і правильно замінити самому пильник заднього амортизатора на Чері Е5.

 як можна швидко і правильно замінити самому пильник заднього амортизатора на Чері Е5.

  • Для того, щоб виконати анонсований вид ремонту, необхідно, перш за все, зняти колесо.

 необхідно, перш за все, зняти колесо

  • Цілком зрозуміло, що для цього потрібно автомобіль підняти на домкраті або підйомником.
  • Після того, як зняли колесо, нам добре видно стійку амортизатора.
  • На ній ми чітко бачимо, що на штоці амортизатора висить тільки один пильник.

чітко бачимо, що на штоку амортизатора висить тільки один пильник.

  • Сам відбійник, в зв'язку з пошкодженням цілісності пильника, розсипався і, швидше за все, випав.
  • Для того, щоб нам можна було зняти стійку амортизатора, потрібно відкрутити і вибити два болта внизу на ричагі підвіски.

потрібно відкрутити і вибити два болта внизу на важелі підвіски.

  • А також трохи послабити один болт з іншого боку ричага.

 трохи послабити один болт з іншого боку ричага.

  • Після цього ми зможемо ричаг опустити вниз, звільнивши при цьому саму стійку. Вона залишиться тільки закріпленою вгорі.
  • Тому, після того, як відкрутимо її вгорі, можна просто витягнути стійку вниз.
  • А так, як ричаг підвіски Чері Е5 постійно піддається впливу бруду, пилу та іншого агресивного середовища, відкрутити болти його кріплення завжди досить складно.
  • Саме тому, щоб полегшити нашу роботу, попередньо очистимо болти і гайки від бруду.

попередньо очистимо болти і гайки від бруду.

  • Крім того, не завадить скропити всі сполуки аерозольною рідиною.

не завадить скропити всі сполуки аерозольною рідиною.

  • Почекавши трохи, щоб болти відкисли, притримуючи болт ключем на 17, відпускаємо гайку головкою на 18.

притримуючи болт ключем на 17, відпускаємо гайку головкою на 18.

  • Точно таку ж операцію проводимо на нижніх двох болтах.

 таку ж операцію проводимо на нижніх двох болтах.

  • Тільки тут болт притримувати потрібно ключем на 15.
  • Гайки відкручуємо повністю і болти потім вибиваємо за допомогою наставки.

 болти потім вибиваємо за допомогою наставки.

  • Після цього, як і говорилося раніше, ричаг опускаємо вниз і звільняємо стійку.

важіль опускаємо вниз і звільняємо стійку.

  • Тепер вона утримується тільки зверху.
  • Далі в багажнику авто знімаємо в кутку шумоізоляційне покриття.

в багажнику авто знімаємо в кутку шумоізоляційне покриття.

  • Воно кріпиться за допомогою чотирьох кліпс.
  • Відвертаємо цю шумоізоляцію в бік і отримуємо доступ до верхнього кріпленню стійки.

отримуємо доступ до верхнього кріплення стійки.

  • За допомогою головки на 15 відкручуємо дві гайки, які утримують стійку.

 відкручуємо дві гайки, які утримують стійку.

  • Після цього виймаємо всю стійку амортизатора вниз.

виймаємо всю стійку амортизатора вниз.

  • Затискаємо нижній кінець стійки в лещата і приступаємо до розбирання.

Затискаємо нижній кінець стійки в лещата

  • Для початку нам потрібно стиснути пружину, тому одягаємо на неї стяжки і поступово стискаємо.

потрібно стиснути пружину, тому одягаємо на неї стяжки

  • Причому робимо ми це доти, доки верхня опора амортизатора не стане вільною.
  • Після цього беремо ключ з головкою на 17 для зняття задніх стійок амортизаторів на ВАЗ -2109, 2110 і 2111.

 беремо ключ з головкою на 17 для зняття задніх стійок амортизаторів

  • Так ось, цю головку в даному випадку ми не використовуємо, а внутрішня частина ключа ідеально одягається на хвостовик штока амортизатора Чері Е5.
  • Тому ми одягаємо цю частину ключа на шток амортизатора, утримуючи його. А ключем на 15 відкручуємо гайку.

ключем на 15 відкручуємо гайку.

  • Далі знімаємо цю гайку, потім шайбу зі штока.

знімаємо цю гайку, потім шайбу зі штока.

  • Після цього знімаємо верхню опору стійки.

знімаємо верхню опору стійки.

  • Потім знову шайба знімається.

Потім знову шайба знімається.

  • І далі залишки старого пильника відбійника разом з втулкою.

 залишки старого пильовика відбійника разом з втулкою.

  • Цю втулку слід витягнути і зберегти, оскільки вона нам пізніше стане в нагоді.
  • Загалом знімаємо зі штока все, що залишилося від пильника і відбійника.
  • Після цього протираємо шток від пилу і бруду.

протираємо шток від пилу і бруду.

  • Тут заодно можна перевірити стан штока і самого амортизатора.
  • Для цього достатньо втиснути пару раз шток і витягнути назад. Він повинен повністю заходити в трубу і плавно виходити назад.
  • Якщо шток не має ніяких слідів механічних ушкоджень, а амортизатор знаходиться в справному стані, приступаємо до зворотнього збирання стійки.
  • Для цього ми придбали новий відбійник з пильником в оригінальному виконанні.

придбали новий відбійник з пильником в оригінальному виконанні.

  • Вставляємо в нього вже знайому нам втулку, яку ми зберегли.

Вставляємо в нього вже знайому нам втулку

  • В корпусі пильника є спеціальна виїмка або паз, в який ця втулка і повинна встати.
    • Далі одягаємо цей пильовик-відбійник на шток амортизатора.

    одягаємо цей пильовик-відбійник на шток амортизатора.

    • Після цього одягаємо зверху пружину.

    одягаємо зверху пружину.

    • Потім ставимо шайбу, верхню опору, іншу шайбу і закручуємо гайку.
    • За допомогою ключів, так, як і розкручували, затягуємо гайку стійки амортизатора Чері Е5 до упору.
    • Після цього відпускаємо гайки на стяжках і звільняємо пружину.

    відпускаємо гайки на стяжках і звільняємо пружину.

    • Далі встановлюємо стійку на своє місце і закручуємо зверху в багажнику дві гайки її кріплення.
    • І потім можна шумоізоляційне покриття закріплювати назад кліпсами.
    • Тепер знизу автомобіля, змастивши болти нігролом вставляємо їх знову в отвори ричага.
    • При цьому вставляємо спочатку той, що ближче до колеса.

    вставляємо спочатку той, що ближче до колеса.

    • І потім вже, піднявши важіль, вставляємо і інший болт. Наживляємо гайки і встановлюємо на своє місце колесо.
      • На завершення опускаємо автомобіль на землю і під вагою його закручуємо грунтовно всі гайки на ричазі.

      опускаємо автомобіль на землю і під вагою його закручуємо грунтовно всі гайки на важелі.

      • Ну і на цьому наш ремонт можемо вважати успішно завершеним.
      • А в зв'язку з цим і розповідь нашу про самостійну заміну пильника відбійника заднього амортизатора Чері Е5 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна пильника заднього амортизатора Чері Е5"

Відгуки: 0




Пружина для ремонту Чері Є5:

Пильники для ремонту Чері Є5:

Болти для ремонту Чері Є5:

Гайка для ремонту Чері Є5:

Кліпси для ремонту Чері Є5:

Кріплення для ремонту Чері Є5:

Опора амортизатора для ремонту Чері Є5:

.