Заміна передніх амортизаторів Лачетті

Одним з важливих елементів підвіски автомобіля Chevrolet Lacetti є стійки амортизаторів.

Важливість їх полягає у тому, що вони забезпечують постійний контакт кузова автомобіля з його колесами.

Мало того, амортизаторні стійки, беручи на себе основну масу бічних навантажень, утримують авто у вертикальному положенні на поворотах або при здійсненні інших маневрів.

А це вже наша з вами безпека та безпека інших учасників дорожнього руху.

Передні стійки зокрема, запобігають «клюванню носом» при гальмуванні, а також надмірному задиранню вгору передньої частини машини при розгоні.

Все це дає можливість автотранспортному засобу мати постійний контакт коліс з дорожнім полотном, а також забезпечує горизонтальне розташування його кузова.

Заміна передніх стійок зазвичай здійснюється при виникненні механічних ушкоджень, підтіканні масла, зносі окремих деталей, а також при виникненні ряду інших несправностей.

Якщо мати деякі знання про порядок демонтажу стійок, а також необхідні навички, то можна виконувати заміну і самому.

Виконуємо самостійно заміну передніх стійок Chevrolet Lacetti

У пропонованій нами статті мова піде про те, яким чином самому виконати заміну передніх стійок Шевроле Лачетті.

яким чином самому виконати заміну передніх стійок Шевроле Лачетті.

  • Перш ніж почати виконувати такий вид ремонту у себе в гаражі, необхідно підняти одну сторону автомобіля, на якій буде змінюватися стійка.
  • При цьому не забувайте виконати всі запобіжні заходи.
  • Для цього поставити упор під передні і задні колеса, а також приготувати страхувальну підставку під кузов автомобіля після його підняття домкратом.

 приготувати страхувальну підставку під кузов автомобіля після його підняття домкратом.

  • В даному випадку ми підняли ліву передню частину автомобіля і тому знімаємо ліве переднє колесо.
  • Після цього нам відразу відкривається вид на амортизаторну стійку.
  • При першому ж погляді видно, що дана стійка вже вичерпала свій ресурс.

видно, що дана стійка вже вичерпала свій ресурс.

  • На ній добре видно сліди підтікань масла, а також з'явилася іржа.
  • Тому однозначно, що такий вузол або така деталь підлягає заміні.
  • Даний вид ремонту хороший тим, що паралельно з заміною стійки можна провести дефектовку рульових наконечників і шарових опор.

паралельно з заміною стійки можна провести дефектовку рульових наконечників і кульових опор.

  • Просто у нас тут є хороший доступ до всіх цих деталей, тому ми можемо заодно їх оглянути і перевірити стан.
  • Отже, для того, щоб замінити передню, в даному випадку ліву, стійку амортизатора, потрібно спочатку демонтувати стару.
  • А демонтаж такого вузла починаємо з ослаблення верхнього шарніра стабілізатора.

починаємо з ослаблення верхнього шарніра стабілізатора.

  • Так, як цей болт з гайками за час експлуатації грунтовно закис, потрібно спочатку гарненько очистити цей шарнір, а потім обробити його відпрацьованим маслом або аерозолью WD40.
  • І тільки після того, як все тут одкисло, можна починати розкручувати шарнір стабілізатора Шевроле Лачетті.
  • При цьому не поспішайте і відкручуйте в кілька прийомів і уважно.
  • Справа в тому, що задня гайка тут досить тонка і її дуже легко можна зірвати.
  • Далі нам потрібно відкрутити два болти на кронштейні, за допомогою якого утримується сама стійка.

потрібно відкрутити два болти на кронштейні, за допомогою якого утримується сама стійка.

  • Тут також саме потрібно попередньо очистити болти від бруду і різьблення їх.
  • А після цього змастити чимось, щоб вони трохи одкисли.
  • При цьому ми радимо не намагатися відразу зривати гайку на цих болтах.
  • А найкраще всі зусилля прикласти до голівки болта, щоб прокручувати саме болт, а не гайку.

всі зусилля прикласти до голівки болта, щоб прокручувати саме болт, а не гайку.

  • Просто так ви збережете ключ в цілості, свої сили і час.
  • Потрібно також відзначити, що тут, крім зазначених двох болтів, потрібно відкрутити ще один болт кріплення стійки.

 крім зазначених двох болтів, потрібно відкрутити ще один болт кріплення стійки

  • Тут же на корпусі стійки кріпляться провід і шланг АВС.
  • Тому їх варто відразу від'єднати, щоб не пошкодити, і відвести в сторону.

від'єднати, щоб не пошкодити, і відвести в сторону.

  • Кріпляться вони за допомогою гумових фіксаторів, тому зняти їх можна без особливих зусиль.
  • Крім того, там же є ще гальмівний шланг, який можна звільнити, вибивши скобу на кронштейні.

там же є ще гальмівний шланг, який можна звільнити, вибивши скобу на кронштейні.

  • Скобу цю варто молотком спочатку розвернути вниз і потім просто вибити.
  • В результаті ми повністю звільнили стійку і болти, які нам належить відкрутити.

 повністю звільнили стійку і болти

  • Далі звільняємо повністю стійку, вибивши її із зачеплення з ступицею і витягнувши шарнір стабілізатора.

звільняємо повністю стійку,

  • Заодно, як вже говорилося, можна перевірити стан шарових шарнірів стабілізатора і замінити його при необхідності.

можна перевірити стан кульових шарнірів стабілізатора і замінити його при необхідності

  • Тепер у нас стійка амортизатора Шевроле Лачетті повністю вільна і утримується тільки вгорі.
  • Тому переходимо в підкапотний простір.
  • Там, для початку знімаємо декоративний захисний ковпачок на стійці.

знімаємо декоративний захисний ковпачок на стійці.

  • Далі нам потрібно відкрутити гайку, що утримує стійку.
  • За допомогою головки на 17 відкрутити таку гайку можна було б якби не одне  "але".
  • Справа вся в тому, що разом з гайкою прокручується вся стійка внизу. Тому ми скористалися допомогою помічника.
  • Він знизу руками вивернув стійку, що називається «на злам» і в цей час зриваємо гайку зверху за допомогою ключа.

знизу руками вивернув стійку, що називається «на злам» і в цей час зриваємо гайку зверху

  • Далі вже відкрутити гайку не проблематично. Невідомо тільки, яким чином ми будемо затягувати цю гайку потім при збиранні.
  • Відкрутивши таким чином гайку, ми опускаємо стійку вниз і просто витягуємо її назовні.
  • Там зверху на стійці виявилася ще одна гайка на штоці.
  • Отже, так як ця стійка все одно нами буде мінятися, ми затиснули сам амортизатор трубним ключем і таким чином утримуючи стійку, відкрутили на штоці гайку.

затиснули сам амортизатор трубним ключем і таким чином утримуючи стійку, відкрутили на штоку гайку.

  • Однак відкручуємо ми її не до самого кінця, а буквально кілька ниток різьблення залишаємо.

відкручуємо ми її не до самого кінця, а буквально кілька ниток різьби залишаємо

  • Після цього фіксуємо пружину за допомогою спеціальних стяжок і потім рівномірно стискаємо її.

фіксуємо пружину за допомогою спеціальних стяжок

  • Стискаємо пружину до тих пір, поки чашка не стане вільно бовтатися. Потім ми відкручуємо вже повністю гайку на штоці.

відкручуємо вже повністю гайку на штоці

  • І після цього можемо вільно розбирати стійку амортизатора. Попутно проводимо дефектовку всіх її складових.
  • Далі беремо нову стійку і попередньо її прокачуємо, вдавлюючи шток кілька разів.

беремо нову стійку і попередньо її прокачуємо, вдавлюючи шток кілька разів.

  • Але, будьте уважні при цьому і не переплутайте стійки ліву з правою.
  • Щоб легше було прокачувати, можна скористатися шматком дошки або бруска.

можна скористатися шматком дошки або бруска.

  • Робимо це, перш за все, для того, щоб випустити повітря, що скупчилося в амортизаторі.
  • Після цього можемо збирати нову передню стійку амортизатора Шевроле Лачетті.
  • Перше, що виконується завжди при заміні стійки амортизатора – це замінюється опорний підшипник.
  • Пов'язано це з тим, що термін експлуатації стійки і підшипника приблизно однаковий.
  • Тому беремо верхню чашку стійки, викруткою піддіваємо підшипник і виймаємо його.

викруткою піддіваємо підшипник і виймаємо його.

  • Далі, беремо новий підшипник, одягаємо його на шток стійки і накриваємо його верхньою чашкою.

новий підшипник, одягаємо його на шток стійки і накриваємо його верхній чашкою

  • Попередньо чашку потрібно витерти від бруду, що накопичився на ній.
  • Але, виконуємо це після того, як на саму стійку одягли вже відбійник, пильник і стиснуту пружину.
  • Потім закручуємо гайку на стійці.
  • Далі затягуємо цю гайку для того, щоб зафіксувати пружину.

затягуємо цю гайку для того, щоб зафіксувати пружину.

  • Після цього можемо відпускати стяжки на пружині, щоб та повністю розправилася.
  • Ну і тепер встановлюємо стійку на своє місце в зворотньому порядку.
  • Потрібно ще відзначити, що заміну стійок амортизаторів передніх і задніх також завжди виконують попарно.
  • Навіть якщо одна стійка ще в нормальному стані, все одно міняти треба одночасно і праву, і ліву.
  • Також, радимо, перш, ніж приступати до виконання такого роду ремонту, в обов'язковому порядку підготувати весь необхідний інструмент.
  • І обов'язково потрібно мати в числі цього реманента ключ на 15.
  • А наша розповідь про самостійну заміну передніх стійок амортизатора Шевроле Лачетті на цьому закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна передніх амортизаторів Лачетті"

Відгуки: 0




Наконечник рульовий для ремонту Шевроле Лачетті:

Стабілізатор для ремонту Шевроле Лачетті:

Болти для ремонту Шевроле Лачетті:

Гайка для ремонту Шевроле Лачетті:

Кронштейн для ремонту Шевроле Лачетті:

Кріплення для ремонту Шевроле Лачетті:

Корпус для ремонту Шевроле Лачетті:

Шланг для ремонту Шевроле Лачетті:

Фіксатор для ремонту Шевроле Лачетті:

Скоба для ремонту Шевроле Лачетті:

.