Деренчання ручки КПП Шевроле Лачетті

Одним з головних елементів в трансмісії будь-якого авто є коробка перемикання передач.

Вона дозволяє значно розширити можливості будь-якого силового агрегату, і дає можливість змінювати швидкість і напрямок руху автомобіля, а найголовніше, це забезпечує постійний зв'язок, а значить і передачу крутного моменту, ведучим колесам автомашини від її двигуна.

В досить популярному на українському авторинку автомобілі південнокорейських виробників Шевроле Лачетті встановлювалася п'ятиступінчаста механічна, в основному, а іноді і чотириступінчаста автоматична коробка перемикання передач.

Керування механічною і частково автоматичною КПП здійснюється за допомогою спеціального ричага, іменованого ручкою перемикання передач.

Якщо в АКПП за допомогою такої ручки обирають тільки напрямок руху і нейтральне положення, то МКПП за допомогою ручки виконується повне управління роботою агрегату і вибір режиму роботи двигуна.

З одного боку, управління за допомогою ричага перемикання передач дає можливість водієві відчути всю потужність автомобільного двигуна, але з іншого боку іноді досить сильно дратує.

Це мається на увазі погане включення або вибивання включених передач, а також докучливе деренчання самого ричага.

Така несправність, напевно, знайома кожному власнику авто.

Усуваємо самостійно деренчання ручки перемикання передач КПП Chevrolet Lacetti

В спеціальній статті ми розповімо про те, як можна самостійно усунути деренчання ручки КПП Шевроле Лачетті.

як можна самостійно усунути деренчання ручки КПП Шевроле Лачетті.

  • Справа в тому, що при працюючому силовому агрегаті нашого авто ручка КПП постійно стала деренчати.

при працюючому силовому агрегаті нашого авто ручка КПП постійно стала деренчати.

  • Все б нічого, але це досить сильно дратує, та й викликає крім цього занепокоєння.
  • Тому було прийнято рішення розібратися в чому тут причина і по можливості усунути її.
  • Для цього знімаємо насамперед захисний дерматиновий фартук.

знімаємо насамперед захисний дерматиновий фартук.

  • Тепер нам стає видно, що звук деренчання виходить з кільця або втулки, що знаходиться на кінці ричага.

звук деренчання виходить з кільця або втулки, що знаходиться на кінці важеля.

  • Деякі фахівці стверджують, що такий стан може з'явитися в результаті ослаблення чотирьох гайок по кутах панелі механізму ричага в підлозі кузова.

такий стан може з'явитися в результаті ослаблення чотирьох гайок по кутах панелі механізму

  • Проте, в нашому випадку це виключається, оскільки гайки тут всі затягнуті грунтовно. Очевидно причина зовсім в іншому.
  • Тому нам потрібно розібрати цей вузол у втулці ричага КПП Шевроле Лачетті.
  • Щоб це зробити, потрібно ручку перемикання передач перевести в положення п'ятої передачі.
  • А ручку ручного гальма, щоб не заважала, підняти вгору до упору.
  • Тепер нам добре видно засувку під втулкою, яку потрібно викруткою відстебнути.

добре видно засувка під втулкою, яку потрібно викруткою відстебнути.

  • Після того, як ця засувка вийде із зачеплення, її просто потрібно прибрати на час ремонту.

як ця засувка вийде із зачеплення, її просто потрібно прибрати на час ремонту.

  • Далі переводимо ручку перемикання в нейтральне положення і виймаємо її строго вгору.

переводимо ручку перемикання в нейтральне положення і виймаємо її строго вгору.

  • І ось тепер добре видно винуватицю нашої проблеми.
  • На ричазі перемикання передач стоїть поліуретанове колесо або шайба з гумовим кільцем.

На важелі перемикання передач стоїть поліуретановий коло або шайба з гумовим кільцем

  • В цьому коліесі посередині по діаметру зроблена канавка, в якій вставлено гумове кільце.
  • Все це знаходиться в мастилі, звичайно. Тому ми гарненько витерли для зручності роботи.

ми гарненько витерли для зручності роботи.

  • Після цього за допомогою плоскої викрутки зняли це кільце.

за допомогою плоскої викрутки зняли це кільце.

  • При огляді ніяких видимих слідів пошкоджень або вироблення на цьому кільці виявлено не було.

ніяких видимих слідів пошкоджень або вироблення на цьому кільці виявлено не було.

  • Пробіг автомобіля складає всього 62 тис. кілометрів, тому кільце це майже нове.
  • Але, як би там не було, ми все ж прийшли до висновку, що цього кільця, найімовірніше, не вистачає для того, щоб одержати щільний контакт при посадці ричага у втулку.
  • Тому, щоб збільшити діаметр цієї гумки або випирання її над діаметром поліуретанового кола, ми в канавку під нього намотали трохи ізоляційної стрічки.

в канавку під нього намотали трохи ізоляційної стрічки.

  • Сама по собі ізоляційна стрічка набагато ширша цієї канавки, тому ми її просто акуратно обрізали, щоб отримати ширину однакову з канавкою.
  • Після цього одягли гумове кільце, все зібрали назад, але деренчання не припинилося.
  • Тоді ми знову все зняли і вирішили намотати ще ізоляційної стрічки, але тепер по ширині всього поліуретанового кола.

вирішили намотати ще ізоляційної стрічки, але тепер по ширині всього поліуретанового кола.

  • Справа в тому, що потім подумалося, адже межі цього кола поліуретанового так чи інакше, але також контактують з металевою втулкою.
  • І при цьому діаметр цього кола трохи менше діаметра втулки, що і призводить в результаті до деренчання ручки.
  • Тому одягли зверху ми гумове кільце, розправили руками, щоб воно скрізь рівно лягло в канавку.

 одягли зверху ми гумове кільце, розправили руками, щоб воно скрізь рівно лягло в канавку.

  • Потім змастили всю цю конструкцію трохи шрусом і встановили ричаг на своє місце.
  • Далі запускаємо двигун і перевіряємо роботу. На холостих обертах деренчання не чути, звичайно.
  • Але, варто збільшити трохи обертів, натиснувши на педаль газу, як деренчання з'явилося.
  • Вже, звичайно, дещо менше, ніж було, але все-таки є.
  • Тому, як все ж таки рятуватися від такої несправності, ми так і не визначили.
  • Можливо у когось є свої ідеї і хтось готовий ними поділитися.
  • А нашу розповідь на цьому про деренчання ручки КПП і спробі самостійно усунути його на Шевроле Лачетті закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Деренчання ручки КПП Шевроле Лачетті"

Відгуки: 3


Артем

Подтверждаю: причина именно в полиуретановом кольце. Изолента должна помочь (мало просто подмотали), но не надолго. Колечки есть в продаже. Подсказать где - не могу, просто встречал на драйв2 ру об этом информацию. Лечит проблему отлично! Кстати, у нас стоит резиновое кольцо номер его GM 90250175, вот ссылка прямо в этом магазине - https://asiacentr.com.ua/tovar__________kolytso-rychaga-kpp-dempfernoe/ Ну, можно полиуретановые поискать, но они стоят дороже раза в три.


Виннярский Ю.П.

Блиннннн, не мог раньше найти это колечко ни где. Один раз подмотывал изоленту, а потом как-то и забыл уже за него, спасибо что напомнили. Сейчас обязательно закажу и поменяю, там не сложно.


Алексей Клецков

Попробуй намотать изоленту на вал ручки где защелкивается защелка с фиксирующим пальцем. Возможно, дребезжит сам фиксатор, т.к. он соприкасается на прямую с металлом ствола ручки МКПП.




КПП для ремонту Шевроле Лачетті:

Ричаг для ремонту Шевроле Лачетті:

Втулка для ремонту Шевроле Лачетті:

Панель для ремонту Шевроле Лачетті:

Гайка для ремонту Шевроле Лачетті:

.