Одним з важливих елементів підвіски автомобіля Chevrolet Lacetti є стійки амортизаторів.
Важливість їх полягає у тому, що вони забезпечують постійний контакт кузова автомобіля з його колесами.
Мало того, амортизаторні стійки, беручи на себе основну масу бічних навантажень, утримують авто у вертикальному положенні на поворотах або при здійсненні інших маневрів.
А це вже наша з вами безпека та безпека інших учасників дорожнього руху.
Передні стійки зокрема, запобігають «клюванню носом» при гальмуванні, а також надмірному задиранню вгору передньої частини машини при розгоні.
Все це дає можливість автотранспортному засобу мати постійний контакт коліс з дорожнім полотном, а також забезпечує горизонтальне розташування його кузова.
Заміна передніх стійок зазвичай здійснюється при виникненні механічних ушкоджень, підтіканні масла, зносі окремих деталей, а також при виникненні ряду інших несправностей.
Якщо мати деякі знання про порядок демонтажу стійок, а також необхідні навички, то можна виконувати заміну і самому.
Виконуємо самостійно заміну передніх стійок Chevrolet Lacetti
У пропонованій нами статті мова піде про те, яким чином самому виконати заміну передніх стійок Шевроле Лачетті.

- Перш ніж почати виконувати такий вид ремонту у себе в гаражі, необхідно підняти одну сторону автомобіля, на якій буде змінюватися стійка.
- При цьому не забувайте виконати всі запобіжні заходи.
- Для цього поставити упор під передні і задні колеса, а також приготувати страхувальну підставку під кузов автомобіля після його підняття домкратом.

- В даному випадку ми підняли ліву передню частину автомобіля і тому знімаємо ліве переднє колесо.
- Після цього нам відразу відкривається вид на амортизаторну стійку.
- При першому ж погляді видно, що дана стійка вже вичерпала свій ресурс.

- На ній добре видно сліди підтікань масла, а також з'явилася іржа.
- Тому однозначно, що такий вузол або така деталь підлягає заміні.
- Даний вид ремонту хороший тим, що паралельно з заміною стійки можна провести дефектовку рульових наконечників і шарових опор.

- Просто у нас тут є хороший доступ до всіх цих деталей, тому ми можемо заодно їх оглянути і перевірити стан.
- Отже, для того, щоб замінити передню, в даному випадку ліву, стійку амортизатора, потрібно спочатку демонтувати стару.
- А демонтаж такого вузла починаємо з ослаблення верхнього шарніра стабілізатора.

- Так, як цей болт з гайками за час експлуатації грунтовно закис, потрібно спочатку гарненько очистити цей шарнір, а потім обробити його відпрацьованим маслом або аерозолью WD40.
- І тільки після того, як все тут одкисло, можна починати розкручувати шарнір стабілізатора Шевроле Лачетті.
- При цьому не поспішайте і відкручуйте в кілька прийомів і уважно.
- Справа в тому, що задня гайка тут досить тонка і її дуже легко можна зірвати.
- Далі нам потрібно відкрутити два болти на кронштейні, за допомогою якого утримується сама стійка.

- Тут також саме потрібно попередньо очистити болти від бруду і різьблення їх.
- А після цього змастити чимось, щоб вони трохи одкисли.
- При цьому ми радимо не намагатися відразу зривати гайку на цих болтах.
- А найкраще всі зусилля прикласти до голівки болта, щоб прокручувати саме болт, а не гайку.

- Просто так ви збережете ключ в цілості, свої сили і час.
- Потрібно також відзначити, що тут, крім зазначених двох болтів, потрібно відкрутити ще один болт кріплення стійки.

- Тут же на корпусі стійки кріпляться провід і шланг АВС.
- Тому їх варто відразу від'єднати, щоб не пошкодити, і відвести в сторону.

- Кріпляться вони за допомогою гумових фіксаторів, тому зняти їх можна без особливих зусиль.
- Крім того, там же є ще гальмівний шланг, який можна звільнити, вибивши скобу на кронштейні.

- Скобу цю варто молотком спочатку розвернути вниз і потім просто вибити.
- В результаті ми повністю звільнили стійку і болти, які нам належить відкрутити.

- Далі звільняємо повністю стійку, вибивши її із зачеплення з ступицею і витягнувши шарнір стабілізатора.

- Заодно, як вже говорилося, можна перевірити стан шарових шарнірів стабілізатора і замінити його при необхідності.

- Тепер у нас стійка амортизатора Шевроле Лачетті повністю вільна і утримується тільки вгорі.
- Тому переходимо в підкапотний простір.
- Там, для початку знімаємо декоративний захисний ковпачок на стійці.

- Далі нам потрібно відкрутити гайку, що утримує стійку.
- За допомогою головки на 17 відкрутити таку гайку можна було б якби не одне "але".
- Справа вся в тому, що разом з гайкою прокручується вся стійка внизу. Тому ми скористалися допомогою помічника.
- Він знизу руками вивернув стійку, що називається «на злам» і в цей час зриваємо гайку зверху за допомогою ключа.

- Далі вже відкрутити гайку не проблематично. Невідомо тільки, яким чином ми будемо затягувати цю гайку потім при збиранні.
- Відкрутивши таким чином гайку, ми опускаємо стійку вниз і просто витягуємо її назовні.
- Там зверху на стійці виявилася ще одна гайка на штоці.
- Отже, так як ця стійка все одно нами буде мінятися, ми затиснули сам амортизатор трубним ключем і таким чином утримуючи стійку, відкрутили на штоці гайку.

- Однак відкручуємо ми її не до самого кінця, а буквально кілька ниток різьблення залишаємо.

- Після цього фіксуємо пружину за допомогою спеціальних стяжок і потім рівномірно стискаємо її.

- Стискаємо пружину до тих пір, поки чашка не стане вільно бовтатися. Потім ми відкручуємо вже повністю гайку на штоці.

- І після цього можемо вільно розбирати стійку амортизатора. Попутно проводимо дефектовку всіх її складових.
- Далі беремо нову стійку і попередньо її прокачуємо, вдавлюючи шток кілька разів.

- Але, будьте уважні при цьому і не переплутайте стійки ліву з правою.
- Щоб легше було прокачувати, можна скористатися шматком дошки або бруска.

- Робимо це, перш за все, для того, щоб випустити повітря, що скупчилося в амортизаторі.
- Після цього можемо збирати нову передню стійку амортизатора Шевроле Лачетті.
- Перше, що виконується завжди при заміні стійки амортизатора – це замінюється опорний підшипник.
- Пов'язано це з тим, що термін експлуатації стійки і підшипника приблизно однаковий.
- Тому беремо верхню чашку стійки, викруткою піддіваємо підшипник і виймаємо його.

- Далі, беремо новий підшипник, одягаємо його на шток стійки і накриваємо його верхньою чашкою.

- Попередньо чашку потрібно витерти від бруду, що накопичився на ній.
- Але, виконуємо це після того, як на саму стійку одягли вже відбійник, пильник і стиснуту пружину.
- Потім закручуємо гайку на стійці.
- Далі затягуємо цю гайку для того, щоб зафіксувати пружину.

- Після цього можемо відпускати стяжки на пружині, щоб та повністю розправилася.
- Ну і тепер встановлюємо стійку на своє місце в зворотньому порядку.
- Потрібно ще відзначити, що заміну стійок амортизаторів передніх і задніх також завжди виконують попарно.
- Навіть якщо одна стійка ще в нормальному стані, все одно міняти треба одночасно і праву, і ліву.
- Також, радимо, перш, ніж приступати до виконання такого роду ремонту, в обов'язковому порядку підготувати весь необхідний інструмент.
- І обов'язково потрібно мати в числі цього реманента ключ на 15.
- А наша розповідь про самостійну заміну передніх стійок амортизатора Шевроле Лачетті на цьому закінчена.