Створюючи трансмісію автомобіля, конструктори зіткнулися з проблемою передачі крутного або обертального моменту від силового агрегату до провідних колес.
Особливо гостро це питання постало при створенні передньопривідних моделей.
Мало того, потрібно було не просто передати обертання двигуна, а ще й рівномірно розподілити його на обидва колеса в момент повороту або іншого маневру.
В результаті був винайдений спеціальний шарнір рівномірних кутових швидкостей, що отримав назву від власної абревіатури – Шрус.
В середовищі власників авто його стали називати також, як граната.
Саме придуманий шарнір забезпечив необхідну передачу крутного моменту двигуна автомобіля до його передніх ведучих коліс.
Також водії тепер отримали можливість і керувати цими колесами.
Автомобіль південнокорейської компанії GM Daewoo – J200, що отримав назву для продажу Chevrolet Lacetti, як і більшість сучасних моделей мав передній привід.
Це і зумовило використання спеціальних шарнірів - Шрус, як внутрішніх, так і зовнішніх.
Пристрій такого вузла забезпечує тривалий термін експлуатації.
Однак, у зв'язку з можливим поривом пильника, в шарнір може потрапити бруд, пил або піти змазка.
Все це в результаті приводить в непридатність такий дуже важливий для будь-якого авто пристрій.
Цілком зрозуміло, що в таких випадках Шрус підлягав повній заміні.
В черговій статті ми хочемо розповісти, як правильно самому замінити зовнішній Шрус Шевроле Лачетті.
Відгуки: 2
Полезно и доступно. Только хочу дополнить: после того, как затянули гайку крепления ШРУСа на ступице (ступичная гайка), ее обязательно нужно зафиксирорвать, чтобы она произвольно не открутилась. На оси шруса для этого есть две специальные канавки вдоль резьбы. Берете зубило и молоток, наставляете на наружную юбку гайки (она кстати специально на гайке и предусмотрена для этого) в районе канавки на оси шруса, и сильно ударяете несколько раз, чтобы край юбки гайки зашел в эту канавку, примялся. Так гайка сама не раскрутиться, а когда нужно будет ее раскрутить, ключ-головка с воротком и надетой трубкой без труда с этим справится.
Заезженная тема однако. Много имеется мнений по этому поводу. В большинстве владельцы автомобилей сначало делают, а потом смотрят что не так...