• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Видаляємо клапан картерних газів на Чері Елара (КЛАПАН PCV)

Як відомо, принцип роботи двигуна внутрішнього згоряння, заснований на згорянні повітряно-паливної суміші і створення тиску всередині корпусу, в результаті якого рухаються поршні в циліндрах.

А рух поршневої групи змушує обертатися і колінвал.

Однак, постійне згоряння палива призводить до накопичення відпрацьованих газів в картері двигуна.

Звичайно, вони згодом виводяться назовні, через випускний колектор і вихлопну трубу.

У результаті всередині корпусу мотора утворюється надлишковий тиск газів, який видавлює масло через всі прокладки, сальники, а також мислимі і немислимі отвори.

Крім того, гази нічим не очищаються і тому багато шкідливих домішок потрапляють в результаті в атмосферу.

Для того, щоб уникнути таких неприємних наслідків, потрібно своєчасна і постійна вентиляція силового агрегату.

З цією метою і був встановлений клапан картерних газів або клапан PCV.

Встановлюється цей пристрій на двигуні і має пряме сполучення з впускним колектором.

Принцип його роботи заснований на тому, що вихлопні гази при нагріванні розширюються в моторі, а через впускний колектор надходить холодне повітря.

В результаті всередині двигуна утворюється розрідження, яке і змушує гази виходити назовні.

В цей час включається клапан вихлопних газів, відкриває свій отвір і відпрацьовані гази стрімко вириваються знову у впускний колектор.

Таким чином всередині мотора здійснюється примусова вентиляція.

Проте, багато власників авто стверджують, що такі пристрої, як клапан PCV, ефективні тільки в тих випадках, коли новий силовий агрегат і новий сам клапан.

Надалі він просто негативно вливає на роботу двигуна, тому його і прагнуть часто просто прибрати або заглушити.

На сьогоднішній день багато хто стверджує також, що цього ні в якому разі робити не можна, а просто потрібно стежити за клапаном і вчасно його чистити.

Але, єдиної думки на цей рахунок так і немає досі.

Самостійне видалення клапана відпрацьованих картерних газів без шкоди для двигуна Chery Elara

У цій статті ми розповімо про те, як можна самому видалити клапан PCV без особливої шкоди для двигуна Чері Елара.

як можна самому видалити клапан PCV без особливої шкоди для двигуна Чері Елара.

  • Потрібно відразу зазначити, що в нашому автомобілі з'явилося деяке ноу-хау.
  • Ми змогли прибрати пластикову кришку, під якою «ховався» весь силовий агрегат нашого авто.

 змогли прибрати пластикову кришку, під якою «ховався» весь силовий агрегат

  • Замість цього пластикового монстра ми зуміли виготовити зовсім інший варіант для захисту мотора.
  • Це продиктовано тим, що під кришкою з пластику зовсім не видно двигуна після відкриття капота і не можна відразу визначити стан його і багатьох пристроїв біля нього.
  • Крім того, нами був придбаний і встановлений нерідний, але дуже схожий гофр.

придбаний і встановлений нерідний, але дуже схожий гофр.

він виходить з повітряного фільтра і з'єднує його відразу з дросельною заслонкою.

  • Кому буде цікаво, то можемо повідомити, що його каталожний номер А21-1109210 1GG.
  • Від сапуна або дихального клапана двигуна Чері Елара у нас відходить патрубок.

Від сапуна або дихального клапана двигуна Чері Елара у нас відходить патрубок.

  • І цей патрубок з'єднує сапун безпосередньо з маслоуловлювачем.

патрубок з'єднуємо сапун безпосередньо з маслоуловителем.

  • Тут же від маслоуловлювача відходить інший шланг, який відводить чисті пари газу у встановлений нами гофр через відповідний штуцер.

від маслоуловителя відходить інший шланг, який відводить чисті пари газу у встановлений нами гофр

  • Причому штуцер цей встановлений заводом і ніякий не саморобний.
  • В результаті у нас виходить така картина, коли пари газу від сапуна надходять в гофр, проходять по ньому до дросельної заслонки і через неї знову надходять у двигун.

пари газу від сапуна надходять в гофр, проходять по ньому до дросельної заслінки і через неї знову надходять у двигун.

  • Сам клапан відпрацьованих картерних газів ми просто видалили.
  • Замість нього на шланг, у нас він червоного кольору, був встановлений трійник.

 на шланг, у нас він червоного кольору, був встановлений трійник.

  • В ньому є крім червоного шланга ще один шланг, синій, в даному випадку він має вихідний отвір діаметром 8мм
  • Так от, цей шланг, підключений до зворотнього паливного клапана, який зазвичай встановлюється на автомобілях ВАЗ -2108 і 2109.

 цей шланг, підключений до зворотного паливного клапана,

  • А цей клапан через штуцер приєднаний на місце, де був встановлений раніше клапан PCV.

цей клапан через штуцер приєднаний на місце, де був встановлений раніше клапан PCV.

  • Причому штуцер цей має також вхід 8мм, а вихід 16мм. Зроблено це навмисно.
  • Справа в тому, що у багатьох автомобілях від сапуна виходить паралельно ще один невеликий штуцер, який за допомогою шланга з'єднується з впускним колектором після дросельної заслонки.
  • Робиться це для утворення розрідження. У нашому ж автомобіля такого штуцера не передбачено.

У нашому ж автомобіля такого штуцера не передбачено.

  • Тому його наявність, а разом з тим і отримання розрідження в двигуні ми вирішили за рахунок такого невеликого нововведення.
  • В результаті нам вдалося прибрати клапан картерних газів, який часто негативно позначався на роботі нашого двигуна, одночасно зберігши ефект розрідження в ньому.
  • На цьому нашу розповідь про самостійне видалення клапана картерних газів або клапана PCV на автомобілі Чері Елара закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Видаляємо клапан картерних газів на Чері Елара (КЛАПАН PCV)"

Відгуки: 2


Олег

сколько стоит такая процедура?


Валентин

Спасибо за каталожный номер гофрированной шланги подачи воздуха! О том, как избавиться от клапана я знал, но вот с трубой хотел колхозить. Теперь это не нужно, если есть заводская! Круто и очень полезная инфа.




.