• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт супортів Джилі СК

Всім добре відомо, що гальмівна система в сучасному автомобілі має величезне значення, оскільки від її стану залежить життя та здоров'я не тільки самого водія конкретної автомашини, а й усіх інших учасників дорожнього руху.

Єдиним рухомим пристроєм автомобільної системи гальмування є саме супорт.

Тому стає зрозумілим, що від стану цього пристрою залежить робота всієї гальмівної системи.

Саме цей вузол або це пристрій забезпечує плавне притискання гальмівних колодок до диска, забезпечуючи тим самим процес гальмування.

В зв'язку з цим супорт утримує також гальмівні колодки в безпосередній близькості від гальмівного диска.

Одна з найбільш вдалих і популярних моделей китайської автокомпанії Geely Automobile – Джилі СК обладнана передніми дисковими гальмами.

Тому такий вузол, як супорт тут відіграє величезну роль.

А раз так, то потрібен постійний контроль його стану, а при необхідності виконувати заміну елементів, що вийшли з ладу.

Ремонтуємо самостійно супорта Geely CK

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самостійно відремонтувати супорта на Джилі СК.

яким чином можна самостійно відремонтувати супорта на Джилі СК.

  • Отже, в наших супортах утворилося істотне вироблення в посадочних місцях  направляючих.

утворилося істотне вироблення в посадочних місцях направляючих.

напрямні вставляються в посадочні місця корпусу супорта.

  • В результаті появи вироблень, направляючі просто бовтаються в своїх посадочних отворах.

направляючі просто бовтаються в своїх посадочних отворах.

  • У свою чергу від цього під час руху створюється сильний і неприємний шум.
  • Тому ми змушені будемо проточувати ці отвори, яких вироблення зробили вже конусоподібними.

 будемо проточувати ці отвори, яких вироблення зробила вже конусоподобными

  • І якщо нормальний, заводський, розмір отворів для направляючих становить 16мм.
    • То, враховуючи вироблення в посадочних місцях і в самих направляючих, ми будемо в результаті робити отвори діаметром 17мм.
    • Для цієї мети нам доведеться використовувати такий інструмент, як райбер або розгортку.

    доведеться використовувати такий інструмент, як райбер або розгортку.

    • Також використовуємо райбер і з конусним закінченням.
    • Для того, щоб розточити отвір, затискаємо сам супорт на станині свердлильного верстата.

    затискаємо сам супорт на станині свердлильного верстата

    • Після цього, вставляємо в один отвір конусоподібний райбер. Зверху на нього одягаємо вороток і прокручуємо.

     одягаємо вороток і прокручуємо.

    • Таким способом проходимо всю довжину отворів під направляючі супорта Джилі СК
    • Після того, як пройшли через весь отвір, беремо інший райбер і також проходимо з його допомогою весь відповідний отвір.
      • Потім переходимо до іншого такого отвору.
      • При цьому потрібно мати на увазі, що короткий отвір, через свою невеликого розміру пляму контакту з направляючою, значно частіше отримує вироблення.

       значно частіше отримує вироблення.

      • Але, ми розточуємо все одно обидва отвори.
      • Отже, пройшли ми за допомогою райбера рівного обидва отвори.

      пройшли ми за допомогою райбера рівного обидва отвори.

      • Однак, це лише половина нашої роботи. Справа в тому, що самі направляючі також мають досить значні вироблення.
      • А тому доведеться виготовити нам і нові направляючі під вже наявні отвори.
      • Для цього беремо відповідну заготовку і в ній за допомогою свердла на 10 свердлимо відповідний отвір.

       беремо відповідну заготовку і в ній з допомогою свердла на 10 свердлимо відповідний отвір

      • Найкраще і найбільш точно виконується це на токарному верстаті.

       найбільш точно виконується це на токарному верстаті.

      • Далі робимо канавку на кінці заготовки для кріплення пильника.
      • Після чого відміряємо необхідну довжину заготовки і за допомогою різця тут же на верстаті робимо ще одну аналогічну канавку.

      робимо ще одну аналогічну канавку.

      • Потім можна вже відрізати потрібний нам шматок для направляючої.
      • І після цього ми отримуємо вже готову для використання направляючу супорта.

      отримуємо вже готову для використання напрямну супорта.

      • Далі вставляємо виготовлені нами направляючі в отвори і перевіряємо.

      вставляємо виготовлені нами напрямні в отвори і перевіряємо.

      • При цьому направляючі повинні ходити легко і вільно в отворах. Крім того, в них повинен бути присутнім ледь помітний люфт.
        • Варто відзначити, що проведений нами в даному випадку ремонт зажадав від нас чималих зусиль і часу.
        • Тому, хочеться звернути увагу на те, що не варто допускати супорта до такого стану, бо потім дуже важко їх приводити в норму.
        • Набагато легше регулярно стежити за станом супортів і своєчасно виконувати необхідний ремонт або заміну.
        • А нашу розповідь про самостійний ремонт супортів на Джилі СК на цьому будемо вважати закінченою.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт супортів Джилі СК"

Відгуки: 1


Виктор Андреевич

Полезная статья. А если еще взять на вооружение тот способ, который вы описали в другой изваших статей (вот ссылка https://asiacentr.com.ua/remont/732_remont-supportov-i-napravlyayuschih-dzhili-sk/), то в итоге япрочиталдва очень полезных материала о ремонте суппортов на СК, металл которых в районе направляющих и правда слабоват и уверенно вырабатывается в процессе эксплуатаци машины.




.