Заміна антифризу Джилі Емгранд ЕС7

Однією з «життєво» важливих систем сучасного автомобіля є система охолодження.

Без нормального функціонування всіх елементів цієї системи двигун просто не зможе працювати.

Основним призначенням цієї спецсистеми є охолодження силового агрегату автотранспортного засобу і всіх його деталей, які піддаються нагріванню під час роботи.

Для виконання цієї функції існує «сорочка» охолодження двигуна.

Це сукупність ряду пристроїв, об'єднаних за допомогою патрубків і шлангів в один замкнутий простір.

Крім цього, охолоджуюча система забезпечує опалення салону авто, а також його вентиляцію або кондиціонерування.

І це ще не всі завдання, які дозволяє вирішувати дана конструкція.

Придумана охолоджувальна система дозволяє охолоджувати масло, а також відпрацьовані гази в двигуні під час його роботи.

Саме тому така система є однією з найважливіших в будь-якому сучасному автотранспортному засобі.

Будова передньопривідної середньорозмірної моделі Джилі Емгранд ЕС7,з ряду авто відомої китайської автокомпанії Geely Automobile, також передбачає наявність системи охолодження.

Крім перерахованих вище завдань, які вона дозволяє вирішити, в цьому авто охолоджувальная система також охолоджує одночасно робочу рідину в АКПП.

Це стосується тих моделей, в комплектацію яких входить саме такий пристрій.

Основним елементом цієї системи є її робоча рідина – антифриз, який з часом забруднюється, поповнюючись продуктами корозії, маслом і ін. елементами.

В результаті антифриз втрачає свої здібності через зниження своєї якості.

Це змушує власників виконувати заміну робочої рідини.

Міняємо самостійно антифриз в системі охолодження Geely Emgrand EC7

В черговий нашій статті ми хочемо розповісти про порядок самостійної заміни антифризу на автомобілі Джилі Емгранд ЕС7.

хочемо розповісти про порядок самостійної заміни антифризу на автомобілі Джилі Емгранд ЕС7.

  • Отже, одразу хочемо зауважити, що аналогічний порядок заміни охолоджуючої рідини існує і на іншому китайському автомобілі Ліфан Х60.
  • І там, і тут заміну антифризу необхідно здійснювати на холодному двигуні і після зняття однієї з клем акумулятора.

 необхідно здійснювати на холодному двигуні і після зняття однієї з клем акумулятора.

  • Для того, щоб здійснити заміну рідини, необхідно спочатку злити стару з системи.
  • А щоб це зробити, потрібно відкрутити кришку основного радіатора охолодження, а також відкрити в ньому краник зливний.

потрібно відкрутити кришку основного радіатора, а також відкрити в ньому краник зливної.

  • Якщо дивитися зверху на верхній патрубок радіатора, розташований в районі акумулятора, то краник зливний знаходиться внизу по прямій лінії під ним.

 краник зливний знаходиться внизу по прямій лінії під ним.

  • Фактично цей краник має ось такий вигляд.

Фактично цей краник має ось такий вигляд.

  • Проте, в нашому автомобілі Джилі Емгранд ЕС7 для зручності ми встановили краник з автомобілів лінійки ВАЗ дещо іншого типу.

 для зручності ми встановили краник з автомобілів лінійки ВАЗ дещо іншого типу.

  • Це, що стосується радіатора. Але, крім нього, нам потрібно злити робочу рідину і з блока циліндрів.
  • А для того, щоб до нього дістатися нам потрібно зняти зверху декоративну пластмасову кришку.

потрібно зняти зверху декоративну пластмасову кришку.

  • Після цього отримуємо більший доступ до двигуна. Сам зливний краник розташований внизу ззаду за двигуном.
  • А для того, щоб до нього можна було якимось чином підібратися нам потрібно зняти захисний кожух впускного колектора.

потрібно зняти захисний кожух впускного колектора.

  • Цей кожух кріпиться на чотирьох болтах, два з яких розташовані внизу, а два зверху.
  • І після цього, знявши кожух, між гаком і патрубком внизу за двигуном ми можемо побачити потрібний нам зливний кран блоку.

за двигуном ми можемо побачити потрібний нам зливний кран блоку.

  • Після цього, підставляємо при необхідності ємності і відкриваємо зливні крани на радіаторі і блоці циліндрів.
  • А поки зливається рідина, нам потрібно підготувати шматок шланга, для того, щоб потім надіти його на краник блоку і через нього заливати новий антифриз.

потрібно підготувати шматок шланга, для того, щоб потім надіти його на краник блоку

  • Тут потрібно відзначити, що однією з переваг зливного крана, який ми встановили на радіатор, є наявність в ньому штуцера.
  • А на штуцер цього краника можна одягнути шланг і через нього зливати охолоджуючу рідину в будь-яку ємність.

На штуцер цього краника можна одягнути шлангу

  • Кран на блоці відкривається за допомогою головки, що одягається на нього і потім за допомогою довгого воротка провертаємо її до появи рідини з крана.

Кран на блоці відкривається за допомогою головки

  • Власне, зливний кран на блоці має дві частини, одна з яких залишається в блоці, а другу ми викручуємо.

зливний кран на блоці має дві частини

  • Після того, як рідина повністю стече з блоку ми закручуємо на місце ту частину крана, яку раніше викрутили.
  • Також закриваємо кран і на радіаторі, після того, як звідти вибігла вся рідина.
  • Як вже говорилося, в антифриз в ході роботи двигуна потрапляє велика кількість бруду та інших шкідливих часток і домішок.
  • При зливі рідини не вся гидота випливає разом з нею. Частина бруду ще залишається в системі.
    • Тому ми, після того як злили антифриз, що відпрацював свій термін, закручуємо краники і заповнюємо систему дистильованою водою.
    • Це робиться для того, щоб промити саму систему на Джилі Емгранд ЕС7.
    • Після того, як промили систему, знову відкриваємо обидва краника і зливаємо воду разом із залишками бруду.
      • При цьому не забуваєте в цей момент злити всю рідину і з розширювального бачка авто.

       у цей момент злити всю рідину і з розширювального бачка авто.

      • А зливається з нього рідина дуже просто. Для цього відкручуємо два болти, розташованих внизу.

       відкручуємо два болти, розташованих внизу.

      • Далі знімаємо бачок, зливаємо все з нього, заодно і гарненько промиваємо, після чого встановлюємо на місце.
      • Ну і далі, коли вся система промита, краники закриті, ми можемо заповнювати її нової рідиною.
      • Для цього спочатку заливаємо не поспішаючи антифриз в радіатор через горловину.

      заливаємо не поспішаючи антифриз в радіатор через горловину.

      • Заливаємо не поспішаючи тому, що необхідно під час заливання дати вийти повітрю з радіатора.
        • Тому поступово підливаємо, повітря в цей час виходить, ми робимо паузу і заливаємо знову. І так до кінця.
        • Після цього заливаємо рідину в розширювальний бачок.
          • Потім запускаємо двигун, прогріваємо його до того моменту, поки не включилися вентилятори.
          • Далі вимкнули запалювання і дали двигуну знову охолонути.
          • Тільки після того доливаємо антифриз знову в радіатор і розширювальний бачок до середнього рівня.
          • Через два три-дні експлуатації знову перевіримо наявність охолоджуючої рідини і дольєм при необхідності.
            • На цьому розповідь про порядок самостійної заміни антифризу на Джилі Емгранд ЕС7 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна антифризу Джилі Емгранд ЕС7"

Відгуки: 2


Богдан

Все написано доступным языком. Понятно будет даже тем, кто к обслуживанию своего авто кроме как проверкой уровня масла никогда не занимался. Хочу дополнить: промывку лучше делать не просто водой, а с добавлением специальных средств для промывки. Я покупаю Хай Гир (пишется Hi-Gear). Семиминутка. Очень класно вычищает - такие лохмотья потом вылетают вместе с водой, что кошмар. Но можно думаю и другие средства найти, если это дорого. А вот лимонную кислоту и сыроватку - не рекомендую! Не слушайте никого: кислота есть кислота, на металл радиатора воздействует полюбому. Да,чистит, но срок службы радиатора однозначно сокращает! Да, и еще: при сливе старой жидкости (и особенно - при промывке!) обязательно включите печку! Иначе старая жидкость останется в радиаторе отопителя!


Мирослав

На автомобиле уже езжу несколько лет ( 2 года, мож и больше), покупал с рук как говорится, у знакомых, перед покупкой был полностью обслужен, этому имелось документальное подтверждение со станции. Машина показывает себя очень достойно. За это время ничего кардинального по ней еще не делал, не нужно было и надеюсь не нужно будет в скором времени. А вот с наступлением холодов, решил всё таки менять антифриз, по цвету тоже как-то уже не хорош был. Начал процедуру замены охлаждающей жидкости, как положено сливая её с системами. И проблема с которой я столкнулся сразу, это был злощастный краник слива. Эго просто было не осилить! Он жудко не удобный, ещё и закисший по ходу. Как-то с горем по полам я это сделал, и доделал процедуру до конца. На этом я не остановился, и решил всё таки спросить у знакомого мастера который занимался ремонтом китайской "техники", вроде моей) за этот краник, что он думает!? Он сказал что слышал вроде как эти краники от жигулей ставят, но попросил перепроверить эту информацию, где-то в интернете, возможно даже и на форумах. Что скоро поспешно и сделал) Попав на ваш сайт. До этого не был знаком с этим сайтом, думаю в ближайшее время менять подушки двигателя, вот и познакомимся! Спасибо за подтверждение!




Патрубки для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Шланг для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Клема для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Кришка для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Радіатор охолодження для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Радіатор для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Блок циліндрів для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Колектор для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Болти для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Бачок для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

.