Ремонт замка запалювання Чері Кімо

Сучасний легковий автомобіль – це сукупність багатьох електричних і електронних систем, а також окремих пристроїв і вузлів, функціонування яких здійснюється тільки завдяки наявності електричної напруги.

Як відомо, основним джерелом електричного струму і напруги в автомобілі є його генератор.

Ось тільки сам по собі генератор не буде працювати, поки не запуститься двигун авто.

А запуск силового агрегату шляхом прокручування маховика здійснюється стартером. Останній отримує живлення від акумуляторної батареї.

Процес включення і відключення подачі напруги на клеми стартера регулюється за допомогою замка запалювання.

Замок запалювання, як правило, розташовується на рульовій колонці автотранспортного засобу і являє собою групу контактів, які замикаються в різній послідовності і в різному порядку при повороті ключа в спеціальному циліндрі.

Його основною функцією є контролювання процесу подачі електричного живлення до всіх наявних в машині електричних систем і пристроїв.

Крім того, цей пристрій запобігає розрядкі акумулятора під час стоянки автомобіля або парковки його.

Тому перебільшити значення такого вузла, як замок запалювання в будь-якому автомобілі надзвичайно складно сьогодні.

 

Ремонтуємо самостійно замок запалювання Chery Kimo

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому відремонтувати замок запалювання на Чері Кімо.

як можна самому відремонтувати замок запалювання на Чері Кімо.

  • Так сталося, що в нашому автомобілі вийшов з ладу замок запалювання. 
  • Ключ в ньому можна провернути тільки в друге положення.

Ключ в ньому можна провернути тільки в друге положення.

  • При цьому на дошці приладів нічого абсолютно не загоряється. В чому там причина, сказати відразу складно.
  • Тому ми придбали запасний оригінальний замок і вирішили після цього зняти старий, щоб знайти причину або замінити його на новий.
  • Для того, щоб демонтувати замок запалювання, нам потрібно зняти захисні пластмасові кожухи на рульовій колонці.
  • А для цього потрібно відкрутити два болти під рульовим колесом і три болти знизу.

потрібно відкрутити два болта під рульовим колесом і три болти під ним

  • Що ми, власне кажучи, в результаті і зробили.

Що ми, власне кажучи, в результаті і зробили.

  • Тепер ми отримали доступ до замка запалювання, на якому також знімаємо пластмасову оправу або засувку.

отримали доступ до замку запалювання, на якому також знімаємо пластмасову оправу

  • Під цим або на цьому кільці, швидше за все повинна бути вмонтована антена іммобілайзера.
  • Далі нам потрібно витягнути весь корпус замка, який ще іменують личинкою.

потрібно витягнути весь корпус замка, який ще іменують личинкою.

  • Для виконання цього завдання ми придумали таку комбінацію.
  • Нам потрібно зняти один з ричагів управління або перемикач, розташований трохи вище замка запалювання тут же на рульовій колонці Чері Кімо.

потрібно зняти один з важелів управління або перемикач, розташований трохи вище замку запалювання

  • В результаті нам стає доступним отвір на личинках, в який потрібно натиснути викруткою або чимось іншим, і личинка має вийти.

стає доступним отвір на личинках, в який потрібно натиснути викруткою або чимось іншим

  • У всякому разі така конструкція в новій личинці, яку ми придбали.

така конструкція в новій личинці, яку ми придбали.

  • Однак у нас це чомусь не сталося і наш план не спрацював.
  • Тому ми вирішуємо відкрутити два чорних болта на рульовій колонці.

вирішуємо відкрутити два чорних болта на рульовій колонці.

  • І за допомогою ключа на 5 ми це завдання виконали.
  • Після цього у нас раптом вийшло повернути ключ в замку на одне положення, тобто в друге положення.

вийшло повернути ключ в замку на одне положення, тобто в друге положення.

  • При цьому, на панелі приладів загорілися світлові індикатори і ми відразу спробували запустити двигун.
  • Але, нічого в такому положенні у нас не вийшло.
  • Після проведення деяких маніпуляцій ми помітили, що кнопка або подушка, яка є на корпусі личинки заважає провертати ключ у замку.

 кнопка або подушка, яка є на корпусі личинки заважає провертати ключ у замку.

  • Тобто, коли ми її натискаємо, то ключ провертається і навіть можна прокрутити стартер.
  • Якщо на цю подушку не натискати, то ключ відповідно в замку провернути не виходить.
  • Все це наводить на думку, що в нашому замку виникла характерна для таких пристроїв несправність наконечника серцевини.

у нашому замку виникла характерна для таких пристроїв несправність наконечника серцевини.

  • Швидше за все, саме він і вийшов з ладу.
  • Проаналізувавши уважно принцип дії нового замку, ми прийшли до висновку, що якщо провернути ключ в ньому і встановити його в положення 1, то весь замок стає рухомим.
  • В цей момент досить натиснути на подушку, яку вже згадували раніше, і личинка повинна вийти із зачеплення.

досить натиснути на подушку, яку вже згадували раніше, і личинка має вийти із зачеплення.

  • Тому, ми провернули ключ в старому замку Чері Кімо в положення 1.
  • Потім натиснули викруткою в отворі корпусу, швидше за все на подушечку.
  • В результаті личинка і весь замок при цьому у нас тут же випав.

личинка і весь замок при цьому у нас тут же випали.

  • Порівнявши нашу личинку з личинкою новою, ми виявили, що в нашій личинці знаходиться невеликий фрагмент.

виявили, що в нашій личинці знаходиться невеликий фрагмент.

  • Він, судячи з усього, відламався від чогось.
  • Коли ми вийняли серцевину з нашої личинки, то всередині її виявили ще один фрагмент відломаний.

всередині її виявили ще один фрагмент отломанный.

  • Ми його витягли і переконалися, що це два ідентичних фрагмента.

це два ідентичних фрагмента.

  • Уважно оглянувши всю личинку, ми прийшли до висновку, що ці два фрагмента відламалися всередині від самої конструкції корпусу личинки.

два фрагмента відламалися всередині від самої конструкції корпусу личинки.

  • Якщо так, то сама серцевина ключа тут виходить не причому і міняти її немає необхідності.
  • Тому ми вирішили встановити серцевину нашого замка на своє місце і перевірити роботу замка.
  • Зібравши замок, ми ще раз переконалися в тому, що вся личинка дуже легко вставляється і так само виймається при установці ключа в замку в положення 1.

личинка дуже легко вставляється і так само виймається при установці ключа в замку в положення 1.

  • Саме в цьому положенні і ні в якому іншому засувка або подушечка на корпусі личинки максимально входить у своє гніздо.
  • А це дозволяє весь корпус замка вставляти або виймати з його місця.
  • Мало того, для того, щоб можна було дістатися до самого замку і вийняти його, потрібно в обов'язковому порядку викрутити два чорних болта на рульовій колонці.

 в обов'язковому порядку викрутити два чорних болта на рульовій колонці.

  • Отже, вставляємо ми стару личинку назад в корпус замка і перевіряємо.
  • Ключ в замку при цьому повертається в положення 1, потім в положення 2. Запалюються світлові і включаються звукові індикатори. Провертається ключ і в положення 3.

Провертається ключ і в положення 3.

  • Стартер при цьому крутить, але двигун не запускається.
  • Тому ми встановлюємо кільце з імовірною антеною іммобілайзера і прикручуємо поки один чорний болт на колонці.

 встановлюємо кільце з імовірною антеною іммобілайзера і прикручуємо поки один чорний болт на колонці

  • Після цього перевіряємо роботу замка запалювання Чері Кімо. Провертаємо ключ і пробуємо запустити двигун.
  • Машина завелася і все працює. Це, звичайно, нас порадувало і тепер новий замок нам поки що не знадобився.
  • Тому ми приступаємо до зворотнього складання. Робимо все це в зворотньому від розбирання порядку
  • Добре, що новий замок не згодився, хоча він добре послужив нам в якості наочного посібника.
  • Якщо б довелося міняти личинку, то потім було б і його ключ адаптувати до іммобілайзера.
  • В результаті витративши всього одну годину, нам вдалося навчитися знімати і розбирати замок запалювання, а також усунути  несправність, що з'явилася в ньому
  • Невідомо у скільки б нам обійшовся б такий ремонт на СТО. Крім того, ніхто не знає, як швидко цю несправність там усунули б.
  • Так що є сенс самому шукати потрібні джерела інформації і пробувати.
  • А нашу розповідь про самостійне проведення ремонту замка запалювання Чері Кімо на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт замка запалювання Чері Кімо"

Відгуки: 2


Павел

Класс, тоже когда то пробовал разобрать замок, но так и не получилось. Теперь буду пробовать, думаю все выйдет. Кстати, не могли бы вы дополнить текст* Просто интересно: а что же все таки сломалось в замке? Что то были за кусочки, которые мешали ключу поворачиваться? Может нас, других владельцев Кимо тоже такое ждет?


Михаил

Реально хорошо что не пришлось менять личинку и потом иметь проблемы с иммобилайзером и носить на связке 2 ключа (один от зажигания, а второй от дверей). Но как по мне лишних деталей быть нигде не должно, если это Вам специально не подбросили))) и если что-то уже выкрошилось, то я бы такой конструкции не доверял. А в целом спасибо, много полезной информации, особенно о том как снять всё таки эту личинку.




Генератор для ремонту Чері Кімо:

Маховик для ремонту Чері Кімо:

Стартер для ремонту Чері Кімо:

Замок двері, капота, багажника, бардачка для ремонту Чері Кімо:

Рульова колонка для ремонту Чері Кімо:

Контактна група для ремонту Чері Кімо:

Циліндр для ремонту Чері Кімо:

Болти для ремонту Чері Кімо:

Корпус для ремонту Чері Кімо:

.