Сучасний легковий автомобіль – це сукупність багатьох електричних і електронних систем, а також окремих пристроїв і вузлів, функціонування яких здійснюється тільки завдяки наявності електричної напруги.
Як відомо, основним джерелом електричного струму і напруги в автомобілі є його генератор.
Ось тільки сам по собі генератор не буде працювати, поки не запуститься двигун авто.
А запуск силового агрегату шляхом прокручування маховика здійснюється стартером. Останній отримує живлення від акумуляторної батареї.
Процес включення і відключення подачі напруги на клеми стартера регулюється за допомогою замка запалювання.
Замок запалювання, як правило, розташовується на рульовій колонці автотранспортного засобу і являє собою групу контактів, які замикаються в різній послідовності і в різному порядку при повороті ключа в спеціальному циліндрі.
Його основною функцією є контролювання процесу подачі електричного живлення до всіх наявних в машині електричних систем і пристроїв.
Крім того, цей пристрій запобігає розрядкі акумулятора під час стоянки автомобіля або парковки його.
Тому перебільшити значення такого вузла, як замок запалювання в будь-якому автомобілі надзвичайно складно сьогодні.
Ремонтуємо самостійно замок запалювання Chery Kimo
У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому відремонтувати замок запалювання на Чері Кімо.

- Так сталося, що в нашому автомобілі вийшов з ладу замок запалювання.
- Ключ в ньому можна провернути тільки в друге положення.

- При цьому на дошці приладів нічого абсолютно не загоряється. В чому там причина, сказати відразу складно.
- Тому ми придбали запасний оригінальний замок і вирішили після цього зняти старий, щоб знайти причину або замінити його на новий.
- Для того, щоб демонтувати замок запалювання, нам потрібно зняти захисні пластмасові кожухи на рульовій колонці.
- А для цього потрібно відкрутити два болти під рульовим колесом і три болти знизу.

- Що ми, власне кажучи, в результаті і зробили.

- Тепер ми отримали доступ до замка запалювання, на якому також знімаємо пластмасову оправу або засувку.

- Під цим або на цьому кільці, швидше за все повинна бути вмонтована антена іммобілайзера.
- Далі нам потрібно витягнути весь корпус замка, який ще іменують личинкою.

- Для виконання цього завдання ми придумали таку комбінацію.
- Нам потрібно зняти один з ричагів управління або перемикач, розташований трохи вище замка запалювання тут же на рульовій колонці Чері Кімо.

- В результаті нам стає доступним отвір на личинках, в який потрібно натиснути викруткою або чимось іншим, і личинка має вийти.

- У всякому разі така конструкція в новій личинці, яку ми придбали.

- Однак у нас це чомусь не сталося і наш план не спрацював.
- Тому ми вирішуємо відкрутити два чорних болта на рульовій колонці.

- І за допомогою ключа на 5 ми це завдання виконали.
- Після цього у нас раптом вийшло повернути ключ в замку на одне положення, тобто в друге положення.

- При цьому, на панелі приладів загорілися світлові індикатори і ми відразу спробували запустити двигун.
- Але, нічого в такому положенні у нас не вийшло.
- Після проведення деяких маніпуляцій ми помітили, що кнопка або подушка, яка є на корпусі личинки заважає провертати ключ у замку.

- Тобто, коли ми її натискаємо, то ключ провертається і навіть можна прокрутити стартер.
- Якщо на цю подушку не натискати, то ключ відповідно в замку провернути не виходить.
- Все це наводить на думку, що в нашому замку виникла характерна для таких пристроїв несправність наконечника серцевини.

- Швидше за все, саме він і вийшов з ладу.
- Проаналізувавши уважно принцип дії нового замку, ми прийшли до висновку, що якщо провернути ключ в ньому і встановити його в положення 1, то весь замок стає рухомим.
- В цей момент досить натиснути на подушку, яку вже згадували раніше, і личинка повинна вийти із зачеплення.

- Тому, ми провернули ключ в старому замку Чері Кімо в положення 1.
- Потім натиснули викруткою в отворі корпусу, швидше за все на подушечку.
- В результаті личинка і весь замок при цьому у нас тут же випав.

- Порівнявши нашу личинку з личинкою новою, ми виявили, що в нашій личинці знаходиться невеликий фрагмент.

- Він, судячи з усього, відламався від чогось.
- Коли ми вийняли серцевину з нашої личинки, то всередині її виявили ще один фрагмент відломаний.

- Ми його витягли і переконалися, що це два ідентичних фрагмента.

- Уважно оглянувши всю личинку, ми прийшли до висновку, що ці два фрагмента відламалися всередині від самої конструкції корпусу личинки.

- Якщо так, то сама серцевина ключа тут виходить не причому і міняти її немає необхідності.
- Тому ми вирішили встановити серцевину нашого замка на своє місце і перевірити роботу замка.
- Зібравши замок, ми ще раз переконалися в тому, що вся личинка дуже легко вставляється і так само виймається при установці ключа в замку в положення 1.

- Саме в цьому положенні і ні в якому іншому засувка або подушечка на корпусі личинки максимально входить у своє гніздо.
- А це дозволяє весь корпус замка вставляти або виймати з його місця.
- Мало того, для того, щоб можна було дістатися до самого замку і вийняти його, потрібно в обов'язковому порядку викрутити два чорних болта на рульовій колонці.

- Отже, вставляємо ми стару личинку назад в корпус замка і перевіряємо.
- Ключ в замку при цьому повертається в положення 1, потім в положення 2. Запалюються світлові і включаються звукові індикатори. Провертається ключ і в положення 3.

- Стартер при цьому крутить, але двигун не запускається.
- Тому ми встановлюємо кільце з імовірною антеною іммобілайзера і прикручуємо поки один чорний болт на колонці.

- Після цього перевіряємо роботу замка запалювання Чері Кімо. Провертаємо ключ і пробуємо запустити двигун.
- Машина завелася і все працює. Це, звичайно, нас порадувало і тепер новий замок нам поки що не знадобився.
- Тому ми приступаємо до зворотнього складання. Робимо все це в зворотньому від розбирання порядку
- Добре, що новий замок не згодився, хоча він добре послужив нам в якості наочного посібника.
- Якщо б довелося міняти личинку, то потім було б і його ключ адаптувати до іммобілайзера.
- В результаті витративши всього одну годину, нам вдалося навчитися знімати і розбирати замок запалювання, а також усунути несправність, що з'явилася в ньому
- Невідомо у скільки б нам обійшовся б такий ремонт на СТО. Крім того, ніхто не знає, як швидко цю несправність там усунули б.
- Так що є сенс самому шукати потрібні джерела інформації і пробувати.
- А нашу розповідь про самостійне проведення ремонту замка запалювання Чері Кімо на цьому закінчено.