Один з найпопулярніших седанів відомої автомобільної компанії з Піднебесної Geely Automobile класу Geely CK оснащувався двигуном об'ємом 1,5 літра.
Це досить потужний і сучасний бензиновий силовий агрегат.
Для його нормальної роботи в автомобілі передбачений цілий ряд систем, однією з найголовніших з яких є система охолодження двигуна.
Переоцінити значення цієї системи неможливо, виходячи з її призначення.
Основне, для чого власне і придумана система охолодження, є охолодження двигуна і всіх його деталей, які в результаті роботи агрегату піддаються нагрівання до високих температур.
Враховуючи характер роботи ДВС, без своєчасного і постійного охолодження двигун під час його роботи дуже швидко може заклинити.
Крім цього, завдяки наявності системи охолодження ми отримуємо можливість здійснювати нагрівання повітряних мас, необхідних для нормального функціонування опалювальної системи салону, його вентилювання і кондиціонування.
Мало того, система охолодження дає можливість охолоджувати масло, що циркулює в системі змащення, а також відпрацьовані гази.
У двигуні автомобіля Джилі СК передбачена рідинна, закрита система охолодження агрегату.
Крім безлічі пристроїв і різного роду деталей, до складу цієї системи входять і елементи управління і контролю її роботи.
Серед них блок управління, ряд пристроїв, призначених для виконання різного роду команд, ну і природньо датчик, який фіксує температуру тосола або інший охолоджуючої рідини.
Останній визначає і контролює показники температури рідини для охолодження, після чого змінює його, перетворюючи у відповідний електричний сигнал, який надходить на ЕБУ і на покажчик, розташований на панелі приладів автомобіля.
В новій статті ми розповімо читачеві про те, як можна самому замінити датчик охолоджуючої рідини на 3 контакти в автомобілі Джилі СК.
Відгуки: 2
Спасибо за статью. Есть вопрос: а можно ли самому переделать систему с датчика на два контакта на трехконтактный? И если да, то напишите как это сделать. Думаю будет интересно.
Напишу что у меня было с датчиком ОЖ. Часто загорялся индикатор, думали что проблема с датчиком, я его сразу и купил. Поехал на всякий случай на проверку к хорошим ребятам. Они сделали проверку. Сказали , что поколдовали с массой и датчик ОЖ на приборке больше не будет стремится к красной зоне он полностью функционирует, эго менять не нужно, но и новый возвращать тоже, пусть лежит на замену. Но в итоге все осталось на своих местах. Стрелка все также стремилась к красной зоне. После оплаты услуг , менеджер посоветовал купить на рынке минусовую клему от Жигулей, такую многослойную, там где чистая медь , по моему , и принести им, они поставят её по назначению и все будет ок. Говорят , что много машин у них с такой проблемой - отходит масса в районе двигла. И эта манипуляция подействовала благоприятно