Заміна сальника КПП Джилі СК, міняємо лівий сальник приводу

Одним з найбільш значущих і основних вузлів трансмісії будь-якого автомобіля є коробка перемикання передач.

Вже з самої назви стає зрозумілим, що цей вузол забезпечує зміну швидкості обертання колінвала двигуна, а також напрям його руху.

Крім того, КПП забезпечує відключення трансмісії від силового агрегату авто.

Коробка передач за своєю суттю - це блок валів і шестерень, а також деяких інших деталей і механізмів.

Цілком зрозуміло, що шестерні без відповідного змащення працювати не будуть.

Тому в КПП завжди заливається змащуюча рідина, в даному випадку – це спеціальне трансмісійне масло.

А щоб масло в коробці трималося і не випливало, крім герметичності її корпусу передбачені і сальники, які закривають отвори в місцях виходу валів назовні.

Автомобіль Джилі СК виробництва китайської автокомпанії Geely Automobile комплектувався п'ятиступінчастою механічною коробкою перемикання передач.

У ній, також, як і в інших аналогічних вузлах трансмісії, встановлюються сальники.

В процесі експлуатації сальники втрачають свою пружність і цілісність, а тому періодично вимагають заміни.

Міняємо самостійно лівий сальник КПП автомобіля Geely CK

У цій статті ми розповімо про те, яким чином можна самому виконати заміну сальника КПП автомобіля Джилі СК.

 яким чином можна самому виконати заміну сальника КПП автомобіля Джилі СК.

  • Отже, ми вирішили замінити лівий сальник КПП.

вирішили замінити лівий сальник КПП.

  • Він ще називається, як лівий сальник приводу.
  • Перш, ніж приступати до будь-яких видів ремонту трансмісії нам знадобиться зняти захист двигуна.

 нам знадобиться зняти захист двигуна.

  • Мало того, без цього ми не зможемо злити масло з коробки.
  • А для того, щоб злити масло, нам потрібно за допомогою ключа на 22 відкрутити болт пробки, розташований внизу на корпусі коробки зліва по ходу руху авто.

потрібно з допомогою ключа на 22 відкрутити болт пробки, розташований внизу на корпусі коробки

  • Попередньо потрібно, звичайно, приготувати ємність для збору масла.
  • Далі нам потрібно буде відкрутити болт, що утримує шарову опору в поворотному кулаці.

потрібно буде відкрутити болт, що утримує кульову опору

  • Робиться це для того, щоб можна було витягнути шарову з поворотного кулака.

для того, щоб можна було витягнути кульову з поворотного кулака.

  • За кольором масла, яке ми злили і осідання на зливній пробці можна судити про те, якої якості воно вже було в коробці Джилі СК.

за осіданням на зливній пробці можна судити про те, якої якості воно вже було в коробці

  • І як давно воно тут змінювалося.
  • А на пробці так багато зібралося бруду з тієї причини, що на її внутрішній стороні встановлений магніт.

на пробці так багато зібралося бруду з тієї причини, що на її внутрішній стороні встановлений магніт.

  • Саме це і дозволяє зібратися тут великій кількості бруду, який перемішаний з металевим пилом і абразивом.
  • Тому пробку цю ми обчищаємо, витираємо ганчіркою і закручуємо назад на своє місце.
  • А для того, щоб нам зручніше було працювати, обмиваємо і обтираємо низ КПП. Особливо, якщо там все в маслі.
  • Далі зазвичай відкручують поворотний кулак і разом з супортом опускають все вниз.
  • При цьому треба вирвати з КПП тягу з гранатою або Шрусом.
  • Однак, ми зробили дещо інше. Для початку відкрутили і від'єднали один кінець стійки стабілізатора.

 відкрутили і від'єднали один кінець стійки стабілізатора.

потрібно відкрутити два болта кріплення поворотного кулака на стійці амортизатора.

  • А заодно і гальмівний тросик зняти зі спеціального вуха, де він утримувався.

 заодно і гальмівний тросик зняти зі спеціального вуха

  • І після цього витягуємо з корпусу КПП тріпоидний Шрус.

витягуємо з корпусу КПП трипоидный Шрус.

  • Далі, після цих всіх приготувань ми нарешті побачили сальник, який збираємося замінити.

ми нарешті побачили сальник, який збираємося замінити.

  • Він виявився порваним в трьох місцях і взагалі в досить пошарпаному вигляді.
  • Тепер стоїть питання вибити якимось чином цей сальник.
  • Для цього ми зі старого ключа, що за формою нагадує стару заводну ручку.

зі старого ключа, за формою нагадує стару заводну ручку.

  • Кінець цього ключа загнутий у формі гачка.

Кінець цього ключа загнутий у формі гачка.

  • Так, ось з цього ключа ми виготовили свого роду ударний молоток.

з цього ключа ми виготовили свого роду ударний молоток.

  • Тому ми вставляємо цей молоток гачком його всередину коробки Джилі СК і пробуємо витягнути її сальник.

 вставляємо цей молоток гачком його всередину коробки

  • Однак, у нас нічого не вийшло при цьому.
  • Є ще один спосіб, коли по колу сальника закручують до нього саморізи і потім якимось чином витягують сам сальник.
  • Можна звичайно його розрізати на дрібні шматочки і потім вибити по одному.
  • Але, ми робили все іншим способом.
  • В отвір сальника засунули ганчірку, щоб в коробку нічого не потрапило і для того, щоб можна було витягнути сам сальник.

В отвір сальника засунули ганчірку

  • Потім дрилем просвердлили в тілі сальника отвір і закрутили туди саморіз.

 дрилем просвердлили в тілі сальника отвір і закрутили туди саморіз.

  • Після цього беремо круглогубцями з загнутими кінцями за цей саморіз.

беремо круглогубцями з загнутими кінцями за цей саморіз.

  • Упираємо круглогубцями в корпус коробки і сальник легко вдалося витягти зі свого отвору.

Упираємо круглогубцями в корпус коробки і сальник легко вдалося витягти

  • Тому наш спосіб, як нам здається, виявився найпростішим і надійним. Головне, щоб в саморіза був якомога більше капелюшок.
  • Після цього беремо новий сальник.

беремо новий сальник.

  • Заодно знаходимо відповідного діаметру наставку з шматка труби.

знаходимо відповідного діаметру наставку з шматка труби.

  • Тепер ретельно вичищаємо і витираємо посадковий отвір сальника в коробці.
  • Далі встановлюємо на своє місце новий сальник і довгою дерев'яною ручкою від молотка по колу кілька разів наставляємо і акуратно б'ємо.

довгою дерев'яною ручкою від молотка по колу кілька разів наставляємо і акуратно били.

  • В результаті сальник сів на своє місце і ніяких додаткових пристосувань нам не знадобилося.

В результаті сальник сів на своє місце

  • Тому тепер вставляємо в отвір цього сальника і КПП хвостовик трипоїдного Шруса і збираємо все в зворотньому порядку.
  • На цьому наш ремонт буде вважатися успішно виконаним.
  • А тому і розповідь нашу про самостійну заміну сальника лівого приводу КПП автомобіля Джилі СК також закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сальника КПП Джилі СК, міняємо лівий сальник приводу"

Відгуки: 1


Михаил

Не подскажите какой лучше вибрать сальник привода на джили ск? Первый раз сталкикаюсь с такой проблемой. Они же одинаковые и правый и левый, или есть какие-то различия?




Колінвал для ремонту Джилі СК:

КПП для ремонту Джилі СК:

Шестерня для ремонту Джилі СК:

Корпус для ремонту Джилі СК:

Сальник для ремонту Джилі СК:

Захист двигуна для ремонту Джилі СК:

Болти для ремонту Джилі СК:

Кулак для ремонту Джилі СК:

Пробка для ремонту Джилі СК:

.