• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна зовнішнього Шруса Шевроле Лачетті

Створюючи трансмісію автомобіля, конструктори зіткнулися з проблемою передачі крутного або обертального моменту від силового агрегату до провідних колес.

Особливо гостро це питання постало при створенні передньопривідних моделей.

Мало того, потрібно було не просто передати обертання двигуна, а ще й рівномірно розподілити його на обидва колеса в момент повороту або іншого маневру.

В результаті був винайдений спеціальний шарнір рівномірних кутових швидкостей, що отримав назву від власної абревіатури – Шрус.

В середовищі власників авто його стали називати також, як граната.

Саме придуманий шарнір забезпечив необхідну передачу крутного моменту двигуна автомобіля до його передніх ведучих коліс.

Також водії тепер отримали можливість і керувати цими колесами.

Автомобіль південнокорейської компанії GM Daewoo – J200, що отримав назву для продажу Chevrolet Lacetti, як і більшість сучасних моделей мав передній привід.

Це і зумовило використання спеціальних шарнірів -  Шрус, як внутрішніх, так і зовнішніх.

Пристрій такого вузла забезпечує тривалий термін експлуатації.

Однак, у зв'язку з можливим поривом пильника, в шарнір може потрапити бруд, пил або піти змазка.

Все це в результаті приводить в непридатність такий дуже важливий для будь-якого авто пристрій.

Цілком зрозуміло, що в таких випадках Шрус підлягав повній заміні.

Міняємо самостійно зовнішній Шрус Chevrolet Lacetti

В черговій статті ми хочемо розповісти, як правильно самому замінити зовнішній Шрус Шевроле Лачетті.

як правильно самому замінити зовнішній Шрус Шевроле Лачетті.

  • Як відомо, характерною ознакою того, що Шрус вийшов з ладу є хрускіт, особливо під час поворотів.
  • Саме така проблема виникла і в нашому випадку. Тому і постала необхідність замінити зовнішній шарнір.

виникла необхідність замінити зовнішній шарнір.

  • Для цього нам знадобилося піддомкратити автомобіль і зняти колесо.
  • Далі потрібно відкрутити болт кріплення шарової опори.

потрібно відкрутити болт кріплення кульової опори.

  • А також необхідно відкрутити і центральну гайку, за допомогою якої і утримується в ступиці наш Шрус.

необхідно відкрутити і центральну гайку

ідтягаємо вниз ричаг.

  • Також відводимо в бік ступицю, виводячи при цьому Шрус із зачеплення.

відводимо в сторону маточину, виводячи при цьому Шрус із зачеплення.

  • В результаті шарнір стає вільним.

шарнір стає вільним.

  • Тепер ми можемо спокійно знімати зовнішній Шрус Шевроле Лачетті.
  • До того ж маємо тепер можливість перевірити відповідність нового шарніра, вставивши його в ступицю, що стала вільною. 

маємо тепер можливість перевірити відповідність нового шарніра, вставивши його в ступицю, що стала вільною.

  • Далі послаблюємо хомути на пильнику і знімаємо його повністю.

послаблюємо хомути на пильнику і знімаємо його повністю.

  • Після цього, витираємо для зручності трохи мастило на півосі, а потім разжимаєм стопорне кільце і збиваємо одночасно Шрус.

потім разжимаем стопорне кільце і збиваємо одночасно Шрус.

  • Потім протираємо піввісь і знімаємо з неї пильник.

протираємо піввісь і знімаємо з неї пильовик.

  • Тепер беремо новий шарнір і набиваємо його новим мастилом, яке йде в комплекті з пристроєм.

беремо новий шарнір і набиваємо його новим мастилом

  • Після цього одягаємо на піввісь новий пильник і потім новий Шрус з мастилом.

одягаємо на піввісь новий пильовик і потім новий Шрус з мастилом.

  • Одягнувши повністю шарнір, провертаємо його в різні боки, щоб мастило повністю розійшлася по всьому виробу.

провертаємо його в різні боки, щоб мастило повністю розійшлася по всьому виробу

  • Додаємо ще мастила в шарнір, так як частина його пішла всередину.

Додаємо ще мастила в шарнір

  • Після чого одягаємо на набитий мастилом пильник.

одягаємо на набитий мастилом пильовик.

  • Далі витираємо зайве мастило і одягаємо хомути на пильник.

одягаємо хомути на пильовик.

  • Потім знову перевіряємо обертання шарніра, яке повинно відбувається легко і вільно.

Потім знову перевіряємо обертання шарніра

  • При цьому не повинно виникати ніяких сторонніх звуків і хрускоту.
  • І якщо все працює нормально, то вставляємо піввісь разом зі Шрусом в отвір ступиці з одного боку автомобіля.

вставляємо піввісь разом зі Шрусом в отвір маточини з одного боку автомобіля.

  • А також вставляємо піввісь з новим Шрусом в ступицю з іншого боку.

 вставляємо піввісь з новим Шрусом в маточину з іншого боку.

  • При цьому, тут можна допомагати і ступичним вузлом, який у нас відпущений.
  • Далі вставляємо палець ричага Шевроле Лачетті на своє місце.

вставляємо палець важеля Шевроле Лачетті на своє місце.

  • При необхідності його можна акуратно підбити молотком.
  • Після цього вставляємо нижній болт кріплення шарової опори.

вставляємо нижній болт кріплення Шруса.

  • Наживляємо на нього гайку і затягуємо її до упору.

Наживляємо на нього гайку і затягуємо її до упору.

  • Після цього можемо одягати на місце колесо і закріплювати його.

можемо одягати на місце колесо і закріплювати його.

  • На цьому заміна зовнішнього Шруса повністю вважається виконаною.
  • А тому і нашу розповідь про самостійну заміну зовнішнього Шруса Шевроле Лачетті закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна зовнішнього Шруса Шевроле Лачетті"

Відгуки: 1


Андрей

Полезно и доступно. Только хочу дополнить: после того, как затянули гайку крепления ШРУСа на ступице (ступичная гайка), ее обязательно нужно зафиксирорвать, чтобы она произвольно не открутилась. На оси шруса для этого есть две специальные канавки вдоль резьбы. Берете зубило и молоток, наставляете на наружную юбку гайки (она кстати специально на гайке и предусмотрена для этого) в районе канавки на оси шруса, и сильно ударяете несколько раз, чтобы край юбки гайки зашел в эту канавку, примялся. Так гайка сама не раскрутиться, а когда нужно будет ее раскрутить, ключ-головка с воротком и надетой трубкой без труда с этим справится.




.