Деу Ланос 1.5 заміна клапанів, масляного насоса і заглушки блоку циліндрів

Як відомо, не так давно відомий, як найпопулярніший в країні автомобіль Daewoo Lanos, випускався з двигунами об'ємом 1,3 – 1,6 літра.

Найбільш популярним і таким, що найбільш часто зустрічається в нашій країні був автомобіль з силовим агрегатом об'ємом 1,5 літра.

Це 8-клапанний агрегат, з головкою блоку циліндрів на один вал. Одним словом, звичайний двигун, зі звичайним ГРМ клапанного типу.

У зв'язку з цим власникам таких марок, також, як і інших, доводилося обслуговувати цей механізм, мати справу з клапанним механізмом і вчитися змінювати клапана при необхідності.

Правда, такий вид ремонту досить клопіткий і завжди вимагає певних знань і досвіду.

В іншому випадку доводилося звертатися за допомогою до фахівців. А це не завжди економічно вигідно.

У процесі виконання такого виду ремонту, як правило, змінювався і масляний насос.

Хоча така заміна виконується і самостійно в необхідних випадках.

< strong > в будь-якому випадку, і один і інший вид ремонту у багато разів вигідніше виконувати самостійно.

Адже це економія коштів і часу одночасно.

Самостійно міняємо клапана, масляний насос і заглушки блоку циліндрів двигуна 1,5 літра Daewoo Lanos

У цій статті ми хочемо розповісти про те, як правильно самому замінити клапана, масляний насос і заглушки на блоці циліндрів двигуна 1,5 л Деу Ланос.

як правильно самому замінити клапана, паливний насос і заглушки на блоці циліндрів двигуна 1,5 л Деу Ланос.

  • Потрібно відразу відзначити те, що перш, ніж приступити до такого роду ремонту, потрібно до нього ретельно підготуватися.
  • Мається на увазі, придбати необхідні деталі для заміни, інвентар або ключі, ну і також підготувати саме місце проведення робіт.

 перш, ніж приступити до такого роду ремонту, потрібно до нього ретельно підготуватися.

  • Ми виконали до цього повне розбирання двигуна нашого авто об'ємом 1,5 літра з метою проведення його капітального ремонту.
  • І тому прекрасно бачили, в якому жахливому стані опинилися його клапана.

 в якому жахливому стані опинилися його клапана.

  • Не кращий стан був і в заглушках блоку циліндрів, тому було прийнято рішення їх замінити.
  • Оскільки на них вже було видно сліди іржі навіть.
  • Вичистили і добряче помили і масляний насос або передню кришку, оскільки двигун в цьому місці був повністю в маслі.
  • Самі клапана ми очищаємо від нагару і потім шліфуємо, поліруємо, приводимо їх в належний вигляд.

клапана ми очищаємо від нагару і потім шліфуємо, поліруємо, приводимо їх в належний вигляд.

  • А виконується все це дуже просто. Для цього, затискаємо електричний дриль в лещата.
  • В її патрон затискаємо такий брудний клапан.

В її патрон затискаємо такий брудний клапан.

  • Після цього, включаємо дриль і беремо тригранний напилок, він же шабер, але з заточеним кінцем.

беремо тригранний напилок, він же шабер, але з заточеним кінцем.

  • І після цього починаємо зчищати весь нагар з клапана.

починаємо зчищати весь нагар з клапана.

  • Тобто, виконуємо приблизно ті ж рухи, що і токар на токарному верстаті.
  • Потім беремо наждачний папір і також поліруємо клапан.

беремо наждачний папір і також поліруємо клапан.

  • І як результат, отримуємо чистий, відполірований клапан.

отримуємо чистий, відполірований клапан.

  • Це, що стосується впускних клапанів.
  • Випускні клапана у нас трохи підгорілі, тому робочу кромку таких клапанів доведеться шліфувати.

робочу кромку таких клапанів доведеться шліфувати.

  • Масляний насос ми вимили тому, що його доведеться розбирати і дефектувати.

 масляний насос доведеться розбирати і дефектувати.

  • Це пов'язано з тим, що спочатку він був повністю в маслі і швидше за все в ньому підтікало масло десь.
  • Тому ми і підготували його до виконання необхідних ремонтних робіт.
  • Отже, першим ми розібрали масляний насос і дуже ретельно вимили всі його складові.

розібрали масляний насос і дуже ретельно вимили всі його складові.

  • Особливо варто приділити при цьому увагу каналам, в яких збирається дуже багато бруду. Їх варто гарненько промивати і продувати.
  • Оглянувши уважно шестерні насоса, ми виявили на них деякі подряпини.

Оглянувши уважно шестерні насоса, ми виявили на них деякі подряпини.

  • Але, вони не є ще критичними.
  • При цьому, при розбиранні потрібно запам'ятати якою стороною ці шестерні були встановлені в корпусі насоса, щоб потім при складанні точно так само і встановити їх назад.
  • Просто у них вже контактуючі поверхні грунтовно притерлися і міняти місцями їх не варто.
  • Тому ми і приступаємо до складання цього пристрою.
  • При цьому в обов'язковому порядку чистим моторним маслом попередньо промазуємо всі деталі.
  • В результаті зібрали повністю масляний насос, всі деталі якого рясно змазані маслом.

зібрали повністю масляний насос, всі деталі якого рясно змазані маслом.

  • Далі встановлюємо кришку на насос.

встановлюємо кришку на насос.

  • При цьому також дивимося, щоб кришка масляного насоса Деу Ланос була ідеально чистою і цілою.
  • Кришка насоса кріпиться за допомогою п'яти болтів, виготовлених під хрестову викрутку.
  • Але, закручувати їх потрібно тільки ударною викруткою.
  • В іншому випадку затягнути нормально не вдасться, оскільки просто оближуться грані на болтах.
  • Якщо ж у вас немає з якихось причин ударної викрутки, тоді радимо вам скористатися фіксатором різьби.
  • Для цього достатньо дати буквально по краплі фіксатора на кожен з болтів.

дати буквально по краплі фіксатора на кожен з болтів.

  • Після цього закручуємо їх звичайною викруткою до упору.
  • А далі беремо велику викрутку і на кожному болті створюємо певне зусилля.

беремо велику викрутку і на кожному болті створюємо певне зусилля.

  • Робиться це для того, щоб фіксатор різьблення міг виконати свою функцію.
  • Після цього перевіряємо поршень редукційного клапана.

перевіряємо поршень редукційного клапана.

  • Він повинен бути чистим, гладким, без яких би то не було задирів або задирок.
  • Після цього вставляємо його в канал і пальцем перевіряємо рух поршня в каналі.

пальцем перевіряємо рух поршня в каналі.

  • Рухатися він повинен легко, без яких би то не було затримок.
  • Якщо все добре, то змащуємо поршень також маслом і бажано замінити кільце, яке є в клапані.

змащуємо поршень також маслом і намагаємося замінити кільце, яке є в клапані.

  • Після цього вставляємо поршень в канал клапана, зверху нього пружину.
  • Далі кільце одягаємо на пробку і закручуємо це все пробкою під ключ на 24

акручуємо це все пробкою під ключ на 24

  • Потім встановлюємо і закручуємо датчик тиску масла.

встановлюємо і закручуємо датчик тиску масла.

  • Він також закручується за допомогою головки на 24.
  • І тепер наш масляний насос повністю готовий до установки на двигун.

 наш масляний насос повністю готовий до установки на двигун.

  • Тому готуємо нову прокладку, а також новий сальник, який можна відразу запресувати в корпус насоса.

готуємо нову прокладку, а також новий сальник

  • І відставляємо його поки в сторону, прикривши чим-небудь, щоб на нього не потрапляв пил.
  • А тим часом беремося за блок циліндрів двигуна Деу Ланос.
  • Дістаємо ріжковий ключ, вставляємо його в пробку і за допомогою молотка вибиваємо старі заглушки в блоці.

за допомогою молотка вибиваємо старі заглушки в блоці.

  • Цілком зрозуміло, що на цих заглушках скупчилася купа всякої грязі.

на цих заглушках скупчилася купа всякої грязі.

  • Крім того, що ці заглушки повністю в грязі, на них ще й є сліди корозії.

заглушки повністю в бруді, на них ще й є сліди корозії

  • Тому нам в обов'язковому порядку потрібно їх поміняти.
  • Саме тому після видалення старих заглушок, ретельно вичищаємо їх посадочні місця на блоці за допомогою шабера.

ретельно вичищаємо посадочні місця заглушок на блоці з допомогою шабера

  • Після цього ще обробляємо наждачним папером «нульовкою».
  • Потім, знежирюємо поверхню нової заглушки і посадкового місця в блоці циліндрів.
  • Далі наносимо будь-який герметик на саму заглушку, можна недорогий.

наносимо будь-який герметик на саму заглушку

  • Встановлюємо кришку на своє місце і беремо спеціальну проставку. У нас є спеціально виточена для цього.

 беремо спеціальну проставку

  • На проставці спеціально зроблено дві проточки або сходинки, одна з яких має розмір внутрішнього діаметра заглушки і ніби центрує заглушку.
  • А друга сходинка впирається в блок і не дозволяє нам більше, ніж треба запресувати саму кришку.
  • Тому наставляємо цю проставку на заглушку і сміливо її запресовуємо в блок.

наставляємо цю проставку на заглушку і сміливо її запресовуємо в блок.

  • В результаті заглушка сідає трохи глибше, ніж урівень блоку.

 заглушка сідає трохи глибше, ніж урівень блоку.

  • Зайвий герметик при цьому витираємо і заглушка тепер вважається встановленою.
  • Точно таким же способом міняємо всі чотири заглушки.
  • Тепер блок циліндрів ретельно продуваємо і витираємо, після чого приступаємо до збірки.

блок циліндрів ретельно продуваємо і витираємо, після чого приступаємо до збірки.

  • Також готуємо колінвал двигуна для установки і поршні.

готуємо колінвал двигуна для установки і поршні.

  • Якщо його шліфували, а ми це робили вкруговую на 0,25, то також потрібно ретельно промити, продути і витерти.
  • Готуємо таким же чином і вкладиші відповідного розміру.

Готуємо таким же чином і вкладиші відповідного розміру

  • Для того, щоб переконатися у відповідності вкладишів шийок колінвала двигуна Деу Ланос, беремо один з них – бажано центральний, одягаємо його на шийку колінчастого вала і перевіряємо при цьому люфт.

 одягаємо вкладиш на шийку колінчастого вала і перевіряємо при цьому люфт.

  • Він повинен бути ледь помітним. І далі, провіряємо всі по черзі.
  • Якщо все готово, то беремо вкладиші і укладаємо їх на постелі в блоці.

беремо вкладиші і укладаємо їх на постелі в блоці.

  • Також укладаємо вкладиші і в приготовані чисті бугеля.

укладаємо вкладиші і в приготовані чисті бугеля.

  • При цьому потрібно дивитися, якщо у вас вкладиші всі з канавками, як в нашому випадку, то укладаються вони в довільному порядку.
  • Але буває так, що половину вкладишів мають канавки, а інша половина без оних, т. зв. голі.
  • В цьому випадку з канавками вкладиші встановлюються в блок, а ті, що без них – в бугеля.
  • Також не забувайте при укладанні всі вкладиші рясно змащувати маслом.
  • Найкраще це робити за допомогою складальної пасти, але можна використовувати і трансмісійне масло.
  • Болти також потрібно заздалегідь підготувати, прочистити, промити, поправити різьбу, при необхідності, і продути.

Болти також потрібно заздалегідь підготувати

  • Перед установкою на кінчик різьблення кожного болта і під капелюшок його потрібно також капнути трохи олії.
  • Після чого, дати мастилу з них стекти.
  • Далі встановлюємо на своє місце колінвал двигуна.

встановлюємо на своє місце колінвал двигуна.

  • Не забудьте перед самою установкою його гарненько витерти чистою ганчіркою.
  • Прокручуємо колінвал на вкладишах і після цього ставимо зверху всі бугеля, крім п'ятого.

ставимо зверху все бугеля, крім п'ятого

  • Просто він буде встановлюватися в останню чергу і з нанесеним на нього герметиком.
  • А поки що змащуємо вкладиші в чотирьох бугелях рясно.

змащуємо вкладиші в чотирьох бугелях рясно.

  • І після цього встановлюємо на колінвал.
  • При цьому потрібно мати на увазі, що всі бугеля встановлюються в ті циліндри за рахунком, номери яких на них нанесені зі зворотнього боку.

 все бугеля встановлюються в ті циліндри за рахунком, номери яких на них нанесені із зворотного боку.

  • Крім того, встановлюємо бугеля таким чином, щоб замок вкладиша лягав на аналогічний замок на колінвалі двигуна Деу Ланос.
  • Потім закручуємо всі болти від руки до упору.

 закручуємо всі болти від руки до упору.

  • Далі будемо затягувати їх в два прийоми.
  • Тепер беремо п'ятий бугель і наносимо в його бічні прорізи герметик, тут вже краще використовувати хороший.

 беремо п'ятий бугель і наносимо в його бічні прорізи герметик

  • Потім ставимо його на своє місце, просадивши до упору за допомогою молотка.

ставимо бугель на своє місце, просадивши до упору за допомогою молотка.

  • При цьому потрібно намагатися встановлювати таким чином, щоб якомога менше герметика при цьому стерлося.
  • Надлишки його в отворах прибираємо ганчіркою.
  • Після цього беремо головку на 17 і за допомогою динамометричного ключа затягуємо всі болти із зусиллям 42 Н/ м.

беремо головку на 17 і за допомогою динамометричного ключа затягуємо всі болти

  • При цьому, затягувати потрібно починати з центральних болтів і поступово розходитися до крайніх.
  • Потім перевіряємо обертання валу від руки, щоб він обертався вільно і легко.
  • Після цього протягуємо ще раз всі болти з зусиллям вже 74 Н/м. Затягуємо точно в такому ж порядку, як і перший раз.
  • Закінчивши, знову перевіряємо обертання колінвала і якщо все нормально, то можемо відразу запресовувати задній сальник колінвала.

можемо відразу запресовувати задній сальник коленвала.

  • Тому беремо новий сальник. У нас він від фірми Corteco з наступним каталожним номером.

беремо новий сальник. У нас він від фірми Corteco з наступним номером

  • Тепер, внутрішню кромку самого сальника змащуємо маслом, а на зовнішню наносимо трошки герметика.

внутрішню кромку самого сальника змащуємо маслом, а на зовнішню наносимо трошки герметика.

  • Що стосується герметика, то тут на розсуд кожного власника або майстра.
  • Далі, одягаємо звичайну, обрізану навпіл, півторалітрову пластикову пляшку на вінець колінвала задній.

одягаємо звичайну, обрізану навпіл, півторалітрову пластикову пляшку на вінець коленвала

  • Ми вважаємо, що це найпростіша і в той же час, найкраща оправка для сальника.
  • Тому одягаємо сальник через цю пляшку на своє посадочне місце.

одягаємо сальник через цю пляшку на своє посадочне місце.

  • Після чого, поступово по колу молотком забиваємо сальник на своє місце.

поступово по колу молотком забиваємо сальник на своє місце.

  • Використовуючи такого роду оправлення, ми тим самим зберігаємо робочу поверхню сальника від ушкоджень під час установки об гостру кромку колінвала.
  • Можна ще взяти старий сальник, одягнути зверху нового і через нього забивати новий.
  • Запресувавши сальник, пляшку виймаємо і при необхідності можемо вже без неї осадити сальник до упору.

виймаємо і при необхідності можемо його вже без неї осадити

  • Далі встановлюємо прокладку під масляний насос, при цьому зовсім трохи змастивши її герметиком.

встановлюємо прокладку під масляний насос

  • І після цього ставимо на місце передню кришку двигуна або насос масляний.

ставимо на місце передню кришку двигуна або насос масляний

  • При цьому на корпусі блоку є в цьому місці дві напрямні, на яких ця кришка фіксується.
  • Крім того, всі поверхні прилягання перед цим також знежирюються.
  • Кріпиться масляний насос за допомогою семи болтів на 6.
  • І тепер блок можна поки відставити в сторону.
  • А ми починаємо займатися поршневою групою двигуна.

починаємо займатися поршневою групою двигуна.

  • Тут також всі її складові заздалегідь ретельно промиті, продуті і протерті. Мало того, всі вони пронумеровані і позначені.
  • Тому ми без особливого побоювання роз'єднали шатуни зі своїми бугелями.
  • Просто кожен з них має свій номер і тому переплутати їх не вдасться. Крім того, позначені поршні, який з якого циліндра.
  • Все це ще потрібно і тому, що кожен з поршнів проточувався безпосередньо під свій циліндр або гільзу.
  • І так як тут пальці шатунів мають гарячу посадку, то ми приготували також і проставку.

 ми приготували також і проставку.

  • Її ми будемо використовувати для забивання і фіксації в певному порядку пальців в шатунах.
  • Таким чином починаємо збирати поршневу групу. Перш за все, беремо один шатун і затискаємо його в лещата.

беремо один шатун і затискаємо його в лещата.

  • Потім нагріваємо вухо шатуна поршня двигуна Деу Ланос за допомогою газового пальника.

нагріваємо вухо шатуна поршня двигуна Деу Ланос за допомогою газового пальника.

  • Прогріваємо його з усіх боків приблизно до 200 градусів максимум.
  • Далі беремо чисто вимитий палець і змащуємо його маслом.

беремо чисто вимитий палець і змащуємо його маслом.

  • Потім одягаємо його відразу на нашу оправку. Також беремо відповідний поршень, теж трохи змащуємо всередині його.
  • Крім того, беремо старий палець. Навіщо, запитаєте ви? Він буде грати роль обмежувача.
  • Тепер сам процес запресовування пальців.
  • Перш за все, потрібно дивитися, щоб шатун встановлювався в певному порядку щодо поршня і самого блоку.
  • На ніжці шатуна є круглий приплив, який завжди повинен бути звернений в сторону маховика колінвала.

 приплив, який завжди повинен бути звернений в сторону маховика колінвала.

  • А стрілка, яка є на денці кожного поршня, повинна показувати у зворотний бік.

трілка, яка є на денці кожного поршня, повинна показувати у зворотний бік.

  • Саме в такому порядку ми і будемо одягати поршень на шатун.
  • Далі в отвір поршня вставляємо новий палець.

в отвір поршня вставляємо новий палець.

  • А зі зворотноьго боку в якості обмежувача впираємо старий палець.

зі зворотного боку в якості обмежувача впираємось старий палець.

  • І потім, притискаючи поршень на шатуні до себе, одягаємо його на шатун, одночасно з цим запресовуємо палець за допомогою проставки в поршень до упору в старий палець.

 запресовуємо палець за допомогою проставки в поршень до упору в старий палець.

  • Таким чином поршень одягнений на шатун, новий палець проставкою встановлений в нього до упору в старий палець.

поршень одягнений на шатун, новий палець проставкою встановлений

  • Зафіксувавши все в такому положенні, можна відпускати старий палець і виймати проставку.
  • На цьому все, новий палець запресований.
  • Основною умовою в цьому випадку є швидкість одягання і поршня і пальця.
  • Якщо ви забаритеся, то палець може прихопити в неправильному положенні і його доведеться вибивати.
  • А це дуже важко зробити, до того ж потрібен прес. Так що, потрібно все робити чітко і швидко.
  • Тепер ми можемо побачити, що використання старого пальця в якості упору дало нам можливість новий палець вставити в поршень вурівень.

 використання старого пальця в якості упору дало нам можливість новий палець вставити поршень урівень.

  • Але, якщо поршень посунути в іншу сторону, то палець виходить врівень з іншого боку поршня.
  • Це говорить про те, що старий палець нам допоміг також відцентрувати установку нового пальця.
  • Тому таким же чином запресовуємо всі пальці в поршні з шатунами на двигуні Деу Ланос.

     беремо нові поршневі кільця.

    • Це такий же ремонтний набір під номером 0,5, як і поршні.

    такий же ремонтний набір під номером 0,5, як і поршні.

    • Перш, ніж встановлювати ці кільця потрібно перевірити спочатку їх тепловий зазор.
    • Для цього вставляємо одне кільце в циліндр. Після цього за допомогою старого поршня заштовхуємо його на глибину 35-40мм.

    з допомогою старого поршня заштовхуємо його на глибину 35-40мм.

    • Виймаємо поршень і дивимося величину зазору на кільці.

    Виймаємо поршень і дивимося величину зазору на кільці.

    • В результаті бачимо, що зазор у нас мінімальний. І таким чином перевіряємо всі кільця, в тому числі і маслоз'ємні.
    • Ну і якщо в результаті все виявляється в нормі, то приступаємо до установки цих кілець на поршні.
      • Для цього затискаємо поршень з шатуном в лещата і одягаємо в нижню канавку маслоз'ємне кільце – розширювач.

      одягаємо в нижню канавку маслоз'ємне кільце – розширювач.

      • Після цього, під нього в ту ж канавку вставляємо нижнє маслоз'ємне колечко.
      • При цьому дивимося, щоб розрізи кілець розташовувалися на відстані 90 градусів один від іншого.
      • І потім, там же, але зверху над розширювачем встановлюємо верхнє маслоз'ємне кільце.
      • Розріз його розташовуємо на 180 градусів від роз'єму нижнього кільця.

      над розширювачем встановлюємо верхнє маслоз'ємне кільце.

      • Далі встановлюємо нижнє компресійне кільце в наступну канавку.

      станавливаем нижнє компресійне кільце в наступну канавку.

      • При цьому напис або цифри на кільці обов'язково повинні бути вгорі, а розріз на одному рівні з розрізом нижнього маслоз'ємного.
      • І тепер встановлюємо верхнє компресійне кільце у верхню канавку.
      • Так само напис на ньому повинна бути вгорі, а розріз повинен розташовуватися на 180 градусів від нижнього компресійного.
      • При цьому встановлювати кільця потрібно обережно, не поспішаючи, щоб не поламати їх.   
      • Після цього перевіряємо, щоб кільця оберталися всі вільно і знімаємо поршень з лещат.

       знімаємо поршень з лещат.

      • Точно таким же способом одягаємо кільця і на всі інші поршні.
      • Далі вставляємо на шатуни вкладиші і таким чином у нас всі поршні стають готовими для установки їх в циліндри блоку двигуна Деу Ланос.

      вставляємо на шатуни вкладиші

      • Тепер продуваємо всі циліндри і змащуємо внутрішні стінки їх, а також шийки колінвала.

      продуваємо всі циліндри і змащуємо внутрішні стінки їх

      • Після цього беремо поршень номер 1, змащуємо його всередині, потім палець, спідницю і самі канавки з кільцями.

      беремо поршень номер 1, змащуємо його всередині, потім палець

      • Не забуваємо змастити і вкладиш шатуна.
      • Після цього перевіряємо розташування кілець на цьому поршні.
      • При цьому пам'ятаємо, що верхнє маслознімне має розріз на відстані 180 градусів від розрізу нижнього.
        • Після чого нижнє компресійне розташовується розрізом на рівні нижнього маслоз'ємного, а верхнє на 180 градусів від нього або на рівні верхнього маслоз'ємного.
        • Стрілка на денці поршня повинна при цьому дивитися вперед до ГРМ, а наплив на шатуні повинен бути звернений в протилежну сторону.
          • Потім на поршень одягаємо обжимку і в такому положенні вставляємо його в циліндр шатуном вперед.

          на поршень одягаємо обжимку і в такому положенні вставляємо його в циліндр

          • Далі молотком трохи підстукаємо, щоб направити точно в циліндр сам поршень, і щоб обжимка щільно і рівномірно обжала на ньому всі кільця.  

          Далі молотком трохи подстучим

          • І тепер можна ручкою молотка акуратно забивати поршень у циліндр, до тих пір, поки він не вийде повністю з обтискача.

          можна ручкою молотка акуратно забивати поршень в циліндр

          • Після того, як зняли обжимку, однією рукою продовжуємо запресовувати поршень в циліндр, а іншою ловимо шатун і направляємо його на шийку колінвала.

          однією рукою продовжуємо запресовувати поршень в циліндр, а інший ловимо шатун

          • Коли шатун точно сів на шийку колінвала, беремо бугель з вставленим вкладишем з першого циліндра і змащуємо його.

          беремо бугель з вставленим вкладишем з першого циліндра і змащуємо його

          • Потім встановлюємо бугель на шатун вставленого поршня.

          встановлюємо бугель на шатун вставленого поршня.

          • При цьому, не забуваємо бугель розвертати таким чином, щоб замок вкладиша його був з того ж боку, що і на вкладиші шатуна.
            • Далі наживляємо болти і закручуємо їх рукою до упору.

            наживляємо болти і закручуємо їх рукою до упору.

            • Все, один поршень встановлений. Потім виконуємо точно таку ж процедуру з іншими трьома поршнями двигуна Деу Ланос.
            • Після завершення установки останнього поршня, затягуємо всі болти бугелів шатунів з моментом в 42 Н / м.

            затягуємо всі болти бугелів шатунів

            • При цьому використовуємо головку на 13.
              • Болти невеликі, тому затягувати з великим зусиллям немає сенсу, тому, що можемо все пообривати.
              • Тепер ставимо блок рівно на столі і встановлюємо на нього маслоприємник.

              ставимо блок рівно на столі і встановлюємо на нього маслоприемник

              • При цьому гумове колечко його бажано замінити і встановити нове.
              • Далі знежирюємо прилеглі поверхні блоку циліндрів і його масляного піддону.

              знежирюємо прилеглі поверхні блоку циліндрів і його піддону.

              • Крім того, на поверхню піддону наносимо герметик ковбаскою діаметром в 3,5-4,0 мм і даємо йому постояти 3-5 хв.
              • Після цього акуратно перевертаємо і укладаємо на блок циліндрів.
              • Потім наживляємо болти і затягуємо їх з невеликим зусиллям.

              наживляємо болти і затягуємо їх з невеликим зусиллям.

              • Пізніше, коли піддон відстоїться і герметик прихопиться, можна буде ці болти трохи ще підтягнути.
                • Тепер можемо встановлювати маховик, який тут можна встановити тільки в одному положенні.
                • Однак, для впевненості ми все ж при розбиранні поставили свої мітки.

                для впевненості ми все ж при розбиранні поставили свої мітки.

                • І як бачимо, вони співпали.
                • Точно такі ж мітки ми ставимо на маховику і на кошику зчеплення.
                • Далі, так як отвори на фланці маховика тут є наскрізними, потрібно уникнути протікання через них масла.
                  • А для цього всі болти кріплення маховика трошки буквально змащуємо герметиком.

                  всі болти кріплення маховика трошки буквально змащуємо герметиком.

                  • Можна замість герметика використовувати також фіксатор різьби.
                  • Після цього нам потрібно розклинити маховик, щоб не провертався.
                  • Ми використовували для цього спеціальний саморобний фіксатор.

                   використовували для цього спеціальний саморобний фіксатор.

                  • І потім із зусиллям в 56 Н/м затягуємо всі болти на маховику.

                  затягуємо всі болти на маховику.

                  • Понад 60 Н/м такі болти можуть просто не витримати.
                  • Тепер встановлюємо диск зчеплення Деу Ланос. При цьому опукла сторона диска повинна бути зовні.

                  встановлюємо диск зчеплення

                  • Після цього ставимо зверху кошик зчеплення.

                  ставимо зверху кошик зчеплення.

                  • При цьому контролюємо збіг міток на кошику і маховику.
                  • Далі центруємо диск, намагаючись встановити його по центру.

                  центруем диск, намагаючись встановити його по центру.

                  • Його внутрішній діаметр дещо більше, ніж діаметр самого шліца, тому напрямну втулку або вал тут використовувати не вийде.
                  • Беремо після цього болти на 7 і наживляємо їх на кошик.Болтів всього має бути шість штук.
                  • Після цього беремо головку на 11 і затягуємо ці болти через 120 градусів.

                  затягуємо ці болти через 120 градусів.

                  • Затягуємо із зусиллям 17-18 н / м, не більше.
                    • І на цьому збірка блоку циліндрів вважається закінченою. Тепер можна рукою спробувати прокрутити за маховик колінвал.

                    можна рукою спробувати прокрутити за маховик колінвал.

                    • Він повинен обертатися після докладання деякого зусилля. Це і зрозуміло, оскільки поршнева ще нова і досить туга.
                      • Далі, трохи пізніше можна ще раз обтягнути болти кріплення піддону і після цього сміливо встановлювати блок на автомобіль.
                      • А нашу розповідь на цьому про самостійну заміну клапанів, масляного насоса і заглушок блоку циліндрів двигуна Деу Ланос закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Деу Ланос 1.5 заміна клапанів, масляного насоса і заглушки блоку циліндрів"

Відгуки: 2


Сергей

Интересно, очень. Но для меня очень сложно, и сгодится только с познавательной целью. Сам двигатель разбирать и собрать вряд ли решусь. Но зато теперь хоть можно посмотреть что и как выполняется, в каком порядке и так далее. И если будет нужна помощь моему мастеру (машину знакомый обслуживает), хоть чем то смогу быть полезен. Спасибо за статью.


Володя

Тут все так гарно розписано, що просто голівуд. А на справді простому водієві краще носа туди не сунуть. Мало того, що потрібні інструменти, які не в кожного є, ключ динамометричний, розсухарювач для клапанів, і море чого іншого... головне це зручне місце мати, де це все розкласти можна, а також голова на плечах не помішає, і правильне розраховування своїх знань, і можливостей, щоб не запороти двигун.




Головка блоку циліндрів для ремонту Деу Ланос:

Вал для ремонту Деу Ланос:

ГРМ для ремонту Деу Ланос:

Клапана для ремонту Деу Ланос:

Насос масляний для ремонту Деу Ланос:

Заглушки для ремонту Деу Ланос:

Кришка для ремонту Деу Ланос:

Шестерня для ремонту Деу Ланос:

Корпус для ремонту Деу Ланос:

Болти для ремонту Деу Ланос:

.