Заміна датчика охолоджуючої рідини Джилі СК на 3 контакти

Один з найпопулярніших седанів відомої автомобільної компанії з Піднебесної Geely Automobile класу Geely CK оснащувався двигуном об'ємом 1,5 літра.

Це досить потужний і сучасний бензиновий силовий агрегат.

Для його нормальної роботи в автомобілі передбачений цілий ряд систем, однією з найголовніших з яких є система охолодження двигуна.

Переоцінити значення цієї системи неможливо, виходячи з її призначення.  

Основне, для чого власне і придумана система охолодження, є охолодження двигуна і всіх його деталей, які в результаті роботи агрегату піддаються нагрівання до високих температур.

Враховуючи характер роботи ДВС, без своєчасного і постійного охолодження двигун під час його роботи дуже швидко може заклинити.

Крім цього, завдяки наявності системи охолодження ми отримуємо можливість здійснювати нагрівання повітряних мас, необхідних для нормального функціонування опалювальної системи салону, його вентилювання і кондиціонування.

Мало того, система охолодження дає можливість охолоджувати масло, що циркулює в системі змащення, а також відпрацьовані гази.

У двигуні автомобіля Джилі СК передбачена рідинна, закрита система охолодження агрегату.

Крім безлічі пристроїв і різного роду деталей, до складу цієї системи входять і елементи управління і контролю її роботи.

Серед них блок управління, ряд пристроїв, призначених для виконання різного роду команд, ну і природньо датчик, який фіксує температуру тосола або інший охолоджуючої рідини.

Останній визначає і контролює показники температури рідини для охолодження, після чого змінює його, перетворюючи у відповідний електричний сигнал, який надходить на ЕБУ і на покажчик, розташований на панелі приладів автомобіля.

Міняємо самостійно датчик вимірювання температури рідини охолодження  на Geely CK

В новій статті ми розповімо читачеві про те, як можна самому замінити датчик охолоджуючої рідини на 3 контакти в автомобілі Джилі СК.

 

як можна самому замінити датчик охолоджуючої рідини на 3 контакту в автомобілі Джилі СК.

  • Отже, автомобіль у нас 2011 року випуску і датчик температури охолоджуючої рідини встановлений на ньому в безпосередній близькості від термостата.

датчик температури охолоджуючої рідини встановлений на ньому в безпосередній близькості від термостата.

  • На нашому авто встановлений в даний момент датчик на два контакти.

встановлений в даний момент датчик на два контакти

  • Однак, існують аналогічні датчики на три контакти, який ми і збираємося встановити.

існують аналогічні датчики на три контакту, який ми і збираємося встановити

  • Потрібно відзначити, що такого типу датчики встановлюються на автомобілі Джилі Емгранд 7, але він чудово підійде і для даної моделі.
  • Визначити ж, який саме датчик встановлений на вашому авто, можна за зовнішнім виглядом його клемної колодки.

який саме датчик встановлений на вашому авто, можна за зовнішнім виглядом його клемної колодки.

  • На ній чітко видно, скільки там є контактів.
  • На нашому авто Джилі СК встановлений датчик двоконтактний, що також чітко видно по його клемній колодці.

датчик двоконтактний чітко видно по його клемній колодці

  • Вона має специфічну дротяну засувку.
  • Крім того, встановлений датчик на двигуні в дуже зручному місці.

 встановлений датчик на двигуні в дуже зручному місці

  • Для його заміни немає необхідності ні відсувати акумулятор, ні прибирати  патрубки, що заважають або проводи.
  • Але, якщо у вас встановлена колодка на три контакти, то і датчик відповідно потрібно встановлювати трьохконтактний.
  • Для цього потрібно викрутити старий датчик.

потрібно викрутити старий датчик.

  • Для початку можна зірвати його за допомогою ключа, а потім просто рукою відкручуємо і виймаємо.

можна зірвати його з допомогою ключа, а потім просто рукою відкручуємо і виймаємо

  • Причому охолоджуючу рідину з системи ми не зливаємо. При викрученому датчику вона якщо і потече, то зовсім трошки.
  • Потім беремо новий датчик на три контакти.

беремо новий датчик на три контакти.

  • Злегка змащуємо його різьбу якимось герметиком і після цього закручуємо на місце старого.

змащуємо його різьблення якимось герметиком і після цього закручуємо його на місце старого.

  • Також закручуємо спочатку рукою до упору, потім підтискаємо ключем на 19. Після цього одягаємо зверху клемну колодку.
  • Далі заводимо двигун і перевіряємо роботу датчика.
  • На цьому розповідь про самостійну заміну трьохконтактного датчика температури охолоджуючої рідини Джилі СК також закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна датчика охолоджуючої рідини Джилі СК на 3 контакти"

Відгуки: 2


Юрий

Спасибо за статью. Есть вопрос: а можно ли самому переделать систему с датчика на два контакта на трехконтактный? И если да, то напишите как это сделать. Думаю будет интересно.


Алексей Когут

Напишу что у меня было с датчиком ОЖ. Часто загорялся индикатор, думали что проблема с датчиком, я его сразу и купил. Поехал на всякий случай на проверку к хорошим ребятам. Они сделали проверку. Сказали , что поколдовали с массой и датчик ОЖ на приборке больше не будет стремится к красной зоне он полностью функционирует, эго менять не нужно, но и новый возвращать тоже, пусть лежит на замену. Но в итоге все осталось на своих местах. Стрелка все также стремилась к красной зоне. После оплаты услуг , менеджер посоветовал купить на рынке минусовую клему от Жигулей, такую многослойную, там где чистая медь , по моему , и принести им, они поставят её по назначению и все будет ок. Говорят , что много машин у них с такой проблемой - отходит масса в районе двигла. И эта манипуляция подействовала благоприятно




Блок управління для ремонту Джилі СК:

Панель приладів для ремонту Джилі СК:

Термостат для ремонту Джилі СК:

Патрубки для ремонту Джилі СК:

.