Як замінити фільтр повітряний на Деу Сенс на пробігу 10 тис. км

Як відомо, бензиновий двигун внутрішнього згоряння автомобіля споживає не сам бензин, а повітряно-паливну суміш.

Саме така суміш готується і згорає в камері згоряння силового агрегату.

Це говорить про те, що для нормальної роботи такого ДВС потрібне повітря. Його і засмоктує впускний колектор ззовні.

Але біда в тому, що разом з повітрям в колектор можуть потрапляти пил, бруд, шматочки бетону, асфальту або каменю.

Іншими словами, все, що є на дорожньому полотні і біля нього з легкістю може потрапити у впускний колектор автомобільного двигуна.

Частина цих сторонніх домішок згорить разом з паливом в камері згоряння. А частина все-таки потрапить в двигун, що неминуче призведе до передчасного зносу багатьох його деталей і вузлів.

Крім того, можливі й серйозні пошкодження, зокрема в ГРМ.

Для того, щоб запобігти настанню такої похмурої картини в будові автомашини і передбачений повітряний фільтр.

Його завдання якраз і полягає в тому, щоб очищати повітря, яке потрапляє в камеру згоряння двигуна.

Однак, сам по собі цей вузол не буде нормально працювати, якщо в ньому періодично не міняти фільтруючий елемент.

В автомобілі Деу Сенс, який став бюджетним варіантом знаменитого в Україні Деу Ланос, повітряний фільтр передбачається міняти через кожні 10 тис. км пробігу.

В іншому випадку цей елемент з часом засмічується і все менше пропускає повітря в колектор.

В результаті паливна суміш в камері згоряння готується все більш збагачена, що в свою чергу негативно позначається на потужності силового агрегату.

Мало того, в автомобілі збільшується витрата палива, а в атмосферу потрапляють більш забруднені вихлопні гази.

Тому фільтруючий елемент повітряного фільтра є резон завжди міняти вчасно.

 

Міняємо самостійно повітряний фільтр після пробігу в 10 тис. км на Daewoo Sens

У пропонованій нами черговій статті хочемо розповісти про те, як самому замінити повітряний фільтр після пробігу в 10 тис. кілометрів на Деу Сенс.

як самому замінити повітряний фільтр після пробігу в 10 тис. кілометрів на Деу Сенс.

  • Отже, на нашому автомобілі підійшов час планової заміни фільтруючого елемента повітряного фільтра.
  • Силовий агрегат на автомобілі встановлений вітчизняного виробництва. А саме Мелітопольського моторного заводу.
  • В нашому випадку повітряний фільтр вже прослужив в акурат протягом 10 тис. км пробігу.
  • Саме після такого пробігу і рекомендується в інструкції з експлуатації цього авто виконувати заміну фільтруючого елемента повітряного фільтра.
  • Сам фільтруючий елемент знаходиться в підкапотному просторі в пластмасовому корпусі.

фільтруючий елемент знаходиться в підкапотному просторі в пластмасовому корпусі

  • І для того, щоб замінити цей елемент, нам необхідно спочатку витягти старий з цього корпусу.
  • Кришка самого повітряного фільтра має засувки, які просто відстібаються.

Кришка самого повітряного фільтра має засувки, які просто відстібаються.

  • Потім піднімаємо цю кришку і всередині короба бачимо фільтруючий елемент.

піднімаємо цю кришку і всередині короба бачимо фільтруючий елемент.

  • Притримуючи кришку, виймаємо фільтруючий елемент з корпусу повітряного фільтра Деу Сенс.

Притримуючи кришку, виймаємо фільтруючий елемент з корпусу повітряного фільтра

  • За зовнішнім виглядом цього елемента видно, що навіть якби він не пройшов зазначених 10 тис. кілометрів, його все одно необхідно було б замінити.

навіть якби він не пройшов зазначених 10 тис. кілометрів, його все одно необхідно було б замінити.

  • Він вже практично чорним став, хоча його натуральний колір-білий.
  • В даному фільтрі використовується безкаркасний панельний фільтруючий елемент. Але, його можна замінити і каркасним.

 цей фільтр безкаркасний, але його можна замінити і каркасним.

  • Такий тип фільтра, природно, трохи дорожче безкаркасного.
  • Але, кожен власник може вибирати собі сам, який елемент встановити в цей фільтр.
  • Ми ж будемо встановлювати точно такий же, як і був тут елемент безкаркасного типу.

 будемо встановлювати точно такий же, як і був тут елемент безкаркасного типу.

  • Укладаємо ми його на місце старого точно таким же чином, як і виймали.

Укладаємо ми його на місце старого точно таким же чином, як і виймали.

  • Ретельно розрівнюємо фільтр і закриваємо знову його кришкою.

Ретельно розрівнюємо фільтр і закриваємо знову його кришкою.

  • Після цього знову закриваємо чотири засувки по периметру кришки. І на цьому все.
  • Планова заміна повітряного фільтра або його фільтруючого елемента на цьому вважається закінченою.
  • Через наступні 10 тис. кілометрів пробігу в обов'язковому порядку його знову потрібно буде замінити.
  • А наша розповідь про самостійну заміну повітряного фільтра на Деу Сенс на цьому також підійшла до кінця.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як замінити фільтр повітряний на Деу Сенс на пробігу 10 тис. км"

Відгуки: 2


Паша Загорский

Я меняю воздушный фильтр раз в 20 тысяч - через замену масла на каждую вторую А слышал, что планово она делается вообще через 40! Это конечно много, а вот двадцатка по моему в самый раз.


Сергей Николаевич

Есть люди которые вообще меняют воздушный фильтр через 5-8 тысяч км.) Я считаю это дело каждого. Многие факторы могут на это влиять, от того где человек ездит и просто как относиться к своему автомобилю. Многие из тех кто часто делает замену этому елементу, покупают дешёвые фильтра и тогда всё становится логично. Лично я покупаю отличные аналоги типа Mann, и спокойно езжу с ним 10-15 тысяч км. когда как.




Колектор для ремонту Деу Сенс :

ГРМ для ремонту Деу Сенс :

Фільтр для ремонту Деу Сенс :

Корпус для ремонту Деу Сенс :

Кришка для ремонту Деу Сенс :

.