• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт генератора Джилі СК, немає зарядки на акумулятор

Основним джерелом електроживлення всіх систем і пристроїв будь-якого легкового автомобіля з встановленим двигуном внутрішнього згоряння є генератор.

Стартер запускає тільки ДВЗ і відразу відключається, а вся подальша робота по електричному постачанню систем, вузлів і агрегатів, що його потребують, покладається саме на генератор.

Саме цей пристрій перетворює механічну енергію обертання колінчастого вала двигуна перетворює її в електрику.

Крім того, така електрична машина заряджає заодно і акумуляторну батарею авто.

Тому значення генератора в пристрої автомобіля і в роботі практично всіх його систем і агрегатів переоцінити дуже складно.

Не став винятком у цьому сенсі і Джилі СК – першовідкривач нового ряду моделей відомого китайського виробника автомобілів Geely Automobile.

Ця серія почалася в 2005 році і триває до сьогоднішнього дня.

Нехай з конвеєрів автокомпанії сходять рестайлінгові, під іншою назвою і наступні покоління цієї лінії, але її перша модель і в наш час ще досить затребувана і популярна.

Що в комплектації з двигуном об'ємом 1,3 л, чи 1,5 л цей автомобіль має в своєму пристрої також генератор і є однією з основних бюджетних варіантів на сьогоднішній день.

Виконуємо самостійно ремонт генератора Geely CK  

У цій статті ми розповімо про те, як можна самому усунути деякі несправності генератора Джилі СК.

як можна самому усунути деякі несправності генератора Джилі СК.

  • Трапилася ситуація, при якій двигун запускається, як і належить, проте потім генератор не дає зарядку на акумулятор.
  • При перевірці за допомогою спеціальних приладів ця підозра підтвердилася.
    • Причин цьому може бути кілька, але яка з них стала у нас, так просто визначити неможливо.
    • Тому ми прийняли рішення зняти генератор і вже в ньому безпосередньо шукати причину.
    • Для того, щоб зняти генератор, нам потрібно в першу чергу від'єднати клему від акумуляторної батареї.

    потрібно в першу чергу від'єднати клему від акумуляторної батареї.

    • Далі потрібно буде демонтувати повітряний фільтр.

    потрібно буде демонтувати повітряний фільтр.

    • Кріпиться він за допомогою трьох болтів, які видно по периметру його корпусу.

      послаблюємо кріплення трубки кондиціонера

      • Цим ми зробимо його більш рухливим, що дозволить потім нам відвести трохи в сторону, щоб витягнути генератор.
      • Потім відкручуємо болт зверху на генераторі, на кінці якого є гайка.

      відкручуємо болт зверху на генераторі, на кінці якого є гайка

      • Далі знімаємо гумовий ковпак і відкручуємо гайку на 10.

      знімаємо гумовий ковпак і відкручуємо гайку на 10.

      • Там же поруч від'єднуємо контактну фішку і виймаємо її з генератора Джилі СК.

      Там же поруч від'єднуємо контактну фішку і виймаємо її з генератора

      • На цій фішці є засувка, яка відкривається простим натисканням пальцями з двох сторін фішки.
      • За цим для зручності роботи на кришці клапанів від'єднуємо затискач, який утримує шину проводів.

      на кришці клапанів від'єднуємо затискач, який утримує шину проводів.

      • І після цього ми можемо її відсунути в будь-яку сторону, щоб не заважав подальшій роботі.
      • Тепер нам належить викрутити один такий болт.

       нам належить викрутити один такий болт.

      • Складність його відкручування полягає в тому, що сам болт знаходиться знизу генератора під його болтом натягувача.

      сам болт знаходиться знизу генератора під його болтом натяжителя

      • Там просто дуже незручно підібратися, щоб його відкрутити.
      • Болт закручений у спеціальну колодку, яка фіксує в кронштейні болт натягувача генератора.

      Болт закручений у спеціальну колодку

      • Тому ми знайшли спосіб, яким можна цю операцію виконати.
        • На головку болта ми одягли ріжковий ключ на 12, після чого взяли старий ремінь і накинувши на ключ, потягли його вгору.

        взяли старий ремінь і накинувши на ключ, потягли його вгору.

        • Такий рух виконали кілька разів, поки болт не ослабне і його можна було відкрутити повністю вже рукою чи за допомогою тріскачки.
        • Після цього генератор вже виявляється ослабленим і ми, опустивши його трохи вниз, знімаємо з його шківа ремінь генератора.

        опустивши його трохи вниз, знімаємо з його шківа ремінь генератора.

        • І далі витягуємо верхній болт, якщо ви його ще не витягнули після того, як відкрутили гайку.

        далі витягуємо верхній болт,

        • Тепер генератор вже повністю відкручений і якщо він не прикипів, то його можна просто зняти.
          • Якщо ж відразу це зробити не вдається, то в цьому випадку потрібно акуратно підколупнути викруткою на з'єднанні генератора з двигуном і потім зняти його.

           акуратно підколупнути викруткою на з'єднанні генератора

          • Потім приступаємо до розбирання самого генератора Джилі СК, щоб визначити причину несправності.
          • Для цього відкручуємо гайку, що розташована зверху на його кришці.

          відкручуємо гайку, що розташована зверху на його кришці.

          • Тепер знаходимо збоку на корпусі генератора три вусика кришки по всьому діаметру.

           знаходимо збоку на корпусі генератора три усика кришки

          • Їх просто потрібно підняти пальцем, вивівши при цьому із зачеплення, і кришка повністю легко зніметься.

          підняти пальцем, вивівши при цьому із зачеплення і кришка повністю легко зніметься

          • Далі на самому генераторі знімаємо в першу чергу реле регулятор напруги, відкрутивши три його болтика.

          знімаємо в першу чергу реле регулятор напруги

          • Вони мають головки під зірочку і при цьому два з них довгі, а один короткий.
          • Знявши реле регулятор напруги, перевіряємо тут же стан щіток.

          перевіряємо тут же стан щіток.

          • Далі все гарненько чистимо витираємо і при можливості продуваємо повітрям.
          • Потім, так вийшло, що перевірити справність цього реле напруги у нас нічим, тому встановлюємо це реле назад на своє місце.

          встановлюємо це реле назад на своє місце.

          • Перед цим варто почистити всю поверхню генератора, що закривається кришкою.
          • Справа в тому, що під реле контакти були досить непогано окислені, тому ми їх почистили і цілком можливо, що через відсутність хорошого контакту у нас і не було зарядки на акумулятор.
          • Встановлюємо після цього генератор на своє місце і перевіряємо, запустивши двигун.
          • Але, на жаль, дива не сталося, і проблема залишилася колишньою.
          • Довелося їхати на СТО, де нам перевірили на приладі і виявилося, що проблема дійсно в реле регулятора напруги.
          • Тому, не мудруючи лукаво, ми замовили нове реле.

          замовили нове реле.

          • До речі, якщо порівняти нове реле з тим, що було на нашому генераторі, то можна чітко побачити знос щіток на ньому.

           порівняти нове реле з тим, що було на нашому генераторі, то можна чітко побачити знос щіток на ньому

          • Тому, швидше за все, в реле можна розпаяти щітки і замість них поставити нові.

          в реле можна розпаяти щітки і замість них поставити нові.

          • Після чого, таке реле можна буде, ми думаємо, з успіхом використовувати далі.
          • Тому встановлюємо нове реле на генератор, збираємо його в зворотньому порядку і встановлюємо на автомобіль Джилі СК.
          • Потрібно також зазначити, що проблему з генератором ми визначили по індикатору на панелі приладів, що позначає акумулятор.

          проблему з генератором ми визначили по індикатору на панелі приладів

          • Справа в тому, що при включенні запалювання цей індикатор, як і належить, спалахував.
          • А після запуску двигуна він повинен згаснути, але у нас цього не було. Лампочка індикатора продовжувала горіти далі.
          • Тепер же, коли ми, помінявши реле регулятор, встановили генератор назад на автомобіль і запустили двигун, даний індикатор згас.
          • Що і потрібно було довести.
            • Для більшої впевненості тепер можна під'їхати до автоэлектрика, який за допомогою спеціальної вилки зробить замір напруги на акумуляторі.
            • А наша розповідь про самостійну спробу усунути несправність генератора на Джилі СК на цьому закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт генератора Джилі СК, немає зарядки на акумулятор"

Відгуки: 1


Ващук О.

Реле регулятор напряжения, как и подшипники, больное место на генераторах Джили СК. Я свое уже менял трижды! И никакие аналоги не спасают - все равно летят. Было бы интересно еще почитать именно о замене подшипников генератора.




.