Щоб виключити погіршення керованості автомашини і забезпечити постійний щільний контакт коліс з дорожнім полотном навіть під час подолання різних перешкод і вибоїн, в автомобілях передбачені амортизатори.
Для підтримки ваги автомобіля, а також більш м'якого і плавного подолання перешкод служать пружини.
А обидва ці пристрої збираються в один вузол, який називається стійка амортизатора.
Автомобіль китайських виробників Chery E5 обладнаний задньою багатоважільною незалежною підвіскою, в якій знайшлося місце також і стійкам амортизаторів.
Так само, як і передні амортизатори вони вимагають постійної уваги і контролю.
Особливо пильної уваги потребує пильник відбійника амортизатора.
Це пов'язано з тим, що сам відбійник виготовляється з м'якого матеріалу.
Тому він і його розташування на штоку амортизатора потребують постійного захисту від впливу агресивного середовища, а також пилу і бруду. Саме таку функцію виконує спеціальний пильовик. Це свого роду прогумований чохол, який одягається зверху на відбійник.
І в тому випадку, коли цілісність цього пильовика порушена, виникає велика ймовірність виходу з ладу і відбійника.
Самостійно міняємо пильник заднього амортизатора на Chery E5
У даній статті мова піде про те, як можна швидко і правильно замінити самому пильник заднього амортизатора на Чері Е5.

- Для того, щоб виконати анонсований вид ремонту, необхідно, перш за все, зняти колесо.

- Цілком зрозуміло, що для цього потрібно автомобіль підняти на домкраті або підйомником.
- Після того, як зняли колесо, нам добре видно стійку амортизатора.
- На ній ми чітко бачимо, що на штоці амортизатора висить тільки один пильник.

- Сам відбійник, в зв'язку з пошкодженням цілісності пильника, розсипався і, швидше за все, випав.
- Для того, щоб нам можна було зняти стійку амортизатора, потрібно відкрутити і вибити два болта внизу на ричагі підвіски.

- А також трохи послабити один болт з іншого боку ричага.

- Після цього ми зможемо ричаг опустити вниз, звільнивши при цьому саму стійку. Вона залишиться тільки закріпленою вгорі.
- Тому, після того, як відкрутимо її вгорі, можна просто витягнути стійку вниз.
- А так, як ричаг підвіски Чері Е5 постійно піддається впливу бруду, пилу та іншого агресивного середовища, відкрутити болти його кріплення завжди досить складно.
- Саме тому, щоб полегшити нашу роботу, попередньо очистимо болти і гайки від бруду.

- Крім того, не завадить скропити всі сполуки аерозольною рідиною.

- Почекавши трохи, щоб болти відкисли, притримуючи болт ключем на 17, відпускаємо гайку головкою на 18.

- Точно таку ж операцію проводимо на нижніх двох болтах.

- Тільки тут болт притримувати потрібно ключем на 15.
- Гайки відкручуємо повністю і болти потім вибиваємо за допомогою наставки.

- Після цього, як і говорилося раніше, ричаг опускаємо вниз і звільняємо стійку.

- Тепер вона утримується тільки зверху.
- Далі в багажнику авто знімаємо в кутку шумоізоляційне покриття.

- Воно кріпиться за допомогою чотирьох кліпс.
- Відвертаємо цю шумоізоляцію в бік і отримуємо доступ до верхнього кріпленню стійки.

- За допомогою головки на 15 відкручуємо дві гайки, які утримують стійку.

- Після цього виймаємо всю стійку амортизатора вниз.

- Затискаємо нижній кінець стійки в лещата і приступаємо до розбирання.

- Для початку нам потрібно стиснути пружину, тому одягаємо на неї стяжки і поступово стискаємо.

- Причому робимо ми це доти, доки верхня опора амортизатора не стане вільною.
- Після цього беремо ключ з головкою на 17 для зняття задніх стійок амортизаторів на ВАЗ -2109, 2110 і 2111.

- Так ось, цю головку в даному випадку ми не використовуємо, а внутрішня частина ключа ідеально одягається на хвостовик штока амортизатора Чері Е5.
- Тому ми одягаємо цю частину ключа на шток амортизатора, утримуючи його. А ключем на 15 відкручуємо гайку.

- Далі знімаємо цю гайку, потім шайбу зі штока.

- Після цього знімаємо верхню опору стійки.

- Потім знову шайба знімається.

- І далі залишки старого пильника відбійника разом з втулкою.

- Цю втулку слід витягнути і зберегти, оскільки вона нам пізніше стане в нагоді.
- Загалом знімаємо зі штока все, що залишилося від пильника і відбійника.
- Після цього протираємо шток від пилу і бруду.

- Тут заодно можна перевірити стан штока і самого амортизатора.
- Для цього достатньо втиснути пару раз шток і витягнути назад. Він повинен повністю заходити в трубу і плавно виходити назад.
- Якщо шток не має ніяких слідів механічних ушкоджень, а амортизатор знаходиться в справному стані, приступаємо до зворотнього збирання стійки.
- Для цього ми придбали новий відбійник з пильником в оригінальному виконанні.

- Вставляємо в нього вже знайому нам втулку, яку ми зберегли.

- В корпусі пильника є спеціальна виїмка або паз, в який ця втулка і повинна встати.
- Далі одягаємо цей пильовик-відбійник на шток амортизатора.

- Після цього одягаємо зверху пружину.

- Потім ставимо шайбу, верхню опору, іншу шайбу і закручуємо гайку.
- За допомогою ключів, так, як і розкручували, затягуємо гайку стійки амортизатора Чері Е5 до упору.
- Після цього відпускаємо гайки на стяжках і звільняємо пружину.

- Далі встановлюємо стійку на своє місце і закручуємо зверху в багажнику дві гайки її кріплення.
- І потім можна шумоізоляційне покриття закріплювати назад кліпсами.
- Тепер знизу автомобіля, змастивши болти нігролом вставляємо їх знову в отвори ричага.
- При цьому вставляємо спочатку той, що ближче до колеса.

- І потім вже, піднявши важіль, вставляємо і інший болт. Наживляємо гайки і встановлюємо на своє місце колесо.
- На завершення опускаємо автомобіль на землю і під вагою його закручуємо грунтовно всі гайки на ричазі.

- Ну і на цьому наш ремонт можемо вважати успішно завершеним.
- А в зв'язку з цим і розповідь нашу про самостійну заміну пильника відбійника заднього амортизатора Чері Е5 закінчено.