• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт рульової рейки Шевроле Авео Т250 з двигуном 1.6, заміна рейки

Високі швидкості, потужні двигуни, значне зростання кількості автотранспортних засобів на дорогах робить керування автомобілем одним з основних аспектів безпеки пересування.

Крім того, практично на всіх сучасних автомобілях привід робиться на передні колеса.

Все це разом узяте змушує конструкторів постійно вдосконалювати систему рульового керування авто, робити його максимально легким, надійним і зручним.

Сьогодні потрібна миттєва передача команди водія на передні колеса і забезпечення їх такої ж швидкої зміни напрямку. 

Все це забезпечує один, але універсальний механізм – рульова рейка.

Принцип роботи цього механізму зводиться до передачі зусилля водія, що він прикладає до рульового колеса авто, на відповідні поворотні тяги ведучих коліс.

При тому на обидва відразу.

Цим ми добиваємося того, що обидва провідні колеса повертаються миттєво і синхронно в ту сторону, в яку водій крутить кермо.

Іншими словами, забезпечується оперативне і надійне управління автомашиною.

Одна з особливих і з сучасних знахідок всесвітньо відомої автомобільної компанії General Motors – Шевроле Авео, зібрана в Південній Кореї в кузові седан, також укомплектована рульовою рейкою.

Причому модель Т250 має дещо відмінну від інших конструкцію цього пристрою.

Проте, це робить її надійним і в принципі довговічним, при постійному і правильному обслуговуванні, механізмом.

Виконуємо самостійно ремонт, а також заміну рульової рейки Chevrolet Aveo T250

У представленій статті ми хочемо розповісти про те, як правильно самому відремонтувати або замінити рульову рейку на автомобілі Шевроле Авео Т250.

 як правильно самому відремонтувати або замінити рульову рейку на автомобілі Шевроле Авео Т250.

  • Отже, як вже говорилося, рульова рейка автомобіля Шевроле Авео в кузові Т250, зібраного в Китаї і одержавшого через це назву «шанхайська збірка», дещо відрізняється від аналогічного пристрою інших моделей цього авто.

рульова рейка шанхайської збірки дещо відрізняється від аналогічного пристрою інших моделей цього авто

  • Перш за все, відмінності стосуються автомобіля, зібраного в кузові типу Т250 і в комплектації з двигуном об'ємом 1,6 літра.

відмінності стосуються автомобіля, зібраного в кузові типу Т250 і в комплектації з двигуном об'ємом 1,6 літра.

  • Для водія ці відмінності в конструкції відчуваються набагато легшим обертанням коліс з даною рейкою, ніж з тією, що встановлена на автомобілі з двигуном об'ємом 1,5 літра.
  • І ці автомобілі збиралися безпосередньо на конвеєрі заводу в Південній Кореї.
  • Основною проблемою цієї конструкції рульової рейки є слабкий верхній сальник.

проблемою цієї конструкції рульової рейки є слабкий верхній сальник.

  • Він встановлюється у верхньому отворі рейки, від куди найчастіше витікає масло.

встановлюється у верхньому отворі рейки, від куди найчастіше витікає масло.

  • Причому, масло може потрапляти прямо в салон автомобіля. З інших місць масло, як правило, не витікає.
  • А ось слабким тільки завжди виявляється цей сальник даної конструкції рульової рейки Шевроле Авео.
  • Відрізняється конструкція цієї рейки від конструкції тієї, що встановлена на моделі з двигуном об'ємом 1,5 літра, тим, що тут корпус нерозбірний.

 тут корпус нерозбірними.

  • У тій конструкції рейку можна розкрутити навпіл і без особливих проблем замінити сальники, що вийшли з ладу.
  • Тут це зробити вже не можна і доводиться вдаватися до різного роду хитрощів.
  • Як би там не було, але ця конструкція рейки все одно набагато якісніше, ніж та, що буде мінятися.
  • Крім того, варто відзначити, що ремонтують такі рульові рейки дуже небагато СТО, тому доводиться робити це самому.
  • Якісніше ця рейка насамперед, тому, що в даній конструкції сам циліндр більшого діаметру.

в даній конструкції сам циліндр більшого діаметру.

  • Ця особливість конструкції вимагає меншого зусилля водія для повороту керма.
  • Крім того, в цій конструкції підпір для регулювання або підтягування рейки всередині має вставку з фторопласту.

підпір для регулювання або підтягування рейки всередині має вставку з фторопласту.

  • А це забезпечує краще ковзання рейки. Та й сама якість виготовлення самого підпору набагато краще.
  • В рейці моделі з двигуном 1,5 підпір має алюмінієву вставку.
  • А основною причиною того, чому рейки мало хто хоче ремонтувати є знос зубців черв'яка на валу.

причиною того, чому рейки мало хто хоче ремонтувати є знос зубців черв'яка на валу.

  • Це неминуче призводить до виникнення люфту і тоді доводиться діставати цей вал і змінювати його, оскільки по-іншому усунути люфт навряд чи вийде.
  • Ми ж спробуємо поставити цей вал трохи інакше, в надії усунути люфт. Тим самим продовжити термін служби даної рейки.
  • Для того, щоб розібрати дану рульову рейку, нам довелося знизу викрутити пробку.

щоб розібрати дану рульову рейку, нам довелося знизу викрутити пробку.

  • Далі там потрібно було відкрутити гайку і через верх витягнути той черв'ячний вал, про який трохи вище йшла мова.
  • Перш, ніж приступати до ремонту даної рейки, ми придбали спеціальний ремкомплект для неї.

придбали спеціальний ремкомплект для рейки

  • Потрібно відзначити, що для даного автомобіля підходить ремкомплект, призначений для установки на вітчизняний вже автомобіль ЗАЗ Vida.
  • Це свідчить тільки про те, що і там, і там встановлюються ідентичні механізми.
  • В ремкомплект рульової рейки Шевроле Авео Т250 входять фторопластові кільця, сальники, кільця під трубочки і навіть фторопластова втулка, що вставляється в якості вставки в підпірку.

тут є навіть фторопластова втулка, що вставляється в якості вставки в підпірку.

  • Природно, що для рейки моделі з двигуном 1,5 л цей ремкомплект не підійде, оскільки, як вже зазначалося, діаметр корпусу там дещо менше.
  • Для того, щоб розібрати рейку, нам потрібно витягнути з труби сальник, втулку, а також шток з циліндром і поршнем.
  • Але, зробити це ми не зможемо, оскільки там все утримує стопорне кільце.

там все утримує стопорне кільце.

  • А витягнути це кільце також неможливо.
  • Тому, для того, щоб витягнути це кільце, нам потрібно за допомогою викрутки або штангенциркуля заміряти глибину в трубі до цього кільця.
  • Потім зверху на трубі зробити на такій відстані мітку.

зверху на трубі зробити на такій відстані мітку.

  • Потім там просвердлити невеликий отвір, через яке і видавити це кільце.
  • В результаті ми просвердлили отвір і через нього видавили стопорне кільце.

просвердлили отвір і через нього видавили стопорне кільце.

  • Після цього з іншого кінця рейки вставили в трубку алюмінієву проставку, уперши її в вал.

з іншого кінця рейки вставили в трубку алюмінієву проставку

  • І потім поступово б'ючи по проставці молотком, вибили шток з усіма деталями.

поступово б'ючи по проставці молотком, вибили шток з усіма деталями.

  • Разом зі штоком вилізла втулка, далі пластикова втулка, яку потрібно замінити.

вилізла втулка, далі пластикова втулка, яку потрібно замінити

  • Також там є ще сальник і потім фторопластова перегородка, яка розділяє трубу рейки на дві частини.

там є ще сальник і потім фторопластова перегородка

  • В одній з них є своя кількість масла і в іншій – своя.
    • Власне, саме масло і допомагає штоку в трубі рейки рухатися.
    • Далі витягуємо з трубки поршень зі штоком і в глибині тепер нам стає видно ще один сальник.

    в глибині тепер нам стає видно ще один сальник

    • Його нам потрібно вибити з трубки, причому з боку черв'яка.
    • Зрозуміло, що цілим ми його навряд чи зможемо вибити, але це не смертельно. ​Головне, в цьому випадку вибити сальник.
    • Але, так, як сальник встановлений в самому кінці трубки, вірніше в її глухому куті, то вибити його зі зворотнього боку ніяк не виходить.
      • Тому нам довелося вдатися до радикальних заходів.
      • За допомогою газового пальника ми нагріли трубку в тому місці, де встановлений цей сальник.
      • В результаті таких дій сальник загорівся.

      В результаті таких дій сальник загорівся.

      • Почекавши, щоб він трохи обгорів, за допомогою металевого гачка ми вільно витягли залишки сальника.

      з допомогою металевого гачка ми вільно витягли залишки сальника

      • Гачок ми виготовили зі звичайного зварювального електрода.
        • Те, що нам довелося підігрівати саму трубу рейки, ніяких пошкоджень їй не принесло. Трохи тільки обгоріло саме покриття.
        • Зате сальник вдалося витягнути, абсолютно не пошкодивши сам циліндр рейки.
        • А зверху потім чим-небудь скриємо і все буде в порядку.
        • Тому рейку ми гарненько промили і пропіскоструїли, після чого можна приступати до її складання.

        рейку ми добряче промили і пропескоструили

        • Першим нам належить встановити той сальник, який ми всередині циліндра спалили.
        • В нашому ремкомплекті їх виявилося два і абсолютно однакових.

        В нашому ремкомплекті їх виявилося два і абсолютно однакових.

        • Значить і з одного і з іншого боку встановлюються однакові сальники.
        • До того ж, той, який у нас залишився на штоці, виявився дійсно точно такого ж розміру.
        • Зовнішній діаметр їх становить практично 41мм, а внутрішній діаметр-трохи більше 22мм.
        • За допомогою головки на 30, яка виявилася точно такою ж по діаметру, як і наш сальник, забили його всередину циліндра.
        • за допомогою головки на 30 забили сальник всередину циліндра
        • Причому, встановили сальник таким чином, щоб його пружинка була спрямована всередину самої труби, тобто була в маслі.
        • Далі нам потрібно замінити кільце ущільнювача на штоку, що розділяє трубу на дві частини.
        потрібно замінити кільце ущільнювача на штоку
        • Для цього потрібно старе кільце підколупнути ножем і поступово по колу витягнути його з канавки.
        • Під кільцем, яке ми зняли, виявилося ще одне тоненьке гумове. А в ремкомплекті такого кільця, як ми зняли не виявилося.
        • Є одне, але дещо меншого розміру. Буває, виявляється і так.
        • Тому ми встановили на місце нове тонке кільце, а зверху його старе.

         встановили на місце нове тонке кільце, а зверху його старе.

        • Далі все збираємо на штоку в зворотній послідовності і так фактично зібрали всю рейку Шевроле Авео 1,6 л.

        все збираємо на штоку в зворотній послідовності

        • Встановили нові втулки з ремкомплекту і стопорне кільце на місце поставили.
        • Тут також потрібно відзначити, що тонкі капронові кільця жодне нам не підійшло, як виявилося.

        тонкі капронові кільця жодне нам не підійшло

        • В той час, як сальники всі підійшли ідеально.
        • Ще однією відмінністю китайської рульової рейки є те, черв'ячний вал тут встановлюється на підшипник, розмір якого 35х28мм.

         черв'ячний вал тут встановлюється на підшипник,

        • В корейських колонках такого немає.
        • Ми ж встановлюємо старі підшипники, оскільки всі вони в нормальному стані і їх ресурсу швидше за все вистачить на весь термін служби самої рейки.
        • Отже, встановлюємо черв'ячний вал в рейку з підшипником і двома сальниками різних розмірів.

         встановлюємо черв'ячний вал в рейку з підшипником і двома сальниками

        • Один з них у нас, до речі, і потік раніше. Рейку цього автомобіля можна відрізнити від аналогічної з моделі з двигуном 1,5 л і візуально. 
        • В нашій рейці є оригінальні притискачі зверху на трубках.

        У нашій рейці є оригінальні притиски зверху на трубках.

        • В корейських же рейках тут стоять вкрутки на різьбі.
        • Для того, щоб встановити зібрану рейку на автомобіль, нам довелося прикупити ще оригінальні тяги.

        довелося прикупити ще оригінальні тяги

        • Вони також відрізняються від корейських розміром різьблення на кінці.

        Вони також відрізняються від корейських розміром різьблення на кінці.

        • В нашій тязі, різьблення на кінці, яким вона закручується в шток рейки становить 14мм по зовнішньому діаметру витків.
        • В корейській тязі діаметр різьби на 2мм більше.
        • А взагалі ми можемо презентувати каталожний номер цієї тяги.

         можемо презентувати каталожний номер цієї тяги.

        • Це оригінальний виріб.
        • Повинна бути етикетка і на самому виробі безпосередньо.

        Повинна бути етикетка і на самому виробі

        • Це зроблено з метою уникнення підробок або помилок при упаковці.
        • Тому, при отриманні потрібно перевіряти відповідність цих етикеток.
        • Так вийшло, що у нас виявилася і така аналогова тяга, так вона зовні абсолютно нічим не відрізняється від оригінальної на Шевроле Авео 1,6 л.

        аналогова така тяга, так вона зовні абсолютно нічим не відрізняється від оригінальної

        • Тому за великим рахунком, різниці немає особливої замовте ви оригінальну тягу або аналогову.
        • До того ж, за деякими даними, окремі аналогові навіть краще оригінальних, оскільки мають більш міцну кульку.
        • Вона завальцьована в капроновій втулці на кінці тяги.

        завальцован в капронової втулці на кінці тяги.

        • А в аналогових деяких вона завальцована більш щільно і тому кулька ходить набагато довше оригінальних.
        • Не дуже хорошої якості встановлені і пильники на цих рейках.

        Не дуже хорошої якості встановлені і пильовики на цих рейках.

        • Вони досить часто рвуться.
        • При установці черв'ячного валу ми трохи перекрутили його і встановили в іншому положенні, ніж було раніше.
        • Справа в тому, що на ньому було невелике вироблення на зубцях, тому і було прийнято таке рішення.
        • Однак встановити вал по-іншому не дуже-то і вийде, оскільки на його кінці є спеціальні прорізи з двох сторін.

        на кінці вала є спеціальні прорізи з двох сторін.

        • Мало того, тут же є ще й виборка під болт.

         тут же є ще й виборка під болт.

        • Тому цей вал як попало не встановиш, а якщо це і зробиш все-таки, то потім невідомо, чи вийде одягнути рульове колесо на нього.
        • Також хочемо акцентувати увагу вашу на тому, що рульова рейка у нас розбиралася через протікання верхнього сальника на черв'ячному валу.
        • Як виявилося, рейки з цієї моделі, вірніше їх сальники бояться синтетики.
        • Тому ні в якому разі не можна заливати сюди синтетичне масло, а тільки мінеральне.
        • Якщо використовуєте рідину для ГУР, так теж потрібно заливати тільки мінеральну.
        • Наша рейка придбала гарний вигляд, оскільки ми її пропіскоструїли і потім скрили епоксидним грунтом.

        рейка придбала гарний вигляд, оскільки ми її пропіскоструїли і потім скрили епоксидним грунтом.

        • Це дозволить уникнути появи іржі, оскільки шар цинку в деяких місцях був знятий.
        • Та й алюмінієві частини можуть окислюватися.
        • Кермо регулюється за допомогою болта, що розташований збоку.

        Кермо регулюється за допомогою болта, що розташований збоку.

        • Вставляється головка і крутиться гайка до тих пір, поки кермо не стане туго обертатися.
        • Після цього гайка відпускається на пів оберту назад і на цьому настройка рейки вважається закінченою.
        • При цьому настройку рейки потрібно проводити при середньому положенні керма Шевроле Авео 1,6 л.
        • Налаштування можна виконувати, як на столі в гаражі, так і безпосередньо на автомобілі.
        • Для змащення шліцьової частини рульової рейки, та й самого черв'яка ми використовуємо спеціальне мастило наступного типу.

        використовуємо спеціальне мастило наступного типу.

        • Його ми побачили в одній з професійних СТО. на нашу думку, це мастило не роз'їдає капронові втулки.
        • Той отвір, який ми прокрутили в трубці рейки нічим закривати або замазувати не варто.
        • Справа в тому, що його закриє гумова втулка кріплення, яка потім при установці буде одягнена саме на це місце.
        • той отвір закриє гумова втулка кріплення
        • Після того, як ми вже зібрали повністю цю рульову рейку, приступаємо до демонтажу старої, щоб встановити нову на її місце.
        • Для цього нам потрібно перш за все зняти кермо. Але, кермо не вийде зняти до тих пір, поки не знімемо подушку безпеки.
        • А ця подушка кріпиться «хитрими» болтами з головкою під зірочку Т50, та ще й плюс штир всередині.

        подушка кріпиться «хитрими» болтами

        • Тому, для того, щоб їх відкрутити потрібні спеціальні зірочки з отворами.
        • Подушка безпеки кріпиться за допомогою двох таких болтів, розташованих під рульовим колесом з двох сторін і під спеціальними кришками.

        болти розташовані під рульовим колесом з двох сторін і під спеціальними кришками.

        • Ці кришечки просто піддіваються викруткою, піднімаються і під ними знаходиться болт.
        • Знявши подушку безпеки, можемо відкрутити тепер і саме кермо. Для цього потрібно відкрутити одну велику гайку.

        потрібно відкрутити одну велику гайку.

        • Але, після цього кермо не поспішайте різко знімати, оскільки під ним розташований шлейф і є небезпека порвати проводи.

        під кермом розташований шлейф

        • Тому знімаємо кермо уважно і без різких рухів.
        • Мало того, коло, яке є під кермом не можна крутити ні в одну, ні в іншу сторону.

        коло, яке є під кермом не можна крутити ні в одну, ні в іншу сторону.

        • Під ним накручений шлейф у вигляді спіралі, і ви її просто можете розкрутити.
        • Тому зафіксуйте коло відразу в одному положенні, щоб воно так і залишилося потім.
        • З шлейфу йдуть два дроти на подушку безпеки, два на сигнал Шевроле Авео і два залишаються вільними.
        • Так що можна бажаючим ще щось підключити тут.
        • Що стосується можливості змістити трохи кермо, то навряд чи це вийде.
        • Справа в тому, що тут на валу є один спарений зуб.

        на валу є один спарений зуб.

        • А раз так, то на кермі повинна бути така ж спарена проточка. Тому кермо можна встановити тільки в одному положенні.
        • Хіба що, якимось чином прорізати на валу спарений зуб або просто сточити його.
        • Сама подушка безпеки підключається зверху за допомогою роз'єму, який притискається спеціальною планкою.

        подушка безпеки підключається зверху за допомогою роз'єму, який притискається спеціальною планкою

        • При відключенні подушки піднімаємо планку вгору і трохи похитавши знімаємо роз'єм зі штиря.
        • Роз'єм також має пази і встановити його можна тільки в одному положенні.
        • Далі нам потрібно відкрутити один болт внизу на рульовому валу під педалями.

        потрібно відкрутити один болт внизу на рульовому валу під педалями.

        • Далі ми відкручуємо стабілізатори, які відпускаються зазвичай разом з підрамником.

         відкручуємо стабілізатори, які відпускаються зазвичай разом з підрамником.

        • І потім відкручуємо чотири гайки, які утримують підрамник.

        відкручуємо чотири гайки, які утримують підрамник.

        • При цьому приводи коліс поки не чіпаємо. І не від'єднуємо поки ричаги від стійок.
        • Правда, перед цим потрібно буде відкрутити також спереду одну подушку.

        перед цим потрібно буде відкрутити також спереду одну подушку.

        • Цілком можливо, що підрамник після від'єднання стабілізаторів опуститься на достатню для нас висоту, що дозволить відкрутити рульову рейку.
        • Якщо ж це не вийде у нас, тоді доведеться відкручувати ричаги від стійок амортизаторів.
        • Ну, а для того, щоб повністю зняти підрамник, то доведеться відкрутити ще по два болти з кожного боку.

        доведеться відкрутити ще по два болти з кожного боку.

        • А також потім зняти нижні шарові опори, відкрутити від рульової рейки шланги і потім повністю опустити підрамник, витягнувши його разом з рейкою.
        • Ну і обов'язково потрібно буде зняти наконечники рульових тяг.
        • Знову ж таки, якщо повністю знімати підрамник, то не потрібно поспішати одразу витягувати.
        • Там, також, як і у керма, під ним є шланг подачі масла з гідропідсилювача керма назад в бачок.

        під ним є шланг подачі масла з гідропідсилювача керма назад в бачок.

        • Його необхідно зняти і злити масло.
        • До речі, штуцер там на 18, його просто викручуємо і зливаємо масло.
        • Підрамник Шевроле Авео 1,6 встановлений на сайлентблоках.
        • Після того, як ми зняли його, візуально оглядаємо і перевіряємо стан кожного сайлентблока.  

        оглядаємо і перевіряємо стан кожного сайлентблока.

        • Вони повинні бути цілими, без розривів та інших пошкоджень.
        • Також відразу бачимо, що пластиковий пильник на рульовій рейці у нас в нормальному стані ще.

        пластиковий пильовик на рульовій рейці у нас в нормальному стані

        • Його ми встановили раніше на одну сторону рейки, знявши зі старої шанхайської рейки.
        • А ось з іншого боку рейки встановлений рідний гумовий пильник.

        з іншого боку рейки встановлений рідний гумовий пильник.

        • І він абсолютно розірваний. Це говорить про те, що гумові пильники в наших умовах чомусь абсолютно не витримують.
        • До речі, натискаючи на один з пильників ми виявили з іншого боку шум повітря.
        • Таким чином, можна зробити висновок, що в валу або штоку рейки є суцільний канал, через який і проходить повітря з одного боку на інший.
        • Це говорить про те, що якщо у вас на рейці з одного боку буде пошкоджений пильник, то через нього волога потрапить і на іншу сторону її.
        • Це незважаючи на те, що там пильник буде цілим. Те ж саме стосується і мастила.
        • Якщо з одного боку ви мастило поміняєте разом з пильником, а з іншого боку залишите старе замащування, то там незабаром з'явиться іржа.
        • Також хочеться поділитися таким собі ноу-хау.
        • Раніше в стабілізатор на точку опори були встановлені поліуретанові втулки замість гумових.

         в стабілізатор на точку опори були встановлені поліуретанові втулки замість гумових.

        • Після цього пройшло вже чотири роки і стабілізатор по сьогоднішній день тримається жорстко під зусиллям цих втулок.

        минуло вже чотири роки і стабілізатор по сьогоднішній день тримається жорстко

        • В той же час задні сайлентблоки підрамника помітно вже порвались.

        задні сайлентблоки підрамника помітно порвались

        • Ну і тепер відносно старої рульової рейки.
        • Тут чітко видно, що в наслідок підтікання масла через верхній сальник все тут перебуває в маслі.

        в наслідок підтікання масла через верхній сальник все тут перебуває в маслі

        • І взагалі сама по собі рейка у нас стояла аналогова і потрібно сказати, що вона виявилася зовсім ніяка.
        • Отже, відмили ми підрамник і провели візуальний огляд на предмет виявлення тріщин та інших пошкоджень.

        відмили ми підрамник і провели візуальний огляд

        • В результаті огляду жодних нових, за винятком однієї старої і завареної, тріщин на підрамнику Шевроле Авео ми не виявили.
        • Але, потрібно пам'ятати, що після тривалої експлуатації цілком можлива поява тріщин на підрамнику.
        • Їх можна заварити гарненько і ще експлуатувати якийсь час цю деталь.
        • Для заміни ми придбали нові подушки або сайлентблоки для підрамника виробництва фірми CTR.
        • Гума в них на дотик досить жорстка, що вже не погано.  Вона більше схожа на пластмасу.
        • Але, ось бортик, в порівнянні з оригінальними подушками, що були у нас встановлені, зовсім маленький або тоненький у нових.

         зовсім маленький або тоненький у нових

        • Але ж ці бортики пом'якшують удар підрамника об раму автомобіля або його кузов.
        • Вибиваються ці подушки простим ударом молотка знизу на підрамнику.

        Вибиваються ці подушки простим ударом молотка знизу на підрамнику.

        • А нові змащуються і потім зверху встановлюються, після чого запресовуються або забиваються на місце.
        • Отже, встановили ми відремонтовану рульову рейку на своє місце. Залили масло і запустили двигун, щоб перевірити.
        • Ніде ніяких патьоків не виявили після огляду.
        • Масло заливаємо просто в бачок.

        Масло заливаємо просто в бачок.

        • І після цього прокручуємо стартером, щоб вийшло повітря. Після чого закручуємо пробку бачка.
        • Заливаємо ми рідину для гідропідсилювача, а не масло. При цьому рідина мінеральна, розфасовка якої йде в білих пляшках.

         рідина мінеральна, розфасовка якої йде в білих пляшках.

      • Вона хороша тим, що не піниться, оскільки з неї швидко йде повітря.
      • До того ж у зимовий час вона не замерзає і кермо завжди прокручується легко, та й сальники від неї не стають дубовими.
      • Тепер, що стосується рульового колеса. Ми все ж встановили кермо, провернувши його трохи.
      • Як виявилося, зміщення черв'ячного вала в рульовій рейці спричинило за собою зсув рульового колеса, яке в свою чергу ніяких особливо незручностей не спричинило.
      • Єдиною зміною є тільки те, що кермо тепер буде замикатися трохи в іншому місці, ніж раніше.
      • Ось і всі зміни.
      • Крім того, так як у нас не було часу з'їздити на регулювання розвалу-сходження коліс, а це обов'язково потрібно робити після заміни рульової рейки, ми вирішили самостійно зробити тимчасове регулювання.
      • До колісному диску заднього колеса ми прив'язали нитку.
        • Але, знаючи про те, що в цьому автомобілі задня вісь на 2см коротша за передню, така конструкція авто, ми на задніх шинах підклали на гуму під нитку прокладку товщиною 1см з кожної зі сторін.

        на задніх шинах підклали під нитку гумову прокладку

        • І далі протягнули нитку до переднього колеса Шевроле Авео, де прив'язали її до бампера.

        протягнули нитку до переднього колеса Шевроле Авео, де прив'язали її до бампера.

        • Після цього, поступово повертаючи кермо, вирівняли колеса таким чином, щоб вони рівно торкалися нитки, як спереду, так і ззаду.

        вирівняли колеса таким чином, щоб вони рівно стосувалися нитки

        • При цьому нитку не натягували, а просто підвели колесо так, щоб воно тільки торкалося нитки.
          • Перед цим виставили кермо прямо, провернувши по півтора оберти в одну і в іншу сторону, вибравши в результаті середину і по шліцах.

          виставили кермо прямо, провернувши по півтора оберти в одну і в іншу сторону

          • Після цього кермо у нас провертається два з половиною оберти в одну і в іншу сторону.
          • До речі, якщо дивитися по шліцам, то на валу спарений зуб знаходиться з боку магнітоли, а в самому кермі паз під нього розташований вгорі.
          • Отже, у нас вал черв'ячний дійсно виходить трохи провернутим.
          • При цьому шлейф, який є на котушці під кермом, ми також перевірили, щоб не було надто великого натягу проводів або щоб не порвати їх.
          • Для цього просто котушку прокрутили в одну сторону до упору, рахуючи при цьому кількість повних обертів.
          • Виявилося, рівно три оберти, точно стільки ж і в зворотний бік.
            • А кермо у нас, як ми пам'ятаємо, провертається в одну і в іншу сторону на 2,5 оберти. Тобто у нас є запас в пів оберту.
            • Закінчуючи розмову про регулювання розвалу-сходження коліс. До штангенциркулю ми прикріпили один край рулетки.
            • І тепер, опустившись в оглядову яму, один кінець рулетки впираємо в задню частину шини переднього колеса, а другу зі штангенциркулем до цієї ж частини протилежної колеса.

            один кінець рулетки впираємось в задню частину шини переднього колеса, а другу зі штангенциркулем до цієї ж частини протилежної колеса.

            • Потім, точно таке вимірювання провели і на передній частині колеса.
              • Таким чином виставили колеса строго паралельно. Після того, як ми встановили рульове колесо на місце, виїжджаємо з гаража.
              • При цьому кермо повинно залишитися в тому ж положенні, тобто також рівно. Якщо це так, значить колеса у нас виставлені також рівно.
              • Після цього, коли ми вже виїхали на дорогу, то при русі прямо по дорожньому полотну, кермо у нас також повинно знаходиться строго в середньому положенні.
              • У нас це практично і вийшло. Невелику неточність вже потім усунемо на комп'ютерному регулюванні.
              • А так автомашина їде рівно і колеса виставлені практично паралельно.
              • Зате ми змогли своїми силами відремонтувати і замінити рульову рейку, яка дійсно виявилася краще, тієї, що була до цього встановлена.
              • За рахунок більшого діаметра труби кермо стало дійсно провертатися значно легше.
              • На цьому наша стаття про самостійний ремонт і заміну рульової рейки на автомобілі Шевроле Авео Т250 з двигуном 1,6 л також закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт рульової рейки Шевроле Авео Т250 з двигуном 1.6, заміна рейки"

Відгуки: 1


Женя

Молодцы, ребята! Титанический труд - все это проделать. а потом еще и нам разжевать. Теперь я понимаю. почему на сервисах не хотят за такую работу браться, а дядя Вася из гаражного кооператива делат, но просит много. Действительно рейка что называется необслуживаемая.




.