Заміна гофри глушника Чері Амулет

Під час роботи двигуна внутрішнього згоряння на автомобілі з його циліндрів з величезною швидкістю вилітають відпрацьовані вихлопні гази.

В результаті цього вони створюють великий шум.

Крім того, в силу близького розташування випускних отворів циліндрів від корпусу вихлопні гази автомобіля потоками вітру можуть заноситися в салон машини.

Що в свою чергу доставляє незручності і створює дискомфорт людям, що знаходяться в салоні.

Щоб усунути або максимально знизити шум вихлопу відпрацьованих газів, а також запобігти попаданню їх в салон автомобіля призначений глушник.

На двигуні автомобіля Чері Амулет, виробництва китайської автомобільної компанії Chery Automobile, який став практично копією моделі Seat Toledo, також встановлений глушник.

Однак, глушник встановлюється горизонтально і кріпиться до днища кузова авто.

У той час як випускні отвори циліндрів двигуна розташовані вертикально. 

Можна було б приймальну трубу глушника виготовити зігнутою і приварити до отвору випускного колектора, якби не одна обставина.

Справа в тому, що метал при нагріванні розширюється, а при охолодженні звужуються.

І тому таке з'єднання швидко б прийшло в непридатність, оскільки температура вихлопних газів дуже висока. 

Крім того, при запуску, та й під час руху, двигун створює коливання. А це також призведе до руйнування такого з'єднання.

Тому і був придуманий спеціальний гофро-елемент або просто гофра.

Саме вона покликана приглушати коливання силового агрегату і зменшувати вібрацію, яку він створює під час руху.

Такий гофрований елемент став тим самим еластичним з'єднанням глушника і випускного колектора двигуна.

Вихід його з ладу не тільки загрожує підвищеним шумом роботи двигуна, але і можливістю попадання вихлопних газів в салон авто.

Міняємо самостійно гофру глушника Chery Amulet

В цій статті ми розповімо, як краще замінити гофру глушника, не знімаючи його, на Чері Амулет.

 

розповімо, як краще замінити гофру глушника, не знімаючи його, на Чері Амулет.

  • Як вже раніше говорилося, гофрований елемент на автомобілі Чері Амулет встановлений на приймальній трубі глушника.

гофрований елемент на автомобілі Чері Амулет встановлений на приймальній трубі глушника.

  • Перш, ніж приступати безпосередньо до самої заміни, необхідно ретельно виміряти діаметр труби глушника з одного і з іншого боку від гофри.

 ретельно виміряти діаметр труби глушника з одного і з іншого боку від гофри.

  • У нашому випадку ця величина дорівнює 45 мм.
  • Крім того, нам в обов'язковому порядку потрібно знати довжину гофри.

 в обов'язковому порядку потрібно знати довжину гофри.

  •  У нас вона дорівнює 10,5 см.
  • Нам надіслали гофрований елемент начебто оригінальний, але насправді він виявився буквально на кілька міліметрів коротше нашого.

виявився буквально на кілька міліметрів коротше нашого.

  • В зв'язку з цим, зрізуючи стару гофру глушника Чері Амулет, зріз ми будемо робити не по самому зварювальному шву, а строго по його краю.

зріз ми будемо робити не по самому зварювальному шву, а строго по його краю.

  • Але і це ще не все.
  • Сам процес зрізання старої гофри ускладнюється також і тим, що поруч зі швом на глушнику встановлено датчик кисню.

 поруч зі швом на глушнику встановлений датчик кисню.

  • А тому зварювальні роботи в цьому місці потрібно буде виконувати з особливою обережністю і акуратністю.
  • Далі намічаємо місця, де саме потрібно виконувати зріз і за допомогою болгарки вирізаємо гофр.
  • Після першого розрізу ми побачили, що труба наша різко провисла.

Після першого розрізу ми побачили, що труба наша різко провисла.

  • Але, це не страшно.
  • Просто потім, коли будемо виконувати зварювальні роботи потрібно буде знову підняти цю трубу і виставити в нормальне положення.

підняти цю трубу і виставити в нормальному положенні.

  • А поки зрізаємо болгаркою гофру повністю.

А поки зрізаємо болгаркою гофру повністю.

  • Перш, ніж приступати до виконання зварювальних робіт, в обов'язковому порядку потрібно ретельно очистити всі місця майбутніх швів.

потрібно ретельно очистити всі місця майбутніх швів.

  • Зробити це можна за допомогою щітки по металу або тієї ж болгарки.
  • Головне гарненько очистити від бруду і окалин, щоб новий шов виявився більш якісним.
  • Далі приміряємо новий гофро-елемент по місцю, виставляємо трубу, якщо потрібно встановлюємо підставки, щоб вирівняти її.

приміряємо новий гофро-елемент по місцю, виставляємо трубу,

  • Тут головне правильно виставити новий елемент, щоб потім можна було без особливих проблем якісно приварити його.
  • Після того, як все правильно виставили, можна робити прихватки в декількох місцях по швах.

можна робити прихватки в декількох місцях по швах.

  • Зробивши прихватки, починаємо накладати шов.При цьому починати потрібно зверху і до низу по всьому колу.
  • Точно так накладаємо шов і з іншого боку гофри.
  • В результаті повинні вийти два рівних і повних зварювальних шва.

 повинні вийде два рівних і повних зварювальних швів.

  • В тому числі і біля зазначеного раніше датчика кисню.
    • Далі запускаємо двигун і перевіряємо чи немає де стравлювання або підтікання.
    • При цьому двигун повинен працювати помітно тихіше, ніж до початку проведення ремонтних робіт.
    • Якщо все нормально, значить заміна виконана правильно і, головне, якісно.
    • На цьому нашу розповідь про самостійну заміну гофри на глушнику Чері Амулет закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна гофри глушника Чері Амулет"

Відгуки: 1


Степан

Что что, а варить я не умею. Поеду наверное для начала к знакомому сварщику, пусть оценит ситуацию. Или лучше уже ехать непосредственно с новой гофрой, раз бывают погрешности в размерах? У вас же есть такие гофры в продаже и какую могли бы посоветовать?




Циліндр для ремонту Чері Амулет:

Корпус для ремонту Чері Амулет:

Глушник для ремонту Чері Амулет:

Гофра для ремонту Чері Амулет:

Колектор для ремонту Чері Амулет:

Датчики для ремонту Чері Амулет:

.