Стан куліси ричага перемикання передач Грейт Вол Ховер, перевіряємо наявність масла

Одним з основних вузлів трансмісії будь-якого автомобіля є коробка перемикання передач.

Цей вузол придуманий для того, щоб забезпечити зв'язок силового агрегату з трансмісією всього автомобіля, а також для роз'єднання в необхідних випадках цих двох частин.

Такими випадками є момент стоянки або роботи двигуна на холостому ходу.

Крім того, коробка дозволяє значно розширити можливості двигуна, а також забезпечити реверсивнмй рух транспортного засобу.

Сьогодні існують різні типи КПП, які до всього іншого, розрізняються також і за способом управління.

Основними є ручні, автоматичні і роботизовані.

З ручним керуванням – це механічна коробка передач, в якій перемикання передач здійснюється безпосередньо водієм.  Сам процес керування виконується за допомогою спеціального ричага, який сполучається з КПП через спеціальну конструкцію за допомогою штока.

Останній безпосередньо підходить до коробки.

Так от, конструкція, що зв'язує ричаг зі штоком коробки, і називається кулісою.

Позашляховик Great Wall Hover, що став першим автомобілем з Китаю, який з'явився на ринку Європи, комплектувався механічною і автоматичною п'ятиступінчастою коробкою перемикання передач.

Незважаючи на те, що і куліса, і сам ричаг виготовляються з досить міцних сплавів металу, з часом вони також виходить з ладу.

Але, взагалі, при правильному догляді і нормальній манері їзди цей механізм, як правило, ходить дуже довго.

 

Перевіряємо самостійно стан куліси ричага перемикання передач Great Wall Hover

У представленій статті ми розповімо про те, як можна самостійно перевірити стан куліси ричага перемикання передач КПП автомобіля Грейт Волл Хувер.

як можна самостійно перевірити стан куліси важеля перемикання передач КПП автомобіля Грейт Волл Ховер.

  • Чимало власників аналогічних джипів нарікали на те, що в кулісі ричага перемикання передач часто відсутнє мастило і тому там з'являється іржа.
  • Наслухавшись таких розмов, ми вирішили заглянути і в своєму автомобілі до куліси КПП, щоб перевірити її стан і додати, якщо потрібно, змащення.

перевірити її стан і додати, якщо потрібно, змащення.

  • Для цього ми відкрутили рукоятку ричага перемикання передач.

відкрутили рукоятку ричага перемикання передач.

  • Далі просто знімаємо заглушку під ричагом ручного гальма.

знімаємо заглушку під ричагом ручного гальма.

  • Тут же поруч виймаємо з підстаканників вставки.

Тут же поруч виймаємо з підсклянників вставки.

  • І після цього легким рухом руки підриваємо вгору і знімаємо пластикову панель ричага перемикання передач.

знімаємо пластикову панель важеля перемикання передач.

  • Потім відводимо частини поролону в бік і бачимо шість болтів М7 кріплення рамки куліси Грейт Волл Хувер.

відводимо частини поролону в бік і бачимо шість болтів М7 кріплення рамки куліси

  • Тому беремо головку на 7 і відвертаємо всі ці болти.

беремо головку на 7 і відвертаємо всі ці болти.

  • Далі знімаємо відкручену рамку.

знімаємо відкручену рамку.

  • Тепер загортаємо гумовий пильник або чохол.

загортаємо гумовий пильовик або чохол.

  • А під ним бачимо ще один ущільнювальний чохол.

бачимо ще один ущільнювальний чохол.

  • Загортаємо і цей чохол, а для зручності підняли його вгору по ричагу.

Загортаємо і цей чохол, а для зручності підняли його вгору по важелю.

  • Під ним ми бачимо специфічну шайбу. Крім того, на самому ричазі іржі практично немає, так що стан його майже ідеальний.
  • Тому вдавлюємо шайбу пальцями вглиб і провертаємо вліво.

вдавлюємо шайбу пальцями вглиб і провертаємо вліво.

  • Провертаємо до тих пір, поки ця шайба не вийде із зачеплення і не підніметься вгору.

Проворачиваем до тих пір, поки ця шайба не вийде із зачеплення і не підніметься вгору

  • Після цього акуратно витягуємо кулісу з ричагом зі свого гнізда.

акуратно витягуємо кулісу з важелем зі свого гнізда.

  • В результаті ми бачимо, що наша куліса знаходиться в не такому вже й жалюгідному стані.

куліса знаходиться в не такому вже й жалюгідному стані.

  • Звичайно, мастила тут замало, але воно є. Іржі тут ніякої немає. Тому очищаємо ретельно кулісу від старого мастила і бруду.
  • Після цього наносимо новий літол зверху.

наносимо новий літол зверху.

  • Ми використовуємо пластичне мастило типу Літол-24.
  • Рясно змащуємо всю кулісу мастилом.

Рясно змащуємо всю кулісу мастилом.

  • І після цього встановлюємо її на місце.

 встановлюємо її на місце.

  • Після цього можемо приступати до складання куліси ричага перемикання передач Грейт Волл Ховер в зворотній послідовності.
  • Встановлюємо фіксуючу шайбу і закручуємо її. А після цього ще рясно змащуємо зверху і сам ричаг.

 рясно змащуємо зверху і сам важіль.

  • Потім одягаємо ущільнювальний чохол. При цьому зайве мастило акуратно витираємо і далі ставимо пильовик.
  • Також дивимося, щоб отвори на ньому збігалися з отворами в днищі автомобіля.
    • Далі ставимо рамку і знову закручуємо всі шість болтів.

     ставимо рамку і знову закручуємо всі шість болтів.

    • Верхня панель ніде не прикручується, а просто фіксується засувками.

    Верхня панель ніде не прикручується, а просто фіксується засувками.

    • Тому її варто тільки гарненько придавити по всьому периметру до характерного клацання.
    • На цьому збирання куліси закінчено.
    • А тому і нашу розповідь про самостійну оцінку стану куліси ричага перемикання передач КПП на Грейт Волл Ховер і її мастила також закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Стан куліси ричага перемикання передач Грейт Вол Ховер, перевіряємо наявність масла"

Відгуки: 2


Валерий

Спасибо за информацию! Надо будет обязательно у себя разобрать кулису и глянуть насколько все плачевно у меня. Машине 8 лет, наверняка смазка будет не лишней.


Владимир

И я недавно таким занимался) Решил проверить, как поживает кулиса КПП, поскольку заметел что переключение рычага КПП происходило туговато, по сравнению с тем, что было) Как только появилось время, я сразу же и приступил к профилактическим роботам! После того как снял пыльник кулисы КПП увидел неприятнийшую картину, ввиде грязи, пыли и ржавчины( ( здесь на картинках ещё красота)) и в самой кулисе, видос ужасный) Для смазки использовал обычный литол. Результатом доволен, теперь рычаг работает мягко, как с завода. Настоятельно рекомендую проверить этот узел на наличие смазки, поскольку качество сборки оставляет желать лучшего!




КПП для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Ричаг для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Заглушки для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Панель для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Кріплення для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Болти для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Пильники для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Шайба для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

.