В 2003 році з конвеєра китайського автогіганта Chery Automobile зійшов новий автомобіль під кодовою назвою А15.
Для продажу на ринках Європи та Азії йому дали назву Chery Amulet.
Нова модель була зібрана в кузові п'ятидверного ліфтбэка і незважаючи на свою привабливість вже сильно нагадувала якусь вже знайому машину.
Виявилося, що дійсно новий автомобіль сильно змахував на іспанську модель Seat Toledo.
Що й не дивно, оскільки нова автомашина була побудована на платформі першого покоління іспанського Сеат Толедо.
Однак, загалом автомобіль вийшов непоганий і цілком відповідав своєму класу - малий сімейний.
Як і в більшості сучасних автотранспортних засобів, передні гальма на автомобілі встановлені дискові, а ось задні – барабанного типу.
Це зробило гальмівну систему досить надійною.
Хоча разом з цим до неї перебралися всі проблеми, характерні для такого виду гальм і на багатьох інших моделях.
Усуваємо самостійно скрип в задніх гальмівних барабанах Chery Amulet
На цей раз в нашій черговій статті ми розповімо про те, яким чином можна самостійно усунути скрип задніх барабанів гальма на Чері Амулет.

- Багатьом автолюбителям, напевно, знайома ситуація, коли з'являється нечіткість спрацьовування гальм, а також поскрипування барабана гальмівного під час відпуску його педалі.
- Саме така ситуація трапилася і на нашому авто. Тому ми спробуємо її своїми силами усунути.
- Отже, для початку знімаємо гальмівний барабан.

- Далі з двох сторін віджимаємо за допомогою монтувань ступицю колеса.


- І, звільнивши колодки, витягуємо розпірний клин, що встановлений за колодкою.

- У нас він практично повністю впав вниз вже. Тому ніякого регулювання зазору колодок він вже не виконував.
- Колодки гальмівні у нас стоять нові, пробіг авто складає всього 15 тис. кілометрів.

- Але, до цього часу вже пропала чіткість спрацьовування гальм і скрип під час відпускання педалі гальма.
- Тому ми беремо цвях або, як у нашому випадку, шматок хомута старого, що стояв раніше на Шрусі.

- І з нього робимо клин за розміром нашого клина, расклепавши на кувалді.

- В результаті у нас вийшов невеликий додатковий клин.

- Він повинен бути такої ж ширини, як і наш регулювальний клин з гальм Чері Амулет.
- Крім того, з одного боку ми його розклепали, щоб він не міг випасти.
- Після цього, заготовлений клин вставимо під планку збоку рідного регулювального клина.

- Іншими словами, ми посилюємо бічну поверхню наявного регулювального клина.
- Далі встановлюємо на місце пружину і наш регулювальний клин. А збоку до нього вставляємо виготовлений нами клин також.

- При цьому один кінець його розклепали і загорнули, з таким розрахунком, щоб він міг зачепитися і не впасти.

- Крім того, він стає затиснутим між регулювальним клином і планкою.
- Далі збираємо все на місце і виїжджаємо пробувати.
- Ми проїздили цілий день після цього, і гальма працювали у нас безвідмовно і чітко.
- Але тут потрібно розуміти, що це є тимчасова міра, що вживаються для того, щоб якийсь час ще поїздити.
- Надалі ж все одно якщо скрип і нечіткість роботи гальм знову повернеться, то потрібно все розбирати і знімати розпірну планку.

- Далі нам доведеться трохи наростити її упори в клин методом накладання зварювального шва, причому, як з однієї, так і з іншої сторони.

- Після цього, так як колодки тепер трохи більше разожмутся, потрібно буде наварити трохи і торці колодок.

- Це потрібно буде зробити для того, щоб потім не випали поршні з гальмівного циліндра.
- Тому наш метод з встановленням тимчасового клина – це лише швидкий метод для того, щоб налагодити роботу задніх гальм, прибрати скрип і проїздити до ґрунтовного ремонту.
- А нашу розповідь про самостійне усунення причини скрипу в барабані і нечіткості роботи задніх гальм Чері Амулет на цьому закінчено.