Скрип в задніх барабанах Чері Амулет, проблема задніх гальм

В 2003 році з конвеєра китайського автогіганта Chery Automobile зійшов новий автомобіль під кодовою назвою А15.

Для продажу на ринках Європи та Азії йому дали назву Chery Amulet.

Нова модель була зібрана в кузові п'ятидверного ліфтбэка і незважаючи на свою привабливість вже сильно нагадувала якусь вже знайому машину.

Виявилося, що дійсно новий автомобіль сильно змахував на іспанську модель Seat Toledo.

Що й не дивно, оскільки нова автомашина була побудована на платформі першого покоління іспанського Сеат Толедо.

Однак, загалом автомобіль вийшов непоганий і цілком відповідав своєму класу - малий сімейний.

Як і в більшості сучасних автотранспортних засобів, передні гальма на автомобілі встановлені дискові, а ось задні – барабанного типу.

Це зробило гальмівну систему досить надійною.

Хоча разом з цим до неї перебралися всі проблеми, характерні для такого виду гальм і на багатьох інших моделях.

 

Усуваємо самостійно скрип в задніх гальмівних барабанах Chery Amulet

На цей раз в нашій черговій статті ми розповімо про те, яким чином можна самостійно усунути скрип задніх барабанів гальма на Чері Амулет.

 яким чином можна самостійно усунути скрип задніх барабанів гальма на Чері Амулет.

  • Багатьом автолюбителям, напевно, знайома ситуація, коли з'являється нечіткість спрацьовування гальм, а також поскрипування барабана гальмівного під час відпуску його педалі.
  • Саме така ситуація трапилася і на нашому авто. Тому ми спробуємо її своїми силами усунути.
  • Отже, для початку знімаємо гальмівний барабан.

знімаємо гальмівний барабан.

  • Далі з двох сторін віджимаємо за допомогою монтувань ступицю колеса.

з двох сторін віджимаємо за допомогою монтувань ступицю колеса.

Знімаємо потім пружинку регулятора.

  • І, звільнивши колодки, витягуємо розпірний клин, що встановлений за колодкою.

витягуємо розпірний клин, що встановлений за колодкою

  • У нас він практично повністю впав вниз вже. Тому ніякого регулювання зазору колодок він вже не виконував.
  • Колодки гальмівні у нас стоять нові, пробіг авто складає всього 15 тис. кілометрів.

Колодки гальмівні у нас стоять нові, пробіг авто складає всього 15 тис. кілометрів.

  • Але, до цього часу вже пропала чіткість спрацьовування гальм і скрип під час відпускання педалі гальма.
  • Тому ми беремо цвях або, як у нашому випадку, шматок хомута старого, що стояв раніше на Шрусі.

беремо цвях або, як у нашому випадку, шматок хомута старого

  • І з нього робимо клин за розміром нашого клина, расклепавши на кувалді.

І з нього робимо клин за розміром нашого клина

  • В результаті у нас вийшов невеликий додатковий клин.

 вийшов невеликий додатковий клин.

  • Він повинен бути такої ж ширини, як і наш регулювальний клин з гальм Чері Амулет.
  • Крім того, з одного боку ми його розклепали, щоб він не міг випасти.
  • Після цього, заготовлений клин вставимо під планку збоку рідного регулювального клина.

 заготовлений клин вставимо під планку збоку рідного регулювального клина.

  • Іншими словами, ми посилюємо бічну поверхню наявного регулювального клина.
  • Далі встановлюємо на місце пружину і наш регулювальний клин. А збоку до нього вставляємо виготовлений нами клин також.

встановлюємо на місце пружину і наш регулювальний клин. А збоку до нього вставляємо виготовлений нами клин

  • При цьому один кінець його розклепали і загорнули, з таким розрахунком, щоб він міг зачепитися і не впасти.

один кінець його расклепали і завернули

  • Крім того, він стає затиснутим між регулювальним клином і планкою.
  • Далі збираємо все на місце і виїжджаємо пробувати.
  • Ми проїздили цілий день після цього, і гальма працювали у нас безвідмовно і чітко.
  • Але тут потрібно розуміти, що це є тимчасова міра, що вживаються для того, щоб якийсь час ще поїздити.
  • Надалі ж все одно якщо скрип і нечіткість роботи гальм знову повернеться, то потрібно все розбирати і знімати розпірну планку.

потрібно все розбирати і знімати розпірну планку.

  • Далі нам доведеться трохи наростити її упори в клин методом накладання зварювального шва, причому, як з однієї, так і з іншої сторони.

доведеться трохи наростити її упори в клин методом накладання зварювального шва

  • Після цього, так як колодки тепер трохи більше разожмутся, потрібно буде наварити трохи і торці колодок.

потрібно буде наварити трохи і торці колодок

  • Це потрібно буде зробити для того, щоб потім не випали поршні з гальмівного циліндра.
  • Тому наш метод з встановленням тимчасового клина – це лише швидкий метод для того, щоб налагодити роботу задніх гальм, прибрати скрип і проїздити до ґрунтовного ремонту.
  • А нашу розповідь про самостійне усунення причини скрипу в барабані і нечіткості роботи задніх гальм Чері Амулет на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Скрип в задніх барабанах Чері Амулет, проблема задніх гальм"

Відгуки: 2


Вячеслав Николаевич

Временный способ пропустил, сразу перешел к радикальному - наварка на распорку и на колодку. Немного даже переборщил и пришлось подтачивать, но в итоге вышло все отлично!


Павлович

Проблема с барабанами много известная, по пустякам конечно, так как система очень простая, но дискомфорт всё равно иногда приносит, особенно этот жудкий скрип. Не давно тоже с этим столкнулся, грешил на тормозные колодки, они были уже изрядно измотаны, заменил их, всё отрегулировал смазал и пока что работают очень хорошо. Езжу наслаждаюсь...




Барабан гальмівний для ремонту Чері Амулет:

Педалі для ремонту Чері Амулет:

Ступиця для ремонту Чері Амулет:

Пружина для ремонту Чері Амулет:

Регулятор для ремонту Чері Амулет:

Шрус для ремонту Чері Амулет:

Поршень для ремонту Чері Амулет:

Циліндр для ремонту Чері Амулет:

.