Ремонт куліси Шевроле Лачетті, заміна вертольота

Одним з недоліків автомобільного двигуна внутрішнього згоряння є неспівпадіння кількості обертів його з обертанням коліс.

Мало того, будь-який ДВЗ потрібно якимось чином з'єднати з цими самими колесами, щоб змусити їх обертатися разом з валами двигуна.

Саме з цією метою в авто і була придумана ціла система різного роду деталей і механізмів, яка отримала загальну назву – трансмісія.

Основним пристроєм у новій системі трансмісії стала коробка передач.

Крім вже перерахованих завдань, КПП автомобіля змінює напрямок руху автомобіля, а також дозволяє відокремити ДВС від провідних коліс машини під час її тривалої стоянки або під час роботи силового агрегату на холостих обертах.

Автомобіль середнього класу або класу С Шевроле Лачетті виробництва південнокорейської автомобільної компанії GM Daewoo поставлявся в Україну в трьох комплектаціях: SE, SX і CDX.

В двох перших комплектаціях трансмісія забезпечувалася механічною коробкою перемикання передач.

А в моделях третьої комплектації CDX встановлювався автомат.

Механічна КПП відрізняється тим, що в ній здійснюється ступеневе переміщення або блокування шестерень за допомогою синхронізаторів.

А виконує всі ці дії з метою змінити швидкість або напрямок руху автомашини її водій.

І робить це він за допомогою спеціального механізму, який одним словом називають куліса.

Вони мають різну будову, але в автомобілі Шевроле Лачетті куліса перемикає швидкість за допомогою комплекту тяг з пластиковими втулками.

Цей своєрідний механізм ще в побуті називають вертольотом.

Ремонтуємо самостійно кулісу із заміною вертольота на Chevrolet Lacetti

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому відремонтувати кулісу, в процесі якого поміняти вертоліт на Шевроле Лачетті.

як можна самому відремонтувати кулісу, в процесі якого поміняти вертоліт на Шевроле Лачетті.

  • В нашому автомобілі розбовталася куліса і тепер вона має пристойний люфт.
  • Причому люфт цей є, як у вертикальній, так і в горизонтальній площині.

розбовталася куліса і тепер вона має пристойний люфт.

  • Ми прекрасно розуміємо, що це вже ненормальна ситуація, хоча до цього моменту їздити на такому автомобілі ще можна було і передачі ми перемикаємо без всяких проблем поки.
  • Проте, далі краще не стане, тому вирішили придбати спеціальний ремкомплект і провести ремонт куліси.
  • В ремкомплект, який ми придбали, входить один великий шток.

В ремкомплект, який ми придбали, входить один великий шток.

  • Крім нього туди входять ще пластмасові втулки, два сальника гумових або ущільнювача і два болта.
  • Ось в принципі і все, що нам потрібно на думку виробників, для ремонту нашої куліси.

все, що нам потрібно на думку виробників, для ремонту нашої лаштунки.

  • Отже, знімаємо механізм куліси, який розташований під капотом автомобіля зверху над КПП Шевроле Лачетті.
  • Для цього нам знадобиться від'єднати невелику тягу, що є зверху на механізмі.
  • Після чого, викрутити один болт, що встановлений на хомуті приводу ричага КПП.

викрутити один болт, що встановлений на хомуті приводу ричага

  • Болт на 12 точно такого ж плану, як і на моделі ВАЗ-2109. Тільки відкручувати його тут набагато легше.
  • Після того, як ми витягли цей болт, виймаємо штифт і в центрі вертольота.

виймаємо штифт і в центрі вертольота.

  • Це своєрідної конструкції штифт, який просто вставляється в центральну втулку, провертається і затискається двома фіксаторами, що є у нього нагорі.

 просто вставляється в центральну втулку, провертається і затискається двома фіксаторами

  • І після цього витягнути третій штифт, який знизу утримується стопорним кільцем.

 витягнути третій штифт, який знизу утримується стопорним кільцем.

  • Цей штифт також має своєрідну форму з виточкою під стопорне кільце.

Цей штифт також має своєрідну форму з виточкою під стопорне кільце.

  • До речі, перед тим, як знімати це кільце, а знімати його доведеться просто на дотик, підкладіть знизу якусь ванночку або магнітик, щоб не втратити саме кільце.
  • Потім виводимо механізм із зачеплення і знімаємо повністю.

виводимо механізм із зачеплення і знімаємо повністю.

  • Тут відразу видно, що пластмасові втулки вже добряче зношені.
  • Зазвичай в таких випадках найкраще замінити повністю вертоліт в зборі, який можна придбати.
    • Але ми спробуємо зробити заміну втулок і деяких деталей, які отримали вироблення. А все інше залишимо на місці.
    • Тому знімаємо стопорне кільце за допомогою круглогубців.

    знімаємо стопорне кільце за допомогою круглогубців.

    • І після цього знімаємо вилку або вихідний вал механізму.

     знімаємо вилку або вихідний вал механізму.

    • Далі беремо нові пластмасові втулки, набиваємо добротно їх мастилом.

    беремо нові пластмасові втулки, набиваємо добротно їх мастилом.

    • І встановлюємо їх на місце старих втулок.

    І встановлюємо їх на місце старих втулок.

    • Далі відкручуємо чотири болти на 11 і знімаємо механізм вибору передач на самій КПП.

    відкручуємо чотири болта на 11 і знімаємо механізм вибору передач

    • Тут перш за все потрібно замінити сальник.
    • Звичайно, в ідеалі, перш ніж знімати цей механізм, найкраще почистити його зверху від бруду і здути все. 
    • Цим ви убезпечите себе від попадання шматків такого бруду всередину коробки перемикання передач Шевроле Лачетті.
      • Далі наше завдання за допомогою викрутки і молотка вибити стопорне кільце і витягнути палець зі штока.

      за допомогою викрутки і молотка вибити стопорне кільце і витягнути палець зі штока.

      • Для того, щоб не розбити випадково корпус механізму, підкладіть попередньо під нього якусь деревинку.
      • Це може бути шматок дошки або якогось бруса.
      • Після того, як витягли старий шток, то порівнявши його з новим, можна чітко побачити вироблення в отворах під палець.

       порівнявши старий шток з новим, можна чітко побачити вироблення в отворах під палець.

      • Це також є однією з причин люфту в кулісі.

      Це також є однією з причин люфту в кулісі.

      • Далі виколупуємо викруткою старий і забиваємо новий сальник, в якому ходить вказаний шток.

       выковыриваем викруткою старий і забиваємо новий сальник

      • Після цього вставляємо новий шток на своє місце і закріплюємо його пальцем, забивши того молотком.

       вставляємо новий шток на своє місце і закріплюємо його пальцем, забивши того молотком

      • Тепер можна механізм вибору передач ставити на своє місце.
      • Але попередньо потрібно запастися новою прокладкою для нього, щоб замінити стару.
      • Встановлювати її на герметик не обов'язково, хоча це особиста справа кожного.
      • Також встановлюємо і вертоліт на своє місцеПісля цього можна перевірити роботу куліси на наявність люфту.
      • У тому випадку, якщо люфт все ж є невеликий, можна вийняти кулісу.

       якщо люфт все ж є невеликий, можна вийняти кулісу.

      • Після цього беремо вузьку ізоляційну стрічку чи можна медичний пластир на тканій основі і щільно намотуємо на гумову втулку куліси ричага у кілька шарів.

      вузьку ізоляційну стрічку чи можна медичний пластир на тканій основі і щільно намотуємо на гумову втулку куліси важеля

      • Потім вставляємо ричаг назад на місце.

      Потім вставляємо важіль назад на місце.

      • Дана втулка відповідає за стійкість важеля куліси в нейтральному положенні.
        • Іншими словами, у вас не буде люфту або деренчання ричага при працюючому двигуні в нейтральному положенні ричага КПП.
        • Далі одягаємо на місце дерматиновий захисний фартух і перевіряємо роботу куліси.

        одягаємо на місце дерматиновий захисний фартух і перевіряємо роботу лаштунки.

        • Ну і на завершення перевіряємо роботу куліси в русі. Для цього виїжджаємо з гаража і пробуємо проїхатися.
        • Всі передачі стали перемикатися набагато чіткіше і жорсткіше і найголовніше, що під час збільшення обертів двигуна в русі ричаг більше не смикається і стоїть спокійно.

         важіль більше не смикається і стоїть спокійно.

        • Тому наш ремонт будемо вважати виконаним успішно.
          • На цьому розповідь нашу про самостійний ремонт куліси КПП з перебирання вертольота на Шевроле Лачетті також закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт куліси Шевроле Лачетті, заміна вертольота"

Відгуки: 2


Анненков Андрей

Ха! Все намного проще, чем я думал! А я уже год мучаюсь с болтающимся рычагом - аж бесит. На выходных займусь, закажу только у вас ремкомплект - и займусь обязательно!


Ян Кравец

Я у себя тоже поменял только ремкомплект. Люфт конечно стал немного меньше, но уже и шарниры кулисы имеют выработку, поэтому это только полумера. В идеале - замена вертолёта в сборе. А на рычаге я мотал изоленту на сам рычаг, а потом одевал резиновое колечко. Так же надёжнее!, а намотаный поверх резинки материал находится в самом нагруженном месте и неизбежно начнёт слазить или перетиратся. Вообще в идеале тоже нужно купить полиуретановое колечко на рычаг.




КПП для ремонту Шевроле Лачетті:

Шестерня для ремонту Шевроле Лачетті:

Синхронізатор для ремонту Шевроле Лачетті:

Втулка для ремонту Шевроле Лачетті:

Сальник для ремонту Шевроле Лачетті:

Ущільнювач для ремонту Шевроле Лачетті:

Болти для ремонту Шевроле Лачетті:

Капот для ремонту Шевроле Лачетті:

Тяга для ремонту Шевроле Лачетті:

Ричаг для ремонту Шевроле Лачетті:

.