Під час роботи двигуна внутрішнього згоряння на автомобілі з його циліндрів з величезною швидкістю вилітають відпрацьовані вихлопні гази.
В результаті цього вони створюють великий шум.
Крім того, в силу близького розташування випускних отворів циліндрів від корпусу вихлопні гази автомобіля потоками вітру можуть заноситися в салон машини.
Що в свою чергу доставляє незручності і створює дискомфорт людям, що знаходяться в салоні.
Щоб усунути або максимально знизити шум вихлопу відпрацьованих газів, а також запобігти попаданню їх в салон автомобіля призначений глушник.
На двигуні автомобіля Чері Амулет, виробництва китайської автомобільної компанії Chery Automobile, який став практично копією моделі Seat Toledo, також встановлений глушник.
Однак, глушник встановлюється горизонтально і кріпиться до днища кузова авто.
У той час як випускні отвори циліндрів двигуна розташовані вертикально.
Можна було б приймальну трубу глушника виготовити зігнутою і приварити до отвору випускного колектора, якби не одна обставина.
Справа в тому, що метал при нагріванні розширюється, а при охолодженні звужуються.
І тому таке з'єднання швидко б прийшло в непридатність, оскільки температура вихлопних газів дуже висока.
Крім того, при запуску, та й під час руху, двигун створює коливання. А це також призведе до руйнування такого з'єднання.
Тому і був придуманий спеціальний гофро-елемент або просто гофра.
Саме вона покликана приглушати коливання силового агрегату і зменшувати вібрацію, яку він створює під час руху.
Такий гофрований елемент став тим самим еластичним з'єднанням глушника і випускного колектора двигуна.
Вихід його з ладу не тільки загрожує підвищеним шумом роботи двигуна, але і можливістю попадання вихлопних газів в салон авто.
Міняємо самостійно гофру глушника Chery Amulet
В цій статті ми розповімо, як краще замінити гофру глушника, не знімаючи його, на Чері Амулет.
- Як вже раніше говорилося, гофрований елемент на автомобілі Чері Амулет встановлений на приймальній трубі глушника.
- Перш, ніж приступати безпосередньо до самої заміни, необхідно ретельно виміряти діаметр труби глушника з одного і з іншого боку від гофри.
- У нашому випадку ця величина дорівнює 45 мм.
- Крім того, нам в обов'язковому порядку потрібно знати довжину гофри.
- У нас вона дорівнює 10,5 см.
- Нам надіслали гофрований елемент начебто оригінальний, але насправді він виявився буквально на кілька міліметрів коротше нашого.
- В зв'язку з цим, зрізуючи стару гофру глушника Чері Амулет, зріз ми будемо робити не по самому зварювальному шву, а строго по його краю.
- Але і це ще не все.
- Сам процес зрізання старої гофри ускладнюється також і тим, що поруч зі швом на глушнику встановлено датчик кисню.
- А тому зварювальні роботи в цьому місці потрібно буде виконувати з особливою обережністю і акуратністю.
- Далі намічаємо місця, де саме потрібно виконувати зріз і за допомогою болгарки вирізаємо гофр.
- Після першого розрізу ми побачили, що труба наша різко провисла.
- Але, це не страшно.
- Просто потім, коли будемо виконувати зварювальні роботи потрібно буде знову підняти цю трубу і виставити в нормальне положення.
- А поки зрізаємо болгаркою гофру повністю.
- Перш, ніж приступати до виконання зварювальних робіт, в обов'язковому порядку потрібно ретельно очистити всі місця майбутніх швів.
- Зробити це можна за допомогою щітки по металу або тієї ж болгарки.
- Головне гарненько очистити від бруду і окалин, щоб новий шов виявився більш якісним.
- Далі приміряємо новий гофро-елемент по місцю, виставляємо трубу, якщо потрібно встановлюємо підставки, щоб вирівняти її.
- Тут головне правильно виставити новий елемент, щоб потім можна було без особливих проблем якісно приварити його.
- Після того, як все правильно виставили, можна робити прихватки в декількох місцях по швах.
- Зробивши прихватки, починаємо накладати шов.При цьому починати потрібно зверху і до низу по всьому колу.
- Точно так накладаємо шов і з іншого боку гофри.
- В результаті повинні вийти два рівних і повних зварювальних шва.
- В тому числі і біля зазначеного раніше датчика кисню.
- Далі запускаємо двигун і перевіряємо чи немає де стравлювання або підтікання.
- При цьому двигун повинен працювати помітно тихіше, ніж до початку проведення ремонтних робіт.
- Якщо все нормально, значить заміна виконана правильно і, головне, якісно.
- На цьому нашу розповідь про самостійну заміну гофри на глушнику Чері Амулет закінчено.