Одним з найбільш значущих і основних вузлів трансмісії будь-якого автомобіля є коробка перемикання передач.
Вже з самої назви стає зрозумілим, що цей вузол забезпечує зміну швидкості обертання колінвала двигуна, а також напрям його руху.
Крім того, КПП забезпечує відключення трансмісії від силового агрегату авто.
Коробка передач за своєю суттю - це блок валів і шестерень, а також деяких інших деталей і механізмів.
Цілком зрозуміло, що шестерні без відповідного змащення працювати не будуть.
Тому в КПП завжди заливається змащуюча рідина, в даному випадку – це спеціальне трансмісійне масло.
А щоб масло в коробці трималося і не випливало, крім герметичності її корпусу передбачені і сальники, які закривають отвори в місцях виходу валів назовні.
Автомобіль Джилі СК виробництва китайської автокомпанії Geely Automobile комплектувався п'ятиступінчастою механічною коробкою перемикання передач.
У ній, також, як і в інших аналогічних вузлах трансмісії, встановлюються сальники.
В процесі експлуатації сальники втрачають свою пружність і цілісність, а тому періодично вимагають заміни.
Міняємо самостійно лівий сальник КПП автомобіля Geely CK
У цій статті ми розповімо про те, яким чином можна самому виконати заміну сальника КПП автомобіля Джилі СК.

- Отже, ми вирішили замінити лівий сальник КПП.

- Він ще називається, як лівий сальник приводу.
- Перш, ніж приступати до будь-яких видів ремонту трансмісії нам знадобиться зняти захист двигуна.

- Мало того, без цього ми не зможемо злити масло з коробки.
- А для того, щоб злити масло, нам потрібно за допомогою ключа на 22 відкрутити болт пробки, розташований внизу на корпусі коробки зліва по ходу руху авто.

- Попередньо потрібно, звичайно, приготувати ємність для збору масла.
- Далі нам потрібно буде відкрутити болт, що утримує шарову опору в поворотному кулаці.

- Робиться це для того, щоб можна було витягнути шарову з поворотного кулака.

- За кольором масла, яке ми злили і осідання на зливній пробці можна судити про те, якої якості воно вже було в коробці Джилі СК.

- І як давно воно тут змінювалося.
- А на пробці так багато зібралося бруду з тієї причини, що на її внутрішній стороні встановлений магніт.

- Саме це і дозволяє зібратися тут великій кількості бруду, який перемішаний з металевим пилом і абразивом.
- Тому пробку цю ми обчищаємо, витираємо ганчіркою і закручуємо назад на своє місце.
- А для того, щоб нам зручніше було працювати, обмиваємо і обтираємо низ КПП. Особливо, якщо там все в маслі.
- Далі зазвичай відкручують поворотний кулак і разом з супортом опускають все вниз.
- При цьому треба вирвати з КПП тягу з гранатою або Шрусом.
- Однак, ми зробили дещо інше. Для початку відкрутили і від'єднали один кінець стійки стабілізатора.


- А заодно і гальмівний тросик зняти зі спеціального вуха, де він утримувався.

- І після цього витягуємо з корпусу КПП тріпоидний Шрус.

- Далі, після цих всіх приготувань ми нарешті побачили сальник, який збираємося замінити.

- Він виявився порваним в трьох місцях і взагалі в досить пошарпаному вигляді.
- Тепер стоїть питання вибити якимось чином цей сальник.
- Для цього ми зі старого ключа, що за формою нагадує стару заводну ручку.

- Кінець цього ключа загнутий у формі гачка.

- Так, ось з цього ключа ми виготовили свого роду ударний молоток.

- Тому ми вставляємо цей молоток гачком його всередину коробки Джилі СК і пробуємо витягнути її сальник.

- Однак, у нас нічого не вийшло при цьому.
- Є ще один спосіб, коли по колу сальника закручують до нього саморізи і потім якимось чином витягують сам сальник.
- Можна звичайно його розрізати на дрібні шматочки і потім вибити по одному.
- Але, ми робили все іншим способом.
- В отвір сальника засунули ганчірку, щоб в коробку нічого не потрапило і для того, щоб можна було витягнути сам сальник.

- Потім дрилем просвердлили в тілі сальника отвір і закрутили туди саморіз.

- Після цього беремо круглогубцями з загнутими кінцями за цей саморіз.

- Упираємо круглогубцями в корпус коробки і сальник легко вдалося витягти зі свого отвору.

- Тому наш спосіб, як нам здається, виявився найпростішим і надійним. Головне, щоб в саморіза був якомога більше капелюшок.
- Після цього беремо новий сальник.

- Заодно знаходимо відповідного діаметру наставку з шматка труби.

- Тепер ретельно вичищаємо і витираємо посадковий отвір сальника в коробці.
- Далі встановлюємо на своє місце новий сальник і довгою дерев'яною ручкою від молотка по колу кілька разів наставляємо і акуратно б'ємо.

- В результаті сальник сів на своє місце і ніяких додаткових пристосувань нам не знадобилося.

- Тому тепер вставляємо в отвір цього сальника і КПП хвостовик трипоїдного Шруса і збираємо все в зворотньому порядку.
- На цьому наш ремонт буде вважатися успішно виконаним.
- А тому і розповідь нашу про самостійну заміну сальника лівого приводу КПП автомобіля Джилі СК також закінчено.